Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR411.52 FtUSD394.94 FtCHF442.09 FtGBP495.05 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Gumóka #1669. hozzászólásáraPont ezt mondom, hogy biztos hogy ilyen helyről származik. Viszont a Mitrovicai börtönben van egy 10000 órás 1x kuplungozott solis traktor.Csak tudnakvalamit.
Ha meg igaz hogy ezek az országok az amerikai hadihajók stb temetője, akkor minőség is lehet .
Válasz mtz1221 #1666. hozzászólásáraLehet olyan a kerék felfogatása, mint az Iveco Daliy-nek, van a felnin egy kb 2-3 milliméterrel nagyobb lyuk meg egy a lapos alátétes anya "oszt jócakát".
Ha elüti 1-2 milivel valamerre, akkor is jó.
Iveco-nál is újkorában fain, aztán párszor koszosan visszateszik, közé megy a sós lé, nem húzzák meg és a felni az agyon elkezd mocorogni, csak hallod, hogy fékezésnél erre kottyan gyorsításnál meg arra, géppel lehúzzák akkor oké, de defekt esetén esélyed nincs levenni kézzel, csak a kamionos áttételessel max.
Üdv!
Big bag zsákok súlyát szeretnénk mérni ,ezért beruháztunk egy darumérlegbe.
Teleszkópos rakodóval használnánk, kérdezném hogy akinek van ilyen az hogy oldotta meg a rakodógéphez illetve a zsákokhoz csatlakozást.
Jó lenne pár kép róla!
Könnyebb volna másolni mint elkezdeni agyalni!!
Köszi!
Válasz envagyok2 #1650. hozzászólására mester! Sterimob tömlő! Ha a gőzt meg a 150bárt bírja akkor ezt is! Lehet,kell egy elosztó fèmből,amire 3sterimobtömlőt ráaplikálsz,a szűk keresztmetszet miatt, akkor csak úgy suhant a lègáram.
Sziasztok, üdvözlök mindenkit!
Mivel nem találtam megfelelő fórum témát, így itt tennék fel egy kérdést, hátha tud valaki válaszolni!
Öröklés: Édesapám sajnos súlyos fekvő beteg, az orvosok szerint pár hete van hátra, borzasztó így látni.
Az lenne a kérdésem:
A még le nem aratott terményekért, amik később kerülnek értékesítésre, még fogjuk kapni a felvásárlási árat, ki fogják nekem fizetni, ha ő még az értékesítés előtt elhuny?
Sajnos a meglévő bankszámlára nem lett megadva halaleseti kedvezményezett, így az ő bankszámláját biztos zárolni fogják.
Kérhetem másik bankszámla számla a kifizetést?
Én mindenképp fémcsöves, réz, vagy alu összekötést csinálnék, meg nem ártana a kompresszort is hűteni, mondjuk a meghajtáson ventillátorlapáttal. Aztán valahogy köré fűzni a fémcsövet, hogy az is kapjon áramló levegőt.
Válasz envagyok2 #1651. hozzászólásáraA Valtra 800 As traktoromon a kompresszor -tol megy a szelep dekni fölött végig a motor mögött meg lemegy a lefuvo szelephez. Tehát fűti a szelep dekni,meg a ventilátor fújja rá a meleg levegőt,mondjuk az lehet hűti is . A régi elporladt és valami kék színű tömlőt csinált rá a hidraulikàs. Ugye ebben is nyomott levegő van és az elvileg meleg.Ugyan úgy van leprèselve mint egy hidraulika tömlő nincs bilincs. Annyit megér hogy esetleg rakèrdezel egy hidraulikàstol,hogy egy f@sznak ilyen tömlőt csináltak,ő tud e ilyet meg hogy mennyire hőálló.
Válasz envagyok2 #1650. hozzászólásáraÈrtemèn,de a kompresszorokat kellene szerintem sorba rakni,nem 0rol a 10re föl csèpelni. Azèrt melegszik. Mi lenne,ha egyik 3hengeres után tennèd a másikat flexibilissel,,hűtővel. Akkor lehet lassabban termel,de az első myomást lehűtöd csőkigyoval, a másiknak lehet nem kène a 10bárosnak,mert eleve nem akkora nyomást kell előállitani. Így nem ègetne.
Válasz envagyok2 #1651. hozzászólásáraVan 120 báros hidraulika cső ami vászon szállas nem fém. Az lesz a megoldás rendesen rápréselfe a csatlakozások. Ha a kezed állja a pisztolyt, akkor már a végén a gyorscsatlakozónál nemfog kimenni az O gyűrű.
