A jogosultaknak az átmeneti támogatás iránti kérelmek, a kifizetési kérelmek és a szakmai ellenőrzési lapok benyújtására egyaránt oda kell figyelniük – fotó: Shutterstock
Az átmeneti támogatás iránti kérelem kizárólag az ügyfélkapus azonosítást (bejelentkezést) követően elérhető elektronikus kérelemkitöltő felületen, a kincstár által erre a célra kialakított elektronikus űrlapon 2020. október 1. 00:00:00 és október 31. 23:59:59 között az Elektronikus kérelemkezelés → Válságkezelő Program Átmeneti Támogatások → Válságkezelő Program – Baromfi állatjóléti átmeneti támogatás menüponton keresztül tölthető ki és nyújtható be.
A 11/2019. (IV. 1.) AM rendelet szerinti kifizetési kérelmek:
- A II. tárgynegyedévi (július 16. - október 15.) kifizetési kérelmek október 30-ig nyújthatók be a kincstárhoz elektronikus úton.
- A szakmai ellenőrzési lapot (N0847) továbbra is papír alapon fogadja a BTT, a benyújtási határidő október 25. A terméktanács kéri a tagokat, hogy a csatolmányban található új nyomtatványt használják.
- Amennyiben az igénylő ezen határidőig nem nyújtja be a BTT-hez a szakmai ellenőrzési lapot, és ezért a tárgynegyedévre vonatkozóan a benyújtási időszak utolsó napját követő harmincadik napig nem érkezik be a BTT által ellenjegyzett szakmai ellenőrzési lap a kincstárhoz, úgy a kifizetési kérelmet a kincstár elutasítja. A szakmai ellenőrzési lap benyújtásánál hiánypótlásra nincs lehetőség.
A BTT ezért kéri a tagokat, hogy a szakmai ellenőrzési lapokat mielőbb adják postára. Az ellenjegyzett szakmai lapokat és a tagsági igazolásokat a terméktanács elektronikus úton továbbítja a kincstárhoz az ügyfelek tájékoztatásával egyidejűleg, így ezzel az igénylőknek további teendőjük nem lesz.
A Magyar Államkincstár 96/2020. (IX. 25.) számú közleménye innen elérhető.
A vágóhídi igazolásminta innen tölthető le.
Az NO847-es számú szakmai ellenőrzési lap innen tölthető le.