Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Pici Zoli vagyok New Holland L85 II csoport kidobállása tuti az a gondja mint nekem szokott hordógörgös csapágy csere kb 20 000 ft + olaj,ne eröltesd mert még jobban szétmegy a görök és akkor olajat is le kell cseréljed,igy se ártana,csak nem tudom mikor cserélted. Folyamat:fülke le,nekem az 1 flasencuggal kb 3-4 óra,klima ha jol kötöték be akkor kompresszorostol hütöstöl le szokom szerelni és rá kötni a fülkére:-) traki kitolni alola váltó fedél le hátolja le persze az olajat már leengedted,eléggé szét kell szedni 2-3 napos melo kérdéesd van akkor msn: zotya125@hotmail.com
nekem is szántásnál csinálta erőltetésre dobja ki csak de akkor nagyon. mondjuk tárcsázásnál is kidobj cska nem olyan gyorsan. kombinátorozásnál birja 3 as 1 es be 3.6 os kombival
helo ha jutottál valamire engem is érdekelne!nekem tl van és egyenlőre csak szántásnál dobta ki 2-3 alkalommal nekem azt mondta egy szerelő,hogy lehet "csak a kulisszavilla van elkopva mivel a 2es tartományé van a legmagassabb ponton igy elég neki annyi is,hogy kevés olajjal lett hajtva de tudni nem tudom mert még nem szedtem szét talán jövő héten szétkapom és megcsinálom szántáselmunkálásra nagyon kéne a 2es tartomány igaz nekem eddig "csak"szántásnál csinálta
a rutinodra lenne szükségem nekünk is L85 kidobálja a 2 es váltócsoportot érdekelne hogy szerintem 100 % hogy ezért szedtétek szét a newhollandot és mi most állunk a szétszedés előtt vetés után akarjuk minden érdekel amit tudsz ha gondolod tel számot is adok meg msn cimet is csak segíts mert kelll. merre vagy amugy mert váltó szétszedéshez rutint kelene szereznem amugy a 2 es csoport nélkül is elmegy a gép csak néha hiányzik tárcsázásnál. és sok kérdésem lenne: pl le kell szedni a fülkét ??? csak csapágy szokott benne szét menni ?? stb..
Gery a hidraulika csatinál az a lényeg,hogy mindig úszó helyzetben legyen a kar/gomb akkor működik szabályossan.Viz ne kereljün a hidr,rendszerbe,pára se mert kinyirja a szűröt és csunya hangokat ad ki,jártam igy egy maxumnál
Csak anyit szeretnék,hogy a Hi-lo megéri azt a plusz pénzt még okosabb tőle és birja a gyürődést az ényém fél éves most járok 986ü/ó-nál de semi baja nem volt még csak boszanto sem.A tl- meg 8éves 8957ü/ó-ra egy kuplung csere meg a váltoba csapágy csere volt ami számot tevő.
Amúgy nem volt vele gond.Annyi hogy az önindítót cserélték garanciába mert széria hibás volt meg néha nem mért a fordulatszámmérő ez miatt.De most azóta jó
Ha nem ez lett volna ez a TM120 akkor egy T6050Delta jött volna csak az 3millával drágább volt akkor és ez a 120as akkor akcióba volt
Semmit nem kértünk eddig kölcsön senkitől
Mondjuk a hidraulika rendszerét még mindig nem értem hogy kell bedugni meg kihúzni mert van hogy 1-2x szarul dugom be és kilövi Meg kihúzni is olyan mintha úgy kellene kitépni
Nekem egy L 85-ös New Hollandom van 98-ban vettük,most van benne 3950 óra.Olyan finoman bánunk vele mint a hímes tojással,mégis a váltót már 3 szor szedtük szét,mindig elmegy benne egy hordó görgös csapágy,már rutinból megy a javítása.Előnye,nagyon jó kapaszkodóképesség,sárban is lehet vele szántani,kényelmes,jók a kezelőszervek,pedig mechanikus minden.
És megkérdezhetem hogy mennyi volt így a T5050? mert már régóta nem keres minket a gépértékesítő és nem tudok aktuális árat.Meg már nincs fenn hogy akcióba lenne
Azt én tudom hogy a csillagal lehet ott játszani a nyomtávnál csak én beakarom úgy rakni a kereket hogy egész a sárvédő alá és nem tudom hogy a sarat rakni fogja e nagyon be vagy nem ezért kéne tapasztalat
Szia Gery nekünk van 5050es gépünk és nem rossz kis gép a mienk is alap mechanikus benne minden már tettünk bele vagy 700 üzemórát eddig semmi baja nem volt lekopogjam. Annyi bosszantó benne hogy pattog egy kicsit bizonyos sebességnél ha gyorsítassz, de ezt ki lehet küszöbölni ha feltöltöd az első kerekeit .:D amugy mi sokat homlokrakodunk vele meg amugy minden könnyebb munkát ez csinál de fürge fordulékony és nem sokat fogyaszt .Sztem nem rossz vétel . A 6010ről meg annyit hogy van itt mifelénk egy de sztem az nem annyira kiforott még de az azért robosztusabb erősebb gép.