Válasz R Sándor #1647. hozzászólásáraés menyire meleg helyre? ez rohadt meleg lehet, biztos van 10 méter a fújató tömlőm, vagy több, tudja tököm, annak a végén, a fújató pisztoly is meleg,, nem mondom hogy éget, de meleg. a kompresszpr fejek, az onnan kijövő levegő az forró lehet. forró gőz tömlőm van már a kompressor hengerfejek és a réz szerelvények között, ami elvileg 160 fokos forró gőzt bír 20 bár nyomáson, és baszki ez ellágyul, lecsúszik a bilinccsel együtt a tömlővégről, azon meg rajtamarad a bordák között a cső belseje. mint egy gyurma. olyan cső, hogy hidegen nem bírod meghajtani, üzem közbe meg csak lafog, mint egy cipőfűző.
Válasz .Richard. #1648. hozzászólásáratágulni nem tudna tartályba sem, ugye mindenhol nyomás van. azért nem akarok tartályba nyomni, egyrészt fölösleges lenne, a termeléshez és szükséglethez képest minimális mennyiséget tudsz betárolni akár 500 literbe is, és azért egy 500 literes tartály is ibaszott nagy már, annak hely kell, súlya van, fölrakni mellé, akkor már kézzel hogy tologatod...s mint tartály semmi értelme, de mint hűtőnek sincs, kicsi a tartózkodási idő, negyed perc alatt kijön belőle egy bár, vagy belemegy, gyakorlatilag 2 perc alatt cserélődik benne az összes levegő, és ehhez lképest kicsi a felület. hűtőnek sokkal jobb lenne egy réz csőkígyó, hiába gyorsa végigmegy benne a levegő, de rohadt nagy a felület ahhoz képest. a terv az, hogy a kompresszorokból egyszerre a csőkígyóra kell vinni, és onnan lehet tömőbe rakni. ezek a fűtésszerelős réz forrasztások bírhatnak 8-10 bárt? és innen azért már kezd veszélyes játék lenne, mert egy gumicső eldurran, persze, szemed kiveri ha éppen úgy alakul, de enélkül más nagy bajt nem tud tenni. egy rézcső azért mégiscsak fém, eből ha egy repesz leválik, és ha megtalál, az azért szopás.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraMièrt van az,hogy a mozdonyokon,meg más gèpeken a többhengeres kompresszorok,úgy vannak,hogy van 2kisnyomásu henger,ami nyomja a levegőt a hűtőbe,fixen csavarozva flansnival,onnan 2 ,nagynyomásu hengerbe,onnan egy flexibilis 5negyedes,vagy nagyobb prèselt vègű csővel a vascsőbe ès tartályba. Neked nem sorba vannak a kompresszorok,nincs hűtő,így hirtelen hamar termel,melegszik,esetleg ha a hengerek egy kis tartályba nyomnák a fej után egyből,egy 20centis flexibilis után a levegőt ahol hirtelen tágulhatna hülhetne. Nem ez a hiba?
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraTaknyolással vigyázz, ahogy írtad nagy a felület és ekkora nyomáson már nagyot tud durranni. Rézhez vannak roppantógyűrűs csatlakozások, ebből a minőség egy swagelok, hylock de szerintem itthon a rexroth könnyebben beszerezhető.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraMilyen kompresszor?
Teljesítmény?
Anno a metsző pneumatikus rendszer lefagyott azzal kinlódtunk de arra is volt megoldás.
baj van. egyszerűen nem lehet ezzel a kompresszorral így folyamatosan dolgozni, annyira fölmelegszik a levegő, hogy akármilyen tömlőt teszek rá, idővel ellágyul, és levágja. akármilyen nagy rovátkás tömlővéget csinálok, akármilyen biincset, egyszerűen a tömlővég rovátkái legyalulják a fellágyult tömlő belsejét, és úgy vágja le. ugye colos csőnél rohadt nagy az átmérő, ebből errőden az erő (nyomás * felület), és ez már sok.
valahogy le kell hűteni a levegőt. szóba került a regisztercső, egyelőre valami finomabb megoldáson gondolkodnék, ebből ne tudnék több, akár 10 folyóümétert fölhegeszteni valahova...
valahol láttam valami réz cső szereléket, amihez nem kell peremezni, hanem beledugni, ráhúzni, és kész. tegyük fel megtalálom újra, akkor is kéne valami hűtőborda. nem tudtok valahol valami boltot, ahol ilyen csőre való, ráhúzható kis vékony lamellás bordát lehet venni? sok kéne...
a másik, a házkazánok fűtőteste, vagy nem tudom hogy hívják, amibe ugye a vízet felmelegíti a láng a kazánba, az a lemezes, lamellás csőkígyő, az vajon mekkora nyomást bírhat el? nem tudom pontosan, de egy fűtőrendszerben azt hiszem 1-2 bárnál nincs több, ott nyithat a lefújószelep. ez ennyi? a 8-10 bárt véletlenül se bírja, ugye?
