Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.88 FtUSD390.32 FtCHF442.87 FtGBP497.02 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraVolt szerencsém látni ezt a csodát egy szántóföldi bemutaton egy 4 méteres TopDownnal. Tárcsák dolgoztatva rendesen,kapák kb 20 cm-en Kiskunfélegyháza mellett,nem extrém kötött talajon 20-30%-os slippel ballagott olyan irdatlan motorbömböléssel hogy szinte elviselhetetlen volt még messziröl is nem hogy a fülkéböl. Széles szimpla kerekezéssel volt. Még videom is van valahol. Nekem nem tetszett, a látottak alapján nem vennék semmi pénzért.
Válasz Pako88 #5511. hozzászólásáraCsak járd nézd körbe,én csak leírtam a véleményem.Nálunk Újvidéken van a központja bazi nagy alkatrész raktárral,lehet az is hozzá járult hogy ennyire elterjedtek.
van amihez ész kell, van amihez erő...
nehéztalajmunkára ahol erő kell és ész nem annyira sok megkockáztatom hogy egy törzskormányzott nagy gép kifizetődő.
bőven a nagyja tömeg az első tengelyen, ha nehezet húz fog mind a 4 (vagy több) kerék ahogy kell. valami satu egyszerű erőátvitellel.
finomabb munkára meg finomabb gép...
az is biztos hogy egy k701 esbe már nem szivesen ülne be senki ember fia.. nem valami emberbarát gép bár kétségtelen hogy erős kis masina. nagy eke esetleg, de inkább mély lazító való utána...
gumiheveder is jó ötlet, de azzal se felhőtlen az élet ráadásul az sem az a kimondott pótkocsizós fajta.
volt amikor egy huszon lovas gép a világon mindenre elég volt, de azthiszem az univerzális/mindenre jó gép lassan egyszerűen meg fog szűnni mert ..ugyan meg lehet mindent csinálni vele, de semmit se túl jól úgyszolván.
marad a specializált gép, de ahhoz azért kell bőséggel terület hogy legyen értelme tartani fastrack gépet hogy gyorsan lehessen pótkocsizni, 400+ lovas böszmeséget amivel lehet tépetni a lazítót és társait, valami 100 ló körüli masinákat a finomabb műveletekre...
főleg hogy a kialakítás döntően befolyásolja hogy mire lehet specializálni gépet.
ami előnyös ha a vonóerő érdekel nem biztos hogy jó dolog ha precizios masinával kell vetni mondjuk. vagy sorközt kultiválni.
Válasz szanberg #5506. hozzászólásáraNemtudom honnan van, asszem V8-as nagyblokkos. Eszik is, az igaz, de megy is. Netröl szedtem képet, valahogy így néz ki.
Válasz Sanyee #5502. hozzászólásáraItt van 350 lovas ujabb fajta, de még nem ez, a 6 fejes condor ekét rendesen letéve húzza vagy 10el ebben a között szutyok földben, kegyetlen mit bír.. A nehézuniverzális traktorok fara eleve 30-35%al nehezebb, főleg amikor már húz.. Ezért nem baj hogy kicsi az első kereke, a nagyrészt hátul húzza. Egy csuklós meg 10%al eleve orrnehéz, ezért vontatáskor az eleje is kiveszi a részét a munkából. Gondolom ezért forog el a felni a nagyfendtben. Meg persze az 1,3 bartól.
Válasz bandigh #5496. hozzászólására2,5 talajon kicsit sok lehet.
1,5 szimplán az R32 felnivel szerintem kevés lehet a 2000Nm-hez.
De nyilván ezért is árulják dupla kerékkel.
Orosz szinvonalon ha nézzük akkor még így is egy elég ütős gépezet.
Válasz szanberg #5500. hozzászólásáraAzért ez a gumimegfordulás a régi modelleknél nem volt jellemző, mert nem volt hozzá elég motorerő, hogy megfordítsa... a videón látszik hogy avgy T105 vagy K700 alváza van "felújítva", azért azok 180-200 lóerős gépek voltak, nem 430... nekünk a 8000-es is gyűri magán a gumit, pedig elég nagy gumik vannak rajta, itt volt 936-os Fendt 650-es gumikkal, azon le is kellett cserélni mert megrogyott a drótháló az oldalfalban...
