Hirdetés
Fórum
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Húsmarhatartás a Kárpát-medencében új
- Fűtési rendszerek új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Fortschritt E-514 kombájn új
- Szója termesztése új
- AKG támogatás új
- Rendsodrók, rendképzők, rendterítők új
1232 hozzászólás
Válasz drenthe evo #824. hozzászólásáraNéztem én azt amúgy de nekünk az nagy. Igazából nincs olyan, hogy nagy én tudom a legjobban, de mégis mert semmi eszközünk nincsen ami megfelelne utána, szerintem ennek kicsi lenne a 4 méteres TigerMT egy 5 -ös meg húszmilla belőle több mint a gép hehe
Plusz a sok aprózódó birtokméret is egyre inkább leszorítja ilyen gép létjogosultságát sajnos, nem is a gép miatt, hanem hogy egy 8 méter hosszú munkaeszközzel baxakodj a 2,5 hektáros parcellákon -és akkor még nem is mondtam nagyot, illetve elég kicsit- az nem gyere be, fogyasztás fajlagosan kuuvára leromlik a sok holtjátéktól tudod.
Válasz bandigh #823. hozzászólásáraItt nem messze Edelényben van kettő is.
Az egyik 9560T a másik meg a 9620 RX. Az első kb 3éves klsszikus hevederes gép a másik idei gép, az meg quadtrac, vagyis steiger 4 hevederrel.
8 méteres MT-Tigert húz igaz ha le van rakva nem szalad el vele
Válasz bandigh #828. hozzászólásáraOh!!! Pont ugyanezen agyalgattam én is 1-2 éve!!!
Soucy és a Poluzzin gondolkoztam, de a Poluzziról lebeszéltek. A másik agymenésem a 6630-ra 4 db 16 collos heveder, könnyű munkákra.
Válasz Mf-es? #819. hozzászólásáraIgen
Válasz .Feco. #826. hozzászólásáraAwwwwrrr Mindenképpen más ligában játszana mint egy 8r! Támogatom! Én azon filózok h mi lenne ha a jd mororos rábát felöltöztetnénk 4 soucy track-kal Enyhén szólva drága lenne, de lenne egy low budget mini quadtrack
Válasz .Feco. #826. hozzászólásáraMennyivel van az ára rx alatt?
Válasz bandigh #823
Kicsin múlt hogy gyakran láss egy 9560RT-t...
de meg nincs teljesen lesöpörve...
Válasz drenthe evo #824. hozzászólásárahttps://www.agropark.hu/Adatlap-14_9_literes_Cummins_motor_hidraulika_karok_900_as_gumizas_traktor-Case_IH_Steiger_STX_450_9446_uzemoras-2239
Válasz szanberg #818. hozzászólásáraIgazábol a nagyobb törzscsuklósok szerintem simán tudnak annyit mint a kissebb hevederesek(mt700 , jd 800) Ez így ahogy itt van biztosan és azért mégiscsak egyszerűbb , olcsóbb . Én azonnal megvenném a helyedben... https://www.agropark.hu/Adatlap-14_9_literes_Cummins_motor_hidraulika_karok_900_as_gumizas_traktor-Case_IH_Steiger_STX_450_9446_uzemoras-223
Egyébként JD 9000T van egyáltalán az országban? Nem lehetnek rosszak..
Válasz szanberg #818. hozzászólásáraXerion és semmi más...
Nem hiába szeretik az amcsik is(380 alatt már semmit)
Hoozám jön egy 865b, 7000 órával. Úgy néz ki h mot.vezérlő cserével kell indulni. De ez még c18-as mocival van.
Válasz szanberg #817. hozzászólásáraAz MT 865E tavaly motorcserével kezdett, de az új motor is eszi az olajat rendesen. Volt vele bőven probléma, 1000 óra alatt van még. Nem nagyon szeretik a kezelők, Quadtrac volt itt vele demóban és mégis ezt vették meg, nagyon itt a akarta hagyni a Valkon
Válasz decsi #808. hozzászólására+áfa,meg gázolaj??
Nomeg szerintem a szántást alapból nem is ezeknek találták ki, mindenképpen vakarót akasztanék mögé csak ha ilyenem lenne, nem ekét.
Viszont nekünk is a tagoltság miatt is nem ez való, bár ha normálisan akarnék húzni pl egy MT-tigert akkor csak ez, nyakam a tőkére, hogy a 3méteressel ebből szögre tudnám akasztani a 8370R-es johnit is a partokon ha nem akarnék kompromisszumot és kicsit már nem ideálisak a körülmények.