10 perc, negyed óra, és már durran is le valahol valami. kompresszor után egyből megszerelném ezt a hűtőkört, és utána vezetné, gumiba, akkro semmi baj nem lenne, a hagyományos kompresszorok se lövöldözik le a csöveket, 10 báron se, ez meg már 7en is...
fiatalok, ötlet kéne. a terv az, hogy hjamster kocsival betolatok állatok közé valami két etető korlát között, kifelé leürítem, a két korlátot összehúzatom, és oldják meg maguk. mindezt nyáron legelőn. tudok oda akár betonozni is fix pontokat, szükség szerint, akármit meg tudok csinálni, csak azt nem bírom kitalálni, hogy hogy mozgassam ezt a két korlát szétfelé, és összefelé. mondjuk egy 15-20 m hosszú lenne, és két oldalról ennének ugye az állatok. valami egyszerű, atombiztos, gondozásmentes, fél kézzel gyorsan, stabilan működtethető kéne. a mozgató mechanizmus ráadásul ha középen van, akkor bírnia kell, hjogy átmegyek rajta. ha kívvül, akkor azt, hogy ganajba is kerülhet... ugye szétnyitva bő 2 méáter kéne, vagy kicsit több, és ezen azért 1 m-t csukni kéne összefelé, de 70-80 cm-t mindenképp, és ugye erő is kéne, hogy takarmányot is tudja tolni, ahol több van.
tudom, hidraulika, jó is lenne, lehetne hátra kört kivezetni, működtetni. de ugye ezt csak külső, tehenek oldalár alehetne tenni (bunker), másrészt 15-20 m hosszra kéne oldalankétn 3-4 munkahenegr gondolom minimum, de a legnagyobb kifogáso, hogy ezzel hogy lehet megakadáélyozni, hogy ne félrenyomjon, tehát hogy egyik vélgébe mpzgataj, másikba nemm, és átlósan megakad a korlát, megfeszül. hogy lehetne ennek sínt készíteni, hogy mindenképp egyformán tolja?
gondoltam arra, hogy ilyen parabola alakúra csinálnám a korlátokat, és nem a mint a váza, hanem épp elelnkezőleg, befelé hasasodnak egy 30-40 cm-t, ugye alul. mikor bejrok, akkor csak kihajtom mind a kettőt, lesz 2 m-em, és mikor kimegyek, akkor csak öszsecsukom. de a gondom, hogy itt oké, hogy befér a tehén, de rá is tapos a befelé hasasodó részen, és amir erálép a rohadék, csak akkor eszi meg, ha nagyon éhes...
vagy valami totál más ötlet?
Válasz envagyok2 #1638. hozzászólásáraPuffer mindenképp kell, homokszórónak nincs az a levegő ami sok lenne. Aztán úgyis szakaszosan dolgozol, mindig lesz kellően magas nyomásod. Vagy csinàlhatod mobil pufferral is, két bontott légtartályt ráteszel egy fémkeretre, és becsatlakoztatod a csőszakaszba valahol, ez nagy légkulcs esetén is hasznos tud lenni.
Válasz Gumóka #1637. hozzászólásárajah, azért finomítani kell. puffer igazából nem kéne, mert így is van elég levegő a fuvókához, tehát a lefújó szelep működik, vagy traktor fordulatot úgy állítod, hogy kb annyi termelődjön, mint amennyi elfogy, és nem ég fölöslegesen a gázolaj. a baj az, hogy a lefújó szelep így direktbe kötve a csőre amikor megnyit, nagyon leejti a nyomást, 8ról 7 fölé, vagy 7ről majdnem 6ig, ugye rugót fellöki a nyomás, mire visszazár, addig kifúj ennyi levegőt a csövekből. és ez így nem a tutti, kompresszornak, traktornak is nagyon szaggatott a terhelése, észre lehet venni, hogy rángatja kicsit. nagy lefújót tettem bele, gondoltam, ha kell, minden levegőt kénylemesen át tudjon ereszteni, ha dugulás van, sőt kettőt, biztonságért, de egyiket kicserélem kisebbre, és ez lesz ami alapban megnyit, így kisebb lyukon fúj le, hátha finomabb lesz a járása. de ha már rákötök egy 50 literes porraloltó tartálíyt, már akkor is finomodik sokat. a lényeg, hogy a traktor fordulatot úgy kell megválasztani, az nem jó, ha nyél gázon megy, és a lefúj, olyan mitn egy gőzmozdony olyankor. 4es fuvókát kényelmesen, 5öst majdnem teljes gázon táplálja meg, de lehetne még növelni a sürítő fordulatsazámát nagyobb szíjtárcsával, csak akkor meg a fujató pisztolyra lesz nagyon sok levegő még alapjáraton is, és én arra is akarom használni, úgy méreteztem, hogy alapjáraton azt tudja fújni, és gázon meg homokszórót. lehet kéne még rá 2 sürítő és egy T hajtómű, és oda is tenni kis kardánt, és azt levenni, ha nem kell, így lehet nagyon sok levegőt is termelni kényelmesen, és lehet keveset is, ha nem kel sok. jah, de jó, tegnap kifújtam szártépős traktort, nagyon ütős, olyan lett, mint a baba segge, haha
Válasz Gandhy #1635. hozzászólásárauhhbaszki, kifelejtettem. tudtam valamit elbasztam.
