Hirdetés
- Agrártámogatások kifizetése új
- Műhelyfelszerelés, szerszám, berendezés, kellékek, gépek új
- Grubber új
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- AKG támogatás új
- Egészséges életmód, sport szabadidő... /fotelból nézve is/ új
- Földvétel, elővásárlási jogok új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Hol vannak a régi fórumosok? új
44 hozzászólás
Hát az Oroszok sok jó gépet csináltak.Primitív mint a PPSH és az AK47.
meg a zilt
az oroszok összerakták mint a krazt a mazt és az urált egyszerü de nagyszerü
Válasz #40. hozzászólásra
Én csak jót mondanék erről a Kamazról. Nagyon birja a strapát. Engem az erdőn 5 évig szolgált. Igaz az hálófülkés ésmég egy KCR 5010-s daru is volt.
Rusnya egy dög mi?
Fater ilyen szürke platóssal nyomja és annak is bordó a fülkéje
Jaja
Válasz #36. hozzászólásra
Most is a hiradóban az M6-ról beszélnek.
Hétfőn mutatták a tényekbe.
Sima régi 5 sebességes felező nélküli
Válasz #33. hozzászólásra
Milyen tiusú? Sima váltós vagy felezős?
jól mehet.fater nyomja vele az m6-ost
Válasz #31. hozzászólásra
Hali! Mizujs feléd? Hogy megy a kamaz?
Mi van senki se ír?
Az szar
nem enged fel
Haver mesélte aki anno a Skodával+HW-8011-el 2 év alatt vagy 3-szor köbejárta az országot hogy az a gép mindent kibírt pedig 110 mázsa volt a gépen a póton meg 180-190 mázsa .
Hát itt vagy?mié lépté ki az msnről?
az
Mi a Skoda Liaz?
az nem jó hiába erös
Válasz #20. hozzászólásra
Skoda liaz sok rossz mindig. Légkompeszor sok bajot.
az w50 kis dolgokra kiválo 8 tonnát bir vinni a kisplatos én w50 esböl hosszu platos billencs csak eggyet láttam az is a faluba van
De a Kama3 is sok helyen ott van!M6 autópálya.Tavaly nyáron Tiszaroffon csak Kama3 volt meg Ifa w50!A Kama3 vitte ki a földet a szarból az Ifa meg csak a gáton vitte az aszfalt mellé a földet!
Igaz!Az Oroszok nagyon jók a a terepes gépekbe Pl.:Zil,Maz,Kraz,Kamaz,Ural,Mt3,K700 stb.
Válasz #17. hozzászólásra
Mai napokon: Pesten nagyon sok Zil fixes, meg kcr-es és sószóró FKF zrt. közműnél. 5 évvel ezelőtt 40 darab felújitott a Zil-ek narancssárga színű festeni. M0-északi híd építésnél 5-8 db van Zil billencses egész nap dolgozik. Még is BKV-üzemzavar elhárítás sok zil van.
az oroszok verhetetlen a gép készitésben
primitiv gépek 40 éves és semmi baja
Válasz #16. hozzászólásra
Ja az URAL is jó ha benzines de a diesel is jó.
Válasz #14. hozzászólásra
Táborfalván ott voltam versenyterepzés. Tatra 6-meghajtás nem birtak hátrament. Ural elhúzni a Tartának. Bivalyerős Ural!
Válasz #12. hozzászólásra
Régi csepel kiváló lassú terepzés és meredeknél. Tele a fát elvinni csepelvel sem bajot. IFA nem birtak.
Válasz #12. hozzászólásra
Igen eleinte 100-on megette 50-80l benzint. De a vége fele már 40l is megfogta. De jó gépek voltak míg nem tették bele a román motorokat.
Válasz #10. hozzászólásra
Ja van olyan gép a Tátra
Hát jó hogy a Zil mindenhol elmegy!Az is jó gép!Csak egy benzintemető.Fater azon tanult vezetni.
Válasz #10. hozzászólásra
Van vagyis volt még olyan ami elment ott ahol ez megy.( hosszú platós zil igaz benzines volt)
Ja!Jó az mindenre!Azt mondják ahol a Kama3 nem megy el ott más se nagyon.
Hali!
Én is anno nyomtam vele ( hálófülkés) 8 évet igaz erdőn. Szerintem ha törődnek vele akkor nincs baj vele.
Hát az Mt3 se új gép!Az is olyan büdös mint a szar és füstös.
nem kell fikázni a kamazt a régi is jó meg az új is
Lehet az is.Fater az M6-os on nyomja Bátaszék környékén
Válasz #1. hozzászólásra
Régiebb büdös savanyű szagú füstös. Új Kamaz olcsóbb árai 13 millió ft körül. 2000-2005-évjárat Rába-motoros, 2005-től Deutz, de nem tudom másik motort. Elsőmeghajtás nincs, csak hátsó.
az ifa l60 keményebb
Válasz #1. hozzászólásra
Én inkább erdőjárónak hívnám
Válasz #1. hozzászólásra
ja
A kemény autópálya építő