A csillag és a felni között van öntvény közbetét,avval lehet játszani,meg a csillaon vagy belöl v. kívül csavarozod fel a felnit.Túl nagy méreteket nem lehet állítani.
4419 hozzászólás
Pici Zoli vagyok New Holland L85 II csoport kidobállása tuti az a gondja mint nekem szokott hordógörgös csapágy csere kb 20 000 ft + olaj,ne eröltesd mert még jobban szétmegy a görök és akkor olajat is le kell cseréljed,igy se ártana,csak nem tudom mikor cserélted. Folyamat:fülke le,nekem az 1 flasencuggal kb 3-4 óra,klima ha jol kötöték be akkor kompresszorostol hütöstöl le szokom szerelni és rá kötni a fülkére:-) traki kitolni alola váltó fedél le hátolja le persze az olajat már leengedted,eléggé szét kell szedni 2-3 napos melo kérdéesd van akkor msn: zotya125@hotmail.com
Válasz #463. hozzászólásra
jaj akkor bocsi...akkor eltevettem..de ha tudnal valamien szervizes akkor jol volna... mert akkarnak venni valakitol szervis konyvet T8040-re.
Válasz #466. hozzászólásra
szántáson én se tok menni tárcsával
Válasz #465. hozzászólásra
nekem is szántásnál csinálta erőltetésre dobja ki csak de akkor nagyon. mondjuk tárcsázásnál is kidobj cska nem olyan gyorsan. kombinátorozásnál birja 3 as 1 es be 3.6 os kombival
Válasz #464. hozzászólásra
helo ha jutottál valamire engem is érdekelne!nekem tl van és egyenlőre csak szántásnál dobta ki 2-3 alkalommal nekem azt mondta egy szerelő,hogy lehet "csak a kulisszavilla van elkopva mivel a 2es tartományé van a legmagassabb ponton igy elég neki annyi is,hogy kevés olajjal lett hajtva de tudni nem tudom mert még nem szedtem szét talán jövő héten szétkapom és megcsinálom szántáselmunkálásra nagyon kéne a 2es tartomány igaz nekem eddig "csak"szántásnál csinálta
Válasz #438. hozzászólásra
Zoli26 !! te vagy a megmentőm !!!
a rutinodra lenne szükségem nekünk is L85 kidobálja a 2 es váltócsoportot érdekelne hogy szerintem 100 % hogy ezért szedtétek szét a newhollandot és mi most állunk a szétszedés előtt vetés után akarjuk minden érdekel amit tudsz ha gondolod tel számot is adok meg msn cimet is csak segíts mert kelll. merre vagy amugy mert váltó szétszedéshez rutint kelene szereznem amugy a 2 es csoport nélkül is elmegy a gép csak néha hiányzik tárcsázásnál. és sok kérdésem lenne: pl le kell szedni a fülkét ??? csak csapágy szokott benne szét menni ?? stb..
Válasz #462. hozzászólásra
De ezt mért nekem címzed? én nem vagyok szervizes
Válasz #442. hozzászólásra
jo volna h ha megmondanad h kinel vagy szervizes mivel h nekem kellene egy kis segetseg..lehet h tudnal segeteni..visza irhatnal minne hamareb
Válasz #460. hozzászólásra
Meg lehet hogy a motornak is állnia kellene hogy a szivattyú ne nyomjon ellent??
Gery a hidraulika csatinál az a lényeg,hogy mindig úszó helyzetben legyen a kar/gomb akkor működik szabályossan.Viz ne kereljün a hidr,rendszerbe,pára se mert kinyirja a szűröt és csunya hangokat ad ki,jártam igy egy maxumnál
Válasz #437. hozzászólásra
Csak anyit szeretnék,hogy a Hi-lo megéri azt a plusz pénzt még okosabb tőle és birja a gyürődést az ényém fél éves most járok 986ü/ó-nál de semi baja nem volt még csak boszanto sem.A tl- meg 8éves 8957ü/ó-ra egy kuplung csere meg a váltoba csapágy csere volt ami számot tevő.
