A Deutz-Fahr 6W Profi Powershift traktorcsalád külső megjelenésben is szerényebb formatervezésű, mint nyugat-európai testvérei - fotó: deutz-fahr.com
Az új középnehéz univerzális széria három modellből áll, a 6175 W Profi Powershift, a 6155 W Profi Powershift és a 6135 W Profi Powershift típusjelzéssel, 141, 163 és 177 LE maximális motorteljesítménnyel. A traktorokban a nyomatékot Stage IIIA emissziós besorolású, 6,05 literes, Deutz Common Rail befecskendezésű, elektronikus vezérlésű, Deutz TCD 2012 típusú, hathengeres motor szolgáltatja. Az erőátvitelről 35 km/h maximális sebességet nyújtó, 24/12 fokozatú, 4 csoportos, ZF Powershift sebességváltó gondoskodik, opciónálisan pedig 40 km/h végsebességű, 5 csoportos, 30/15 fokozatú változat is elérhető.
A Stage IIIA emissziós besorolású, Common Rail befecskendezésű, hat hengeres, Deutz motor - fotó: deutz-fahr.com
A hátsó hárompont függesztés elektronikusan vezérelt, és II / III kategóriájú. Alapkivitelben már 6200 kg-os emelőkapacitást biztosít. A külön rendelhető, nagyobb átmérőjű hidraulikus munkahengerrel tovább növelhető az emelési kapacitás, 9700 kg-ra. A szélesebb körű alkalmazhatóság kielégítése céljából opcionálisan 3850 kg maximális teherbírású mellső hárompont függesztéssel is rendelhető a fentebb említett piacokon. TLT kivezetése is csak az alap 540/1000 fordulatszámot tudja nyújtani, nincs ECO üzemmód, viszont elektrohidraulikus kapcsolású és automatikus terhelés-érzékelővel rendelkezik.
A szerényebb felszereltség miatt, a fülke jobb oldali vezérlő paneljén, számos elektronikusan vezérelhető funkció és kiegészítő le van "vakdugózva" - fotó: deutz-fahr.com
Opcióban, a szintén külön rendelésre kérhető frontfüggesztéshez, 1000 f/min fordulatszámú, mellső TLT is rendelhető. A "fapados" DEUTZ-FAHR traktor PowerVision fülkéjébe lépve azzal találkozhatunk, hogy a hagyományos 6-os sorozatban elérhető számos elektronikusan kapcsolható kiegészítő funkció a jobb oldali panelen, egyszerűen fogalmazva le van „vakdugózva”. Ugyanez a látvány fogad, a fülke plafonra tekintve is. Nincs beépített rádió, bár a hangszóró előkészítés megvan.
Beépített rádió nincs, munkalámpákból is kevesebb van és azok is halogének alapkivitelben, van viszont manuális klíma, 12 légvezető nyílással - fotó: deutz-fahr.com
A vezetőülés mechanikus rugózású, a kormányoszlop állítható. A manuális klímaberendezés 12 állítható szellőzőnyílással rendelkezik. A friss belső levegőt a tető oldalán két légszűrővel tisztítja. A munkalámpák halogén izzókkal csinálnak fényt az éjszakában, de rendelésre LED fényforrásokra cserélik. Ugyancsak külön rendelésre 8 colos, színes, információs monitorral is kiegészíthető a jobb oldali panel.
A 2,82 m tengelytávolságú, kompakt hathengeres erőgép 6267 kg-os tömege, elöl 730 kg, hátul pedig 1340 kg pótsúlyozással növelhető. Alapkivitelben 260 literes üzemanyagtankkal szállítják, de külön rendelésre, egy 95 literes póttartállyal is felszerelik.