Egy évvel ezelőtt jelentette be a BMW ázsiai, csendes-óceániai és Dél-Afrikai piacért felelős igazgatója, Hendrik von Kuenheim, hogy nem terveznek belépni a pick-upok piacára, annak ellenére, hogy riválisuk a Mercedes-Benz ezzel egy időben 2018-at célozta meg végső határidőként, amikor meghódítják ezt a még számukra is ismeretlen piacot.
A látványterv valósággá válhat – fotó: © BMW
DE! Úgy látszik, hogy változnak az idők, hiszen Marc Werner, a cég ausztrál képviselője a héten tartott Queensland-i BMW M3/M4 bemutatón a pick-upokkal kapcsolatos kérdésekre a „soha ne mondd, hogy soha” szófordulatot használta, meglehetősen tágra nyitva ezzel az újságírók pupilláját. Később elismerte, hogy dolgoznak egy pick-up megvalósíthatósági tanulmányán, és személy szerint nagyon optimista, sőt úgy érzi, hogy a közeljövőben valami történni fog a BMW gyáraiban – írja a Motoring.
Ha valaki pedig már a BMW oldalain kattintgat előrendelés reményében, és már érzi maga alatt a bálák között száguldozó bajor csodát, el kell, hogy keserítsük, hiszen Werner kitért a megvalósítás nehézségeire is. Ellenpéldaként versenytársait hozta fel, hiszen a Mercedes gyárt haszongépjárműveket és kisteherautókat, az Audinak pedig ott a Volkswagen csoportból jól ismert Amarok, ami egy komolyabb ráncfelvarrással akár a pick-upok prémiumszegmensében is landolhat.Ön kimenne ezzel a szépséggel a füldekre? – fotó: © BMW