Az online borkereskedelem kilátásairól szólva elmondta, hogy az internetes értékesítés aránya belföldön 1 százalék alatti, de a nyugati országokban sem éri el a 10 százalékot, miközben a hagyományos forgalmazás nem hatékony, a termelő és a fogyasztó között még mindig túl nagy a rés.
A hagyományos forgalmazás sem hatékony már (a kép illusztráció) – fotó: MTI/Kovács Tamás
Váradi József szerint egy rugalmas, online kereskedelmi felület mindkét félnek kedvezne. A befektetők abban bíznak, hogy megváltoztathatják a vásárlási szokásokat, a külföldi terjeszkedés pedig a kínálat bővítésére is lehetőséget adna.
A szerdán induló Bar:24 idővel akár tőzsdei céggé is alakulhat. A tulajdonosi közösség ugyanakkor – mint mondta –addig is készen áll arra, hogy a webshop fejlesztéseit, és a hozzá tartozó kereskedelmi háttér bővítéseit finanszírozza.