Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
SK-ban a piros hàromszög kötelező a traktor hàtsò vègèn a sàrga villogò nem.de ha fel van tève rà valamilyen szerszàm akkor annak a leghàtsò pontjàra kell helyezni a hàromszöget,a vilàgìtàst ha el van takarva a traktoron ès a villogòt be kell kapcsolni napszaktòl függetlenül.èn pluszba mèg bekapcsolom a munkalàmpàt ès bizony mikor vàroson haladok keresztül sokszor felsikìttanak a gumik a fèkezèstől!
Válasz Tomszi #1714. hozzászólásáraEn ugyan igy jártam szinte.
Itt sem lett semmi baja senkinek csak nekem repedt meg egy csigolyám. Nálam is olyan gyorsan jött az autó hogy ha nem az ekét akkor a traktort vágja telibe.
Válasz Kertész Zoltán #1712. hozzászólásáraEzt mi alapján jelented ki?
Mert a linkelt cikkből sajnos nem derült ki az, hogy már sötét volt-e (bár az este kifejezés az arra utal) és az eke ki volt-e világítva.
Ha sötét volt es nem volt kivilágítva az eke akkor a traktoros mindenképpen hibázott. Sőt igazából még világosban jó látási viszonyoknal is ki kellene világítani a vontatmanyt. Előirasosan kivilágított járműbe is bele lehet durrantani, csak más az eset elbírálása.
Én ilyenkor fel kapcsolom a hátsó munkalámpát úgy állítom hogy ne vakítson pont az ilyenek miatt. Lehetne rátenni még vándor làmpát is mágnesest. Tegye össze a kezét a traktoros hogy nem halt meg senki. Hogy lehet ilyen felelőtlen valaki?
Válasz Batka #1699. hozzászólásáraJól le van írva az ide vonatkozó szabály a sárga villogós topikban.
Az hogy kivel mit csináltattak műszakin az más dolog, egyrészt az se mindegy mikor, másrészt meg vizsgabiztos függő, főleg míg nem született meg ez a törvényi könnyítés, azóta szerintem nem sokat foglalkoznak vele.
Az épen olyan mint az útvonalengedély, az 1975-ös kiadású gép gépkönyében is e volt írva hogy a túlmérete miatt közúton engedélyköteles, csak senki nem foglakozott vele.
Válasz Tomi81 #1705. hozzászólásáraMagyar gépen is van, de nem azért mert kötelező, hanem mert amerikai kivitelű, mint a régi Magnumok, IH axiálkombájnok.
Válasz Tomszi #1703. hozzászólásáraLengyel, angol gépeken szoktam látni a hirdetésekbe.
Nekem mindkét lengyel gépen (traktor, vegyszerező) megvan a helye, felfogatása.
Válasz Sk Laci #1696. hozzászólásáraAz ami az USA gépeken van arra gondolsz? Az a háromszög kötelező Szlovákiaban? Az EU van biztos nem kötelező, mert akkor nálunk is az lenne már.
Válasz Batka #1699. hozzászólásáraA fix szerelésűt be kell jegyeztetni.Ha vizsgáztatod inkább szedd le,vagy tegyél levehetőset. Azt akkor kell feltenni,amikor túlméretes vagy.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásárakötelező sárga villogó?
Jó vicc, velem azért vetették le műszakin, mert nem volt bejegyezve a forgalmiba....
Pedig van értelme, ahogy írod, csak hát ugye a józan paraszti észt nálunk rendszerint felülírja a bürokrácia...
A másik dolog, azért van felelőssége az úrvezetőnek is, pl éjszaka nem toljuk 100-120-al tompított világítással, ezt nekünk anno régen még elmondták az oktatáson, nem tudom, manapság mennyire hangsúlyozzák. Persze manapság sok az autópálya és autóút, ahol ilyen szituval nemigen találkozhat az ember, aztán ha letér a kisebb forgalmú mellékútra, akkor ugyanúgy nyomná. De nem kell a bajhoz traktor, elég egy méretesebb vaddisznó...
Válasz Sanyee #1695. hozzászólásáraSárga villogót jóval meszebre meg lehet látni, mint 200 m. Este amikor kint vagyok a dombtetőn akor 5-6 km-re is lehet látni a sárga villogót amíg nincsen takarásban.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraMagyarországon nem kötelező a 40 km/ó alati sebeségel közlekedő jármüvekre a vörös háromszög, ami a mezőgazdasági gépet jelzi ???
