Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak637 FtBenzin árak617 FtEUR413.74 FtUSD403.71 FtCHF441.89 FtGBP499.25 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz #2694. hozzászólásra
Az elmélet jó.. Eböl lesz majd a csiszoló por.. vagy masza.. Ami sokal hamarabb fogja koptatni a tengejt is meg a csapágyat is... Egy uj tengej meg csapágy több ezer orát is kibir!! Szoval az már nem hiném hogy nálad lesz?? Ha mégis akor biztosan megkeresi a rávalót !! Én nem ajánlom.. Amugy ez régi nagy kombájnos dilema a láncoknál is.. az hogy keni.. vagy valami ápoló anyagal befujni.. vagy simán szárazon járatni.. hosszan lehetne eröl is vitázni..
Sziasztok!Itt unalmamban gondolkodtam,h akkor mivan,ha Domi ládarázó facsapágyait vizszintesen kifúrom a tengely felső részénél,s zsirzót vagy pedig olajat öntök bele naponta egyszer?!Értitek?Megoldható,de jó dolog e?
Meg a másik,h ha facsapágyat cserélek,akkor zsirral kell majd összeraknom?
Azok a nagy öregek engem megszivattak már egy párszorúgyhogy ovatos vagyok velük.Az enyém nemrég volt centírozva és csak egyik oldalán van súly.Csak annyi a baja h.üt egy kicsit.Valószínüleg elhajlott tengellyel centírozták.Most van akcióban 50 ezer körül uj tengely,gondoltam kicserélem.Úgy is kell az utóverőt centírozni az új tengely miatt,meg a variátor tárcsákat,de jó lenne előre kideríteni,hol van olyan műhely ahol gépben centíroznak,mert ha csak két csapágyon,az nem sokat ér
Válasz #2660. hozzászólásra
Szevasz Hús-futár!
Mi a dobot-kosarat egy kiskorpádi,vagy a melletti faluban lévő céggel újíttattuk fel.Jöttek érte,és hozták is vissza.
De ha csak centíroztatni akarod a dobot,azt szeritem te magad is meg tudod csinálni.Leveszed a dobmeghajtó(neked láncot)szíjat,meg meglazítod balról a csapágyház 4 csavarját,hogy biztosan ne feszüljön,és forgatod.
A WTS kombájnban cseréltünk verőlécet,mi centíroztuk,és jó lett.
8399 hozzászólás
Válasz #2700. hozzászólásra
Nézd a mailt pont most ment.
Válasz #2698. hozzászólásra
Szia!A gépröl nem csináltál képet?
Válasz #2697. hozzászólásra
Nálunk a lánc száraz kopásra van tervezve.Néha kapnak egy kis száraz lánckenő sprét.
Válasz #2677. hozzászólásra
Az ürítőcsigán minimális horpadás van ,a csigalevél viszont az alsó végénél eléggé kopott.
Válasz #2694. hozzászólásra
Az elmélet jó.. Eböl lesz majd a csiszoló por.. vagy masza.. Ami sokal hamarabb fogja koptatni a tengejt is meg a csapágyat is... Egy uj tengej meg csapágy több ezer orát is kibir!! Szoval az már nem hiném hogy nálad lesz?? Ha mégis akor biztosan megkeresi a rávalót !! Én nem ajánlom.. Amugy ez régi nagy kombájnos dilema a láncoknál is.. az hogy keni.. vagy valami ápoló anyagal befujni.. vagy simán szárazon járatni.. hosszan lehetne eröl is vitázni..
Válasz #2695. hozzászólásra
Te csináltad rá vagy úgy vetted a facsapágyat?
Válasz #2694. hozzászólásra
Ez nem új dolog,zsírozható az enyém is.Simán a tetején a zsírzógomb.
Sziasztok!Itt unalmamban gondolkodtam,h akkor mivan,ha Domi ládarázó facsapágyait vizszintesen kifúrom a tengely felső részénél,s zsirzót vagy pedig olajat öntök bele naponta egyszer?!Értitek?Megoldható,de jó dolog e?
Meg a másik,h ha facsapágyat cserélek,akkor zsirral kell majd összeraknom?
Válasz #2691. hozzászólásra
Azok a nagy öregek engem megszivattak már egy párszorúgyhogy ovatos vagyok velük.Az enyém nemrég volt centírozva és csak egyik oldalán van súly.Csak annyi a baja h.üt egy kicsit.Valószínüleg elhajlott tengellyel centírozták.Most van akcióban 50 ezer körül uj tengely,gondoltam kicserélem.Úgy is kell az utóverőt centírozni az új tengely miatt,meg a variátor tárcsákat,de jó lenne előre kideríteni,hol van olyan műhely ahol gépben centíroznak,mert ha csak két csapágyon,az nem sokat ér
Válasz #2690. hozzászólásra
Gyárilag se volt hegesztve. Én se hegesztettem.
Válasz #2689. hozzászólásra
Két széle,és közép.Egyenletesen elosztva.
Több öreg mejsztró vallja ezt.
Válasz #2661. hozzászólásra
Milyen pálcával hegesztetted fel a léceket?
