Hirdetés
Fórum
HW 6011 vagy HW 8011-es pótkocsi
Létrehozta: Traktoros Jani , 2009-06-28 20:42:38
Kedvencekhez
Segítség
- Offtopic / Kocsma (chat minden egyéb része) új
- MTZ traktor szerelési kérdések – Mindörökké Belarus! új
- Sorközművelés! új
- Agrártámogatások kifizetése új
- YTO Traktorok új
- Kukorica gyomirtása új
- Altalajlazitó házilag új
- Fokhagyma termesztés új
- Mi lesz veled mezőgazdaság! új
- Mikor jön az ESŐ?! Agrármeteorológia, időjárás új
1300 hozzászólás
Válasz #249. hozzászólásra
most látom te is azt irtad
Válasz #248. hozzászólásra
nem!a T. Józsién
ismered?szerintem elöször otthon is hirdethette majd mikor nem ment bevitte Pistához
nem tudod mennyire hirdette Józsi?
Válasz #247. hozzászólásra
A T J nevén volt?
Válasz #246. hozzászólásra
ahol Te laksz!
B. Pistátol
Hol vetted?
na meg vettük a pótkocsit elsősorban zsákos árú mozgatása miatt.a billencs most nem aktuális
na meg vettük a pótkocsit elsősorban zsákos árú mozgatása miatt.a billencs most nem aktuális
Válasz #242. hozzászólásra
a 60-as átméröje 950mm körül a 80-asé 1100mm valószinűleg nem cserélhető egymással
helló nem tudja valaki a hw8011 alá lehet tenni a hl6002 ötödik kereket??
köszi
Válasz #239. hozzászólásra
HW 8011 pótkocsi belméretei
hossza : 520 cm
szélessége : 235 cm
magassága : 120-130 cm körül lehet
változó 8-10-12 lapos a rugóköteg, kinyúlt-gyári
szerintem ahány, annyi érték.
HW 8011 pótkocsi plató hosszát és szélességét meg tudná valaki mondani, illetve a plató milyen magasan van a földfelszíntől ???
esetleg még egy 10 q-ás és egy 6 q-ás big zsák méretét valaki ???
előre is köszi !!!
Válasz #233. hozzászólásra
30 ezres kamaz gumit ujban merre talalok?
Válasz #233. hozzászólásra
Bakker, most nezem a 12.5-os tegnap meg 18 volt , most 22
Válasz #235. hozzászólásra
bocs elnéztem a hozzászólás számot...
Válasz #234. hozzászólásra
bocs de neki 60-11-re kellene valami arra luxus a 385-ös
Válasz #233. hozzászólásra
Szerintem már volt lejjebb vitánk a gumi kérdésről. 22,5 es 385ös gumik vannak rajta. Nagyon könnyű húzni a kocsit így, nekünk előtte 11.00 vagy 12.00 gumik voltak ahhoz képest százszor jobb... 16.00 gumit pedig nehéz szerezni jót, az lehetne még jó de nincsen, az új drága...
Válasz #232. hozzászólásra
A 12,5 x 20-as felni gyárilag nem szerelhető,a 12,5-s helyett a 16x20-as széles nagyon ,én inkább a 900 x 20-as raknám rá uj kamaz gumikkal 28-30e/db és 15 évig megoldódik a problémád
Sziasztok! Erdeklodni szeretnek. Most vasaroltam egy Ifa 60-11-est. Szeles gumik vannak rajta, eleg szar allapotban(allat telepen volt szolgalatban). A net tele van ujravagott dunlop gumikkal 12.5R20 meretben. Valaki vett ezekbol? Milyen minoseget arul ez a ceg? Vagy ionkabb csereljem at a muszaki nelkuli kocsimrol a 9R20-as kerekeket(gumi arra is kellene). Ezek a Dunlop gumik gondolom tomlo nelkuliek. Szerintetetk hogy viselkedne szerelheto osztott felnin belsovel egyutt felrakva? Mert amugy ilyen "tappancs" gumit nemigen latni hasznaltan normalis aron... Egyebkent a 16/70?R20 es a 12.5R20 cserelheto egymassal(felni szelesseg szempontjabol kerdem)? A valaszokat elore koszonom.
Válasz #228. hozzászólásra
120as oldallal 130q búzából rámegy simán. Elég neki de nem szenved azért nagyot, oldalak jól viselik... apró tömítést kellett ragasztani az oldalakhoz mert repcében nem zárt jól, de az fillérekből megvolt. Eddig nincs gond velük...
Válasz #228. hozzászólásra
120 as oldallal 108,5 q repce volt rajta nettóban. Majd búzából egy kicsit több lesz rajta. Eddig semmi gond a felépítménnyel.
Hw rugókat próbált már valaki házilag visszakovácsolni? Az egyik köteg meg van nyúlva, és jó lenne "visszahajlítani".
Na, IZSÁKI pótkocsi tulajdonosok megvolt már az első terheléses próba?
Tapasztalat? Vélemények?
Válasz #220. hozzászólásra
Az izsáki csávó akitől a pótkocsikat vettük ő mondta hogy annyiért van ha kell. Használt de jó szerintem...
Akarok venni HW 6011 pótkocsit, marhaságot nagyon drága 1 millió ft fölött. Szerintem 400-500 ft jó.
Ez hülyesége, nem vettem ebből olcsóbb 3 tengelyes kaminom-pótkocsit 150-180 mázsa is jó, mint HW-et.
