Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Matyi50 #1769. hozzászólásáraJol tette'hogy megelőzte! Mondjuk talán el vehetnék a jogsijàt 20 èvre meg 2millàra megkurni. Tavaly onnan nem messze a suzukis csajt egy BMWS kocsisor előzèssel a sirba küldte. Onnan nem messze pàr hete egy rèszeg beleszàlt egy csalàdba oldalrol'aztàn meglèpett utànna àrokba borult. Csak sèrültek. Kb.20 ève egy merci vagy 200al onnan nem messze oldalba kapott egy fàt. Ketètört a verda. Ottmaradt a csoka. Onnan nem messze bàlaszàlito bekanyarodott a motoros meg 90 felet alatta elakadt . Onnan nem messze rendszeresen egy kanyart kiegyenesitenek a kamionok'aztàn ott egy hàz. Kb. Tavalyelött kiköltöztek a hàzbol. Onnan nem messze egy ismerős kb. 15 ève gyorshajtàs miatt àrokba ment. Ott maradt. Onnan nem messze de van talàn 10km. Egy doki valami sportolàsbol hazafelé kamion elè ment. Kapufa. Tavaly ott egy suzukit àrokba nyomtak. Kicsit arèbb pàr ève kèt kamion összement kigyulladt'bennègett. Kicsit arèbb egy ismerőd a 110es tàbla utàn szalagkorlàton szèttörte a kocsijàt. Kb ugyanott egy kamion pàr ève megàlt'egy màsik a hàtul matato sofőrt belenyomta a kamionjàba. Kapufa. Kicsit tàvolabb ellenkező irànyba egy busz kereke leesett szemből egy kocsinak gurult. Ez kb. 25kmes tàvon belül mind megtörtènt. A halott biciklisek utszèli emlèkeiről nem is beszèlve. De biztos maradt ki több baleset is. Persze a napi sok jàrmű èpsègben törènő elhaladàsàhoz ez nem sok baleset.
Válasz Magister #1758. hozzászólásáraAz eddig is az övéké volt, csak sajnos egy műemlék éktelenkedett rajta, viszont most, hogy az leégett, lehet mindenféle megkötések nélkül hasznosítani, és megépíteni a megálmodott dolgot.
Igen, az a jó kérdés, hogy a jövőben mi lesz a telek a sorsa...
Az index cikkéből egy részlet:
"Az István Malom Kft. két emberé: Barkász Sándor milliárdosé, akit a HVG szerint gyakran neveznek a "békési Mészáros Lőrincként", valamint Hégely Sándor, békéscsabai vállalkozóé, aki többek között a Csabai Kolbászfesztivál igazgatója (ahol Szijjártó Péter is gyakori vendég), a Csaba Autóház és a Csabai Rendezvényszervező Kft. tulajdonosa.
Barkász Sándor 2017-ben a 94. helyen állt a gazdaglistán, 8,3 milliárdos vagyonával.
Barkász Békésen volt önkormányzati képviselő, a 2006-os és a 2010-es választásokon a Fidesz és a helyi jobboldali összefogás jelöltjeként indult.
1993-ban alapította meg a Békés Drén Környezetvédelmi, Víz- és Mélyépítési Kft.-t, ami az évtized eleje óta tarol a közbeszerzéseken, írta pár éve az Átlátszó.
2010 és 2015 között egyedül közel 10 milliárd forint, másokkal együtt pedig 60 milliárd forint értékben nyert munkákat."
Válasz .Richard. #1753. hozzászólásáraJut eszembe. A Renner vètelt mènem tàmogatja az àllam!?igaz nem ez a topik'de csak egy kèrdès. Az mèg hasznot is hozna. Egy műemlèk is szèp dolog'.....
Válasz Magister #1749. hozzászólásáraNem tudom, de Békésen láttam olyan régi malmot ami kívül tégla belül teljesen fa volt, olyan gerendákkal amiről ma az ácsok és erdészek csak álmodnak, tippre szerintem ezek a gerendák is az erdélyi hegyekből származhattak.
Válasz apuci #1747. hozzászólásáraAhol ekkora èpület van'ott egyből telerakjàk a tetejèt mindenfèle lavorral meg erősitővel meg dobokkal. Ha ezen nem volt'akkor a bontàst règota terveztèk!az antennàval telerakottak soha nem kàrosulnak.
