Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR412.37 FtUSD390.47 FtCHF443.26 FtGBP495.29 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Nekünk itt a cégnél van 2 db Rába most a napokban vezetékelték ujra őket a szaki aki csinálta mindent rendberakott olyan mint ujkorában!
Szerintem ha rendesen meg akarod csinálni akkor megéri szakemberre bizni!
De ez csak egy tanács!
Az áramtalanitó szerintem jó!
A generátornál vmit nem értek mert tudtommal a Rába csak inditáskor használ 24 voltot amiatt van a párhuzamkapcsoló!Utánna a rendszer 12 voltos!Tehát a generátornak is 12 voltosnak kéne lennie!
Nem?
1. A motort FHP-re állitod!
2. Adagoló kisablakot leveszed és ugy állitod hogy ha a helyén van a motoron akkor a fülke felöli kezdjen nyomni!(igy a B-3 jelölésnek is elö kel jönnie!)
3. Festékkel megjelölöd a B-3 fogat hogy láthato legyen!
3. A motorblokkon ahova beteszed az adagolot lennie kell egy stiftnek!Ennek a stiftnek kell bevezetni az adagolót a helyére tehát a B-3 jelölés között kell hogy legyen a stift!
Legkönnyebb ha a venti felöl lebontod a kis deknit mert ugy egy tükörböl látod hol a stift!
4. Felraktad összeraktál mindent azután keresel egy szakembert aki müszerrel belövi neked a gyujtást!
24 fok 1000-es fordulaton 2200 33-34 akkor tuti jo lesz!
Legalábbis én 2 hete igy csináltam azota dolgozok a rábával!
Sziasztok
Remélem tud valaki segiteni ,levettük a rábárol az adagolot ,probapadra került.De a viszarakásal van a baj mit hova kell állitani?Az adagolos azt mondta 24 fokra kell tekerni a lendkereket és ugy betolni b-3 fog kőzéde a kőnyv mást ir erről.Hogy van ez pontosan?
Az áramtalanítók a testet szokták szakítani szerintem jó az. A generátorod valószínű halott.Hol mérted a töltést? Ha nem a generátoron akkor mérd meg közvetlen ott is így kizárod a többi hibát.
Rába villamosságban tudna valaki segíteni, lenne pár kérdésem.
Most vettem és rendberaknám!
1. 24V-os és az áramtalanító főkapcsoló a testet szakítja meg az akksinél. (nem a pozitív lenne a normális?)
2. a 24V-os generátor kb 3V-ot ad le?
3. a fordulatszámmérőre teljes gáznál 8V megy és az max 1600-at mutat mivel lehet a gond?
Befecskendezési szög 24 fok, Szelepek jól zárnak, turbó is lehet hibás, levegő szűrő, előbefecskendezés be állító teljes fordulaton 33 fok, míg tolod neki a szektát ki kel hogy mozduljon 60 fokig is. Porlasztó, legyen 200-ra be lőve, mást nem tudok.
Akkor lenne még egy kérdésem. Felújítottunk egy 245 ös motort csapágysor,hüvely,dugó,gyűrű,hengerfej,porlasztó csere beindítva a motor fordulaton füstöl! a régi motorral nem csinálta! mi lehet az oka??? töltési szöget állitottuk de nem lett jobb. a turbó is tölt rendesen.
az történik hogy ahol a levegőt kéne beszívnia ott is füstöl tehát a leírásokból rájöttem rossz irányba halad a levegő. Kérdés hogy pontosan milyen részekből épül fel ez az egész. és lehet hozzá boltba kapni mindent?
Milyért tele van a légszűrö korommal? Azon a csövön a kipufogó felé kellene menni a levegőnek ha jó a kipufogó felőli rész. A porlasztó elvén működik az egész
Ha van benne valami szelep , az valószínű csak az egyik irányba nyit , de ha véletlenül valaki egyszer fordítva rakta vissza , akkor most gyanítom rossz irányba nyit.
Arra gondolok hogy levették a csövet , és a két végét felcserélhették ...
aztán lehet hogy semmiféle szelep sincs és hülyeséget mondtam...
a kipufogóra kötött cső ami a légbeszívó nyíláshoz szállítaná a levegőt h a centrifugális erő hatására kiverje a pór nagy részét a levegőből, hoz magával egy csomó kormot. így nem h jótékony hatása nincs de korommal tölti meg a légszűrőt. van ott valamilyen szelep vagy akármi ami nem engedi a kormot be vagy mi lehet rosszul h nem úgy működik ahogy kell?
