Hirdetés
Fórum
- Búza termény felvásárlási árak új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Grubber új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Egyedi munkaeszközök házilag új
- Gaspardo vetőgép-munkaeszközök. új
- Agrártámogatások kifizetése új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
44 hozzászólás
Válasz #43. hozzászólásra
Milyen ekével? Milyen talajon?
Kevesebb mint az mtz, de sosem mértem.
Van eladó? Mennyit ment? Ezekre lehet költeni..
Válasz #42. hozzászólásra
Szántásnál mennyi az annyi?
Válasz #41. hozzászólásra
Nekem ghibli 95 van. Ebben perkins 4 hengeres turbós 92Le. Kis fogyasztású. Nem mtz kategória. Mechanikus rajta minden.
Ghibli 90 és Ghibli 100 milyen típusú motorokkal vannak szerelve? Szántásnál milyen fogyasztási átlaggal szántanak?
Válasz #11. hozzászólásra
Hello
Csak alátámasztani tudom amit Fan mondott.
Válasz #38. hozzászólásra
Zetor 12011/45-től 16045-ig ugyanaz hashorog, de 16145 és 16245 nem egyforma. Ez 12045-ből 16145-re, ez nem cserélhető! Gyári 3-4 féle van horogot. 12011-es függőleges menetes, 16145-os laposvasból készült behegesztett 4 db M16-os csavarok, vizszintes tengelyet. Ez nem összekeverni. Nekem 16145-es cseréltem 16245-ból úgyis nem lehet, mert hosszabb.
Válasz #31. hozzászólásra
Hogy került a zetor a landinik közé?
Válasz #31. hozzászólásra
Ez nem játék, ha elszakadt. mi lesz? Ha nem sérülés-e.? Ha mindennapos szállitáskor akkor kell bezsírozás a horogot és vonószemet is.
Válasz #30. hozzászólásra
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
Válasz #30. hozzászólásra
Hello! igen, baj van. Ez gyári alap kb. 25-30 mm laposvasból készült, furat tengelyből behegesztett. Ez nem jó. MTZ-é teljes ötvényből. Régi Zetor Super EB pótkocsival elvinni, de nem volt hashorog, hanem vmit nem tudom... azt gondolom lehet-e vonópaddal. T-150k "durva" horog, pedig magyar Rába 180 is.
Válasz #33. hozzászólásra
Ja és a 31-es nem én voltam
Válasz #32. hozzászólásra
hello Norbi tipus hiba ,vagyis a csehek nem igazán tudnak jó turbót gyártani,szomszéd faluban 300 óra alatt 2 turbocsere gariban,de ugyanez a gond az Avia teherautokkal is
Válasz #31. hozzászólásra
Hello Fan Van egy zetor 1500 ü ora nincs 1 éves a gép és kiment a turboja na ez miért van?
Válasz #30. hozzászólásra
Ez a horog probléma nem veszélyes. Valami komolyab gondról irjatok ha van.
Alesi
Szóval azt mondod, hogy a Landiniknek gyenge a hahorguk.
Akkor lehet, hogy jobb lett volna hogyha a t-150-es horgát rakják rá mert az erős.
Van egy hasi húzonk az egyik mtz-n, gyak az a baj, hogy 1-2 csavarnál a felfogatása meg van törve, de csak tőrve. Mi okozhatta, hogy megrepedt a húzó? Szerintem azért mert nem húzták meg annakidején.
Válasz #28. hozzászólásra
Azt csináltam, hogy megszüntettem a kipufugó és a levegőszűrő között a kapcsolatot, magyarul bedugóztam a levegőszűrőt.
Viszonylag nem túl szoros a kipufogó és a könyök csatlakoztatása a fülkénél. Ha így is kormos lesz a levegőszűrő, akkor valószínű, hogy ott fúj ki, és azt szívja be a levegőszűrő valahogy.