Arra lennék kíváncsi mondjuk egy Versatile vagy egy Case Steiger vagy egy ilyen MT lenne a jobb. Ha nem ikerkerekes a steiger akkor vonulni jó vele, nem ráz nem reszket műúton de talajon mennyit tud hernyóhoz képest az még egy kérdés, amire tudsz választ adni Drenthe!
Válasz drenthe evo #810. hozzászólásáraHát igen, gondoltam, hogy megosztó a gép. Ez szerintem arra való, hogy amerikában ott áll a ranch-en ahol nemkell műúton közlekedni rajta valami nagy vakaró oszt jónapot. Kimegy dolgozni és egésznap teszi amit kell.
Itthon a sok aprózódott szaladgálós baxakodások miatt romlik a megítélése.
Egyébként az MT800-asok jelentősen jobbak és gondmentesebbek, ezt több olyan helyről is hallottam ahol mindkettő volt vagy van még ma is. A 700-as szériában a C9-es motor beteges. Nem a vas, hanem ahogy írtad is az üzemanyag rendszer egyszer, ez teljesen más mint a nagyobb C-motorokban de kényesebb is, illetve a 800-ast mondják, hogy kevésbé ráz és jobban símul úton is, valamiért jobb a kabin komfortja nomeg kuuvára mindent elhúz mert 22 tonnák.
Válasz Claastra. #815. hozzászólásáraReméltem is...
Válasz drenthe evo #812. hozzászólásáracsak vicc vót
Válasz drenthe evo #810. hozzászólásáraA hevederek 3000-3500 - nál már gyakorlatilag kuka. Talán még tavasz - nyáron elmegy , de sárban nulla...
Maga a gép fülkéje kissé hangos , klímája kissé problémás és ugyancsak hangos. Szervizesek elég jok , vannak már maszekok is.
Válasz decsi #808. hozzászólásáraManax drágább
Válasz Claastra. #784. hozzászólásáraEz csak egy kis fos játékszer az MT-hez képest... Egy Dt- vel vetekszik. Nagyon nagyon nem ugyan az a téma.
Válasz decsi #808. hozzászólásáraMilyen volt a vonóereje ? Mondjuk egy Rábához képest vagy egy régebbi 00-ás Jd-hez...
Válasz drenthe evo #809. hozzászólásáraA másik kb szenzorok , egy mot.vez modul , 2 db injektor , zárlat hibák és ennyi... Ez 3500 oránál nem vészes kb netto 1,5...
Azt gondolom hogy bármire lehet használni és bármikor , csak legyen hozzá megfelelő nagy géppark ! A szántás viszont csak jó időben ! Ha csúszik és kormányzol nincs difi(ebben lehet jobb a Quadtrac )
Fogyasztásban és teljesítményben szerintem mindent hülyére ver... Kényelem földön utánozhatatlan úton kritikán aluli...
Az az igazság , hogy nem szeretnék semmi mással dolgozni ha egy mód van rá . Ehhez nagyban hozzá tud még járulni a Trimble is... Hogy vennék e ? Hevederest biztos , de lehet inkább Quadtrac-ot a szántás miatt...
Válasz szanberg #782. hozzászólásáraHát basszus... Nem egyszerű összefoglani. Két vélemény kell hogy legyen . Egy aki hajtja és egy aki üzemelteti... Itt a két gép között is sok megbízhatósági külömbség van. Ezért nehéz megállapítani hogy mennyire megbízható. Az egyik bűnlajstroma kb nagyomású sziv. 2x , injektor sor 1x , első-hátsó csapágyak 1x , kisebb szenzorok , + amikor törtek a csapágyak még rombolt is ezt azt... és alighanem most lesz egy vezérlő modul ez így sokba került 5000 óráig kb nettó 5milla szerviz cakk pakk.
Válasz borda77 (Joe) #806. hozzászólására400 ha saját + 50 ha maszek volt a jd 370r-el 159 óra ment bele 13500/óra. Szerintem megéri.
Válasz dr.T #802. hozzászólásáraAmire mi vettük arra tökéletes és nincsen párja.
Ősszel lazítót húzni meg a nagy tárcsát, sőt most ősszel húzta az rt-t is nagyon fasza. De...
A vonulás macera mert tényleg reszket rezonál nagyon, meg kell találni az ideális sebességet és motorfordulatot minden út tipusnál és akkor csend van a fülkébe. Pedig nekünk megvan a hevedernek a mintája, ezek ilyenek. Vas, gumi,aszfalt vagy földút találkozása, nincs semmi csillapítás.