Válasz #457. hozzászólásra
Amúgy nem volt vele gond.Annyi hogy az önindítót cserélték garanciába mert széria hibás volt meg néha nem mért a fordulatszámmérő ez miatt.De most azóta jó
Ha nem ez lett volna ez a TM120 akkor egy T6050Delta jött volna csak az 3millával drágább volt akkor és ez a 120as akkor akcióba volt
Válasz #455. hozzászólásra
Semmit nem kértünk eddig kölcsön senkitől
Mondjuk a hidraulika rendszerét még mindig nem értem hogy kell bedugni meg kihúzni mert van hogy 1-2x szarul dugom be és kilövi Meg kihúzni is olyan mintha úgy kellene kitépni
Válasz #446. hozzászólásra
Látod válltoznak a felfogások!!!!
nem volt vele gond?arra figyelj,hogy ilyen kölcsön adott/kért potkocsit tárcsát ne vigyél vele mert nagyon kényesek az olajra
Válasz #452. hozzászólásra
Hát 2007decemberi Tehát már mondhatjuk 2008nak
Most van benne 1100üó
t6000 és t7000 széria váltotta föl
Gery. mikori a verda,jó a gép,mennyi óra van benne?
Tm 120 -190 ja tleg
Tm az régebben volt most más számuk van,nem?
Kis IH maxum-nak felel meg
Válasz #447. hozzászólásra
Aham az 120as
Gery neked tmed van?
Válasz #444. hozzászólásra
JD-s lett?
bocs,sajna megszünt a cég ahol dolgoztam,a kicsi bezárnak,
Válasz #443. hozzászólásra
Volt most a zöld gépeket árulja.
Válasz #435. hozzászólásra
Korsós Peti volt nálatok az üzletkötő?
Válasz #440. hozzászólásra
És melyik régióba vagy szervizes?
elhiszem.
Igen az utolsó bordo színü.De hidd el nekem mert szervizes is vagyok,mai napig ugyan az minden
Válasz #438. hozzászólásra
Az l85 még a piros verziójú?? sztem ott még voltak gyerekbetegségek.
Nekem egy L 85-ös New Hollandom van 98-ban vettük,most van benne 3950 óra.Olyan finoman bánunk vele mint a hímes tojással,mégis a váltót már 3 szor szedtük szét,mindig elmegy benne egy hordó görgös csapágy,már rutinból megy a javítása.Előnye,nagyon jó kapaszkodóképesség,sárban is lehet vele szántani,kényelmes,jók a kezelőszervek,pedig mechanikus minden.
Válasz #436. hozzászólásra
Mondjuk mi bele akarjuk kérni az elektromos irányváltót a Hi-lo az asszem benne van alapból aztán kb ennyi
Válasz #435. hozzászólásra
Jóféle!
Válasz #433. hozzászólásra
Ő az.
Válasz #433. hozzászólásra
2009.11.
Válasz #430. hozzászólásra
Az jó ár érte.Mikor vettétek kb ?
Válasz #431. hozzászólásra
Aham mechanikus.
Neked gery milyen a váltó a tm be mechanikus??
Válasz #426. hozzászólásra
9,65.+FA
Válasz #428. hozzászólásra
És minek összerakni?
Válasz #425. hozzászólásra
De most van sár mert most is vizet voltam leengedni a földről
hu mi homlokrakival vettük 11,5 ért.
Válasz #420. hozzászólásra
És megkérdezhetem hogy mennyi volt így a T5050? mert már régóta nem keres minket a gépértékesítő és nem tudok aktuális árat.Meg már nincs fenn hogy akcióba lenne
Válasz #424. hozzászólásra
Mondok 1 taktikát figyelj...
Ha nincs sár nincs mit berakni. heheheehehe
Azt én tudom hogy a csillagal lehet ott játszani a nyomtávnál csak én beakarom úgy rakni a kereket hogy egész a sárvédő alá és nem tudom hogy a sarat rakni fogja e nagyon be vagy nem ezért kéne tapasztalat
Sziasztok!Érdeklődnék hogy nh 160asra nem-e tudtok front sújt,vagy front hidraulikát.Előre is köszönöm.
A 6010-esel csak annyi baj van hogy ugyon az a motor van benne mint az 5060-as ban maga az egész gép pedig joval nagyobb igy hejt-hejt kevés a paci
Válasz #418. hozzászólásra
Szia Gery nekünk van 5050es gépünk és nem rossz kis gép a mienk is alap mechanikus benne minden már tettünk bele vagy 700 üzemórát eddig semmi baja nem volt lekopogjam. Annyi bosszantó benne hogy pattog egy kicsit bizonyos sebességnél ha gyorsítassz, de ezt ki lehet küszöbölni ha feltöltöd az első kerekeit .:D amugy mi sokat homlokrakodunk vele meg amugy minden könnyebb munkát ez csinál de fürge fordulékony és nem sokat fogyaszt .Sztem nem rossz vétel . A 6010ről meg annyit hogy van itt mifelénk egy de sztem az nem annyira kiforott még de az azért robosztusabb erősebb gép.
Válasz #417. hozzászólásra
A csillag és a felni között van öntvény közbetét,avval lehet játszani,meg a csillaon vagy belöl v. kívül csavarozod fel a felnit.Túl nagy méreteket nem lehet állítani.