Válasz bandigh #5493. hozzászólásáraMondjuk szerintem is az isobus egy nagy xarság mezőgazdasági gépbe meg főleg... Egy univerzális beépíthetőségű robotkormánnyal ahogy mondod tudja a pontosságot több nem is kell.
A gumik pedig nem forognak el valamiért, a régieken sem fordult el soha, mondjuk ha lehetne választani én is valami 900-as papucsokkal kérném.
Egyébként a régi K700-asok is erős szerkezetű gépek voltak, azokkal csupán annyi volt a baj, hogy esztergáltak bele mindent nem pedig CNC-maróztak nyilvánvalóan, ettől volt durva, nehéz kapcsolású, nagy erőkifejtésekkel befolyásolható szerkezet, egyébként a hajtásai jó strapabírók voltak mindig is.
Ezeken meg most jó nagy nyugati szivattyúk vannak, merci motor, finomított technológiával készülő alkatrészek, nekem teccik.
Most a kiállításon kérdeztem az árakat, akkor mondogatták mi merre hány méter, de jövőre egyébként már csak egyféle lesz a 400+ lovas gépezet, az fogja csak tudni az euro normákat az fog tudni rendszámot kapni és 50 alatt meg fog az is állni úgy nyilatkoztak.
Laci azért a 370R-es teljesen más tészta, eleve az 60 millió meg egy más vonal ami a kategóriát illeti.
A Versatila nagytraktorokat is sokan szidják itt a fórumon is közben meg akinek van nem venne mást nagyon, terhelhető nagy nehéz erőgépek és egyszerű mint a faék, kár, hogy nem nagyon lehet kapni használtat belőle mert nem adják el őket.
Segítséget szeretnék kérni. Szeretnék ültetni egy 2,5-3,0 ha-os alma ültetvényt. Nincs semmilyen gépem. Milyen traktort ajánlanátok nekem??
Én egy Új Foton Lovol 504-es fülkés traktorban gondolkodtam.
A gyümölcsös mellet egy 6 ha-os erdő tárcsázásában tudna még besegíteni. Más földem nincs jelenleg.
Válasz Sanyee #5494. hozzászólásáraFeltételezem van megfelelő teherbírású gumizás a gépre Ha kell, gondolom a nyugati gumi is elérhető, de a régi vasak is üzemeltek már néhány évtizede valahogy. Ha megvan a súly, fel lehet azért durrantani 2,5 barra, az meg nem az a megfordulós nyomás.
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraNekem a szlovák eladó a jamaz motorosra tavaly mondot 53 miliót, és hogy a mercimotoros még drágáb. Akor gondoltam magamban, hogy inkáb vennék egy JD 8370R traktort, mintsem az orosz csodát enyi pénzért.
Nem is csodálkozom, hogy Szlovákiában nem terjednek az orosz gépek, mert 2003-ban a 80-as MTZ-t Zetor árban szereték volna árulni. Nem sikerült nekik.
Válasz .Feco. #5492. hozzászólásáraAkkor kezeld úgy mint egy 9420R-t. Az is tudna pótkocsizni, mégse teszi, nagy átrakót magyarorazágon max 8r-el húznak ahol van is, ez akárhogyis, talajozó gép. Nyilván vetni is kellhet, de 400+ lóval kevés helyen akarnak ma magyarországon vetni, de lazítót meg nagy grubert meg topdownt sok helyen szeretnének húzni, ahoz meg nem kell nagy ész. Beletesz egy akármilyen univerzális kormányt és mehet. Én megbocsátan neki h nincs benne isobus, ha 30-40 milkóval olcsóbb a jd-től.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraAzért egyre több helyen pótkocsiznak a 3-400 lóerős gépek is, de ha ezt nem, akkor is tudnia kell húzni komplex eszközöket, ilyen méret mellett már alapnak kell lenni a GPS-nek, tudnia kell kezelni Isobus-t, sokan húznak nagybálázót ilyenekkel, átrakókocsit, ilyesmit...
egyre kevesebben húznak csak IH tárcsát meg kondor ekét a nagygépekkel...