Válasz apuci #1744. hozzászólásáraSanda gyanúm szerint, így akarhattak tőle meszabadulni.
Műemlék mivolta miatt, nem igen volt bontható.
Így már mehet a dózer.
Válasz mtz1221 #1732. hozzászólásáraFényes nappal főútról fordulnék le balra a mellékútra, állok mert jönnek szembe. Állok egy ideje mert autó jön szembe annyi mint a tenger. Nézem a tükröt, kurvára jön egy passat. Az eke alatt állt meg! Na mondom rábasztál cimbi, mert én most rádengedem ha ilyen fasza gyerek vagy. Meghúztam felfelé a hidraulikát hogy ki tudjam kapcsolni a tehermentesítőt, szerintem rájött mit akarok mert nagyon gyorsan tolatni kezdett...
Kicsit hosszú lett, de csak azt akartam vele mondani, hogy csinálhat az ember bármit, hülye az van, volt, lesz.
Ebben az esetben ha nem volt megfelelő a világítás akkor traktoros koma kapni fog egy pár 10e forintos büntetést a lámpa miatt, de a baleset okozásáért az autós lesz a felelős.
Sebességet úgy kell megválasztani nappal is és sötétben is, hogy meg tudj állni, ha valami feltűnik előtted legyen az például úttorlasz/kocsisor/kidőlt fa/omlás/ vagy esetünkben egy traktor.
Válasz csoppika #1711. hozzászólásáraItt 4 euró darabja ce-s jelű.Ha jössz erre be kell vásárolni belőle.Pár éve úgy jártam hogy szedtem egy ismerősnek éjszaka a kukoricát,és ahogy vitte be a teli pótkocsit lámpa nélkül se.be qrták
autóval.Nem veszélyesen az autósnak is csak a motorháztetője ment sz@rrá. Hiába mondta neki hogy kifizeti ne szóljon a rendőröknek,mégis szólt nekik.A végén mindkettőjüknek 1000+ euróba került,mert a majom autósban is volt pár feles és nem gondolta hogy őt is megfújassák. Én is betojam hogy járhatok így,és párnapra rá mindent körberagasztottam elől/hátul fehér/piros fényvisszaverő szalaggal jó bőven.Tudom hogy lámpákat nem helyettesíti,de mégis megnyugtat hogy pár száz méterről látható vagyok.
Válasz máris szomszéd #1694. hozzászólásáraAnnyira kötelező hogy senki nem tudja mikor kell bekapcsolni,egyik rendőr azért büntet mert használod a másik azért akar mert nem.De kuva jó dolog mikor bevezették,elejében km-ről félre álltak az autók mert azt gondolták széles gép jön.De pár éve bevezették a nagy háromszöget minden munkagép pótkocsi stb hátuljára.Az nagyon jó dolog,mikor szedem a kukoricát 800 méteres földön a másik feléről is meglátszanak hol állnak a pótkocsik.Nálunk amúgy olyan vadnyugat van még az emberek 90%-a kivilágítatlan pótkocsikkal közlekedik éjjelente is.Mióta van rajtuk 3 szög,azóta sokkal jobb éjjelente autózni is.
Válasz Sk Laci #1728. hozzászólásáraMarha egyszerű, ne a lábad alá tedd! Csinálj egy tartót a traktorra, valahova ahol nem akadék, és ha le kell venni oda tedd át.
Válasz csoppika #1711. hozzászólásáraNekem némelyik gépen fel van erősítve, amelyiken lehetet, de az a legroszab, amikor olyan munkagépet viszel magadal, amiről munka közben le kell venni, akor egész nap ott ugrál a lábam melet a padlón, csak akadályoz. A tábla szélire meg nem tehetem ki, mert lenyúlják, Akár csak egyszer az ebédemet.
A felkapcsolt munkalámpához egy adalék .
Néhány éve egy közúti szabálysértési feljelentésem volt. Egy 204-esel vonultam felszerelt 6 soros asztallal . előttem felvezető , mögöttem kísérő jármű . Bekapcsolt villogó , felkapcsolt munkalámpák .
