Hirdetés
Fórum
- Napraforgó vetőmag új
- Búza termény felvásárlási árak új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- OVP-20 régi szovjet gyártmányú magtiszítógép... új
- Diófa betegségének megállapítása, kezelése új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- Lucerna telepítése, termesztése új
- AKG támogatás új
- Nádas árak eladásra új
- Őszi mély és középmély szántás vagy forgatás nélkül művelni??? új
230 hozzászólás
Válasz mtz1221 #229. hozzászólásáraRézpaszta is jó, vagy kerámiazsír, de az drága.
Válasz mtz1221 #228. hozzászólásáraJa meg én a fészkeket meghúznám egy kicsit drótkorongal, és büdösűl megkenném bronz zsírral.
Válasz envagyok2 #227. hozzászólásáraSzerintem ki. Nem hinném a hogy a bordáshűvely is 100ad pontosággal illeszkedik rá. Másik meg ha a gyárban ezt tűrés nélkül tervezték volna, akkor sima csapágyak lennének ott, nem gömbházasak.
Válasz mtz1221 #226. hozzászólásáraaszondod kimozogja? ugye érted, a tengely közepén egymástól kb 20 cm-re van a két támcsapágy, és a két véger meg bordáshüvelbye ér véget. ha közepét lefogod fixre, akkor a két vége fog kalimpálni 5-5 tizedet a két bordáshüvelybe,egyik a első difibe csinálja a hézagt másik a gp hasába. mehet?
Válasz envagyok2 #225. hozzászólásáraNe szivas már bennünket, mi az az 5 tized 2 csapágynak. Vágj rá 1-et kalapáccsal ha annyira zavar. Több vizet kapott az a csapágy amelyik elment, vagy kevesebb zsír jutott bele a gyárban.
Válasz R Sándor #224. hozzászólásáraránéztem agroparknál, nem nagy pénz a tengely, axiáltól szeirntem 100 fölött kicsivel kijönne, pláne így hogy már megy az előrendelés, érdemes kicserélni? vagy ahogy mondod, figyeljem?
Válasz envagyok2 #223. hozzászólásáraAkkor meg szereld össze 2 csapággyal és vagy 500 óránként ránézel oszt jóvan . Vagy elviszed kiegyenesíteni a tengelyt.
Válasz R Sándor #222. hozzászólásáranem tudom, most vettem észre, tök véletlenól. most olyan 7500 körül lehet benne. úgy vettem észre, hogy korményzervő csövet kirágta a szíjtárcsa, ott raktam össze, és akkor láttam, hogy a bordáhüvely le van csúszva a behajtásról hátra, nem volt benne az a biztosító csabar, és le tudott csúszni. azt akartam vissza tenni, azért szdtem le a burkolatot, és akkor látom, hogy ki van peregve.
Válasz envagyok2 #221. hozzászólásárahány üzemórát birt a csapágy így ?
nem csapágy, de folytatódik a történet. ma kiváncsiságból föltettem esztergára a bordástengelyt, kiórázom, és 5 tizedet kalimpál a közepe, épp ahol a két csapágy fogja. ennyire kifli. nah, ezt vissza lehet tenni két csapággyal, vagy nem? vagy csak eggyel tegyem vissza, és így ki tudja kalimpálni magát? kb 1,8 hosszú, mind a két végén bordáshüvellyel megy be az első hídba és a gép hasába hátul.
Válasz mtz1221 #219. hozzászólásáraIkl nem ismerős nekem, de régi gpz vaan itthon, majd ránézek, hátha itt is az van benne
Válasz Gumóka #218. hozzászólásáraAz egy bazi nagy minőséges csapágygyár volt a régi Jugóban. Kíváncsi voltam hova került át a neve. Volt hogy találtunk régi dobozos gpz csomagolásban is ikl-t.
Válasz mtz1221 #213. hozzászólásáraMajd mindegy, adok én neked maláj skf-et is...
