Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD389.71 FtCHF442.28 FtGBP495.79 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Bobo77 #6403. hozzászólásáraMelyik Medi?
Elnézést, elfelejtettem odaírni, hogy a szélesebb, Mega 218.
Ne a szállítás, hanem egy kicsit problémás egy hídon átmenni kombájnal.
Annak idejém az E 517-el átjártam rajta, de amikor mostanában a szolgáltatók jönnek, nem mindegyik megy át rajta. A 6 Ládás Lexivel nem mennek át, de a NH 8080-al átmegy úgy azon a hídon, hogy a gumikból kb 15 cm oldalanként lóg a híd mellé. Kb 8-9 m-es mélység van a híd alatt.
Van itt a fórumozók közül valakinek Mega kombájnja?
Ha igen, megmérné nekem a kombájn szélességét és hogy milyen első gumikkal van szerelve?
Jobban a 650 gumiszélességgel szerelt kombájn szélessége érdekelne, de ha 800-van, úgy is kapnák megközelítő méretet.
Válasz bandigh #6397. hozzászólásáraNormális állapotú Megát is probléma találni, nem hogy még válogatni sor vagy V motoros.
Sk-ban kevés Mega volt, és amik voltak, a lengyelek rég elhordták.
Sk-ban a JD 20xx,22xx, WTS,W,T sorozatok és a Claas Lexionokból a 6 ládásak domináltak.
Az utolsó 10-12 évben kezdtek terjedni a NH CX 8xx, majd a CR modelje.
Más gépgyártók termékjei DF, MF, Case, Sampo járásonként esetleg 1 db mutatóba.
Válasz Sk Laci #6390. hozzászólásáraSzerintem 2000 lehet a forduló, az ismerősnek a 204 az 2001-es már soros hatos moci van benne hagyományos adagolóval.
Csak azért kérdezem, mert az egyik fórumtárs azt írta, hogy a Dominátor VX-ben sormotor van, mint a Megákban. Ezért lepődtem meg, mikor megláttam a V motort a Megában.
Claas Megába melyik évtől rakták a sormotorokat?
Amit néztem 1996-os gyártmányt abban V motor van. Hem sok hely van a motortérben esetleges szerelés esetén.....
Válasz Ares 826 #6383. hozzászólásáraClaas Lexion 530 eladó, rendszeresen karbantartva, garázsban tartott nemdohányzó nyugdíjas svájci ügyvédtől. Azonnal munkára fogható
Sziasztok!
Claas Lexion 460 evoluton ami CAT 9 motorral van szerelve a Lexion 560 hoz képest szerkezetileg vannak lényeges különbségek?
Főleg amik "indokolnák" a majd dupla árat?
Válasz VW passat #6378. hozzászólásáraGenerátort nézted már, nézd meg vagy nézessed meg szerelővel hogy tölt-e eleget? Lehet töltés baja is hogy nincs elég áram.
Válasz Ares 826 #6377. hozzászólására108 Maxi V6 merci. A fordulatszámot méri rendesen, de ha a terület mérő nincs bekapcsolva, akkor nem hoz hibát, de most elkezdte csinálni azt, hogy a dobfordulatot is össze vissza méri, kb 700 helyett 1100-1500, néha meg jól mér. Valahonnan megpróbálok kérni egy kezelési utasítást hozzá. Eddig nem használtam a területmérőt, de néha nem árt ha van.
Válasz VW passat #6375. hozzászólásáraMilyen géped van milyen motorral?? Lehet a fordulatszám jeladó a szar vagy zsinór szakadás is lehet, de az is lehet nincs elég áram a rendszerben. Sok tényezős a dolog sajnos amiért az a szar villog! sajnos ennyire nem egyszerű a hiba megállapítása hogy ki lehessen jelenteni hogy ez és ez a hiba oka.
Válasz Ares 826 #6371. hozzászólására108 maxi, Kitöröltem a szervíz lámpát, de a sipolás megmaradt, ha bekapcsol a területmérő akkor siípol a szelelő hibajelzése és villog pirosan a led.
Szelelő fordulat nem változik az állandó, de gondolom azt akarja jelezni, hogy nincs meg a fordulat.
Válasz jozef19 #6366. hozzászólására10 óránkén asztalhajtó kardán keresztjeit ürítő csiga forgózsámolyát és ha szecskázik akkor a szecskázó csapágyat "gépkönyv szerint"
Válasz VW passat #6363. hozzászólásáraMeg a 10 órás szervíz lámpa is, zsírozd meg a gépet ahol kell 10 óránként nyomd ki a "szemét" és nem fog villogni! Vagy cseréld ki a szelelő érzékelőjét, de szerintem a 10 órás szervíz miatt villog az is!
Válasz VW passat #6363. hozzászólásáraMeg a 10 órás szervíz lámpa is, zsírozd meg a gépet ahol kell 10 óránként nyomd ki a "szemét" és nem fog villogni! Vagy cseréld ki a szelelő érzékelőjét, de szerintem a 10 órás szervíz miatt villog az is!