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraIgen az uj Kirovec ár/érték arányban elég jó lehet. 400 le fölött ugyse mondhatja senki, hogy tudnia kell pótkocsizni és hasonlók. Viszont a duplakerékkel a vonulás tuti necces, bár a szimplával is fog szerintem olyat, hogy ne nagyon szlippeljen
Én kiállításon néztem az új Kirovec-et, nekem nagyon teccik, faxa Merci motorral 400lóerővel húzhatná a nagy vakarót szépen és 40pár milláért megkapható amennyiért 200 lovas JD trakikát adnak.
Itthon alföldön valahol dolgozik ezekből már kettő is nagyüzemben, kíváncsi leszek mit mutatnak majd.
A Versatile-traktorok meg azért nem rossz gépek valljuk meg, a leg strapabíróbb traktorok a világon.
Válasz .Feco. #5488. hozzászólásáraEz zömében a kifelé mutogatás,nem több. A nemzeti öntudata az első ilyen gép körbe szántása után véget ér. Ha van pénze, ott is komoly technológiába invesztál. Nem mondom a Rostselmash,kezdi érezni egy két gyártmánynál,hogy lépni kell. Az RMS 161 külsőre még tetszik is. Igaz alatta a fém munkát kivéve, minden nyugati beszállítótól van. A Gomselmass-nál (Fehér-Orosz) egy az egybe jöttek a piros lexionok. Most hogy áll nem tudom. Lida néven tolják az E-520-as szériát is. Vásárolni kellett Nyugati technológiát. És belepumpálni a hazai iparába. Vagy marad a szintén máig gyártott hazai piacra az SZK-5. A tőkeerős gazda, azt már nem veszi,ott sem.
Válasz Vinkó75 #5487. hozzászólásárabennem is ez fogalmazódott meg: azért nem sok valaki gondolkodik azon, hogy ezt vegye vagy inkább egy új Xerion-t... használt T150-eseket tákolnak bontott DAF motorral, meg háziag ragasztgatott üvegszálas burkolatokkal... vicc az egész.. kb mint itt a rábafelújítós cég... irtó kevés az a gazdaság akinek kell az a teljesítményszint és megelégszik ezzel a technikai színvonallal...
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraNem új keletű dolog...már az embargózás előtt kezdték tolni a pénzt a mezőgazdaságba is. Kezdődött a Versatille felvásárlásával. És az IH MX széria Kamaz néven való gyártásával....stb. Az itt látható vasak az igénytelen Oroszos formai világ újragondolása,meglévő alkatrészekből. Ezt az a kényszer is hozta,hogy jelen vannak a Nyugati gyártók is. Valamit illene villantani hazai fronton is. Nem mindig sikerül igényesre !
Válasz JD 4630 #5485. hozzászólásáraAz USA addig embargóztat az EU val míg azt a kevés cuccot sem kell majd odavinnünk a ruszkinak, mint annakelőtte...
Heccikém jól elvagy most éni s írok félig neked de félig nem a témához kapcsolódóan.
Én kicsiből a kubut látom magyar piacnak valónak de nagyon.
200+ os gépből 7722-7726 Ferga ami a legjobb a kategóriájában és ugye jönnek itt a JD-sek, hogy majd 5-8-10évesen mikor eladó lesz mennyit ér, hát megkell nézni ezek legalább annyiba mennek használtan mint egy Jd, nyílván a piac beárazta a gép képességeinek-minőségének megfelelően ezt.
Már a 649x-es szériák is ilyenek voltak az a helyzet, egyrészt nagyon kevés eladó van belőle, ami van az is még a régi váltós nem cr motoros, azok butábbak voltak, nem erről beszélek, hanem a TierIII-as Dyna6-osokról. Ami van is 12évesen is tartja árát rendesen. Jó gépek.
Sajnos Pista bátyjád már nem mf-es, de végülis a Startagro elég jó Mf-kereskedő lett, ők azért háttér a mai világban is, így megmaradt a miliője ezeknek.
Nagy kategóriában én pedig vennék egy Case Steigert vagy Versatilét. Egyszer pár éve néztem a 350Steigert, nagyon jó kompakt nagygép, szimpla kerékkel sávban elfér nem nagy de sokkal jobbat fog mint egy univerzális. Ügyes fordulékony gép és talajra való de ha kell egy kuuvanagy pótot is húzhatsz vele ősszel sárban kukuróznál még előnyös is lenne.
Olcsóbb volt mint egy 939-es Fendt akkor amikor kérdeztük, jelentősen!
