Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak630 FtBenzin árak614 FtEUR413.22 FtUSD390.63 FtCHF443.85 FtGBP497.76 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Küld erre a címre hogy: jana4545@freemail.hu előre is köszönöm. Amit leírtál abban a sorrendbe mindent. teszek fel képet most jelen pillanatban szét van szedve, van rajta javítani való.
Válasz #1930. hozzászólásra
Cső.Nekem van "kezelési és karbantartási utasitás" cimen csak nem találok olyan oldalt ahova feltölthetném neked vagy nektek.
Heló, plató billentő tartó fülekről kéne fotó, mert a mienkét úgy vettük hogy le van vágva fixre volt rakva. A kép amit küldtél az csak a a vázról ad tájékoztatást, a plató rögzítőfüleiről pedig semmi... Köszönöm szépen!
Tudom már régen írtam ide de egy kis segítség kellene
régen megvolt a t16m gépkönyv cd-re kiírva de már elkeveredett.Hogy ha lenne olyan kedves valaki és segítségül küldeni egy magyar nyelvű gépkönyvet ami digitalizálva van vagy valami akkor nagyon hálás lennék érte !
előre is köszönöm.
mail:tothattila151@freemail.hu
De, körülbelül fél méterrel rövidebb a váz. Ez a gép eléggé le volt élve, ajtók is megvannak, de nincsenek rajta valamiért. AZ alsó ablak, pedig valami baleset miatt törött ki. Nagyon jó gép, fater legjobb vétele eddig, ár érték arányban Tavaly majdnem megszívtuk vele, össze szokott akadni a váltója... Kivágott bokrokat égettünk, ezzel a géppel toltuk össze egy jó nagy domboldalban, fater betolta a villákkal az ágakat a tűz közepében, gyorsan akarta rakni a hátramenetet, a váltónak annyi, kitolni nem tudtuk. Egy embert elküldtünk az mtz-ért, de kb háromszáz méterre volt. Ahogy elment halljuk jön valami gép az úton, egy 162-es zetor, egyből mutogatunk, gyere fel, lánc rá, kihúztuk a tűzből a gépet , az elsőgumik már kezdtek égni, szerencsére nem lett nagy baj
Itt egy kép akció után a világosban. Multkor néztük, szinte termeli a gázolajat Bár hetente csak egy órát van használva kb, de egy évben max négyszer szoktunk bele rakni gázolajat, egy kannánként
Üdv HOMI.Kérdezem,hogy t25 és a t16 adagolója közt van-e külömbség?beállitásra gondolok.ha veszek újat azt nem kell külön padra vinni.egyből mehet fel a helyére?
Pedig a bal oldali az egyszerűbb mivel a difizár a túloldalon van,remélem a tankot és az aksitartót is kivetted.Azt tudod ugye hogy egybe kell kivenni féltengelytoldattal ,vigyázz aT-25 fékszallag nem jo bele
Bal oldal, fékszalag tropára ment, valószinű azért mert a fékdob excenteresen kopott"nem értem miért?"
Mindenesetre a lehajtást még mindig nem tudtam levenni, lehet azért mert a 6 éves fiam is "segített", akinek mindig a felbakolt paripa alatt volt dolga. Így inkább halasztom amikor nem lesz ott.
nem írtad melyik oldali én most egy adagolóval kínlódok leengedi a gázolajat cseréltem már gumigyűrűket sokallom az új elemért a16000-t,pénzügyekben nem én döntök
Egybe kell kihÚzni a váltóról csavarozd le a jobb oldali a komplikáltabb a bal oldali a nehezebb.Ha az azoldali fülketartó csavarokat eltávolítottad a sárvédőnél emeld meg a fülkét addig amíg a belső szallagmozgató kar ki nem fér.
