Az első két méretet – VF 560/60 R 22,5 166D és VF 650/55 R 26,5 174D – tavaly nyáron vezették be a piacra, az úgynevezett Ultraflex-technlógiával, amely jól bírja a deformációkat, és minimálizálja a talajtaposást.

Főbb jellemzői az erős VF (nagy rugalmasságú) abroncsszerkezet a mély futófelület, a jobb tapadásért és hosszú élettartamért, amely öntisztuló is a mintázatnak köszönhetően. Továbbá az abroncs központi gerincmintázata (RIB) nedves és száraz aszfalton egyaránt segíti a jó iránytartást.

abroncs

A TrailXBib szerkezete nemcsak nagyobb teherbírású, de felfekvőfelülete is nagyobb

A tavalyi első modellek kifejlesztéséhez kikérték a gazdák véleményeit is.

A TrailXBib szerkezete nemcsak nagyobb teherbírású, de felfekvőfelülete is nagyobb, összevetve az elődnek tekinthető Michelin CargoXBib-bel.

abroncs

Michelin TrailXBib nagy kapacitású pótkocsikhoz, nagy rugalmassággal és minimalizált talajtaposással

A gyártó természetesen nem feledkezett meg az erőgépekről sem, hiszen a szintén VF jellemzőjű abroncskínálatot az AxioBib 2, XeoBib és YieldBib szériák képviselik. Így egységes tulajdonságú gumiabroncsok kerülhetnek a traktorokra és vontatmányokra. Mind a fenti traktorabroncsok, mint a TrailXbib egyaránt alkalmazható abroncsnyomás-szabályozó rendszerrel.

A hét új méret a következő: VF 500/60 R 22,5 160D; VF 600/50 R 22,5 164D; VF 710/45 R 22,5 170D; VF 600/55 R 26,5 170D; VF 710/50 R 26,5 176D; VF 650/65 R 30,5 181D; VF 750/60 R 30,5 187D.

Az új kínálat már megjelent a piacon, mind eredeti abroncsként (OEM), mind helyettesítő méretként.

Forrás: www.michelin.com