Válasz lala #216. hozzászólásáraKülső szitacsapágy
New holland 84814912 cikkszámhoz tartozó csapágyszámot tudna nekem valaki mondani?
Válasz envagyok2 #214. hozzászólásáraCsak ha megvagy, már azt hittük mérgedben becsípattál oda valamid.
Válasz R Sándor #212. hozzászólásárajah, a dörnyi lett a megoldás. (csak tudnám mi a szar az, ahhahaah) kis melegítés, kis kalapálás, és szép lassan kifordult. aztán az jutott eszembe, hogy holnap esztergára teszem a tengelyt, megforgatom, van egy félelmem, hogy mi a szarért verte szét ezt a csapágyat...
Válasz dim4ksab #211. hozzászólásáraIKL-t ki gyártja ???
Válasz envagyok2 #206. hozzászólásáraMi újság, kijött a külső gyűrű?
A tárcsacsapágyak kiválasztásakor fontos figyelembe venni a minőséget és a megbízhatóságot. Az INA és NTN tárcsacsapágyak valóban jobban teljesíthetnek, mint a kínai gyártmányúak (TR, NAS, NIS), de ez gyakran az áruk többszörösére is rúghat. Ha a költségvetés engedi, a nagyobb teljesítmény és tartósság érdekében érdemes lehet az INA vagy NTN választása.
A MGM, FKL és IKL tárcsacsapágyak még elérhetők a piacon, de a készletek és a választék változhat, ezért érdemes a helyi beszállítóknál érdeklődni a konkrét modellek elérhetőségéről.
Tapasztalatok szerint az INA és NTN tárcsacsapágyak hosszú távon megbízhatóbbak és tartósabbak, így a befektetés gyakran megtérül, míg a kínai gyártmányúak néha gyorsabban elhasználódnak, ami többletköltségeket okozhat.
Moderátor által módosítva: 2024-10-11 08:02:12
Válasz mtz1221 #208. hozzászólásáraKöszönöm szépen
Válasz mtz1221 #208. hozzászólásárahttps://web-bolt.hu/metabond-hi-tech-15-ep-kenozsir?srsltid=AfmBOor5mGmMCKHHtzj7rHmXDRQoGWfup3yQgljqTgcL2mwzwvl-IDaK
Válasz ...:::Pisti:::... #207. hozzászólásáraAz, nagyon ragaszkodó. 1000 óránál ami elment gyári kardánkeresztem, ezzel megkenve rendesen 4000 óránál tart. Ugyanúgy kombájnon nehezen szerelhető és nem kenhető csapágyak nak is 4x5x az életartamát.
Válasz mtz1221 #202. hozzászólásáraÜdv.
Mi az a kék Metabond?
Spéci Zsír?
Köszi
Válasz R Sándor #205. hozzászólásáranem fényképeztem le, egy ilyen két tenyérnyi, két furatos, fél vödörnyi öntvény, két lába van, és azzal megy föl a helyére.
Válasz envagyok2 #204. hozzászólásáraA csapágy ház hogy néz ki?
így kell visszarakni, ha eljutok oda
https://www.google.hu/search?q=uc+bearing+replace&sca_esv=923792fc01f6d6a7&biw=1536&bih=732&tbm=vid&sxsrf=ADLYWIJYXZQyK6huoyAAHYNizE3e-zrYWA%3A1728587653797&ei=hScIZ_-hMPHZwPAP17jh0As&oq=uc+bearingreplace&gs_lp=Eg1nd3Mtd2l6LXZpZGVvIhF1YyBiZWFyaW5ncmVwbGFjZSoCCAAyChAhGKABGMMEGAoyChAhGKABGMMEGApI5RlQ6wZY2BBwAHgAkAEAmAF_oAHeB6oBAzIuN7gBA8gBAPgBAZgCCKACrQfCAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgoQABgHGAgYChgewgIKEAAYExgNGB4YD8ICChAAGBMYCBgNGB7CAggQIRigARjDBJgDAIgGAZIHAzAuOKAH3Rw&sclient=gws-wiz-video#fpstate=ive&vld=cid:fb3ea666,vid:akc4c5ui4Go,st:0
mondjuk azt nem tudom hogy fordítom meg a tengelyt a heyén, és hogy húzom le úgy a biztosító csavarját, hiszen ezt az egész öntvbény szart ugyan azok a csavarok fogják fel, amik a tengely borkulatát is, tehát ahhoz,h ogy az öntvényt a helyére fel tudjam tenni, ahhoz fel kell tennem a burkolatot is, ami meg ugye mindent eltakar....