de a kerékbe még tehetek, fölfújom azzal, jobban megy. piros szelepsapkát nem tudod hol lehet venni? nehogy hülye gumis összekeverje majd mikor télit megyek cserélni...
Válasz Gandhy #1633. hozzászólásárahasonló, egy jet hajtómű, szgép akkor ad plusz boostot, ha kardán is megy, namost csináltam ide egy ilyen jetet, szív, sürít, hátrafelé kilő, már csak az eke fölvételét kéne valahogy megoldani, hahahah
de neeem, dehogyis, elirigyeltem a mergásoktól a nyomatékot kis fordulaton, nem turbóztam, hanem kompresszort tettem föl. ez ekkora, még dolgozni kell az ötleten, hahah
ééééééés, kíszen van, hahah
nah majdnem, mert a légszűrőre még fel kell applikálnom a vödröket, meg csövek, tömlők, tartók, burkolatok, de már működik, hahahah
Válasz .Richard. #1629. hozzászólásáramármint hogy mi tekeri? traktor, semmi különös, nem kell neki olyan sok, 60-80 fordulat * 200 ccm, ez mtznek is félgáz. nem olyan húzós, Isten tudja hány kiló vas, 2 golyós meg 2 talpcsapágy, 2 szimering, 4 m lánc, 6 sekli, 2 kislakat, meg a hidromotor meg a szelepe, meg a tömlők. és ez függőlegesen fúr, ha akarom, olyan mélyre, hogy kicsi kínai át tudjon bújni a lyukon. nézd meg, ezzel szembe egy bagodi fúró mi pénz, és alkalmas-e arra, hogy 200-as lyukat fúrj totál függőbe...
Válasz .Richard. #1627. hozzászólásárajah, erre nemsok idő jutott. a fúró már akkor elkészült, plusz a vasak is, amikkel bele van rakva a toronyba, csak az összetákolás maradt el, de most. héten még a csöveket kell bekötni, hidromotorra a nyomáscsökkentő szelepet összerakni, beállítani, aztán mehet. remélem nem ömlik a torony munkahengerből az olaj, mert akkor elsírom magam... spoiler, jövő héten lesz másik cucc is készrejelentve, hahahaha
1674 hozzászólás
Válasz envagyok2 #1672. hozzászólásáraha minden igaz válaszoltam.
Válasz envagyok2 #1672. hozzászólásáraküld ide, telefonon nincs az agroinformos bejelentkezve. takacs.koppany@osdoza.edu.rs
Válasz mtz1221 #1671. hozzászólásáraírtam emilt, rá tudsz nézni?
Válasz Gumóka #1669. hozzászólásáraPont ezt mondom, hogy biztos hogy ilyen helyről származik. Viszont a Mitrovicai börtönben van egy 10000 órás 1x kuplungozott solis traktor.Csak tudnakvalamit.
Ha meg igaz hogy ezek az országok az amerikai hadihajók stb temetője, akkor minőség is lehet .
Válasz mtz1221 #1666. hozzászólásáraLehet olyan a kerék felfogatása, mint az Iveco Daliy-nek, van a felnin egy kb 2-3 milliméterrel nagyobb lyuk meg egy a lapos alátétes anya "oszt jócakát".
Ha elüti 1-2 milivel valamerre, akkor is jó.
Iveco-nál is újkorában fain, aztán párszor koszosan visszateszik, közé megy a sós lé, nem húzzák meg és a felni az agyon elkezd mocorogni, csak hallod, hogy fékezésnél erre kottyan gyorsításnál meg arra, géppel lehúzzák akkor oké, de defekt esetén esélyed nincs levenni kézzel, csak a kamionos áttételessel max.
Válasz mtz1221 #1668. hozzászólásáraAztán lehet annak is ott az alapja
Válasz Gumóka #1667. hozzászólásáraMi meg megvesszük a kramp granit stb oldalon, 100x árért.
Válasz mtz1221 #1666. hozzászólásáraEzen egyébként mindig el tudok csodálkozni, hogy nincs hiperszuper cnc meg lakkozott műhely, mégis megoldják...