Szlovákiában ez már évek óta kötelező, és ha jól tudom EU öszes országában is az.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraÉjszaka egy ekkora ekénél amúgy is takarva van az a két kis 5w-os lámpa egyike.
A sárga villogó meg ellátszik 200 méterre is.
Este üres úton 100-al megy az autó, tompított fényszóróval, ami 50 méterre világít. Hírtelen egy traktor kerül a fényszóró elé és 70 méter a féktávolsága. Akkor kiszámolhatjátok ti is.
Kresz szerint "A jármûvön túlnyúló rakományt (álló jármûvön is) legalább 40x40 cm méretû piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetõleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel, az oldalra kinyúló rakományt elõre fehér fényû lámpával és fehér fényvisszaverõvel, hátra piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel meg kell jelölni. "
Most egy eke miben takar kevésbé hátra 2 métert, hogy ne kelljen megjelölni? De ha nem is jelöli meg a sárga villogó saját érdekéből kötelező lehetne mindenkinek.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraSzerbiában ha jól tudom kötelező a sárga villogó,persze ha már annyira megszokták a közlekedők,hogy nem is veszik észre akkor hiába van.
Az ilyen balesetek elkerülhetőek lennének, ha minden mezőgazdasági gépre, pótkocsira kötelező lenne a sárga villogó.
Valljuk be, hogy mindenki futott már bele olyan közlekedési helyzetbe, mikor éjszaka az ember tolja a kocsinak, mert kevesen vannak, siet is és megy valahol a távolba két piros lámpa, amire azt hisszük, hogy másik kocsi, de nem az, hanem egy 30al zötyögő traktor pótkocsival. Ha én megyek százzal, akkor kurva hamar közelebb lesz az a pótkocsi vég, mint szeretném. Éjszaka meg nem olyan éber az emberek többsége és egy pillanatnyi figyelem kiesés is elég a bajhoz.
Viszont, ha látja messziről, hogy villog a sárga villogó, akkor tudja azt, hogy óvatosabban közelítse meg az autós
Válasz csoppika #1690. hozzászólásáraÚgyse érne semmit. Az emberek 90%ának fogalma se lenne miért villog. A sárga villogó kb ezt a célt szolgálná.
Nálunk vagy két éve egy külföldi pár egy rövidtárcsás valtrát vágott picsán. Nem volt a tárcsán lámpa ez igaz, de a traktoré látszott, meg ment a sárga a tetején...
Válasz Tomi81 #1688. hozzászólásáraÉn ha összetört a piros, volt hogy a fehéret tettem villogóra. Megnézték rendesen:-) (azt hitték balra kanyarodok, csak kiment az index búra:-))))
Na ezért teszek én minden munkagépre lámpát. Sose lehet tudni, mikor jön sötétbe hazafelé az ember. Az ekére meg a biciklire való villogós lámpát szoktam feltenni, az mindig ott van a traktorba.
Mondjuk elnézve a képeket, ebben a helyzetben mindegy lett volna, hogy van e valami lámpa az ekén. Mert ha nincs rajta az eke, a traktort veri seggbe. Benézte az opeles nagyon.
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraJól szervezitek a munkákat, ha mindent el tudtok végezni világosban.
Voltam olyan cégnél, ahol szűk 3500 ha-t kellett elvetni ősszel. Ott nem volt kérdés, hogy kell-e dolgozni, vonulni éjszaka. Ha éjjel van táblaváltás, akkor nem áll a gép napkeltéig a dőlőúton, hogy világosban vonulhasson.
Egyébként én kifejezetten szeretek éjszaka közlekedni, alig van forgalom, széles géppel is nyugodtabban lehet átszelni a várost, pedig nem is egy metropolisz. Dolgozni is van, hogy jobb sötétben, sokkal élesebbek a kontúrok lámpafénynél az én szememnek.
Ha nem tiszteli a Zetort a köcsög a setitben és alááll az utolsó fej alá úgy követ,azonnal megcsóválom az 5ös ekét rendesen esszehuzodik a seggluka azonnal elhihetitek...
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraHallod ha csak éjszaka lehet menni szántani mert akkor fagyos a föld??? Úgy kell vezetni hogy meg is tudjon állni az ember!! Persze szinte mindenki vakon vezet éjszaka mert nagyobb a féktávolság mint a belátott útszakasz, sajnos ebből vannak az ilyen és ehhez hasonló balesetek! Példa ha te elütöd a kivilágítatlan biciklist kit fognak jobban felelősségre vonni??????