Amiért eladó, az azért, mert a pirosból meg ebből akarunk egy gépet. Ha a piros megy nincs traki ami vessen,pótkocsizzon ha a zöld megy, nincs gép ami lazítson. Műszakilag, megbízhatóságra egyik legstabilabb gép az udvarba a zöld. Reggel, indul reccsen, nem kérdez, egész nap megy a lazítóval és a hiedelmekkel ellentétben szerintem nem annyira torkos. Ha le van terhelve, elhegedül a rétbe 27-28 literrel egész nap, ahol a ferga 25-26-ot eszegetett. Csak ez gyorsabban megy vagy 3-4 km/h-val. A kényelemről meg ne is beszéljünk, az nem összehasonlítható semelyik gumikerekessel. Ezen a téren sincs ellenfele ezeknek.
Válasz decsi #804. hozzászólásárak..va drága szerintem... én anno kértem ajánlatot a manaxtól...
Válasz decsi #804. hozzászólásáraManax,vagy van más alternatíva?
Válasz dr.T #803. hozzászólásáraMert kopott a heveder rajta. És vonuláskor ugy ráz,hogy kiesik a fogtömés a fogadbol. A gép érteke 3-4 misi 2 új heveder meg 4-5 mill.
Ki sem tudtam probálni emiatt rendesen.Most a gép bérléssel probálkozom az tetszett meg.Szerintem egy nagyon jó dolog.
Válasz decsi #770. hozzászólásáraVelemeny,miert nem jott be neked se ez a nernyó dolog?
Válasz GREVEN #794. hozzászólásáraEs miert nem jott be neked ez a hernyo talpas,most itt van egy nagygazda nalunk ő akar venni meg 1 (chalanger van neki kb 4 eves lehet ) ők azzal huzzak a nagy gepeket,neked miert nem jott be?
Válasz szanberg #800. hozzászólásáraAkkor nem szóltam.
Válasz mtz1221 #799. hozzászólásáradede
Amúgy nem. Ezeknél ha rendre vágunk le kell hajtani a pelyvaszórót és ki kell kapcsolni a monitoron, ilyenkor csak a gép mögötti sávba szór legyen az rostán vagy rotoron, mindegy.
Válasz szanberg #795. hozzászólásáraA pelyva terítő nem azért van rajta,hogy a jégverésre lehessen fogni ??
Válasz ermike #797. hozzászólásáramostani kép ez???
Válasz szanberg #795. hozzászólásáraJa Bátyáddal jártam arra, egy nyarast mentem megnézni, nem hagyhattam ki kell egy kis offff!
Válasz decsi #770. hozzászólására
Ez egy régi hevederes CAT? Tipikus amerikai fülke! Nagyon szép állapotban van!
Válasz ermike #792. hozzászólásáraA bódvapartról fotóztad?
A csíkokat a kombájn szórta de amúgy rendre volt vágva és bálázódott a pálya, nem szecskázva, ami teljes felületen kelt azt a jég verte ki
Válasz szanberg #790. hozzászólásáraLáttam én már karón varjút. Vannak itt érdekes földek erre is. De nem félnék én attól hogy le kellene venni két kést. Amikor olyan volt egy táblánk, hogy egy foltba minden gépaljánál elszállt egy nyírócsavar vagy 10-12 fogáson keresztül 50 cm-en ott is el bírta húzni.
Válasz Mokári Ádám #791. hozzászólásáraMegadom az esélyt másnak is részesülni ebben az élményben... hehe Egyébként nem a géppel van baj, nem azért eladó. Ez dolgozik most is a piros megint wellnessel.
a Challenger vetőgép kelés képe ;)
Válasz GREVEN #789. hozzászólásáraAzért adod el te is mi?
Válasz GREVEN #789. hozzászólásáraHát tudod ezen a földön a ti hevederesetek után az 5 késes terradigről kettőt rögtön lekéne kapni...
ezért nyit a kapa meg nincsen mélységtartás.
Válasz szanberg #786. hozzászólásáraMélységtartással van gond mind a két eszköznél rendesen. Az amazonnak nyitnak a kései a TD meg pattog mint keszkeszar a kövön. Le se ér a henger sokszor.
Jah,de amúgy hevederest mindenkinek. A nagyok azzal nyomulnak...
Válasz szanberg #786. hozzászólásáraEz egy isteni videó!!! :D
Válasz szanberg #786. hozzászólásáraNincs gond ezzel Máté fiam,én is aztat mondom régóta 300ló fölött már hevederes traki kell,persze ha csak földmunkázik
Válasz Claastra. #784. hozzászólásárahttps://www.youtube.com/watch?v=_KTwFgfPtHI
szerintem ez itt a lényeg...
Válasz Claastra. #784. hozzászólásárahttp://www.youtube.com/watch?v=wksBfS053K8
Válasz *** HM *** #783. hozzászólásáratedd mán be neki hogyan huzná az mbp-t kicsi sárban
Válasz szanberg #782. hozzászólásáraMinek az ott ágaskodna a hatulján a ódalgón fölfele.
Steigert vegyél te.