Jól fel pontozta a csavarok helyét.
Válasz envagyok2 #1664. hozzászólásáraLombardini dieselt keress.
fiatalok,e gy ilyen motornak mi lehet a fordultszáma?
https://hagashop.hu/termek/meghajto-motor-zongshen-gb680-680cc-22-twin-254-mm-vizszintes-tengely/
az az igazság röstellem a kompresszot sokszor fölvenni, ráfogni, raknék rá egy ilyet, ha ép ésszel lehetne. tudom, ennyi pénzér dízel kompresszort idetettek volna, ezen már túlléptem.
Válasz Tobszi #1662. hozzászólásáraemelőkötéllel meg egy seklivel
Üdv!
Big bag zsákok súlyát szeretnénk mérni ,ezért beruháztunk egy darumérlegbe.
Teleszkópos rakodóval használnánk, kérdezném hogy akinek van ilyen az hogy oldotta meg a rakodógéphez illetve a zsákokhoz csatlakozást.
Jó lenne pár kép róla!
Könnyebb volna másolni mint elkezdeni agyalni!!
Köszi!
Válasz envagyok2 #1650. hozzászólására mester! Sterimob tömlő! Ha a gőzt meg a 150bárt bírja akkor ezt is! Lehet,kell egy elosztó fèmből,amire 3sterimobtömlőt ráaplikálsz,a szűk keresztmetszet miatt, akkor csak úgy suhant a lègáram.
Sziasztok, üdvözlök mindenkit!
Mivel nem találtam megfelelő fórum témát, így itt tennék fel egy kérdést, hátha tud valaki válaszolni!
Öröklés: Édesapám sajnos súlyos fekvő beteg, az orvosok szerint pár hete van hátra, borzasztó így látni.
Az lenne a kérdésem:
A még le nem aratott terményekért, amik később kerülnek értékesítésre, még fogjuk kapni a felvásárlási árat, ki fogják nekem fizetni, ha ő még az értékesítés előtt elhuny?
Sajnos a meglévő bankszámlára nem lett megadva halaleseti kedvezményezett, így az ő bankszámláját biztos zárolni fogják.
Kérhetem másik bankszámla számla a kifizetést?
Válasz mtz1221 #1657. hozzászólásáraAbba meg a tömítés olvad el, nem?
Bár az olaj is lehet 100 fokos.
Én mindenképp fémcsöves, réz, vagy alu összekötést csinálnék, meg nem ártana a kompresszort is hűteni, mondjuk a meghajtáson ventillátorlapáttal. Aztán valahogy köré fűzni a fémcsövet, hogy az is kapjon áramló levegőt.
Válasz envagyok2 #1651. hozzászólásáraA Valtra 800 As traktoromon a kompresszor -tol megy a szelep dekni fölött végig a motor mögött meg lemegy a lefuvo szelephez. Tehát fűti a szelep dekni,meg a ventilátor fújja rá a meleg levegőt,mondjuk az lehet hűti is . A régi elporladt és valami kék színű tömlőt csinált rá a hidraulikàs. Ugye ebben is nyomott levegő van és az elvileg meleg.Ugyan úgy van leprèselve mint egy hidraulika tömlő nincs bilincs. Annyit megér hogy esetleg rakèrdezel egy hidraulikàstol,hogy egy f@sznak ilyen tömlőt csináltak,ő tud e ilyet meg hogy mennyire hőálló.
Válasz envagyok2 #1654. hozzászólásáraOtt meg legyen hidraulikus gyorscsatlakozó, az bírni fogja.
Válasz envagyok2 #1652. hozzászólására60literes hordóba csinálsz csőregisztert rézből. Vagy12métert.
Feltötöd vízzel a hirdót.
Vagyegy régi bolylerból.
Válasz envagyok2 #1650. hozzászólásáraÈrtemèn,de a kompresszorokat kellene szerintem sorba rakni,nem 0rol a 10re föl csèpelni. Azèrt melegszik. Mi lenne,ha egyik 3hengeres után tennèd a másikat flexibilissel,,hűtővel. Akkor lehet lassabban termel,de az első myomást lehűtöd csőkigyoval, a másiknak lehet nem kène a 10bárosnak,mert eleve nem akkora nyomást kell előállitani. Így nem ègetne.
Válasz mtz1221 #1653. hozzászólásáraa 10 méter végén állja, az elején nem...
Válasz envagyok2 #1651. hozzászólásáraVan 120 báros hidraulika cső ami vászon szállas nem fém. Az lesz a megoldás rendesen rápréselfe a csatlakozások. Ha a kezed állja a pisztolyt, akkor már a végén a gyorscsatlakozónál nemfog kimenni az O gyűrű.