Válasz feri6 #6361. hozzászólásáraKöszi!
Megvan!
Csak én máshol kerestem a helyét!
Az előző tulaj azt mondta, felülre kell betenni, hogy ne verje össze a tetejét.
De akkor oda gumi kell.
7257 hozzászólás
Válasz Büresz #6404. hozzászólásáraKöszönöm.
Már csak egy kérdés.
Ezek melyik Mega szélessége?
202-204 vagy a 208-218 kombájn szélessége?
Válasz Bobo77 #6403. hozzászólásáraMelyik Medi?
Elnézést, elfelejtettem odaírni, hogy a szélesebb, Mega 218.
Ne a szállítás, hanem egy kicsit problémás egy hídon átmenni kombájnal.
Annak idejém az E 517-el átjártam rajta, de amikor mostanában a szolgáltatók jönnek, nem mindegyik megy át rajta. A 6 Ládás Lexivel nem mennek át, de a NH 8080-al átmegy úgy azon a hídon, hogy a gumikból kb 15 cm oldalanként lóg a híd mellé. Kb 8-9 m-es mélység van a híd alatt.
Válasz Büresz #6404. hozzászólásáraVéletlenül 2 kép lett.
Válasz Sk Laci #6402. hozzászólására
Válasz Sk Laci #6402. hozzászólására620 as gumival a medion 330cm. Szállítás miatt?
Van itt a fórumozók közül valakinek Mega kombájnja?
Ha igen, megmérné nekem a kombájn szélességét és hogy milyen első gumikkal van szerelve?
Jobban a 650 gumiszélességgel szerelt kombájn szélessége érdekelne, de ha 800-van, úgy is kapnák megközelítő méretet.
Válasz bandigh #6397. hozzászólásáraNormális állapotú Megát is probléma találni, nem hogy még válogatni sor vagy V motoros.
Sk-ban kevés Mega volt, és amik voltak, a lengyelek rég elhordták.
Sk-ban a JD 20xx,22xx, WTS,W,T sorozatok és a Claas Lexionokból a 6 ládásak domináltak.
Az utolsó 10-12 évben kezdtek terjedni a NH CX 8xx, majd a CR modelje.
Más gépgyártók termékjei DF, MF, Case, Sampo járásonként esetleg 1 db mutatóba.
Válasz Ares 826 #6398. hozzászólására99.töl az om 906-om926 motorok vannak elektromos gázkarral
Válasz Sk Laci #6390. hozzászólásáraV motort szerelni !?
Válasz Sk Laci #6390. hozzászólásáraSzerintem 2000 lehet a forduló, az ismerősnek a 204 az 2001-es már soros hatos moci van benne hagyományos adagolóval.
Válasz Sk Laci #6390. hozzászólásáraKeress sima sorhatost, annyi van mint égen a csillag
Válasz Sk Laci #6394. hozzászólásáraA dominátorban is volt ez a motor ott 118 néven,ezek valószinü dombos területekre készültek..
Válasz Sk Laci #6394. hozzászólásáraMert a 218-as erősebb azért v.
Válasz jozef19 #6393. hozzászólásáraKöszi!
1996 Mega 218, V motor gyárilag.
Válasz Sk Laci #6392. hozzászólásárahttps://konedata.net/puimurit/claas/claas-mega-202-218-1994-2003/
Válasz Büresz #6391. hozzászólásáraIgen, merci motoros.
Csak azért kérdezem, mert az egyik fórumtárs azt írta, hogy a Dominátor VX-ben sormotor van, mint a Megákban. Ezért lepődtem meg, mikor megláttam a V motort a Megában.
Válasz Sk Laci #6390. hozzászólásáraCsillagos motor? Szerintem nem évjárat függő. Szerelték minimum 3 fajtával.
Claas Megába melyik évtől rakták a sormotorokat?
Amit néztem 1996-os gyártmányt abban V motor van. Hem sok hely van a motortérben esetleges szerelés esetén.....
Válasz fodor.gyozo17 #6388. hozzászólásáraVan eladó?
Sziasztok .Van valakinek mega 204 es vilanyszereles rajz
Válasz bandigh #6384. hozzászólásáraMeg nöi tulaj..
Válasz Ares 826 #6383. hozzászólásáraNincs csak ezer heki vágni való , azt eggyel megoldjuk , meg zsebre tett kézzel is
Válasz bandigh #6384. hozzászólásáraKöszi én maradok még egyenlőre a régi kiforrott vasaknál, Mega, Medion!
Válasz Ares 826 #6383. hozzászólásáraClaas Lexion 530 eladó, rendszeresen karbantartva, garázsban tartott nemdohányzó nyugdíjas svájci ügyvédtől. Azonnal munkára fogható
Válasz Claastra. #6382. hozzászólásáraMi történt vége a nagy "lendületnek" ???