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHa nem lett volna rajta az eke akkor a trkiba ment volna bele hátulról! Mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni a járművet! Én is járok haza sötétben és sajnos vannak idióta sofőrök akiknek a hátsó helyzetjelző és még a sárga villogó sem mond semmi, hogy kicsit lassítani kellene vagy épp nem telefonálni, vagy a csaját simogatni akkor miután hazaértek csak akkor!!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHallod lehet "összeveszett" a feleségével és az ideg levezetése érdekében kiment volna éjjel szántani! Te városi ficsúr vagy, vagy esetleg gazdálkodó ember?? Mert ha földet művelnél akkor tudnod kellene hogy éjszaka a tuti szántani mikor fagyos a föld 2-5 centire! Tudod nem kapar a gép csak minimális a kerékcsúszás továbbá ha az eke kifordítja a gilisztákat a földből nem szedik össze azokat a sirályok, varjak!
Régi aksi vs. új aksi.
Nem osztom a véleményeket,mert 2013 februárban kérdezgettem itt a nyuszis fórumon hogy milyet vegyek. Akkor a legolcsóbb Jász akkut vettem meg, a legnagyobbat amit a helyére bebírtam tuszkolni.A mai napig pöc röf és remélem még valameddig ki tart és ennek már 6 éve.
Válasz UE-28 #1674. hozzászólásáraIgen, a téli kínzás felezi meg az aksik életét.. ha nincs is vízmelegítő, de akkor egy kivénhedt akksival ha rábikáz az ember akkor is fele pofont kapnak az udvaron hidegben legyengült aksik.
Nekem Monbat van, igaz még csak 4 éves lesz de pöcc-röff.Ahogy bejön a hűvösebb idő vízmelegítő nélkül már nincs indítás, de így a legnagyobb hidegben is úgy indul, mint ha akkor álltunk volna le. Mtz-82
Bár nem ez a téma, de ezt az 1800w- os melegítőt nagyon érdemes volt megvenni.
Válasz mtz1221 #1672. hozzászólásáraSzlovákiában amelyik forgalmazókat ismerem, nem nagyon árulnak sok márkát. Akuma, Braner, Varta, Bosch, meg még 2-3 másik , ez minden.
180 Aórás 1100 A inditóáramal rendelkező akumlátorért elkértek 218 eurót. Nem olcsó mulatság, de ha egyszer kell.....
Válasz Sk Laci #1670. hozzászólásáraAz autómba meg 4 éve ukrán mustangot vettem.Az elektrósomra hallgattam vittem egy fürdőszoba mérleget magammal a városba,és megvettem a legnehezebbet amit találtam egyazon Ah-val.
2621 hozzászólás
Válasz csoppika #1711. hozzászólásárahttps://www.kamionfelszereles.hu/spd/BFEX4193/Fenyvisszavero-nagy-haromszog-tabla
Válasz csoppika #1711. hozzászólására10eu alatt van
Válasz Buvargabi #1718. hozzászólásáraDe látnak és nincs baleset!
SK-ban a piros hàromszög kötelező a traktor hàtsò vègèn a sàrga villogò nem.de ha fel van tève rà valamilyen szerszàm akkor annak a leghàtsò pontjàra kell helyezni a hàromszöget,a vilàgìtàst ha el van takarva a traktoron ès a villogòt be kell kapcsolni napszaktòl függetlenül.èn pluszba mèg bekapcsolom a munkalàmpàt ès bizony mikor vàroson haladok keresztül sokszor felsikìttanak a gumik a fèkezèstől!
Válasz Tomszi #1716. hozzászólására1712 hozzászólás javítása: szerintem nem volt hibás.
Válasz Kertész Zoltán #1715. hozzászólásáraNem a kérdésre válaszoltál.
Egy csigolyarepedest nem neveznek semminek
Válasz Tomszi #1714. hozzászólásáraEn ugyan igy jártam szinte.
Itt sem lett semmi baja senkinek csak nekem repedt meg egy csigolyám. Nálam is olyan gyorsan jött az autó hogy ha nem az ekét akkor a traktort vágja telibe.
Válasz Kertész Zoltán #1712. hozzászólásáraEzt mi alapján jelented ki?