lehet nem véletlenül verte szét az egyik csapágyat? mert ugye kettő van rajta...
Válasz envagyok2 #201. hozzászólásáraTUDOM csináltam már egy csomó ilyen csapágy cserét , azért próbálok segíteni!!! a két horony között csapszeg kiütő vagy 10-es meg nagy kalapács csak ezen a képen nem látszik hogy hpgy férni hozza!!!
Válasz envagyok2 #200. hozzászólásáraAz új csapágyat nyomd majd tele metabondal. 5 x özi a csapágy élettartamát. Jó lesz az amit Misi mondott. 3 darab 2 centis varat bele, és kijön az. Első difi tengelyének a csapágya ???
Válasz R Sándor #199. hozzászólásáraa tengelyt már levettem, egy öntvényben van benne a külső gyűrű, abba kéne elfordítani 9 gokkal, hogy ki tudjam húzni, és az új csapágyt be tudjam tenni
https://www.google.hu/search?q=uc+bearing+replace&sca_esv=923792fc01f6d6a7&biw=1536&bih=732&tbm=vid&sxsrf=ADLYWIJYXZQyK6huoyAAHYNizE3e-zrYWA%3A1728587653797&ei=hScIZ_-hMPHZwPAP17jh0As&oq=uc+bearingreplace&gs_lp=Eg1nd3Mtd2l6LXZpZGVvIhF1YyBiZWFyaW5ncmVwbGFjZSoCCAAyChAhGKABGMMEGAoyChAhGKABGMMEGApI5RlQ6wZY2BBwAHgAkAEAmAF_oAHeB6oBAzIuN7gBA8gBAPgBAZgCCKACrQfCAggQABiABBiiBMICBBAhGBXCAgoQABgHGAgYChgewgIKEAAYExgNGB4YD8ICChAAGBMYCBgNGB7CAggQIRigARjDBJgDAIgGAZIHAzAuOKAH3Rw&sclient=gws-wiz-video#fpstate=ive&vld=cid:d264d1f1,vid:EZQ3rgv2ccU,st:0
így kéne kifordítani benne, csak nekem nincs benne a közepe, nem tudom mivel megfordítani, ha egyátalán azzal meg lehetne. csak a gyűrű, berohadva. ezt mindenképp el kell így fordítani, csak így jön ki.
Válasz mtz1221 #198. hozzászólásárade ez a tengelyre fogja rá, a teneglyről le tudom vágni a belső gyűrűt, azzal ninc gondom, a külső van a házva belerohadva, azt nem mertem megzuhálni. a golyók hullottak ki, látod, átlátsz a tengely meg a külső gyűrű között.
Válasz envagyok2 #197. hozzászólásáraAmíg a tengely benne van addig biztos nem tudod kivenni!!! Vagy rosszul látom? Ez a csapágy benne van valami váltó házban?
Válasz mtz1221 #195. hozzászólásárana backi, a G2 azt jelöli, két inbuszcsavar biztosítja. Fogj egy fecskendőd, töltsd meg kék metabondal, és nyomd tele "mindkét" kis lukon.
https://csapagy-bolt.hu/img/snr/TCE-UC208G2-SNR-pic-UC200-1.jpg
Válasz R Sándor #196. hozzászólásáradehonnem, itt van e
itt még a helyén a tengő
Válasz envagyok2 #194. hozzászólásáraAzt nem tudod lefotózni amivel a gond van??