3121 hozzászólás
Válasz #2022. hozzászólásra
Karácsony környékén kellett volna vinnem akkor ráértetek
Köszönöm az el ismeréseteket, Edékre még mind öröké számítunk, hozzad barátom de nincs hulladék időnk.
Válasz #2017. hozzászólásra
Gratula Imikém,átviszem már az enyémet hozzátok a hulladék időtökbe megcsinálhatnátok ilyenre.
Válasz #2017. hozzászólásra
Látom, jópár évig számítotok még az "Ede" segítségére
Válasz #2017. hozzászólásra
gyönyörű
Válasz #2017. hozzászólásra
Egy kis megújulás.
Válasz #2015. hozzászólásra
Jó-jó!
Válasz #2014. hozzászólásra
De ha CAT- D10D est veszel töbre haladsz
Rába D12-t vennék! Ha valaki esetleg tudna segíteni!
Válasz #2012. hozzászólásra
Még jó hogy van belölle othol.igy nem érezzük a hiányát!!
Válasz #2011. hozzászólásra
Ami kapós és nem gyártják, abból előbb utóbb hiánycikk lesz...
http://alkatresz.startuzlet.hu/
Nézzétek meg ezt az oldalt nagyon hasznos rábásoknak.
hello van egy kérdésem a cummunis motor az nem 310
LE-es????
Válasz #1997. hozzászólásra
Nekünk itt a cégnél van 2 db Rába most a napokban vezetékelték ujra őket a szaki aki csinálta mindent rendberakott olyan mint ujkorában!
Szerintem ha rendesen meg akarod csinálni akkor megéri szakemberre bizni!
De ez csak egy tanács!
Válasz #1997. hozzászólásra
Az áramtalanitó szerintem jó!
A generátornál vmit nem értek mert tudtommal a Rába csak inditáskor használ 24 voltot amiatt van a párhuzamkapcsoló!Utánna a rendszer 12 voltos!Tehát a generátornak is 12 voltosnak kéne lennie!
Nem?
1. A motort FHP-re állitod!
2. Adagoló kisablakot leveszed és ugy állitod hogy ha a helyén van a motoron akkor a fülke felöli kezdjen nyomni!(igy a B-3 jelölésnek is elö kel jönnie!)
3. Festékkel megjelölöd a B-3 fogat hogy láthato legyen!
3. A motorblokkon ahova beteszed az adagolot lennie kell egy stiftnek!Ennek a stiftnek kell bevezetni az adagolót a helyére tehát a B-3 jelölés között kell hogy legyen a stift!
Legkönnyebb ha a venti felöl lebontod a kis deknit mert ugy egy tükörböl látod hol a stift!
4. Felraktad összeraktál mindent azután keresel egy szakembert aki müszerrel belövi neked a gyujtást!
24 fok 1000-es fordulaton 2200 33-34 akkor tuti jo lesz!
Legalábbis én 2 hete igy csináltam azota dolgozok a rábával!
Sziasztok
Remélem tud valaki segiteni ,levettük a rábárol az adagolot ,probapadra került.De a viszarakásal van a baj mit hova kell állitani?Az adagolos azt mondta 24 fokra kell tekerni a lendkereket és ugy betolni b-3 fog kőzéde a kőnyv mást ir erről.Hogy van ez pontosan?
Válasz #1999. hozzászólásra
Az enyémnek 5.5 gyárilag.
Csak sikerült
Rába 300
http://www.youtube.com/watch?v=-kiFnJTq5gc
http://www.youtube.com/watch?v=-kiFnJTq5gc
Szasztok!
Rába motorolaj nyomása 4,5! Mit lehet tenni, hogy ne legyen ilyen nagy?
előre is köszi.
Válasz #1997. hozzászólásra
Az áramtalanítók a testet szokták szakítani szerintem jó az. A generátorod valószínű halott.Hol mérted a töltést? Ha nem a generátoron akkor mérd meg közvetlen ott is így kizárod a többi hibát.
helló!
Rába villamosságban tudna valaki segíteni, lenne pár kérdésem.