Mert a linkelt cikkből sajnos nem derült ki az, hogy már sötét volt-e (bár az este kifejezés az arra utal) és az eke ki volt-e világítva.
Ha sötét volt es nem volt kivilágítva az eke akkor a traktoros mindenképpen hibázott. Sőt igazából még világosban jó látási viszonyoknal is ki kellene világítani a vontatmanyt. Előirasosan kivilágított járműbe is bele lehet durrantani, csak más az eset elbírálása.
Válasz Kertész Zoltán #1712. hozzászólásáraKi volt világítva?
Válasz B.Bali #1709. hozzászólásáraEbben a balesetben a traktoros nem hibás.
Válasz Sk Laci #1710. hozzászólásáraA múltkor eljátszottam a gondolattal, hogy veszek minden gépemre... De 8000HUF/db...
Válasz Tomszi #1703. hozzászólásáraIgen, Szlovákiában kötelező már talán 5 éve ha nem több. De több külföldi gépen is láttam.
Én ilyenkor fel kapcsolom a hátsó munkalámpát úgy állítom hogy ne vakítson pont az ilyenek miatt. Lehetne rátenni még vándor làmpát is mágnesest. Tegye össze a kezét a traktoros hogy nem halt meg senki. Hogy lehet ilyen felelőtlen valaki?
Válasz Batka #1699. hozzászólásáraJól le van írva az ide vonatkozó szabály a sárga villogós topikban.
Az hogy kivel mit csináltattak műszakin az más dolog, egyrészt az se mindegy mikor, másrészt meg vizsgabiztos függő, főleg míg nem született meg ez a törvényi könnyítés, azóta szerintem nem sokat foglalkoznak vele.
Az épen olyan mint az útvonalengedély, az 1975-ös kiadású gép gépkönyében is e volt írva hogy a túlmérete miatt közúton engedélyköteles, csak senki nem foglakozott vele.
Válasz Tomi81 #1705. hozzászólásáraMagyar gépen is van, de nem azért mert kötelező, hanem mert amerikai kivitelű, mint a régi Magnumok, IH axiálkombájnok.
Válasz Matyi50 #1702. hozzászólásáraNekem azt mondta a vizsgabiztos, hogy néhány éve traktorokra már nem jegyzik be.
Válasz Tomszi #1703. hozzászólásáraLengyel, angol gépeken szoktam látni a hirdetésekbe.
Nekem mindkét lengyel gépen (traktor, vegyszerező) megvan a helye, felfogatása.
Válasz broll79 #1693. hozzászólására
Pont ezt írtam le én is s sárgavillogós topicba, hogy jó lenne ha nyugodtsn használhatná az ember akkof is ha lassú, de nem túlméretes!
Válasz Sk Laci #1696. hozzászólásáraAz ami az USA gépeken van arra gondolsz? Az a háromszög kötelező Szlovákiaban? Az EU van biztos nem kötelező, mert akkor nálunk is az lenne már.
Válasz Batka #1699. hozzászólásáraA fix szerelésűt be kell jegyeztetni.Ha vizsgáztatod inkább szedd le,vagy tegyél levehetőset. Azt akkor kell feltenni,amikor túlméretes vagy.
Válasz später77 #1687. hozzászólásáraJól szervezzük!Ami ma nap lementig nem lesz meg,majd holnap meg lesz!!!Kinek hiányzik az,hogy jól meghurcolják!
Válasz Batka #1699. hozzászólására
Válasz broll79 #1693. hozzászólásárakötelező sárga villogó?
Jó vicc, velem azért vetették le műszakin, mert nem volt bejegyezve a forgalmiba....
Pedig van értelme, ahogy írod, csak hát ugye a józan paraszti észt nálunk rendszerint felülírja a bürokrácia...
A másik dolog, azért van felelőssége az úrvezetőnek is, pl éjszaka nem toljuk 100-120-al tompított világítással, ezt nekünk anno régen még elmondták az oktatáson, nem tudom, manapság mennyire hangsúlyozzák. Persze manapság sok az autópálya és autóút, ahol ilyen szituval nemigen találkozhat az ember, aztán ha letér a kisebb forgalmú mellékútra, akkor ugyanúgy nyomná. De nem kell a bajhoz traktor, elég egy méretesebb vaddisznó...
Válasz Sk Laci #1696. hozzászólásáraNem.