A szabályzóba levő levő rugó miatt szokott a fordulatszám ingadozni nagyon nem törödtem vele de ha zavar tegyél rugót a rudazatra alapjárat a kézi gázzal van beállítva,a porlasztót egyszerű megállapítani nyomócső lazításakor változni kell a hangjának ,ha nem változik akkor az sumákol
Engem is ez bosszant.De azt mondja az adagolós,hogy ez nem szokott szaladgálni.Javasolja,hogy kezdjünk egy porlasztó vizsgálatot.Ö elsőre ott gondolja a hibát.Levettem a henger fejet is mert egy picit valahol ki is fúj.
Faterom átalakított T 16-osa. Az alap egy nagyon olcsó, lerugott gép volt. Váz megrövidítve, homlokrakó ráépítve. Álltalában trágyarakó villa van rajta, arra használjuk, de simán hordunk vele így bálát is rövid távon, van hozzá bálavilla is, de heti egy-két báláért nem érdemes átrakni. Nagyon jó gép, kis fogyasztású
Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást biztosan nagy hasznát fogjuk látni én a felesége vagyok majd holnap jelentkezni fog a válaszal a párom lefénymásoltuk és elmentettük az anyagot.Ösz
Válasz #1892. hozzászólásra
közeli fótó kellene az orrész billenő mechanikájáról és a hidroulika munkahenger annak bekötése a fülkében vagy komplet gépkönyv nagyon fontos lenne.Előre is köszönöm.Fizetem a kölcségeket.
Hello, ma hoztuk haza a traktort a bal hátsó kerék le van harcolva olajat most cseréltük ki, a centrifugál szűrőbe egy újnyi vastag szutyok, olajnyomás rendbe, a platója le van csavarozva kép kellene róla hogy gyárilag hogy van felrakva, gépkönyv érdekelne, amúgy a fiam ment vele neki tetszik jó kis szerkezet.
7189 hozzászólás
Válasz #1937. hozzászólásra Ha nem gond nekem is küldheted pamela75@citromail.hu Köszi
Válasz #1935. hozzászólásra
Küld erre a címre hogy: jana4545@freemail.hu előre is köszönöm. Amit leírtál abban a sorrendbe mindent. teszek fel képet most jelen pillanatban szét van szedve, van rajta javítani való.
Válasz #1936. hozzászólásra
Küld erre a címre hogy: jana4545@freemail.hu előre is köszönöm. teszek fel képet most jelen pillanatban szét van szedve, van rajta javítani való.
Válasz #1930. hozzászólásra
Cső.Nekem van "kezelési és karbantartási utasitás" cimen csak nem találok olyan oldalt ahova feltölthetném neked vagy nektek.
Válasz #1933. hozzászólásra Melyik részére vagy kíváncsi első kettőre v.hátsó kettőre v. billentésre (munka hengere)????
Válasz #1894. hozzászólásra
Heló, plató billentő tartó fülekről kéne fotó, mert a mienkét úgy vettük hogy le van vágva fixre volt rakva. A kép amit küldtél az csak a a vázról ad tájékoztatást, a plató rögzítőfüleiről pedig semmi... Köszönöm szépen!
Válasz #1928. hozzászólásra
Heló, plató billentő tartó fülekről kéne fotó, mert a mienkét úgy vettük hogy le van vágva fixre volt rakva.
Válasz #1930. hozzászólásra
Heló, plató billentő tartó fülekről kéne fotó, mert a mienkét úgy vettük hogy le van vágva fixre volt rakva.
gépkönyv érdekelne ajánlatot vagy ötletet a beszerzéséhez
Helo!
Tudom már régen írtam ide de egy kis segítség kellene
régen megvolt a t16m gépkönyv cd-re kiírva de már elkeveredett.Hogy ha lenne olyan kedves valaki és segítségül küldeni egy magyar nyelvű gépkönyvet ami digitalizálva van vagy valami akkor nagyon hálás lennék érte !
előre is köszönöm.
mail:tothattila151@freemail.hu
Válasz #1927. hozzászólásra
Alternatív rakodás, amúgy, bátor vagy!