Most vettem és rendberaknám!
1. 24V-os és az áramtalanító főkapcsoló a testet szakítja meg az akksinél. (nem a pozitív lenne a normális?)
2. a 24V-os generátor kb 3V-ot ad le?
3. a fordulatszámmérőre teljes gáznál 8V megy és az max 1600-at mutat mivel lehet a gond?
Válasz #1993. hozzászólásra
Adagoló. is lehet.
Válasz #1994. hozzászólásra
A vezérmű tengely is lehet kopott.
Válasz #1992. hozzászólásra
szelepek reménykedek jól zárnak 2 új hengerfej van fent most hoztam nádudvarról
Válasz #1992. hozzászólásra
porlasztó 200on van, már kapott két új levegőszűrőt, a vezérléshez nem nyúltunk. turbó miért lehet hibás?? esetleg adagoló??
Válasz #1991. hozzászólásra
Befecskendezési szög 24 fok, Szelepek jól zárnak, turbó is lehet hibás, levegő szűrő, előbefecskendezés be állító teljes fordulaton 33 fok, míg tolod neki a szektát ki kel hogy mozduljon 60 fokig is. Porlasztó, legyen 200-ra be lőve, mást nem tudok.
Válasz #1990. hozzászólásra
Akkor lenne még egy kérdésem. Felújítottunk egy 245 ös motort csapágysor,hüvely,dugó,gyűrű,hengerfej,porlasztó csere beindítva a motor fordulaton füstöl! a régi motorral nem csinálta! mi lehet az oka??? töltési szöget állitottuk de nem lett jobb. a turbó is tölt rendesen.
Válasz #1989. hozzászólásra
Nincs mit csak írj ha kell valami.
Válasz #1988. hozzászólásra
Köszönöm! Egy isten vagy
Válasz #1987. hozzászólásra
Be álítás. Remélem tudok segíteni.
Válasz #1986. hozzászólásra
Pl mennyi cm3 kell szállítani? indító töltésen, alapjáraton, fordulaton ilyesmi
Válasz #1985. hozzászólásra
Milyen be állítás érdekel?
üdv!!!
Nem tudja esetleg valaki, hogy a 245ös Rába adagolójának mik a beállítási paraméterei???
Válasz #1983. hozzászólásra
akkor tegyél bele bontottat.
vagy vágj bele egyet.
megvan a csődarab:)
20 ezer nettó
nem ismerik a boltba a szűkítőt, ez a kipufogóba van belül és megakadályozza hogy a kijövő gáz átmenjen a légbeszívó cső felé?
lala 01-nek igaza van!A szűkitő van szétégve benne!vegyél rá egy uj kipufogot,akkor megoldodik a probléma!
Válasz #1979. hozzászólásra
Válasz #1978. hozzászólásra
Itt a gyári leírás
az történik hogy ahol a levegőt kéne beszívnia ott is füstöl tehát a leírásokból rájöttem rossz irányba halad a levegő. Kérdés hogy pontosan milyen részekből épül fel ez az egész. és lehet hozzá boltba kapni mindent?
Válasz #1976. hozzászólásra
Valószívű szét van égve a szűkítő benne (ijnyektor,vagy ki minek csúfolja)
Válasz #1974. hozzászólásra
Milyért tele van a légszűrö korommal? Azon a csövön a kipufogó felé kellene menni a levegőnek ha jó a kipufogó felőli rész. A porlasztó elvén működik az egész
Válasz #1974. hozzászólásra
Tudom miről van szó , de nem értek hozzá .
Ha van benne valami szelep , az valószínű csak az egyik irányba nyit , de ha véletlenül valaki egyszer fordítva rakta vissza , akkor most gyanítom rossz irányba nyit.
Arra gondolok hogy levették a csövet , és a két végét felcserélhették ...
aztán lehet hogy semmiféle szelep sincs és hülyeséget mondtam...
Sziasztok
a kipufogóra kötött cső ami a légbeszívó nyíláshoz szállítaná a levegőt h a centrifugális erő hatására kiverje a pór nagy részét a levegőből, hoz magával egy csomó kormot. így nem h jótékony hatása nincs de korommal tölti meg a légszűrőt. van ott valamilyen szelep vagy akármi ami nem engedi a kormot be vagy mi lehet rosszul h nem úgy működik ahogy kell?