Sok baromságok MBP-6,5 3x magasítót, ez nem alkalmas földútnál.
Válasz #218. hozzászólásra
Így van az új drága! 20-as gumi ritka,és megkérik az árát a használtnak.8 db felnit vettem 22,5-ös 8jukast 27000/db +a 8 db kamion gumi 15000/db,és minden gumisnak van eladó,mert sok van belőle.
Válasz #223. hozzászólásra
igen valami 365/70x20 de lehet a per más pőntosan nem tudom
Válasz #222. hozzászólásra
a szélesre?
Válasz #218. hozzászólásra
Van 20-as kamiongumi is ami stimmel a hv felnire,keresgélj
Válasz #220. hozzászólásra
Csorvás, gumis. Használt, nem vágott 15e.
Válasz #219. hozzászólásra
Merre lehet kapni 15ezer körül (esetleg Kecskemét környékén?)? Nekem 20 körül ajánlottak 385-öst(R22,5).
Válasz #218. hozzászólásra
Erről beszéltem pár oldallal lejjebb. 15 körül kapsz olyan gumit amit csak azért dobtak le mert nem szabad külföldön újra vágott gumival menni de a futó felület még olyan vastag hogy földúton 40 alatt hamarabb rohad szét mint lejárd róla...
Válasz #214. hozzászólásra
kértem árat 16-20/70-re 68 netto. lehet érdemes lenne venni 8lyukas felnit és kamiongumit felrakni
Válasz #216. hozzászólásra
Igaz beszéltünk de csak írok hogy lássák nem vagyok rest válaszolni.
Még nem voltak tesztelve csak 40q kukoricát hoztunk be egyikkel sajnos, így nem volt meg terhelés próba. Eddig minden úgy működik rajta ahogy kell. Azt tudni kell hogy ezek nem újak csak felújítottak tehát nincs olyan festése mint a mai modern technikával a gyárban festett új pótoknak, de attól még lehetnek jók. Akinek nincs 4 millája egy új pótra annak ajánlani tudom de tesztek csak nyáron lesznek. Aztán visszatérünk a kérdésre...
Válasz #204. hozzászólásra
Milyenek a pótkocsik megvagy elégedve?
Válasz #213. hozzászólásra Szabolcs megyei vagyok.Szeptemberben cseréltem le a felniket, gumikat a hw kocsimon Záhonyban rendeltem 1 gumisnál 2 nap alatt megérkezett 4db zsir uj felni 100e ft áfásan
Válasz #212. hozzászólásra
Nem csináltatni kell ,hanem 8 lyukas ujat kell venni
Válasz #201. hozzászólásra
Kössz, lehet, hogy az marad. Merre fele tudod az újat?
Válasz #200. hozzászólásra
Ha ha a kamionfelnik 10 furatosak, akkor a hw-ra egytől-egyig csináltatni kell a felniket?
Válasz #209. hozzászólásra
Kis-nagybetűvel, meg egy-két ponttal, vesszővel érthetőbb lenne.
Szóval van használt tömlőnélküli 22,5-ös felnid 385-ös gumihoz?
Válasz #209. hozzászólásra
Lehet benne valami...az en mbp kerekeimben jo ha van 6 bar...
VAN ELADÓ 1000 GUMIJAIM MEG BSS FELNIK IS 10000 FT PER DB A TŐMLŐS KEREKKEL IS LEHET MENI ERDŐBE MEGNÉZNÉM AZT A KÁTYUT AMI LEENGEDI A 8 BÁR NYOMÁST A GUMIBOL A TEREPJÁROBA 3 4 BÁR VAN AZÉRT DOBJA KŐNYEBBEN SZERINTEM
Válasz #206. hozzászólásra
Ez a JD hátsókerekénél volt konkrétan és igen erdőn az lemaradt, egy bokron keltem át fával megrakva, nekünk Ifa pótunk van azon tömlősek a kerekek, a tornádón is és nem szokott vele gond lenni.
duplakerekes bss kocsit milyen tömlőnélküli kerékre érdemes átszerelni amihez kapni normális kamiongumikat?
Lényeges lenne hogy a nyomtáv ne csökkenjen mert elég magas a szekér.1000es gumikat nehéz szerezni az uj meg 50 körül van a legolcsóbb
Válasz #205. hozzászólásra
Szoval szerinted ez erdon tomlonelkuli potkocsinal is elofordulhat?
Válasz #202. hozzászólásra
A gond akkor van ha féloldalasan a felfagyott nyomvájuban mész, a másik ami velunk megtörtént, hogy a galagonya ág beleált a perem és a felni közé, ha az kerék tömlő nélküli lett volta akkor ott helyben leeresztett volna, így viszont csavarhúzóval ki tudtam piszkálni.
Válasz #203. hozzászólásra
Mondjuk ha szar a felni vagy/és a gumi akkor biztos elengedhet ha vasúti sínen mész át 50el ahol nincs kiépített átkelő:)
Válasz #202. hozzászólásra
Nekem gumis mondta...volt nala pl egy Frontera lapos gumival...es semmi baja nem volt...felfujatta es kesz...
Válasz #197. hozzászólásra
Nekünk egy terránonk van, Jártam már vele nagyon cudar helyeken, pl. ott ahol hídig húzták a t088-at ott lendületből mentem át, de a levegő még sosem ment el.
Válasz #199. hozzászólásra Ujjat tudok kb 25 áfásan