Több pontos feljelentés lett , a szabálysértési előadó ezekből kizárólag a FELKAPCSOL MUNKALÁMPÁÉRT marasztalt el .
Ugyanis Mo.-on a hatályos j.szabályok szerint munkalámpát közúti forgalomba használni tilos !
2621 hozzászólás
http://www.ma.hu/kekhirek/335404/Halalos_baleset_Szedresnel__megrazo_fotok_erkeztek?place=FB_ma
Válasz Matyi50 #1769. hozzászólásáraJol tette'hogy megelőzte! Mondjuk talán el vehetnék a jogsijàt 20 èvre meg 2millàra megkurni. Tavaly onnan nem messze a suzukis csajt egy BMWS kocsisor előzèssel a sirba küldte. Onnan nem messze pàr hete egy rèszeg beleszàlt egy csalàdba oldalrol'aztàn meglèpett utànna àrokba borult. Csak sèrültek. Kb.20 ève egy merci vagy 200al onnan nem messze oldalba kapott egy fàt. Ketètört a verda. Ottmaradt a csoka. Onnan nem messze bàlaszàlito bekanyarodott a motoros meg 90 felet alatta elakadt . Onnan nem messze rendszeresen egy kanyart kiegyenesitenek a kamionok'aztàn ott egy hàz. Kb. Tavalyelött kiköltöztek a hàzbol. Onnan nem messze egy ismerős kb. 15 ève gyorshajtàs miatt àrokba ment. Ott maradt. Onnan nem messze de van talàn 10km. Egy doki valami sportolàsbol hazafelé kamion elè ment. Kapufa. Tavaly ott egy suzukit àrokba nyomtak. Kicsit arèbb pàr ève kèt kamion összement kigyulladt'bennègett. Kicsit arèbb egy ismerőd a 110es tàbla utàn szalagkorlàton szèttörte a kocsijàt. Kb ugyanott egy kamion pàr ève megàlt'egy màsik a hàtul matato sofőrt belenyomta a kamionjàba. Kapufa. Kicsit tàvolabb ellenkező irànyba egy busz kereke leesett szemből egy kocsinak gurult. Ez kb. 25kmes tàvon belül mind megtörtènt. A halott biciklisek utszèli emlèkeiről nem is beszèlve. De biztos maradt ki több baleset is. Persze a napi sok jàrmű èpsègben törènő elhaladàsàhoz ez nem sok baleset.
Kombálnt előzött a teherautó,a teherautót meg egy audi akarta harmadiknak a padkán...
Válasz envagyok2 #1767. hozzászólásáraNem tudom, én is csak a neten láttam
Válasz Gatti #1766. hozzászólásáratudod hogy volt?
mi gyulladt ki elsőre, a pót fékje fogott, vagy a gépről ment hátra a tűz?
Durva
Válasz vén cigány #1764. hozzászólásáraMost jó lesz...
Válasz SzDeni #1763. hozzászólásáraItt!!
https://agraragazat.hu/hir/gabonatablaba-furodott-permetezorepulo?
Felborult a traktor, halálra nyomta
Tv2 videó
Gyermely-Gyarmatpusztán életét vesztette egy traktoros
police.hu link
Válasz *** HM *** #1760. hozzászólásáraVan az az égés gyorsító....
Most komolyan tud ekkora intenzitású lángolás csakúgy a semmiből ilyen épületen felgerjedni he?
Válasz Magister #1758. hozzászólásáraAz eddig is az övéké volt, csak sajnos egy műemlék éktelenkedett rajta, viszont most, hogy az leégett, lehet mindenféle megkötések nélkül hasznosítani, és megépíteni a megálmodott dolgot.
Mondom: telek, köll nekik...
Igen, az a jó kérdés, hogy a jövőben mi lesz a telek a sorsa...
Az index cikkéből egy részlet:
"Az István Malom Kft. két emberé: Barkász Sándor milliárdosé, akit a HVG szerint gyakran neveznek a "békési Mészáros Lőrincként", valamint Hégely Sándor, békéscsabai vállalkozóé, aki többek között a Csabai Kolbászfesztivál igazgatója (ahol Szijjártó Péter is gyakori vendég), a Csaba Autóház és a Csabai Rendezvényszervező Kft. tulajdonosa.