Válasz rtamas1976 #1645. hozzászólásárasaját csináélmány, 6 db 90 mmes henger sürít, percenklnt 1800 liter levegőt
Válasz R Sándor #1647. hozzászólásáraés menyire meleg helyre? ez rohadt meleg lehet, biztos van 10 méter a fújató tömlőm, vagy több, tudja tököm, annak a végén, a fújató pisztoly is meleg,, nem mondom hogy éget, de meleg. a kompresszpr fejek, az onnan kijövő levegő az forró lehet. forró gőz tömlőm van már a kompressor hengerfejek és a réz szerelvények között, ami elvileg 160 fokos forró gőzt bír 20 bár nyomáson, és baszki ez ellágyul, lecsúszik a bilinccsel együtt a tömlővégről, azon meg rajtamarad a bordák között a cső belseje. mint egy gyurma. olyan cső, hogy hidegen nem bírod meghajtani, üzem közbe meg csak lafog, mint egy cipőfűző.
Válasz .Richard. #1648. hozzászólásáratágulni nem tudna tartályba sem, ugye mindenhol nyomás van. azért nem akarok tartályba nyomni, egyrészt fölösleges lenne, a termeléshez és szükséglethez képest minimális mennyiséget tudsz betárolni akár 500 literbe is, és azért egy 500 literes tartály is ibaszott nagy már, annak hely kell, súlya van, fölrakni mellé, akkor már kézzel hogy tologatod...s mint tartály semmi értelme, de mint hűtőnek sincs, kicsi a tartózkodási idő, negyed perc alatt kijön belőle egy bár, vagy belemegy, gyakorlatilag 2 perc alatt cserélődik benne az összes levegő, és ehhez lképest kicsi a felület. hűtőnek sokkal jobb lenne egy réz csőkígyó, hiába gyorsa végigmegy benne a levegő, de rohadt nagy a felület ahhoz képest. a terv az, hogy a kompresszorokból egyszerre a csőkígyóra kell vinni, és onnan lehet tömőbe rakni. ezek a fűtésszerelős réz forrasztások bírhatnak 8-10 bárt? és innen azért már kezd veszélyes játék lenne, mert egy gumicső eldurran, persze, szemed kiveri ha éppen úgy alakul, de enélkül más nagy bajt nem tud tenni. egy rézcső azért mégiscsak fém, eből ha egy repesz leválik, és ha megtalál, az azért szopás.
Válasz .Richard. #1648. hozzászólásáraJa,10bár a rendszer.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraMièrt van az,hogy a mozdonyokon,meg más gèpeken a többhengeres kompresszorok,úgy vannak,hogy van 2kisnyomásu henger,ami nyomja a levegőt a hűtőbe,fixen csavarozva flansnival,onnan 2 ,nagynyomásu hengerbe,onnan egy flexibilis 5negyedes,vagy nagyobb prèselt vègű csővel a vascsőbe ès tartályba. Neked nem sorba vannak a kompresszorok,nincs hűtő,így hirtelen hamar termel,melegszik,esetleg ha a hengerek egy kis tartályba nyomnák a fej után egyből,egy 20centis flexibilis után a levegőt ahol hirtelen tágulhatna hülhetne. Nem ez a hiba?
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásárahidraulika tömlő?? Vagy nekem csináltak hidraulikasnál levegőhöz meleg helyre kék szímű tömlőt.bírja.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraTaknyolással vigyázz, ahogy írtad nagy a felület és ekkora nyomáson már nagyot tud durranni. Rézhez vannak roppantógyűrűs csatlakozások, ebből a minőség egy swagelok, hylock de szerintem itthon a rexroth könnyebben beszerezhető.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraMilyen kompresszor?
Teljesítmény?
Anno a metsző pneumatikus rendszer lefagyott azzal kinlódtunk de arra is volt megoldás.
Válasz mtz1221 #1643. hozzászólásáraMeg nem is az a gond ott. Kellene egy legalább egy 500 literes tartály oda.
Válasz envagyok2 #1642. hozzászólásáraAlumínium csövet láttam valahol bordákkal együtt, méterre. De be nem ugrik hogy hol.
baj van. egyszerűen nem lehet ezzel a kompresszorral így folyamatosan dolgozni, annyira fölmelegszik a levegő, hogy akármilyen tömlőt teszek rá, idővel ellágyul, és levágja. akármilyen nagy rovátkás tömlővéget csinálok, akármilyen biincset, egyszerűen a tömlővég rovátkái legyalulják a fellágyult tömlő belsejét, és úgy vágja le. ugye colos csőnél rohadt nagy az átmérő, ebből errőden az erő (nyomás * felület), és ez már sok.
valahogy le kell hűteni a levegőt. szóba került a regisztercső, egyelőre valami finomabb megoldáson gondolkodnék, ebből ne tudnék több, akár 10 folyóümétert fölhegeszteni valahova...
