A DM-KER célja a nemzetközi terjeszkedés és a mezőgazdasági piacon való erősebb jelenlét – fotó: Agroinform.hu
"2018-ban új stratégiai célokat fogalmaztunk meg, amelyben a fejlődést tűztük ki célul. Ezen cél megvalósításának fő stratégiai elemei a nemzetközi terjeszkedés és a mezőgazdasági piacon való erősebb jelenlét" – mondta Megyeri Sándor az eseményt követő sajtótájékoztatón.
Hozzátette: a mezőgazdaság egy jóval nagyobb piac, mint az építőipar, és ezen a területen még van hova fejlődni. A DM-KER hosszú távú stratégiájának része, hogy 3-5 éven belül a top három vállalat közé kerüljenek ezen a piacon is.
Megyeri Sándor elmondta, hogy a tőzsdei megjelenés nem cél volt, hanem egy eszköz a célok megvalósítása érdekében. Ezen célok között szerepel például egy külföldi márkaszerviz megnyitása még a 2020-as év folyamán.
A 2020-as év folyamán a cég szeretné megnyitni az első külföldi márkaszervizét – fotó: Agroinform.hu
A cégnek egyébként nem ez volt az egyetlen nagy lépése mostanában. Nemrég az AGROmashEXPO-n jelentették be, hogy márkaképviseleti megállapodást kötöttek az AGRIFAC Machinery-vel. Ezzel a döntéssel a DM-KER az AGRIFAC önjáró permetezőgépek kizárólagos hazai forgalmazója lett.