Barkász Sándor 2017-ben a 94. helyen állt a gazdaglistán, 8,3 milliárdos vagyonával.
Barkász Békésen volt önkormányzati képviselő, a 2006-os és a 2010-es választásokon a Fidesz és a helyi jobboldali összefogás jelöltjeként indult.
1993-ban alapította meg a Békés Drén Környezetvédelmi, Víz- és Mélyépítési Kft.-t, ami az évtized eleje óta tarol a közbeszerzéseken, írta pár éve az Átlátszó.
2010 és 2015 között egyedül közel 10 milliárd forint, másokkal együtt pedig 60 milliárd forint értékben nyert munkákat."
Lehet, hogy volt jó biztosítása.
Válasz .Richard. #1753. hozzászólásáraItt már nem lehet tudni ki hova miért kinek!
Válasz .Richard. #1753. hozzászólásáraJut eszembe. A Renner vètelt mènem tàmogatja az àllam!?igaz nem ez a topik'de csak egy kèrdès. Az mèg hasznot is hozna. Egy műemlèk is szèp dolog'.....
Válasz apuci #1752. hozzászólásáraBiztos a mszàros ujitja fel 8szàz milliàrdbol.azunijotol..
Válasz *** HM *** #1751. hozzászólásáraAz állam is támogatja a felújítást,ma olvastam.
Válasz Magister #1749. hozzászólásáraMajd figyeljük mi fog ott kinőni...
Válasz Magister #1749. hozzászólásáraNem tudom, de Békésen láttam olyan régi malmot ami kívül tégla belül teljesen fa volt, olyan gerendákkal amiről ma az ácsok és erdészek csak álmodnak, tippre szerintem ezek a gerendák is az erdélyi hegyekből származhattak.
Mi a szar égett ekkora lánggal...(gázolaj)
Talán valaki a telekre vetett szemet...
Válasz apuci #1747. hozzászólásáraAhol ekkora èpület van'ott egyből telerakjàk a tetejèt mindenfèle lavorral meg erősitővel meg dobokkal. Ha ezen nem volt'akkor a bontàst règota terveztèk!az antennàval telerakottak soha nem kàrosulnak.
Kívülről láttam csak,szépen fel volt újítva!
Válasz apuci #1744. hozzászólásáraSanda gyanúm szerint, így akarhattak tőle meszabadulni.
Műemlék mivolta miatt, nem igen volt bontható.
Így már mehet a dózer.
Válasz apuci #1744. hozzászólásáralisztraktár volt állítólag...meg a város egyik agrár jelképe...
Válasz Matyi50 #1743. hozzászólásáraMint az a cikkben is le van írva több éve nem üzemel!(kb.15-20)
Hatalmas lánggal ég az István malom Békéscsabán
Válasz F-A-R-M-E-R #1739. hozzászólásáraMègsem autóval ütközött,tènyleg fának hajtott.
http://komarom.katasztrofavedelem.hu/keptar/3/0/3599
http://komarom.katasztrofavedelem.hu/hirek/5187-tuzoltoi-beavatkozasok-a-hosszu-hetvegen
Válasz Gepi #1740. hozzászólására
Válasz jamo #1735. hozzászólásáraAutóval ütközött Bakonyszombathelyen, mèg tavaly..
https://www.feol.hu/rendorsegi/felborult-egy-permetezogep-fehervaron-1691654/
Sztem ez nem az....ennek nincs sérülve a kereke
Válasz jamo #1735. hozzászólásáraÁrokba és fának ment ha jól emlékszem.
Válasz jamo #1735. hozzászólásáraKérdezd meg a G.G farmot!:)
ezzel mi történhetett?
Válasz mtz1221 #1732. hozzászólásáraFényes nappal főútról fordulnék le balra a mellékútra, állok mert jönnek szembe. Állok egy ideje mert autó jön szembe annyi mint a tenger. Nézem a tükröt, kurvára jön egy passat. Az eke alatt állt meg! Na mondom rábasztál cimbi, mert én most rádengedem ha ilyen fasza gyerek vagy. Meghúztam felfelé a hidraulikát hogy ki tudjam kapcsolni a tehermentesítőt, szerintem rájött mit akarok mert nagyon gyorsan tolatni kezdett...