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraAz a baj, hogy tulkomplikalod. Lóerő sosem elég, tehát elindulunk felfelé. Eddig volt úgy 350, menjünk feljebb, 400 köre. Így azonnal kiesnek azok a típusok, amik nem kaphatóak ebben a teljesítmény-osztályban. Nagyon fel sem mehetsz, mert akkor minden munkagépet cserélni kellene...
Ha az előző gép évi 500-600 órát ment és megy feljebb (ráadásul meghagyom a régit is) akkor az új ennyit sem fog menni, akkor rájössz hogy árérzékeny lettel: nem az a cél hogy egy gép mindent meg csináljon mert van több a kertben. Emiatt akkor vagy a leghatékonyabb ha a legjobb ár-értek arányú gépet veszed meg.
A versatilt és a nagy MTZ-t ugye kizártuk...
Én csak erre jutottam Fecó tudva amit tudok sejtve amit sejtek ... már kis területen is ezzel járnék magamnak a maximumot ha lehetne.
Univerzális tr. 4 hevederrel.
Törzscsuklós hevederes ... az a legnagyobb tolvaj sikkasztó ingyenpénzeket kapó cégek gépe... nem vagyunk azok nemkell
Mégha be is illeszthető lenne de....mègse ....
8 kerekes ugyanez.... á amatőrizmus ...
4 kerék .... á...nemnem...
Még lehet a Xerion no.... hmmhmm.... kósza ötlet pár percre
Challenger fajta... ch fendt jd ...hmmm ez is inkább már nem...
400as univerzális 4 kerék... már ez se...
8 kerék ez se ....nem fèrünk stb
Oda jutottam csak heveder valamiféle ha már a földeket igy úgy gatyába ráztuk stbstb..... csak ez jöhet... de akkor milyen?
Feco azt mondta elhangzott a márka adig szó volt Fendt, Case, JD és cat challenger. Utána felhozták a Claas-t amit ki is zárnék ezért. Feco azt monta nem vet 9R-t, de lehet 9RT vagy 9RX. GREVEN-t az monta hernyós amit Feco tagadot meg nem is.
Válasz .Feco. #5465. hozzászólásáraVárjál ...nem is a mit vennék....
Mert nincs áttekintésem információhegyeim arról mibe tolható bele ma biztonsággal a sok 10milla nyereségzsetonom az évek alatt majd....
6963 hozzászólás
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraVolt szerencsém látni ezt a csodát egy szántóföldi bemutaton egy 4 méteres TopDownnal. Tárcsák dolgoztatva rendesen,kapák kb 20 cm-en Kiskunfélegyháza mellett,nem extrém kötött talajon 20-30%-os slippel ballagott olyan irdatlan motorbömböléssel hogy szinte elviselhetetlen volt még messziröl is nem hogy a fülkéböl. Széles szimpla kerekezéssel volt. Még videom is van valahol. Nekem nem tetszett, a látottak alapján nem vennék semmi pénzért.
Válasz Pako88 #5511. hozzászólásáraCsak járd nézd körbe,én csak leírtam a véleményem.Nálunk Újvidéken van a központja bazi nagy alkatrész raktárral,lehet az is hozzá járult hogy ennyire elterjedtek.
Válasz mtz1221 #5499. hozzászólásáraKöszönöm a válaszod!!
van amihez ész kell, van amihez erő...
nehéztalajmunkára ahol erő kell és ész nem annyira sok megkockáztatom hogy egy törzskormányzott nagy gép kifizetődő.
bőven a nagyja tömeg az első tengelyen, ha nehezet húz fog mind a 4 (vagy több) kerék ahogy kell. valami satu egyszerű erőátvitellel.
finomabb munkára meg finomabb gép...
az is biztos hogy egy k701 esbe már nem szivesen ülne be senki ember fia.. nem valami emberbarát gép bár kétségtelen hogy erős kis masina. nagy eke esetleg, de inkább mély lazító való utána...
gumiheveder is jó ötlet, de azzal se felhőtlen az élet ráadásul az sem az a kimondott pótkocsizós fajta.
volt amikor egy huszon lovas gép a világon mindenre elég volt, de azthiszem az univerzális/mindenre jó gép lassan egyszerűen meg fog szűnni mert ..ugyan meg lehet mindent csinálni vele, de semmit se túl jól úgyszolván.
marad a specializált gép, de ahhoz azért kell bőséggel terület hogy legyen értelme tartani fastrack gépet hogy gyorsan lehessen pótkocsizni, 400+ lovas böszmeséget amivel lehet tépetni a lazítót és társait, valami 100 ló körüli masinákat a finomabb műveletekre...
főleg hogy a kialakítás döntően befolyásolja hogy mire lehet specializálni gépet.
ami előnyös ha a vonóerő érdekel nem biztos hogy jó dolog ha precizios masinával kell vetni mondjuk. vagy sorközt kultiválni.
most akkor mit és mekkorát, a kérdés hogy mire.
