Az ARASZ bizonyította, hogy képes a változó jogszabályoknak és követelményeknek magas szinten megfelelni, és rugalmasan, az ügyfelek igényeit kéréseit követve a beküldéseket a lehető legegyszerűbbé tenni!
Egy szoftver, ami megkönnyíti az adminisztratív feladatok megoldását – fotó: Arasz Kft.
Sok gazdálkodóban és szaktanácsadóban megfogalmazódott az elmúlt időszakban, hogy a 2024-es adatok beadása az adminisztráció megkönnyítése, és az egyszerűbb jogszabálykövetés miatt keresniük kell egy szoftvert, ami a kezük alá dolgozik. Az ARASZ szoftver bizonyított a mostani beadási időszakban is!
Az egyre nagyobb ügyfélkör a gyors és segítőkész (akár szakmai) támogatás mellett a felhasználók sok-sok pozitív visszajelzésének köszönhetően, a megkérdezett gazdálkodók és szaktanácsadók számára az ARASZ egyértelműen egy gyors megoldást hozott a naplózási és EGN problémákra! A felhasználók nagyon hamar – gyakorlatilag pár hét alatt – könnyedén megszerzik a munkához szükséges tudást, amit támogat a teljes körű dokumentáltság az ügyfélszolgálat és leginkább a logikus egyszerű felépítése a rendszernek.
Az új EGN online naplózás az ARASZ-ból már nem csak működik, de túl van több százezer napló adat sor és terület beküldésen. Mind a növénytermesztéssel, mind az állattartással kapcsolatos adatok már beküldhetők (akár csoportosan egyben) a Nébih felé, illetve elérhető a közvetlen terület regisztráció és az új napló formátumban való nyomtatási lehetőség is. Mindez nagyon komolyan csökkenti az adminisztrációval töltendő időt, és erőteljes támogatást nyújt az EGN és papíralapú naplózáshoz!
Több gépen is elérhető ugyanaz a felület és nem kell telepíteni frissítgetni a rendszert ezek mind-mind automatikusan történnek! Gyakran előfordul, hogy a kollégáknak egyidőben kell dolgozniuk az ARASZ-ban ez megoldott gyakran használt lehetőség a rendszerben. Nem kell informatikai segítséget kérni a telepítéshez, frissítéshez, mentésekhez mert ezeket a feladatokat az Arasz rendszer üzemeltetői elvégzik helyettünk.
Forrás: Arasz Kft.
Az informatikai háttér az IT támogatás mindenkinek nagyon fontos. Az adatok mentése a rendelkezésre állás és a szükség szerinti adat visszaállítás mind-mind kiemelkedően fontos akkor. ha sok sok órát azzal töltünk, hogy ezeket az adatokat rögzítsük. Ismerjük a jelenséget amikor nem indul el a gép/laptop és ott állunk leforrázva, hogy most mi lesz. Az ARASZ rendszer gyakorlatilag kizártuk ezt a hibát, nem kell telepíteni, nem kell menteni. Ha megáll a gép, átülök egy másikhoz és folytatom a munkát.
Jól működő helpdesk szolgáltatás segíti az ügyfelek munkáját. Email-en rendszerint 24 órán belül választ kap mindenki a kérdéseire az EGN zárási időszakban szombaton is. Ha pedig szeretnénk valamit azonnal tudni akkor a hibabejelentő számot tárcsázva gyors segítségben részesül az ügyfél. Az ARASZ-t segítő szaktanácsadóknak köszönhetően nagyon percíz és gyors segítség van sokszor nem is csak a szoftverrel hanem akár a naplóvezetéssel kapcsolatban is!
Forrás: Arasz Kft.
A szolgáltató az év folyamán sokszor kérés nélkül email-ben is felhívja a figyelmet a változásokra, rendszeresen küldve értesítéseket nem csak a frissítésekről, hanem a tervezett fejlesztésekről is. Ha kérdésünk lenne más ARASZ felhasználókhoz, akkor pedig az ARASZ Facebook csoportban ezeket fel lehet tenni. Itt is mindenki kap segítséget.
Kérje ajánlatunkat az iroda@arasz.hu oldalra küldött e-mailen vagy a www.arasz.hu oldalon keresztül!