Válasz #1927. hozzászólásra
Jó meg pakoltad.
Tegnap hazahoztam a maradék zabot 15 mázsa volt a t16-oson ha esetleg itt nem jeleníti meg a képet a foto albumomban megtaláljátok
Válasz #1924. hozzászólásra
De, körülbelül fél méterrel rövidebb a váz. Ez a gép eléggé le volt élve, ajtók is megvannak, de nincsenek rajta valamiért. AZ alsó ablak, pedig valami baleset miatt törött ki. Nagyon jó gép, fater legjobb vétele eddig, ár érték arányban Tavaly majdnem megszívtuk vele, össze szokott akadni a váltója... Kivágott bokrokat égettünk, ezzel a géppel toltuk össze egy jó nagy domboldalban, fater betolta a villákkal az ágakat a tűz közepében, gyorsan akarta rakni a hátramenetet, a váltónak annyi, kitolni nem tudtuk. Egy embert elküldtünk az mtz-ért, de kb háromszáz méterre volt. Ahogy elment halljuk jön valami gép az úton, egy 162-es zetor, egyből mutogatunk, gyere fel, lánc rá, kihúztuk a tűzből a gépet , az elsőgumik már kezdtek égni, szerencsére nem lett nagy baj
Válasz #1924. hozzászólásra
Válasz #1923. hozzászólásra
Nagyon jó.De ennek nem rövidebb a váza?Az enyém a tavasszal hordta a fát.azóta szinte semmi.van benne rádió,ventilátor.csak hobbi gép-
Itt egy kép akció után a világosban. Multkor néztük, szinte termeli a gázolajat Bár hetente csak egy órát van használva kb, de egy évben max négyszer szoktunk bele rakni gázolajat, egy kannánként
Válasz #1921. hozzászólásra
Köszi.
Válasz #1919. hozzászólásra
Mivel a motor is ugyanaz semmi különbség,de lehet hogy az előtöltésen állítani kell.
Válasz #1919. hozzászólásra
Mivel a motor is ugyanaz semmi különbség,de lehet hogy az előtöltésen állítani kell.
Válasz #1918. hozzászólásra
Üdv HOMI.Kérdezem,hogy t25 és a t16 adagolója közt van-e külömbség?beállitásra gondolok.ha veszek újat azt nem kell külön padra vinni.egyből mehet fel a helyére?
Válasz #1916. hozzászólásra
Pedig a bal oldali az egyszerűbb mivel a difizár a túloldalon van,remélem a tankot és az aksitartót is kivetted.Azt tudod ugye hogy egybe kell kivenni féltengelytoldattal ,vigyázz aT-25 fékszallag nem jo bele
Válasz #1916. hozzászólásra
Nagyon vigyázz a kicsire.az egész világ t16ja nem ér annyit.
Válasz #1915. hozzászólásra
Bal oldal, fékszalag tropára ment, valószinű azért mert a fékdob excenteresen kopott"nem értem miért?"
Mindenesetre a lehajtást még mindig nem tudtam levenni, lehet azért mert a 6 éves fiam is "segített", akinek mindig a felbakolt paripa alatt volt dolga. Így inkább halasztom amikor nem lesz ott.
Válasz #1914. hozzászólásra
nem írtad melyik oldali én most egy adagolóval kínlódok leengedi a gázolajat cseréltem már gumigyűrűket sokallom az új elemért a16000-t,pénzügyekben nem én döntök
Válasz #1912. hozzászólásra
Az enyémen kijúkadt a tank.
Válasz #1911. hozzászólásra
Köszi! Így kezdtem, de nagyon ragaszkodnak egymáshoz. Holnap majd jobban erőltetem.