Válasz #27. hozzászólásra
A légszűrőd megjavulte már. Elfelejtettem megkérdezni a szerelőket erről a füstproblémáról.
Idáig csak kicsit nem értettem. Mostmár eljutottam odáig, hogy teljesen nem értem ezt a hashúzós valamit!
Válasz #25. hozzászólásra
Na most akkor milyen is ez a Landini?
Válasz #24. hozzászólásra
T88-as trágyaszóró, de akkor törik kerék,gyenge fétngely. mit nekem tavajon. porlasztó csöpög.
Válasz #22. hozzászólásra
ez valószínűleg EB pótkocsival, vagy nem tudom...
Válasz #22. hozzászólásra
EZ JÓ LENNI
Válasz #21. hozzászólásra
én sose nem hashúzót használni
azt használni mire való?
Válasz #19. hozzászólásra
Ez komolyan. Tavalyon Axiálon használt Landini 100-tól 160-le-ig. Minden sérülések hashorogok. Ez gyári nem ötvény, hanem egyenes laposvasból hegesztett. MTZ ötvényből készült.
az üzemanyagszintjelző az enyémen se tökéletes
az a lények ha kigyullad a piros lámpa elkezdem mérni az időt és van még három órám
de ez csak akkor működik ha nincs dugulás valamelyik tankba
Válasz #17. hozzászólásra
Misi! Sztem rossz indulatú vagy. A landíni "hashorgából" egyenesen következtethetnél az mtz üzemanyagszintjezőére! :D
Válasz #17. hozzászólásra
))))
pedig érdekes dolgokat ír
Válasz #16. hozzászólásra
Alesi, nem akarlak megbántani, de kifejezetten élvezem a hozzászólásaidat olvasni. Valamelyik felér egy kissebb keresztrejtvénnyel! :)))))
Landini ez jó traktor, de gyenge hashorogot. MTZ .3-osok gyenge minősége és sok anyag hibái. Új MTZ-é nem pontos gázolajszint mérő. Múlt héten ismersőm MTZ-952.3-os puhább hashorogot, olyan mint gyenge vasot.
Válasz #13. hozzászólásra
Szerintem ennyiért elvíhető! De hívd fel és megtudod! A második jól lenyalta már a gumiját!
Válasz #13. hozzászólásra
ha felhívod megtudod, valószinüleg netto, de van aki odadja nettoba vagy kissebb áfás számlával
én személy szerint nem vennék számla nélkül, mert nem tudom leírni
Szerintetek ez a bruttó vagy a nettó áruk lehet?
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert8187246.html
http://www.expressz.hu/auto/haszongepjarmu/mezogazdasagi/showAdvert8922247.html
(Ismét csak kíváncsiságból.)
Válasz #11. hozzászólásra
A ghilbikkel nem szoktak komolyabb gondok lenni nincs benne elektronika,power válto meg egyébb dolgok amik elromlanának
Amúgy ezek a Landinik mennyire jó gépek?
Ghibli 90-esnél 3000-4000 üzemórás gépnél ami rendszerint van karbantartva ott már lehettek komoly bajok vagy ezt az üzemórát minden komolyabb probléma nélkül teljesíti?
Válasz #9. hozzászólásra
a powerfarm a ghilbi utodja a fordulás meg azért nagyobb mert ezeken komoly elsöhajtás van nem segédmelsöhajtás mint az Mtz-ken
MTZ-552
A Landini powerfarm típusokat nem nagyon ismerem.
Mi a főbb különbség egy Powerfarm 85 és egy Ghibli 90-es közt. Eltekintve attól a pár lóerőtől.
Papír szerint egy Ghibli 90-es Legkisebb fordulási sugára (m) 8,4 de egy 952-esé 6,2. Ez egy kicsit nagy külömbség. A Powerfarmé is ilyen nagy?