valahol láttam valami réz cső szereléket, amihez nem kell peremezni, hanem beledugni, ráhúzni, és kész. tegyük fel megtalálom újra, akkor is kéne valami hűtőborda. nem tudtok valahol valami boltot, ahol ilyen csőre való, ráhúzható kis vékony lamellás bordát lehet venni? sok kéne...
a másik, a házkazánok fűtőteste, vagy nem tudom hogy hívják, amibe ugye a vízet felmelegíti a láng a kazánba, az a lemezes, lamellás csőkígyő, az vajon mekkora nyomást bírhat el? nem tudom pontosan, de egy fűtőrendszerben azt hiszem 1-2 bárnál nincs több, ott nyithat a lefújószelep. ez ennyi? a 8-10 bárt véletlenül se bírja, ugye?
10 perc, negyed óra, és már durran is le valahol valami. kompresszor után egyből megszerelném ezt a hűtőkört, és utána vezetné, gumiba, akkro semmi baj nem lenne, a hagyományos kompresszorok se lövöldözik le a csöveket, 10 báron se, ez meg már 7en is...
Válasz envagyok2 #1640. hozzászólásáraNem lenne egyszerűbb hidromotor+valami szallag? Gyorcsatlakozó,hogy pikpakk le lehessen csavarozni?
fiatalok, ötlet kéne. a terv az, hogy hjamster kocsival betolatok állatok közé valami két etető korlát között, kifelé leürítem, a két korlátot összehúzatom, és oldják meg maguk. mindezt nyáron legelőn. tudok oda akár betonozni is fix pontokat, szükség szerint, akármit meg tudok csinálni, csak azt nem bírom kitalálni, hogy hogy mozgassam ezt a két korlát szétfelé, és összefelé. mondjuk egy 15-20 m hosszú lenne, és két oldalról ennének ugye az állatok. valami egyszerű, atombiztos, gondozásmentes, fél kézzel gyorsan, stabilan működtethető kéne. a mozgató mechanizmus ráadásul ha középen van, akkor bírnia kell, hjogy átmegyek rajta. ha kívvül, akkor azt, hogy ganajba is kerülhet... ugye szétnyitva bő 2 méáter kéne, vagy kicsit több, és ezen azért 1 m-t csukni kéne összefelé, de 70-80 cm-t mindenképp, és ugye erő is kéne, hogy takarmányot is tudja tolni, ahol több van.
tudom, hidraulika, jó is lenne, lehetne hátra kört kivezetni, működtetni. de ugye ezt csak külső, tehenek oldalár alehetne tenni (bunker), másrészt 15-20 m hosszra kéne oldalankétn 3-4 munkahenegr gondolom minimum, de a legnagyobb kifogáso, hogy ezzel hogy lehet megakadáélyozni, hogy ne félrenyomjon, tehát hogy egyik vélgébe mpzgataj, másikba nemm, és átlósan megakad a korlát, megfeszül. hogy lehetne ennek sínt készíteni, hogy mindenképp egyformán tolja?
gondoltam arra, hogy ilyen parabola alakúra csinálnám a korlátokat, és nem a mint a váza, hanem épp elelnkezőleg, befelé hasasodnak egy 30-40 cm-t, ugye alul. mikor bejrok, akkor csak kihajtom mind a kettőt, lesz 2 m-em, és mikor kimegyek, akkor csak öszsecsukom. de a gondom, hogy itt oké, hogy befér a tehén, de rá is tapos a befelé hasasodó részen, és amir erálép a rohadék, csak akkor eszi meg, ha nagyon éhes...
vagy valami totál más ötlet?
Válasz envagyok2 #1638. hozzászólásáraPuffer mindenképp kell, homokszórónak nincs az a levegő ami sok lenne. Aztán úgyis szakaszosan dolgozol, mindig lesz kellően magas nyomásod. Vagy csinàlhatod mobil pufferral is, két bontott légtartályt ráteszel egy fémkeretre, és becsatlakoztatod a csőszakaszba valahol, ez nagy légkulcs esetén is hasznos tud lenni.