Válasz bandigh #5507. hozzászólásáraIlyen hasonló felénk is van pár.Csak tolólap van az elején,az olajosok húzgálják a fúrógépeket néha velük.
Nem kell veszekedni a kerekeken.https://youtu.be/cQ54qhDZyTk
Válasz szanberg #5506. hozzászólásáraNemtudom honnan van, asszem V8-as nagyblokkos. Eszik is, az igaz, de megy is. Netröl szedtem képet, valahogy így néz ki.
Válasz bandigh #5504. hozzászólására350-es K700-as?
Az a kocka fülkés?
Honnan vették azt amúgy?
Válasz kiro71 #5503. hozzászólásáraNálatok mi volt a gyengéje a K700-asoknak?
Válasz Sanyee #5502. hozzászólásáraItt van 350 lovas ujabb fajta, de még nem ez, a 6 fejes condor ekét rendesen letéve húzza vagy 10el ebben a között szutyok földben, kegyetlen mit bír.. A nehézuniverzális traktorok fara eleve 30-35%al nehezebb, főleg amikor már húz.. Ezért nem baj hogy kicsi az első kereke, a nagyrészt hátul húzza. Egy csuklós meg 10%al eleve orrnehéz, ezért vontatáskor az eleje is kiveszi a részét a munkából. Gondolom ezért forog el a felni a nagyfendtben. Meg persze az 1,3 bartól.
TOKKO CZ múlt évi áron 38-ért adta volna 420 le tutaljev motor minden extra R-420.
Válasz bandigh #5496. hozzászólására2,5 talajon kicsit sok lehet.
1,5 szimplán az R32 felnivel szerintem kevés lehet a 2000Nm-hez.
De nyilván ezért is árulják dupla kerékkel.
Orosz szinvonalon ha nézzük akkor még így is egy elég ütős gépezet.
Válasz szanberg #5500. hozzászólásáraAzért ez a gumimegfordulás a régi modelleknél nem volt jellemző, mert nem volt hozzá elég motorerő, hogy megfordítsa... a videón látszik hogy avgy T105 vagy K700 alváza van "felújítva", azért azok 180-200 lóerős gépek voltak, nem 430... nekünk a 8000-es is gyűri magán a gumit, pedig elég nagy gumik vannak rajta, itt volt 936-os Fendt 650-es gumikkal, azon le is kellett cserélni mert megrogyott a drótháló az oldalfalban...
Válasz bandigh #5493. hozzászólásáraMondjuk szerintem is az isobus egy nagy xarság mezőgazdasági gépbe meg főleg... Egy univerzális beépíthetőségű robotkormánnyal ahogy mondod tudja a pontosságot több nem is kell.
A gumik pedig nem forognak el valamiért, a régieken sem fordult el soha, mondjuk ha lehetne választani én is valami 900-as papucsokkal kérném.
Egyébként a régi K700-asok is erős szerkezetű gépek voltak, azokkal csupán annyi volt a baj, hogy esztergáltak bele mindent nem pedig CNC-maróztak nyilvánvalóan, ettől volt durva, nehéz kapcsolású, nagy erőkifejtésekkel befolyásolható szerkezet, egyébként a hajtásai jó strapabírók voltak mindig is.
Ezeken meg most jó nagy nyugati szivattyúk vannak, merci motor, finomított technológiával készülő alkatrészek, nekem teccik.
Most a kiállításon kérdeztem az árakat, akkor mondogatták mi merre hány méter, de jövőre egyébként már csak egyféle lesz a 400+ lovas gépezet, az fogja csak tudni az euro normákat az fog tudni rendszámot kapni és 50 alatt meg fog az is állni úgy nyilatkoztak.
