A TAGRO modellek kompakt kivitelezésűek, könnyen kezelhetőek, mechanikus sebességváltóval szereltek – olvasható a traktor leírásában. A legnagyobb TAGRO modellt 102 lóerős, F5, diesel, négyhengeres, Common Rail befecskendezésű, turbófeltöltővel rendelkező, intercooler FPT motor hajtja, ami megfelel a IV. szintű kipufogógáz-kibocsátási határértékekre vonatkozó előírásoknak.
A modellek a 80-110 lóerős teljesítményosztályba soroltak, jellemzőjük a 12 sebességes mechanikus váltó, a 4×4 kapcsolási lehetőség, a hidraulikus kormányzás és a többtárcsás fék.
Háromféle TAGRO modell forgalmazását kezdik meg – fotó: irum.ro
A traktorok hidraulikus rendszerét egy 60 l/perc maximális szállítási teljesítményű hidraulikus szivattyú szolgálja ki. A hidraulika rendszer összesen három szakaszból áll, amelyek mechanikusan, a gépkezelő által a fülkéből, a bal oldali konzolon keresztül vezérelhetők. Ezek a hidraulikus részegységek konfigurálhatók annak érdekében, hogy az erőgéphez csatlakoztatott valamennyi eszköz által támasztott követelménynek megfeleljenek.
A hátsó, hárompont függesztő szerkezet II. kategóriás, a vezetőfülkéből vagy külső vezérlőegységgel mechanikusan vezérelhető, helyzet- és terhelésszabályozóval ellátott, auto-lift funkcióval működik.
A vezetőfülkében automata légkondiciónáló és levegő-szűrős szellőztető rendszer gondoskodik a mindig ideális légkörről; a hátulsó ablak és a pneumatikus vezetőülés is fűthető.
A jelenleg 50 román mérnököt foglalkoztató vállalat létrehozása mintegy 2,65 millió eurós tőkével történt. Az új traktor kidolgozása mintegy négymillió eurót igényelt, amelyet az IRUM főrészvényese biztosított. A modern berendezésekkel (rádióvezérlés, kondícionálás) ellátott TAGRO traktort eddig Romániában és Olaszországban tesztelték, főleg kis és közepes vállalkozásoknak szánják, és külföldön is szándékoznak értékesíteni.
|
Az Agroinfrom piacterén rengeteg használt és új traktor között böngészhetsz, ha pedig megvitatnád a tapasztalataidat más gazdákkal az egyes erőgépmárkákról a Fórumunkban több topikban is megteheted.