Elképesztő mértékben növeli a húsmentes húsok arányát a Tesco
2020-09-30 15:48:41 / Agroinfom.hu/ Origo.hu
Az Egyesült Királyságban a Tesco az első kiskereskedelmi lánc, amely célul tűzte ki a húsmentes alternatívák növelését.
A legnagyobb brit szupermarketnek számító Tesco elkötelezte magát a növényi húsok mellett, és öt éven belül 300 százalékkal szeretné növelni ezek eladásait az üzleteiben – írja az
Origo.hu a
Guardian cikke alapján. A vállalat azzal indokolta a döntését, hogy a legnépszerűbb húsmentes alternatívái iránt az elmúlt évben közel 50 százalékkal nőtt a kereslet.
300 százalékkal növelné a Tesco a húsmentes alternatíváit (a kép illusztráció) – fotó: Pixabay
A Tesco a WWF-el karöltve azért dolgozik, hogy fenntarthatósági változtatásokat vezessen be a kereskedelmi modelljébe és végső soron szeretné megfelezni egy átlagos brit fogyasztó által vásárolt termékek környezeti terhelését.
A kiskereskedelmi cég 2018-ban dobta piacra az első saját márkás húshelyettesítőjét, Wicked Kitchen néven. A mostani terjeszkedés viszont jelentősen megnövelné a kínálatot és széles körben elérhetővé tenné ezeket a termékeket minden üzletben.