Az újjászületett terepjáró elsősorban az áttervezett fényszórókról és hátsó lámpákról, a módosított hűtőrácsról, illetve az új lökhárítókról lehet megismerni. Az utastérben egy a korábbiaknál nagyobb méretű 11,4 colos érintőképernyős infotainment rendszerrel találkozunk, ezenkívül pedig megújult a kormány, a középkonzol és a váltókar, valamint kényelmesebbek lettek az ülések – írja a hvg.hu.

Land Rover Discovery utastér

Megújult kormány, középkonzol és váltókar – fotó: Land Rover

A D250-es alapmodellhez egy 249 lóerős teljesítményű, 570 Nm nyomatékú, 3 literes 6 hengeres dízelmotor jár, míg a D300-as kivitel terepjárójában a lágyhibrid hajtásláncnak a 300 lóerős, illetve 650 Nm-es változata található.

Land Rover Discovery megújult külső

Áttervezett fényszórók és módosított hűtőrács – fotó: Land Rover

A Land Rover Discovery P300 mozgatásáról egy lágyhibrid technika nélküli 2 literes 4 hengeres benzinmotor gondoskodik, amely 300 lóerős teljesítményre képes. A csúcsmodell P360 motorházteteje alatt egy 3 literes 6 hengeres benzinmotorra épülő lágyhibrid hajtás foglal helyet a maga 360 lóerős teljesítményével, illetve 500 Nm-es nyomatékával.

Land Rover Discovery városi terepjáró

Új motorok és felfrissített infotainment rendszer – fotó: Land Rover

Arról egyelőre még nincs információ, hogy mikortól vásárolható az új Land Rover Discovery és arról sem lehet tudni, milyen árakkal találkozunk majd a szalonokban.