A folyamatról az AGRI CS Magyarország Kft. számolt be Facebook-profilján. Mi minden történik egy Case IH kombájnnal, miután lekerül a hajóról és megérkezik Magyarországra?
Kevéssé köztudott, hogy a tengerentúlról érkező gépek speciális bevonatot kapnak, mely megvédi a gépet a tengeri sótól. A nedvesség, az oxigén és a só kombinációja a fémet sokkal jobban károsítja, mint a rozsda. A sós víz ötször gyorsabban korrodálja a fémet, mint az édesvíz, a sós, nedves óceáni levegő pedig tízszer gyorsabban korrodál, mint a normál páratartalmú levegő.
Miután a speciális bevonatot lemosták a gépről, következik a beállítás – fotó: AGRI CS Magyarország Kft.
A szakszerviz első dolga beüzemelés előtt lemosni ezt a bevonatot egy speciális oldószerrel. Ezután a szerviztechnikusok a hazai körülményeknek megfelelően beállítják a gépet, majd megvizsgálják az olaj és egyéb folyadék szinteket, ékszíjakat, meghajtóláncok feszességét és az elektromos berendezéseket. Végül a kívánt terményre konfigurálva, a gép minden funkciójának működését is ellenőrzik, mielőtt kigurul új tulajdonosához.