Válasz Gumóka #1637. hozzászólásárajah, azért finomítani kell. puffer igazából nem kéne, mert így is van elég levegő a fuvókához, tehát a lefújó szelep működik, vagy traktor fordulatot úgy állítod, hogy kb annyi termelődjön, mint amennyi elfogy, és nem ég fölöslegesen a gázolaj. a baj az, hogy a lefújó szelep így direktbe kötve a csőre amikor megnyit, nagyon leejti a nyomást, 8ról 7 fölé, vagy 7ről majdnem 6ig, ugye rugót fellöki a nyomás, mire visszazár, addig kifúj ennyi levegőt a csövekből. és ez így nem a tutti, kompresszornak, traktornak is nagyon szaggatott a terhelése, észre lehet venni, hogy rángatja kicsit. nagy lefújót tettem bele, gondoltam, ha kell, minden levegőt kénylemesen át tudjon ereszteni, ha dugulás van, sőt kettőt, biztonságért, de egyiket kicserélem kisebbre, és ez lesz ami alapban megnyit, így kisebb lyukon fúj le, hátha finomabb lesz a járása. de ha már rákötök egy 50 literes porraloltó tartálíyt, már akkor is finomodik sokat. a lényeg, hogy a traktor fordulatot úgy kell megválasztani, az nem jó, ha nyél gázon megy, és a lefúj, olyan mitn egy gőzmozdony olyankor. 4es fuvókát kényelmesen, 5öst majdnem teljes gázon táplálja meg, de lehetne még növelni a sürítő fordulatsazámát nagyobb szíjtárcsával, csak akkor meg a fujató pisztolyra lesz nagyon sok levegő még alapjáraton is, és én arra is akarom használni, úgy méreteztem, hogy alapjáraton azt tudja fújni, és gázon meg homokszórót. lehet kéne még rá 2 sürítő és egy T hajtómű, és oda is tenni kis kardánt, és azt levenni, ha nem kell, így lehet nagyon sok levegőt is termelni kényelmesen, és lehet keveset is, ha nem kel sok. jah, de jó, tegnap kifújtam szártépős traktort, nagyon ütős, olyan lett, mint a baba segge, haha
Válasz envagyok2 #1636. hozzászólásáraEhhez kell egy fasza puffer is, a fújhatod
Válasz Gandhy #1635. hozzászólásárauhhbaszki, kifelejtettem. tudtam valamit elbasztam.
de a kerékbe még tehetek, fölfújom azzal, jobban megy. piros szelepsapkát nem tudod hol lehet venni? nehogy hülye gumis összekeverje majd mikor télit megyek cserélni...
Válasz envagyok2 #1634. hozzászólásáraNitro-t is tegyél rá
Válasz Gandhy #1633. hozzászólásárahasonló, egy jet hajtómű, szgép akkor ad plusz boostot, ha kardán is megy, namost csináltam ide egy ilyen jetet, szív, sürít, hátrafelé kilő, már csak az eke fölvételét kéne valahogy megoldani, hahahah
de neeem, dehogyis, elirigyeltem a mergásoktól a nyomatékot kis fordulaton, nem turbóztam, hanem kompresszort tettem föl. ez ekkora, még dolgozni kell az ötleten, hahah
Válasz envagyok2 #1632. hozzászólásáraMi lesz ebből, fluxus-kondenzátor?
ééééééés, kíszen van, hahah
nah majdnem, mert a légszűrőre még fel kell applikálnom a vödröket, meg csövek, tömlők, tartók, burkolatok, de már működik, hahahah
Válasz envagyok2 #1630. hozzászólásáraIgaz jó lesz. Persze a függőleges azzal nehèzkes. Videó majd legyen ha lehet.
Válasz .Richard. #1629. hozzászólásáramármint hogy mi tekeri? traktor, semmi különös, nem kell neki olyan sok, 60-80 fordulat * 200 ccm, ez mtznek is félgáz. nem olyan húzós, Isten tudja hány kiló vas, 2 golyós meg 2 talpcsapágy, 2 szimering, 4 m lánc, 6 sekli, 2 kislakat, meg a hidromotor meg a szelepe, meg a tömlők. és ez függőlegesen fúr, ha akarom, olyan mélyre, hogy kicsi kínai át tudjon bújni a lyukon. nézd meg, ezzel szembe egy bagodi fúró mi pénz, és alkalmas-e arra, hogy 200-as lyukat fúrj totál függőbe...
Válasz envagyok2 #1628. hozzászólásáraAha. Mi nyomja majd oda az olajat? Ezt ha boltban árulnák,nem lenne olcsó.
Válasz .Richard. #1627. hozzászólásárajah, erre nemsok idő jutott. a fúró már akkor elkészült, plusz a vasak is, amikkel bele van rakva a toronyba, csak az összetákolás maradt el, de most. héten még a csöveket kell bekötni, hidromotorra a nyomáscsökkentő szelepet összerakni, beállítani, aztán mehet. remélem nem ömlik a torony munkahengerből az olaj, mert akkor elsírom magam... spoiler, jövő héten lesz másik cucc is készrejelentve, hahahaha
Válasz envagyok2 #1626. hozzászólásáraezt tavaly álmodtad meg, azóta is ezen agyalsz? Nem kapkodsz. de szuper!
Válasz envagyok2 #1625. hozzászólásáraéééés túlélte
müttőasztal