Válasz Sk Laci #6381. hozzászólásáragyere nézd meg az 530-asomat nem csalódsz benne,nem kell már 2 kombájn az egyik megy a háztol
Sziasztok!
Claas Lexion 460 evoluton ami CAT 9 motorral van szerelve a Lexion 560 hoz képest szerkezetileg vannak lényeges különbségek?
Főleg amik "indokolnák" a majd dupla árat?
Válasz VW passat #6378. hozzászólásáraGenerátort nézted már, nézd meg vagy nézessed meg szerelővel hogy tölt-e eleget? Lehet töltés baja is hogy nincs elég áram.
Válasz VW passat #6378. hozzászólásáraGPS!!!
Válasz Ares 826 #6377. hozzászólására108 Maxi V6 merci. A fordulatszámot méri rendesen, de ha a terület mérő nincs bekapcsolva, akkor nem hoz hibát, de most elkezdte csinálni azt, hogy a dobfordulatot is össze vissza méri, kb 700 helyett 1100-1500, néha meg jól mér. Valahonnan megpróbálok kérni egy kezelési utasítást hozzá. Eddig nem használtam a területmérőt, de néha nem árt ha van.
Válasz VW passat #6375. hozzászólásáraMilyen géped van milyen motorral?? Lehet a fordulatszám jeladó a szar vagy zsinór szakadás is lehet, de az is lehet nincs elég áram a rendszerben. Sok tényezős a dolog sajnos amiért az a szar villog! sajnos ennyire nem egyszerű a hiba megállapítása hogy ki lehessen jelenteni hogy ez és ez a hiba oka.
Válasz Ares 826 #6374. hozzászólásáraMég akkor is,ha reggel kinyitod,este meg becsukod!
Válasz Ares 826 #6371. hozzászólására108 maxi, Kitöröltem a szervíz lámpát, de a sipolás megmaradt, ha bekapcsol a területmérő akkor siípol a szelelő hibajelzése és villog pirosan a led.
Szelelő fordulat nem változik az állandó, de gondolom azt akarja jelezni, hogy nincs meg a fordulat.
Válasz Hypolit #6372. hozzászólásáraFőleg a kihordó cső forgó részét ilyenkor hidegben kamion 0-ás zsírral!
Válasz Hypolit #6372. hozzászólásáraPontosan ezeket kenni kell 10 óránként!
Válasz jozef19 #6366. hozzászólására10 óránkén asztalhajtó kardán keresztjeit ürítő csiga forgózsámolyát és ha szecskázik akkor a szecskázó csapágyat "gépkönyv szerint"
Válasz VW passat #6370. hozzászólásáraMitek van mega vagy medion vagy régi dominátor??
Válasz Ares 826 #6369. hozzászólásáraKöszi
Válasz VW passat #6367. hozzászólásáraEgyszerre nyomod a 10 órás szinbólumot és a C betűt és eltűnik a piros villogás meg a sípolás is !
Válasz jozef19 #6366. hozzászólásáraDe az a szar akkor is fog villogni és sípolni! Vagy zsírzol vagy csak kinyomod a szemét!
Válasz Ares 826 #6364. hozzászólásáraKöszönöm. Eddig nem használtam a területmérőt és úgy nem sípolt. Keresek hozzá kezelési utasítást.
Válasz Ares 826 #6365. hozzászólásáraTiz óránként még tankolni sem kell,nem még zsirozni..
Válasz VW passat #6363. hozzászólásáraMeg a 10 órás szervíz lámpa is, zsírozd meg a gépet ahol kell 10 óránként nyomd ki a "szemét" és nem fog villogni! Vagy cseréld ki a szelelő érzékelőjét, de szerintem a 10 órás szervíz miatt villog az is!
Válasz VW passat #6363. hozzászólásáraMeg a 10 órás szervíz lámpa is, zsírozd meg a gépet ahol kell 10 óránként nyomd ki a "szemét" és nem fog villogni! Vagy cseréld ki a szelelő érzékelőjét, de szerintem a 10 órás szervíz miatt villog az is!
Villog a szelelő visszajelzője, fordulat nem változik. Mit jelez ez, már zavar a folyamatos sipolása.
Válasz feri6 #6361. hozzászólásáraKöszi!
Megvan!
Csak én máshol kerestem a helyét!
Az előző tulaj azt mondta, felülre kell betenni, hogy ne verje össze a tetejét.
De akkor oda gumi kell.
Válasz atisgyulai #6352. hozzászólásáraÉrtelem szerűen a szecskázóba, kivágások az állókés helye, felülre hátulra vastag gumilap bélés kell.
Válasz VMisi #6354. hozzászólásáraEz akkor készült mikor egyszerűen át lett nézve mikor megjött a gép.
Válasz VMisi #6355. hozzászólásáraIgen az!
Válasz VMisi #6357. hozzászólásáraAzt hittem már a tengerivel is kész vagytok.