Hirdetés
Fórum
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Milyen traktort érdemes venni? új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
- Agrártámogatások kifizetése új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Magtisztítás új
- Epertermelés új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Gyümölcs és kertészeti ültetvények korszerűsítése, létesítése új
- AKG támogatás új
Cikkajánló
Sajtóközlemény
1232 hozzászólás
Válasz RkTomi #880. hozzászólására9000 hektárra kell is.
Azért megnézném a gépparkot is utánnuk.
Válasz RkTomi #880. hozzászólásáraGyermelyi trakik.
Hogy jobban menjen a tavaszi munka
Válasz Kardosdr. #878. hozzászólásáraMinden gps rendszernél kapcsolgatni kell fordulók alkalmával.
egyébként hogy szolgál a 775e cseles?
írjál már róla
Valaki akinek van Challenger traktorja, tudja hogy a John Deere GPs rendszer összecsatlakoztatható az autoguid előkészített Challenger 775E-vel?
Azt hallottam, hogy folyton újra meg újra be kell a monitoron kapcsolni a kormányzást fordulókor, az elég szívás lenne.
Válasz *** HM *** #872. hozzászólásáraSzerintem a CNH-s gépek nem túl jó híre taszítóan hat a Quadtrack-ra is.(ami persze nem feltétlen igaz) Plusz szerintem a méret. Az Ih az egy brutál nagy és nincs kissebb. Még a Challi 700-as egy szokhatóbb méret , árban is... Gondolom nagyrészt ezek.
Hány centis van a 620jdn?
Tavasszal mértem tanyán de elfejt. ...
Keskeny.
Nyomaz ez is kéne bő 100as rá.
Válasz .Feco. #874. hozzászólásáraNincs elég főd 1rakàson meg elég guba 1rakáson ....ezek qkomoly hevederesellenes kerekes melleti èrvek.
Válasz *** HM *** #872. hozzászólásárami dint egy hevederes mellett egy gumikerekessel szemben, vagy vica versa?
Válasz drenthe evo #871. hozzászólására802-es hozzászólásba leírtam. Semmi más extra oka nincs.
Mi dönt a ch. mellett a case ellenében 1 nagy cégnél?
Invest stb útálat?
Jóval tehetetlenebb ha sza rul a hurok.
Van ember aki fronthidraulikázza értelmes súllyal elöl?hihetetlen
Válasz GREVEN #870. hozzászólásáraMiért akarod eladni ?
Válasz drenthe evo #868. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam hogy a sárgák is igy viselkednek nem csak a mienk.
Én vagy húzok elsőnek 4-5 gépalja forgót és utána a puhán már fordul úgy ahogy vagy tényleg ráemelünk vagy kiemeljük.
Válasz Vinkó75 #866. hozzászólásáraAnnak lehet a turkálás-zsadarás csökkentés volt a célja , esetleg kopás aszfalton mintsem a fordulás könnyítése . Hiszen a minimális fordulókör ez által nem tud kisebb lenni úgysem. A tervezett heveder mérettel a gépnek el kell fordulni bárhol , mert ahhoz van kitalálva.
Válasz bandigh #864. hozzászólásáraAkkor nem áll meg , de szenved vele úgy is. Legjobb ha kiemelem és kész...
Válasz .Feco. #863. hozzászólásáraElsiklottam... Szelektív memória ! Only track ...
Válasz bandigh #864. hozzászólásáraA Claas új hevedere már a kis ívben kanyarodáskor a belső felén megemeli a heveder elejét,ha jól láttam.
Válasz szanberg #832. hozzászólásáraSzerintem nem nagy , csak haladósabb ! Elég lenne ennek a 4 méter nálatok ! Domb , kemény föld... Nekünk is vannak kis földek , de a nagy gép ott is haladósabb . Kevesebb kanyar , kevesebb idő. Lehet bonyultabb a sarokra rátolatni mert hosszù gép , de vissza jön az idő. Mtz vel soha nem fogsz Tigert húzni se nagy se kis földön akármilyen gazdaságos... Amúgy meg ahol két rotoros kombájn van...
Válasz drenthe evo #862. hozzászólásáraDe ha nincs alászedve csak kicsit, akkor is megáll a belső íven lévő heveder? Nem bír forogni kicsit sem?
Válasz drenthe evo #860. hozzászólásáraDe csak az első gép ilyen amit írtam a többi hagyományos kerekes...
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraV tárcsánál ez nekem is így van kanyarban... Nem szeret vele fordulni mert nagy nyomatékot kìván és fogja a bal szivattyút nagyon. Nagy ívben óvatosan ráemelve , vagy teljes kiemelve megy csak.
Válasz .Szabi. #857. hozzászólására
Válasz .Feco. #858. hozzászólásáraItt ez a fél fékezés téma nem játszik... De ugyanaz a hatást éred el egy kormány koppra rántás mozdulattal. ;)
Válasz .Feco. #858. hozzászólásáraHevedersekben csak 1 van, hisz nincs fék mindkét oldalon, minden üzemeltetőnek illene tudni a gép működését amit hajt.