Válasz envagyok2 #194. hozzászólásáraJelölést nem tudom mi, de amelyikben van egy horony körbe a zsírzásnak, azon is több felírat van.
Válasz R Sándor #192. hozzászólásáraaz hát, persze,
https://www.google.hu/search?q=uc208&sca_esv=923792fc01f6d6a7&sxsrf=ADLYWIIgFe7HAGJ3ztAQna9WeHlefPqVvA%3A1728586107892&source=hp&ei=eyEIZ8C4M_TDi-gPiN748AE&iflsig=AL9hbdgAAAAAZwgvi60Jtz-WNTE8MCd-3nr0UiuUCEuH&ved=0ahUKEwiA4q-HvYSJAxX04QIHHQgvHh4Q4dUDCBY&uact=5&oq=uc208&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IgV1YzIwODIFEAAYgAQyCBAAGIAEGMsBMggQABiABBjLATIIEAAYgAQYywEyCBAAGIAEGMsBMggQABiABBjLATIIEAAYgAQYywEyCBAAGIAEGMsBMggQABiABBjLATIIEAAYgAQYywFIsxBQAFigCnAAeACQAQCYAWqgAfIDqgEDMS40uAEDyAEA-AEBmAIFoAKmBMICBBAjGCfCAgoQIxiABBgnGIoFwgIEEAAYA8ICERAuGIAEGLEDGNEDGIMBGMcBwgIIEC4YgAQYsQPCAg4QLhiABBixAxjHARivAcICDhAuGIAEGLEDGIMBGIoFwgILEC4YgAQYsQMYgwHCAgsQABiABBixAxiDAcICBRAuGIAEwgILEC4YgAQY0QMYxwGYAwCSBwMxLjSgB5Av&sclient=gws-wiz
kaptam egy darabot simát, aminek nincs az uc208 mögött külön jelzése, meg van még egy a boltba, az meg uc208 g2 vagy mi. ha már itt tartunk, nem tudja valaki mit jelölhet? vagy nincs valmai leírás, ahol utána lehet nézni?
mert ha már darabokba az egész, akkor kicserélem a másikat is
Válasz envagyok2 #190. hozzászólására wd40 befujni többször??
Válasz envagyok2 #190. hozzászólásáraAkkor Y csapágy vagy sem?
Válasz VMisi #189. hozzászólásáraugye el kell fordítani az öntvénybe 90 fokkal, és úgy tud csak kiférni két kivágáson, nem mertem kalapálni, hogy forduljon, mert félek, hogy mindenestül fordul le. megpróbálom így, hátha. thx
Válasz Sk Laci #187. hozzászólásáraeddig az A betűsök is eljutottak, hogy vegyem meg új traktorral együtt, hahaha
bordástengely közbenső támasz csapágya hullott szét, és az öntvénybe van belekozmálva a külső gyűrű. azt kéne kivarázsolni.
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraHegesztgess a belsejébe. A hő összehúzza és kiesik.
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraHidegvágóval, és sok wd40el.
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraVegyél házzal együtt !!!
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraJa az y csapágy, eldobom házzal együtt mert nem sokkal kerül többe egybe mint csak a csapágy
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraÍgy
Válasz envagyok2 #183. hozzászólásáraLánggal
egy teljesen szétesett uc208-as csapágy külső gyűrűjét, amiben már nincsenek golyók, nincs semmi, csak ez van belerohadva az öntvénybe, hogy lehet kifeszegetni?
Válasz ..,-:) #181. hozzászólásáraAzok kellenek mert körbe járnak a kényszerpályán, erős terhelésük is van a bálla kezdésénél.
Válasz ..,-:) #180. hozzászólásáraOda ez a nukr szerintem luxus…..