A férfi Youtube-profilja szerint szívesen foglalkozik olyasmivel és újít fel olyan dolgokat, amiket mások már a szemétre vetnek. Videói alapján kedvencei az elhagyott, elfelejtett traktorok, melyek valamikor jobb sorsra érdemes erőgépként tulajdonosaikkal vállvetve azon dolgoztak, hogy az emberiség élelmiszer-szükségletét kielégítsék.
Az említett videóban egy David Brown 25-ös traktort kutat fel egy elhanyagolt, bozóttal, iszalaggal, szederrel igencsak benőtt területen. Ehhez drónra is szüksége van, ami talán jelzi a területen uralkodó viszonyokat. Miután behatárolta a gép helyét, azt nagyon ötletesen csak úgy tudja megközelíteni, hogy a növényzetre egy pallót fektet, azon lépkedve mindig előrehalad kicsit, majd odébb dobja, újra tesz néhány lépést egészen addig, amíg oda nem ér a célterületre.
Leírhatatlan öröm az arcon, amikor a veterántraktor beindul – forrás: youtube
A traktort egy kék ponyvával takarták le és úgy hagyták magára, ami szerencse, mert így a csapadék nem tette teljesen tönkre. Marty T felönti olajjal, üzemanyaggal, hűtőfolyadékkal, átforgatja a főtengelyt, megtisztítja a gyújtáselosztót, ellenőrzi és megtisztítja a gyertyákat, a hengerfejekbe némi olajat spriccel, elvégzi a szükséges zsírzásokat, majd beindítja és elindul vele kifelé a bozótból. A gép pedig csak megy és megy, a saját kerekein gurul, egészen hátborzongató...
Az angol David Brown ma elsősorban sebességváltók gyártásával foglalkozik. A jogelődöt a névadó alapította 1860-ban, és amikor 1903-ban elhunyt, két fia vette át a céget. A traktorokat először Harry Fergusonnal (igen, ő a Massey Ferguson atyja) közösen kezdték el gyártani 1936-ban, Ferguson-Brown néven. A második világháború előtt a legnagyobbak közé tartoztak ezen a téren Angliában és számos innovatív megoldást alkalmaztak. 1938-ban Ferguson és a Brown útjai elváltak, utóbbi céget ekkor már az unoka, Sir David Brown irányította. VAK1 traktorukból 7700 darabot tudtak értékesíteni. 1972-ben azonban az éppen aktuális világválság a céget visszavetette, ezért David Brown kénytelen volt azt eladni az amerikai J.I. Case Company traktorgyártó vállalatnak.
Az 1980-as évek elejéig még megmaradt a Case David Brown név, ami ezt követően azonban már teljesen átadta helyét a manapság jól ismert Case IH-nak.