Laci azért a 370R-es teljesen más tészta, eleve az 60 millió meg egy más vonal ami a kategóriát illeti.
A Versatila nagytraktorokat is sokan szidják itt a fórumon is közben meg akinek van nem venne mást nagyon, terhelhető nagy nehéz erőgépek és egyszerű mint a faék, kár, hogy nem nagyon lehet kapni használtat belőle mert nem adják el őket.
Válasz Pako88 #5497. hozzászólásáraNálunk a YTO 554-et veszik/szeretik a kínaiak közül.
Válasz Pako88 #5497. hozzászólásáraEgy mtz 50-es bukócsővel, fúró ,tárcsa,,ja most látom,hogy belefér egy új is.
Sziasztok.
Segítséget szeretnék kérni. Szeretnék ültetni egy 2,5-3,0 ha-os alma ültetvényt. Nincs semmilyen gépem. Milyen traktort ajánlanátok nekem??
Én egy Új Foton Lovol 504-es fülkés traktorban gondolkodtam.
A gyümölcsös mellet egy 6 ha-os erdő tárcsázásában tudna még besegíteni. Más földem nincs jelenleg.
Előre is köszönöm a támogató üzeneteket.
Válasz Sanyee #5494. hozzászólásáraFeltételezem van megfelelő teherbírású gumizás a gépre Ha kell, gondolom a nyugati gumi is elérhető, de a régi vasak is üzemeltek már néhány évtizede valahogy. Ha megvan a súly, fel lehet azért durrantani 2,5 barra, az meg nem az a megfordulós nyomás.
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraNekem a szlovák eladó a jamaz motorosra tavaly mondot 53 miliót, és hogy a mercimotoros még drágáb. Akor gondoltam magamban, hogy inkáb vennék egy JD 8370R traktort, mintsem az orosz csodát enyi pénzért.
Nem is csodálkozom, hogy Szlovákiában nem terjednek az orosz gépek, mert 2003-ban a 80-as MTZ-t Zetor árban szereték volna árulni. Nem sikerült nekik.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraSzimplával megnézném, hogy azokon a kis felniken hányszor szakítja szét a belsőket a voltyre gumikon.
Válasz .Feco. #5492. hozzászólásáraAkkor kezeld úgy mint egy 9420R-t. Az is tudna pótkocsizni, mégse teszi, nagy átrakót magyarorazágon max 8r-el húznak ahol van is, ez akárhogyis, talajozó gép. Nyilván vetni is kellhet, de 400+ lóval kevés helyen akarnak ma magyarországon vetni, de lazítót meg nagy grubert meg topdownt sok helyen szeretnének húzni, ahoz meg nem kell nagy ész. Beletesz egy akármilyen univerzális kormányt és mehet. Én megbocsátan neki h nincs benne isobus, ha 30-40 milkóval olcsóbb a jd-től.
Válasz bandigh #5491. hozzászólásáraAzért egyre több helyen pótkocsiznak a 3-400 lóerős gépek is, de ha ezt nem, akkor is tudnia kell húzni komplex eszközöket, ilyen méret mellett már alapnak kell lenni a GPS-nek, tudnia kell kezelni Isobus-t, sokan húznak nagybálázót ilyenekkel, átrakókocsit, ilyesmit...
egyre kevesebben húznak csak IH tárcsát meg kondor ekét a nagygépekkel...
Válasz szanberg #5490. hozzászólásáraIgen az uj Kirovec ár/érték arányban elég jó lehet. 400 le fölött ugyse mondhatja senki, hogy tudnia kell pótkocsizni és hasonlók. Viszont a duplakerékkel a vonulás tuti necces, bár a szimplával is fog szerintem olyat, hogy ne nagyon szlippeljen
Én kiállításon néztem az új Kirovec-et, nekem nagyon teccik, faxa Merci motorral 400lóerővel húzhatná a nagy vakarót szépen és 40pár milláért megkapható amennyiért 200 lovas JD trakikát adnak.
Itthon alföldön valahol dolgozik ezekből már kettő is nagyüzemben, kíváncsi leszek mit mutatnak majd.
A Versatile-traktorok meg azért nem rossz gépek valljuk meg, a leg strapabíróbb traktorok a világon.