Válasz #7. hozzászólásra
Szerintem a Landini ghibli sokkal jobb és megbizhatóbb mint egy új .3-as mtz. És nem kerül sokba! Én egyszer dolgoztam egy napot egy Landini Legend 160-assal de nem ájultam el a 160Le-től akié a gép annak még van egy 120lovas fendje és kidolgozta a 160-as landinit!
De egy mtz-től sokkal jobb a Landini! Kényelemre meg zajra fogyasztása is jobb állítólag 2literrel eszik kevesebbet szántásnál 1ha-on! De még ha annyit eszik mint egy mtz akkor is megéri az árát!
Én is kacsingatok a Landini powerfarm 75-ös vagy 85-ös felé! Jövőre tervezek gépberúházást még nem döntöttem el, hogy milyet vegyek! Először .3-as mtz-ben gondolkodtam de itt a fórumon leirtak alapján biztos, hogy nem veszek! Inkább fizetek 2millával többet de tudom, hogy jobb és kényelmesebb gépbe űlök! Igaz a szervíz az biztos drágább a Landinire de lehet, hogy az mtz-re ráköltöm ugyanazt a pénzt!
Laja neked ajánlani tudom az mtz helyett a Landinit!
Ezért nem akarok új fórumot nyitni:
Csak érdeklődési szinten kérdezném, hogy egy Landini Ghibli 90 mennyit bír, mennyire megbízható ez a gép? (tudom, hogy ez sokmindentől függ de mégis?)
Felénk most sok ilyen van azért is kérdezem.
Mennyivel fogyaszt ez többet vagy kevesebbett mint egy mtz 82-es (nagyjából egyforma terhelésnél).
-Amúgy én még mindig MTZ párti lennék, ha csak a régebbi gépeket nézem mint például az mtz-552, mtz 50, mtz 82.
Ha valaki gépet akarna venni akkor a .3-as típusok hallatára biztos megnéz még pár gépvariációt. Sajnos valljuk be, hogy az új széria tényleg nem a legjobb, aki meg 100 Le-s gépet akar az inkább ráfizet valamennyivel többet mit, hogy a határba szerelgesse. :-(
Tényleg sok a gond a .3-as típusokkal.
Újonnan egy 952 áfával 5,6-ba biztos kerül.
Minap láttam a hirdetésekbe egy 800 üzemórás ghibli 90-est az került 5,2+Áfa. 6,24 az csak 800 ezerrel drágább mint egy 952-es. A 100-asok árlistája biztos nagyobb.
Válasz #4. hozzászólásra
Ha a kuplung pedálra rárakom a kezem és a holtjátékon kicsit túl nyomom akkor üt a pedál.
Pedig a fötengelynek nincs nincs hosszirányú mozgása egyformára lett állitva a kinyomó villa is.
1500-as fordulaton zizeg a kupliung pedál és a hidraulika karok .
alapjáraton 800 fordulaton a kipufogót eltöri mert annyira remeg a gép, 1000 fordulton meg a hátsó résznek továbbitja a remegést .
A hátsó függesztő orsó tekerő karja csillingel.
Jobb mint egy villamos mindene remeg csillingel zizeg .
Szerintem jobban járnál vele! Kényelmesebb jobb a fogyasztása! Neked hogy jelentkezett, hogy remeg a lendkerék? Mit csinál a gép?
Válasz #2. hozzászólásra
Igen meg is van még.
Becserélnék egy 2001-es 3000 üó.-rás landinira , és még fizetnének is rá ha minden igaz.
Csak nem tudom , hogy milyen traktor , és nem akrok egy másik szarral küszködni .
Ezért lenne fontos ha valaki irna valami tapasztalatot a gépről.
Ha nem jön össze az üzlet akkor ki kell hivnom a szerelőt , mert a lendkerék remeg .
Válasz #1. hozzászólásra
Neked volt a sok bajjal lévő 952.3-as? Akkor csak nem vált be?
Ki mit tud a 100 le Landini Ghibliről mennyire tartos , milyen a fogyasztása?
2001-es a traktor meg szeretném venni , de nem akarok zsákba macskát.