Válasz Sanyee #1695. hozzászólásáraSárga villogót jóval meszebre meg lehet látni, mint 200 m. Este amikor kint vagyok a dombtetőn akor 5-6 km-re is lehet látni a sárga villogót amíg nincsen takarásban.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraMagyarországon nem kötelező a 40 km/ó alati sebeségel közlekedő jármüvekre a vörös háromszög, ami a mezőgazdasági gépet jelzi ???
Szlovákiában ez már évek óta kötelező, és ha jól tudom EU öszes országában is az.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraÉjszaka egy ekkora ekénél amúgy is takarva van az a két kis 5w-os lámpa egyike.
A sárga villogó meg ellátszik 200 méterre is.
Este üres úton 100-al megy az autó, tompított fényszóróval, ami 50 méterre világít. Hírtelen egy traktor kerül a fényszóró elé és 70 méter a féktávolsága. Akkor kiszámolhatjátok ti is.
Kresz szerint "A jármûvön túlnyúló rakományt (álló jármûvön is) legalább 40x40 cm méretû piros vagy piros-fehér csíkos zászlóval, illetõleg táblával, éjszaka és korlátozott látási viszonyok között ezen felül a hátra kinyúló rakományt piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel, az oldalra kinyúló rakományt elõre fehér fényû lámpával és fehér fényvisszaverõvel, hátra piros fényû lámpával és piros fényvisszaverõvel meg kell jelölni. "
Most egy eke miben takar kevésbé hátra 2 métert, hogy ne kelljen megjelölni? De ha nem is jelöli meg a sárga villogó saját érdekéből kötelező lehetne mindenkinek.
Válasz broll79 #1693. hozzászólásáraSzerbiában ha jól tudom kötelező a sárga villogó,persze ha már annyira megszokták a közlekedők,hogy nem is veszik észre akkor hiába van.
Az ilyen balesetek elkerülhetőek lennének, ha minden mezőgazdasági gépre, pótkocsira kötelező lenne a sárga villogó.
Valljuk be, hogy mindenki futott már bele olyan közlekedési helyzetbe, mikor éjszaka az ember tolja a kocsinak, mert kevesen vannak, siet is és megy valahol a távolba két piros lámpa, amire azt hisszük, hogy másik kocsi, de nem az, hanem egy 30al zötyögő traktor pótkocsival. Ha én megyek százzal, akkor kurva hamar közelebb lesz az a pótkocsi vég, mint szeretném. Éjszaka meg nem olyan éber az emberek többsége és egy pillanatnyi figyelem kiesés is elég a bajhoz.
Viszont, ha látja messziről, hogy villog a sárga villogó, akkor tudja azt, hogy óvatosabban közelítse meg az autós
Válasz csoppika #1689. hozzászólásáraVettem még ilyen piros/fehér fényvisszaverős csíkokat is az ebayen, de azt még nem volt érkezésem felragasztani.
Válasz csoppika #1690. hozzászólásáraÚgyse érne semmit. Az emberek 90%ának fogalma se lenne miért villog. A sárga villogó kb ezt a célt szolgálná.
Nálunk vagy két éve egy külföldi pár egy rövidtárcsás valtrát vágott picsán. Nem volt a tárcsán lámpa ez igaz, de a traktoré látszott, meg ment a sárga a tetején...
Válasz csoppika #1689. hozzászólásáraA piros villanófényt jó 5letnek tartanám lassú jármű szerelvényre...
Válasz Tomi81 #1688. hozzászólásáraÉn ha összetört a piros, volt hogy a fehéret tettem villogóra. Megnézték rendesen:-) (azt hitték balra kanyarodok, csak kiment az index búra:-))))
Na ezért teszek én minden munkagépre lámpát. Sose lehet tudni, mikor jön sötétbe hazafelé az ember. Az ekére meg a biciklire való villogós lámpát szoktam feltenni, az mindig ott van a traktorba.
Mondjuk elnézve a képeket, ebben a helyzetben mindegy lett volna, hogy van e valami lámpa az ekén. Mert ha nincs rajta az eke, a traktort veri seggbe. Benézte az opeles nagyon.
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraJól szervezitek a munkákat, ha mindent el tudtok végezni világosban.
Voltam olyan cégnél, ahol szűk 3500 ha-t kellett elvetni ősszel. Ott nem volt kérdés, hogy kell-e dolgozni, vonulni éjszaka. Ha éjjel van táblaváltás, akkor nem áll a gép napkeltéig a dőlőúton, hogy világosban vonulhasson.