Válasz .Feco. #5488. hozzászólásáraEz zömében a kifelé mutogatás,nem több. A nemzeti öntudata az első ilyen gép körbe szántása után véget ér. Ha van pénze, ott is komoly technológiába invesztál. Nem mondom a Rostselmash,kezdi érezni egy két gyártmánynál,hogy lépni kell. Az RMS 161 külsőre még tetszik is. Igaz alatta a fém munkát kivéve, minden nyugati beszállítótól van. A Gomselmass-nál (Fehér-Orosz) egy az egybe jöttek a piros lexionok. Most hogy áll nem tudom. Lida néven tolják az E-520-as szériát is. Vásárolni kellett Nyugati technológiát. És belepumpálni a hazai iparába. Vagy marad a szintén máig gyártott hazai piacra az SZK-5. A tőkeerős gazda, azt már nem veszi,ott sem.
Válasz Vinkó75 #5487. hozzászólásárabennem is ez fogalmazódott meg: azért nem sok valaki gondolkodik azon, hogy ezt vegye vagy inkább egy új Xerion-t... használt T150-eseket tákolnak bontott DAF motorral, meg háziag ragasztgatott üvegszálas burkolatokkal... vicc az egész.. kb mint itt a rábafelújítós cég... irtó kevés az a gazdaság akinek kell az a teljesítményszint és megelégszik ezzel a technikai színvonallal...
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraNem új keletű dolog...már az embargózás előtt kezdték tolni a pénzt a mezőgazdaságba is. Kezdődött a Versatille felvásárlásával. És az IH MX széria Kamaz néven való gyártásával....stb. Az itt látható vasak az igénytelen Oroszos formai világ újragondolása,meglévő alkatrészekből. Ezt az a kényszer is hozta,hogy jelen vannak a Nyugati gyártók is. Valamit illene villantani hazai fronton is. Nem mindig sikerül igényesre !
Válasz JD 4630 #5485. hozzászólásáraAz USA addig embargóztat az EU val míg azt a kevés cuccot sem kell majd odavinnünk a ruszkinak, mint annakelőtte...
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraEu enbargó Donyeck miatt.
Hogy ki sz*pat kit azt hagyjuk
Válasz mtz1221 #5483. hozzászólásáraBORIS BOND Név nélkül.
Mi a f@sz történik az oroszoknál ?? Boldog/boldogtalan traktor gyártásba kezdett.T360 K714
Deutz-Fahr 5115-ről van valakinek tapasztalata? Kinek mi a véleménye. Vegyszerezés és mütrágyaszórás lenne a fő feladata.
Válasz .Feco. #5477. hozzászólásáraEzek alapján simán lehet case quadtrac használtan, de akkor a tipizálástól eltekintünk.
Vagy megkell várni a nagy kubotát majd hehe
Heccikém jól elvagy most éni s írok félig neked de félig nem a témához kapcsolódóan.
Én kicsiből a kubut látom magyar piacnak valónak de nagyon.
200+ os gépből 7722-7726 Ferga ami a legjobb a kategóriájában és ugye jönnek itt a JD-sek, hogy majd 5-8-10évesen mikor eladó lesz mennyit ér, hát megkell nézni ezek legalább annyiba mennek használtan mint egy Jd, nyílván a piac beárazta a gép képességeinek-minőségének megfelelően ezt.
Már a 649x-es szériák is ilyenek voltak az a helyzet, egyrészt nagyon kevés eladó van belőle, ami van az is még a régi váltós nem cr motoros, azok butábbak voltak, nem erről beszélek, hanem a TierIII-as Dyna6-osokról. Ami van is 12évesen is tartja árát rendesen. Jó gépek.
Sajnos Pista bátyjád már nem mf-es, de végülis a Startagro elég jó Mf-kereskedő lett, ők azért háttér a mai világban is, így megmaradt a miliője ezeknek.
Nagy kategóriában én pedig vennék egy Case Steigert vagy Versatilét. Egyszer pár éve néztem a 350Steigert, nagyon jó kompakt nagygép, szimpla kerékkel sávban elfér nem nagy de sokkal jobbat fog mint egy univerzális. Ügyes fordulékony gép és talajra való de ha kell egy kuuvanagy pótot is húzhatsz vele ősszel sárban kukuróznál még előnyös is lenne.
Olcsóbb volt mint egy 939-es Fendt akkor amikor kérdeztük, jelentősen!