Válasz #1910. hozzászólásra
Egybe kell kihÚzni a váltóról csavarozd le a jobb oldali a komplikáltabb a bal oldali a nehezebb.Ha az azoldali fülketartó csavarokat eltávolítottad a sárvédőnél emeld meg a fülkét addig amíg a belső szallagmozgató kar ki nem fér.
Fékszalag cseréhez véglehajtást kell levenni?
Csak le kell húzni vagy a csavarokon kívül más is tartja?
Válasz #1908. hozzászólásra
Mennyiért vettétek???
szükségem lenne egy t-16 os gépkönyvre
Válasz #1904. hozzászólásra
Nincs vele gond csak idegesit,hogy szaladgál.
Válasz #1905. hozzászólásra
Köszönöm.Ma levettem a hengerfejet is.porlasztó be lesz mérve.kap új csúcsot is.és majd valami kiderül.vagy nem.
Válasz #1903. hozzászólásra
A szabályzóba levő levő rugó miatt szokott a fordulatszám ingadozni nagyon nem törödtem vele de ha zavar tegyél rugót a rudazatra alapjárat a kézi gázzal van beállítva,a porlasztót egyszerű megállapítani nyomócső lazításakor változni kell a hangjának ,ha nem változik akkor az sumákol
Válasz #1903. hozzászólásra
Akkor az új géppel ennyi gondod van?
Válasz #1902. hozzászólásra
Engem is ez bosszant.De azt mondja az adagolós,hogy ez nem szokott szaladgálni.Javasolja,hogy kezdjünk egy porlasztó vizsgálatot.Ö elsőre ott gondolja a hibát.Levettem a henger fejet is mert egy picit valahol ki is fúj.
Válasz #1901. hozzászólásra
Mikor mi feltöltöttük olajjal az adagolót attól nem lett semmi baja.
Adagoloban lecseréltem az olajat.Azota alapjáraton szaladgál mint egy hülye.Teendö?
Válasz #1897. hozzászólásra
Ilyen rövid vázzal gondolom ügyesen mozog kis helyeken a szerkezet.
Válasz #1898. hozzászólásra
Igen, csak amikor kint van és megyek vele, mindíg elfelejtem, de ha eszembe jut rakok még fel olyat is
Válasz #1897. hozzászólásra
Ügyes.de legalább kint fényképezted volna.
Faterom átalakított T 16-osa. Az alap egy nagyon olcsó, lerugott gép volt. Váz megrövidítve, homlokrakó ráépítve. Álltalában trágyarakó villa van rajta, arra használjuk, de simán hordunk vele így bálát is rövid távon, van hozzá bálavilla is, de heti egy-két báláért nem érdemes átrakni. Nagyon jó gép, kis fogyasztású
Üdv mindenkinek.keresek 1drb.hátsó felnit.Ha valaki tudna azt meg köszönöm.
Nagyon szépen köszönöm a tájékoztatást biztosan nagy hasznát fogjuk látni én a felesége vagyok majd holnap jelentkezni fog a válaszal a párom lefénymásoltuk és elmentettük az anyagot.Ösz
Válasz #1893. hozzászólásra Remélem tudtam segíteni!
Válasz #1892. hozzászólásra
közeli fótó kellene az orrész billenő mechanikájáról és a hidroulika munkahenger annak bekötése a fülkében vagy komplet gépkönyv nagyon fontos lenne.Előre is köszönöm.Fizetem a kölcségeket.
Válasz #1891. hozzászólásra
Válasz #1867. hozzászólásra
Hello, ma hoztuk haza a traktort a bal hátsó kerék le van harcolva olajat most cseréltük ki, a centrifugál szűrőbe egy újnyi vastag szutyok, olajnyomás rendbe, a platója le van csavarozva kép kellene róla hogy gyárilag hogy van felrakva, gépkönyv érdekelne, amúgy a fiam ment vele neki tetszik jó kis szerkezet.
Válasz #1877. hozzászólásra
Nem igen lehet olvasni.majd a fiam telefonjával csinálunk.az jó lesz.