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraHa van egyáltalán két fékpedál...
Újabban egyre több gépben nincs, pl a nézett 9RT-ben is egy pedál volt, néztem egy Fendt 939-et, abban is csak egy volt, demoztunk Axion 930-at, és abban is csak egy volt...
Nem feltétlen értem hogy miért, sokszor elakadasnal épp annyi kell higy kiforditsa magát és aztán kihúzza a munkagépet is...
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraMelyik fékkel segítenél?
Válasz golyó 2 #836. hozzászólásáraMennyibe kerül egy ilyen szett?
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraNem próbáltam még.
Válasz GREVEN #853. hozzászólásáraFékpedállal nem lehet neki segíteni?
Válasz .Szabi. #852. hozzászólásáraAmerre fordulok,az oldali nem hajt. Az áll a másik meg kapar.
Válasz GREVEN #851. hozzászólásáraNem oldja az,csak lassítja,nem úgy működik mint a lánctalpasok
Válasz bandigh #850. hozzászólásáraNálunk az a gond, hogy a hajtás feleződik mikor fordulna az ember mert az egyik oldalon oldja a hajtást és nem kanyarodik.
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraNem tudom, csak elméleti síkon, de szerintem a széles heveder jobban letapad a földre a belső íven, nehezebb kis ívben kanyarodni vele.
Válasz .Szabi. #848. hozzászólásáraFüggesztettel sarkon fordul maga mellé ha kell. Mondjuk mi nem szeretjük sarkon fordítani. Vagy fogásra járunk vagy tolatunk egyet a forgókon.
RT-nél, vontatott boronánál, V tárcsánál van ez a jelenség.
Válasz GREVEN #847. hozzászólásáraAzért nem fordul, mert függesztett munkagépeket használtok
Válasz cimbike. #846. hozzászólásáraNekem lejátssza.
Arra gondolok hogy a keskeny hevederrel csak kapar ha fordulnék, mert nincs elég tapadás és vonóerő egy oldalon, de ha széles lenne fönt, meg lehet nem lenne elég a súly és azért kaparna. Ha egyszer elfogy a heveder komoly dilemma lesz ez még. Hála istennek nem holnap lesz.
Válasz GREVEN #845. hozzászólásáraNekem nem játsza le, pedig kíváncsi lennék.
Szntem nem lesz fordulékonyabb a hevedertől.
Hevederek, hevederek mindenhol.
Kérdés: a mi keskeny és ezek között a 760-as hevederek között munkavégzés során milyen különbségek lehetnek?
Talajtaposás kisebb az addig stimm, de fordulékonyabb lehet tőle a gép vontatott munkaeszközzel?
Válasz golyó 2 #841. hozzászólásáraSzuper! Várjuk a kèpeket!
Válasz cimbike. #842. hozzászólásáraMár egyszer majdnem fenn volt,de nem.GI-GA Farm.
Válasz golyó 2 #836. hozzászólásáraTrakin használtad már? ÁdmÉsTsától van?
Válasz .Richard. #839. hozzászólásáraAz egy Super 50 es restaurálás alatt,teljesen szerkezetkész,tavasszal festés és egypár apróság.Ha kész lessz jönnek a képek.
Válasz bandigh #838. hozzászólásáraIgen elsősorban a kombájné ,de vannak hozzá betétjeim trakira is.
Válasz golyó 2 #836. hozzászólásáraKedves uram! A màsodik kèpen,balra van egy kormány, meg egy hűtő! Az min van rajta?arról nix kép? Különlegességek,vonzàk,a tekintetet.üzemkèpes?
Válasz golyó 2 #836. hozzászólásáraEzigen! Kombájnra van? Gondolom szépen fekszi a talajt.
Válasz golyó 2 #836. hozzászólására36" ez lemaradt.
Válasz cimbike. #830. hozzászólásáraItt a Poluzzi.Több éve problémamentes.
Válasz bandigh #833. hozzászólásáraVan 8000-eshez hátsó hevederem, plusz hozzávaló 26-os első kerekek, de 760 szélesek.
A poluzzi állítólag nem bírja a strapát. De az is igaz h olyanok mondták, akik soucyt forgalmaznak.
Válasz bandigh #823. hozzászólásáraItt délvidéken konkrétan tudok egy céget hol 2db-van. Csuklós verziót cserélték..hernyóra. Szép vasak 8m-es Tigerrel szép látvány.
Válasz cimbike. #830. hozzászólásáraHa könnyű munkára használnád akkor lehetne csak hátra mondjuk 2 heveder. Az első hajtást nem használnád, leszedni az orrsúlyt, hogy könnyű legyen az eleje. Kanyarban lehet használni kéne a félféket :) Poluzzival mibaj lehet?