Válasz .Feco. #5477. hozzászólásáraJa persze ezekre gondoltam de nem kapartam be.
Gépcsere felesleges nagyság nagy ár
Van több traki... dolgok jaja...
Vagy csak hátul 2 mégis...
Na akkor mit ad ki a metszet emberek?
A cèget biztos nem?
Az axi legyalàzott mindenkit már.... úgyhogy biztos axi.
Jd az axitól
Jó bő 400ló legyen
Meg 10en literes motor
Hevederek
Vario
Na ez mi fiuk?
Válasz *** HM *** #5475. hozzászólásáraAz a baj, hogy tulkomplikalod. Lóerő sosem elég, tehát elindulunk felfelé. Eddig volt úgy 350, menjünk feljebb, 400 köre. Így azonnal kiesnek azok a típusok, amik nem kaphatóak ebben a teljesítmény-osztályban. Nagyon fel sem mehetsz, mert akkor minden munkagépet cserélni kellene...
Ha az előző gép évi 500-600 órát ment és megy feljebb (ráadásul meghagyom a régit is) akkor az új ennyit sem fog menni, akkor rájössz hogy árérzékeny lettel: nem az a cél hogy egy gép mindent meg csináljon mert van több a kertben. Emiatt akkor vagy a leghatékonyabb ha a legjobb ár-értek arányú gépet veszed meg.
A versatilt és a nagy MTZ-t ugye kizártuk...
Én csak erre jutottam Fecó tudva amit tudok sejtve amit sejtek ... már kis területen is ezzel járnék magamnak a maximumot ha lehetne.
Univerzális tr. 4 hevederrel.
Lóerő ....be nagyon kell a 400+.
A sokkal több nem feltétlenül.
Fontosabb oda a jókis hevederezés...
Na de hogysmint meg miféle????
Aztán hogy mi viszi el az embert a csak hátra 2....fajta felé .... vagy a rá mind a 4re felé meséljenek a tulajok....
Ja még ott a qnagy fendt 4 kerék....
Na de itt meg belèp a új konstrukcióktól való tartás.
Legyen kísérleti nyúl aki ingyenpénzen veszi...
Törzscsuklós hevederes ... az a legnagyobb tolvaj sikkasztó ingyenpénzeket kapó cégek gépe... nem vagyunk azok nemkell
Mégha be is illeszthető lenne de....mègse ....
8 kerekes ugyanez.... á amatőrizmus ...
4 kerék .... á...nemnem...
Még lehet a Xerion no.... hmmhmm.... kósza ötlet pár percre
Challenger fajta... ch fendt jd ...hmmm ez is inkább már nem...
400as univerzális 4 kerék... már ez se...
8 kerék ez se ....nem fèrünk stb
Oda jutottam csak heveder valamiféle ha már a földeket igy úgy gatyába ráztuk stbstb..... csak ez jöhet... de akkor milyen?
Aztàn powershiftes se kell mán ...rég kinőttük azt is...
Szóvaa
Ha ülnék a telepen a dsgsben 2017ben ....mint F..... elmélkedve miaxart hozzunk ki tavaszra .....erre jutnák....
Márka
Nem hiszem hogy a triumviratuson kivülre nyúlnál....
Jd Cl F
Válasz .Feco. #5467. hozzászólásáraVárjá töltöm telót meg eszek...
Meg emèsztem a nőnapot is...
Válasz *** HM *** #5466. hozzászólására8Rt vagy Quadtrac
Feco azt mondta elhangzott a márka adig szó volt Fendt, Case, JD és cat challenger. Utána felhozták a Claas-t amit ki is zárnék ezért. Feco azt monta nem vet 9R-t, de lehet 9RT vagy 9RX. GREVEN-t az monta hernyós amit Feco tagadot meg nem is.
Válasz *** HM *** #5466. hozzászólásáraNa és mit?
Válasz .Feco. #5465. hozzászólásáraVárjál ...nem is a mit vennék....
Mert nincs áttekintésem információhegyeim arról mibe tolható bele ma biztonsággal a sok 10milla nyereségzsetonom az évek alatt majd....
Hanem hogy mit gondolok oda bepasszinthatónak....
Válasz *** HM *** #5464. hozzászólásáraÉs mit?
Válasz mtz1221 #5463. hozzászólásáraElhát.
Kikövetkeztetem mit vennék a helyèben...