Válasz #2661. hozzászólásra
Hogy tudod kiegyensúlyozni a dobot,mikor ha húz egy oldalra,nem tudod melyik végére v.közepére tedd a súlyt?
Válasz #2654. hozzászólásra
Köszi Péter!
Válasz #2686. hozzászólásra
Értem!Mert akitöl vettem a domit,az a kombájnom rostályát alakitotta át!Én vettem újat bele,de ha netán jobb,akkor vennék 2 használtat,s átlakitanám azokat!
Válasz #2685. hozzászólásra
Ezt nem tudom,repcém az idén lesz először,amit aratni kell.
Válasz #2683. hozzászólásra
Helló!Had kérdezzem már meg,h állitólag az állitható felsőrostával nem lehet olyan tisztára aratni a repcét,mi8nt a fix lyukas rostával!Igaz ez???
Válasz #2682. hozzászólásra
Oks.
Válasz #2677. hozzászólásra
1 pár felsőrostám van felesleges.
Válasz #2680. hozzászólásra
Köszi,ha látja az ember,akkor jobban lehet tudni,h mi van meg!
Válasz #2677. hozzászólásra
Holnap megnézem nem akarok valótlant állítani.
Válasz #2678. hozzászólásra
Holnap csinálok.
Válasz #2676. hozzászólásra
Vágóasztal karambolos volt az olvasztóban végezte.Majd keresel nem sos.
Válasz #2674. hozzászólásra
Emailomra tudsz küldeni pár képet róla?
Bandy felső rosták ürítőcsiga milyen állapotba van?
Válasz #2673. hozzászólásra
Vágóasztalt is elvittél vagy szétbontották?Nekem naprára kellene!
Válasz #2674. hozzászólásra
Köszi!Németben vagyok,vagy jövöhéten vagy március vége fele megyek haza!Majd csörgök!
Válasz #2672. hozzászólásra
Telszám ment az email.ra.
Válasz #2672. hozzászólásra
Haspáncél van, 2 is, hidraulika tartály szivattyúval bontatlanul,a többit elhordták.
Válasz #2671. hozzászólásra
Vágóasztal,a kis tartály a 2 körös szivattyúval,a dob,a hütő elé,páncél a hasa alá?Ezek megvannak?Tel számod?
Válasz #2669. hozzászólásra
Ami nincs:motor,ferdelánc,kerekek,jobb oldali lehajtás,sz.rázó tengelyek,utóverő+variátor,munkehengerek,hűtő,
Válasz #2667. hozzászólásra
Írj elérhetőséget az emailra,majd megkereslek.
Válasz #2667. hozzászólásra
Sziasztok!Van egy bontott Domid?!Mi az ami megvan mlg benne?
Szevasz Hús futár!Látom megvan a Domi!
Válasz #2666. hozzászólásra
Ablak van, klima nem is volt ,forgásjelzőt megnézem.
Válasz #2665. hozzászólásra
Forgásvisszajelzők ,klíma érdekelne,oldalsó ablak,stb nekem is 106 van.
Válasz #2663. hozzászólásra
Van 1 bontott gép az udvaron szólj ha érdekel valami megnézem van-e még rajta(Csongrád megye).
Válasz #2663. hozzászólásra
Helló! Jakabon van a kereskedés, bevolt zárva, nagyon úgy néz ki melyiket felszámoltak még holnap megnézem ha megyek kecskemétre.
Válasz #2661. hozzászólásra
Semmi baj . Jól jönnek az ilyen címek .
Válasz #2660. hozzászólásra
Bocs,mellélőttem!!!!!!! Szeninek szántam!!!!
Válasz #2660. hozzászólásra
Szevasz Hús-futár!
Mi a dobot-kosarat egy kiskorpádi,vagy a melletti faluban lévő céggel újíttattuk fel.Jöttek érte,és hozták is vissza.
De ha csak centíroztatni akarod a dobot,azt szeritem te magad is meg tudod csinálni.Leveszed a dobmeghajtó(neked láncot)szíjat,meg meglazítod balról a csapágyház 4 csavarját,hogy biztosan ne feszüljön,és forgatod.
A WTS kombájnban cseréltünk verőlécet,mi centíroztuk,és jó lett.
Válasz #2658. hozzászólásra
Szank közelebb van de még kaposvár is .
Válasz #2657. hozzászólásra
Igen lecseréltük
Újfehérton is van jd claas bonto,mondjuk Bács megyéhez elég messze van.Én párszor megjártam.
Lecserélted a kombit te is.
Válasz #2655. hozzászólásra
Egy cső elengedi a gázt azt kell megnézetnem és feltöltenem utána a rendszert .
Válasz #2651. hozzászólásra
Gratula!
Klímája jó?
Válasz #2648. hozzászólásra
hello! ha jól emlékszem akkor 120 ezerért van uj utánverőtengely, cséplődob centirozásnak utána járok.
Válasz #2652. hozzászólásra
Még tegnap ja . Ma csináltam róla pár képet .
Válasz #2651. hozzászólásra
Meghoztad?