Kicsit hosszú lett, de csak azt akartam vele mondani, hogy csinálhat az ember bármit, hülye az van, volt, lesz.
Ebben az esetben ha nem volt megfelelő a világítás akkor traktoros koma kapni fog egy pár 10e forintos büntetést a lámpa miatt, de a baleset okozásáért az autós lesz a felelős.
Sebességet úgy kell megválasztani nappal is és sötétben is, hogy meg tudj állni, ha valami feltűnik előtted legyen az például úttorlasz/kocsisor/kidőlt fa/omlás/ vagy esetünkben egy traktor.
Válasz csoppika #1711. hozzászólásáraItt 4 euró darabja ce-s jelű.Ha jössz erre be kell vásárolni belőle.Pár éve úgy jártam hogy szedtem egy ismerősnek éjszaka a kukoricát,és ahogy vitte be a teli pótkocsit lámpa nélkül se.be qrták
autóval.Nem veszélyesen az autósnak is csak a motorháztetője ment sz@rrá. Hiába mondta neki hogy kifizeti ne szóljon a rendőröknek,mégis szólt nekik.A végén mindkettőjüknek 1000+ euróba került,mert a majom autósban is volt pár feles és nem gondolta hogy őt is megfújassák. Én is betojam hogy járhatok így,és párnapra rá mindent körberagasztottam elől/hátul fehér/piros fényvisszaverő szalaggal jó bőven.Tudom hogy lámpákat nem helyettesíti,de mégis megnyugtat hogy pár száz méterről látható vagyok.
Válasz máris szomszéd #1694. hozzászólásáraAnnyira kötelező hogy senki nem tudja mikor kell bekapcsolni,egyik rendőr azért büntet mert használod a másik azért akar mert nem.De kuva jó dolog mikor bevezették,elejében km-ről félre álltak az autók mert azt gondolták széles gép jön.De pár éve bevezették a nagy háromszöget minden munkagép pótkocsi stb hátuljára.Az nagyon jó dolog,mikor szedem a kukoricát 800 méteres földön a másik feléről is meglátszanak hol állnak a pótkocsik.Nálunk amúgy olyan vadnyugat van még az emberek 90%-a kivilágítatlan pótkocsikkal közlekedik éjjelente is.Mióta van rajtuk 3 szög,azóta sokkal jobb éjjelente autózni is.
Válasz Sk Laci #1728. hozzászólásáraRemélem valami finomat vittél
Válasz Sk Laci #1728. hozzászólásáraMarha egyszerű, ne a lábad alá tedd! Csinálj egy tartót a traktorra, valahova ahol nem akadék, és ha le kell venni oda tedd át.
Válasz csoppika #1711. hozzászólásáraNekem némelyik gépen fel van erősítve, amelyiken lehetet, de az a legroszab, amikor olyan munkagépet viszel magadal, amiről munka közben le kell venni, akor egész nap ott ugrál a lábam melet a padlón, csak akadályoz. A tábla szélire meg nem tehetem ki, mert lenyúlják, Akár csak egyszer az ebédemet.
Válasz B.Bali #1726. hozzászólására
Válasz T.f. #1725. hozzászólásáraDe nem kell azt mindíg használni, csak míg ki nem ellőznek,vagy tuti látták amit kell!
A felkapcsolt munkalámpához egy adalék .
Néhány éve egy közúti szabálysértési feljelentésem volt. Egy 204-esel vonultam felszerelt 6 soros asztallal . előttem felvezető , mögöttem kísérő jármű . Bekapcsolt villogó , felkapcsolt munkalámpák .
Több pontos feljelentés lett , a szabálysértési előadó ezekből kizárólag a FELKAPCSOL MUNKALÁMPÁÉRT marasztalt el .
Ugyanis Mo.-on a hatályos j.szabályok szerint munkalámpát közúti forgalomba használni tilos !
Válasz Tomszi #1723. hozzászólásáraDehogynem.
Válasz Kertész Zoltán #1717. hozzászólásáraAkkor szerinted nem kötelező kivilágítani a járművet és a vontatmanyat.
Válasz *** HM *** #1720. hozzászólásáraAkkor rossz helyen néztem...