Egyébként én kifejezetten szeretek éjszaka közlekedni, alig van forgalom, széles géppel is nyugodtabban lehet átszelni a várost, pedig nem is egy metropolisz. Dolgozni is van, hogy jobb sötétben, sokkal élesebbek a kontúrok lámpafénynél az én szememnek.
Ha nem tiszteli a Zetort a köcsög a setitben és alááll az utolsó fej alá úgy követ,azonnal megcsóválom az 5ös ekét rendesen esszehuzodik a seggluka azonnal elhihetitek...
Lassan járj,tovább élsz!
Válasz medikus #1683. hozzászólásáraHallod ha csak éjszaka lehet menni szántani mert akkor fagyos a föld??? Úgy kell vezetni hogy meg is tudjon állni az ember!! Persze szinte mindenki vakon vezet éjszaka mert nagyobb a féktávolság mint a belátott útszakasz, sajnos ebből vannak az ilyen és ehhez hasonló balesetek! Példa ha te elütöd a kivilágítatlan biciklist kit fognak jobban felelősségre vonni??????
Válasz Ares 826 #1681. hozzászólásáraDolgozunk de nem éjszaka!Világosban közlekedünk az úton!Azért,hogy az ilyeneket elkerüljük!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHa nem lett volna rajta az eke akkor a trkiba ment volna bele hátulról! Mindig az út és látási viszonyoknak megfelelően kell vezetni a járművet! Én is járok haza sötétben és sajnos vannak idióta sofőrök akiknek a hátsó helyzetjelző és még a sárga villogó sem mond semmi, hogy kicsit lassítani kellene vagy épp nem telefonálni, vagy a csaját simogatni akkor miután hazaértek csak akkor!!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraHallod lehet "összeveszett" a feleségével és az ideg levezetése érdekében kiment volna éjjel szántani! Te városi ficsúr vagy, vagy esetleg gazdálkodó ember?? Mert ha földet művelnél akkor tudnod kellene hogy éjszaka a tuti szántani mikor fagyos a föld 2-5 centire! Tudod nem kapar a gép csak minimális a kerékcsúszás továbbá ha az eke kifordítja a gilisztákat a földből nem szedik össze azokat a sirályok, varjak!
Válasz medikus #1679. hozzászólásáraA fehér mikrobuszt. Megtalálta!
Válasz ICE #1678. hozzászólásáraMit keresett sötétben ekével az úton?
Egy traktornak és ekének ütközött péntek este egy autós a 13-as úton. A katasztrófavédelem döbbenetes fotókat közölt a balesetről.
Válasz CNHS #1676. hozzászólásáraAttol hogy jo mèg az is könyebb. Legyen szerencsèd vele tovabbra is.
Régi aksi vs. új aksi.
Nem osztom a véleményeket,mert 2013 februárban kérdezgettem itt a nyuszis fórumon hogy milyet vegyek. Akkor a legolcsóbb Jász akkut vettem meg, a legnagyobbat amit a helyére bebírtam tuszkolni.A mai napig pöc röf és remélem még valameddig ki tart és ennek már 6 éve.
Válasz UE-28 #1674. hozzászólásáraIgen, a téli kínzás felezi meg az aksik életét.. ha nincs is vízmelegítő, de akkor egy kivénhedt akksival ha rábikáz az ember akkor is fele pofont kapnak az udvaron hidegben legyengült aksik.
Nekem Monbat van, igaz még csak 4 éves lesz de pöcc-röff.Ahogy bejön a hűvösebb idő vízmelegítő nélkül már nincs indítás, de így a legnagyobb hidegben is úgy indul, mint ha akkor álltunk volna le. Mtz-82
Bár nem ez a téma, de ezt az 1800w- os melegítőt nagyon érdemes volt megvenni.
Válasz mtz1221 #1672. hozzászólásáraSzlovákiában amelyik forgalmazókat ismerem, nem nagyon árulnak sok márkát. Akuma, Braner, Varta, Bosch, meg még 2-3 másik , ez minden.
180 Aórás 1100 A inditóáramal rendelkező akumlátorért elkértek 218 eurót. Nem olcsó mulatság, de ha egyszer kell.....
Válasz Sk Laci #1670. hozzászólásáraAz autómba meg 4 éve ukrán mustangot vettem.Az elektrósomra hallgattam vittem egy fürdőszoba mérleget magammal a városba,és megvettem a legnehezebbet amit találtam egyazon Ah-val.