Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak632 FtBenzin árak614 FtEUR414.08 FtUSD397.77 FtCHF445.04 FtGBP499.5 Ft
Hirdetés
Green Plus BIO BOOSTER teljesítménynövelő égéskatalizátor, üzemanyag kondicionáló adalék
Tolna vármegye, Szekszárd
Megosztás:
10
Alkategória
Egyéb alkatrész, kenőanyag
Típus
ENSZ ECO - ÖKO CÍMKÉS BIOFRIENDLY GREEN PLUS KÖRNYEZETBARÁT FOLYÉKONY ÉGÉSKATALIZÁTOR
Eladásra kínált mennyiség (darab)
4
Leírás
100% etanol üzemanyaggal is GAZDASÁGOSSÁGI és FENNTARTHATÓSÁGI OLAJ- és GÁZIPARI
WORLD FINANCE OIL&GAS AWARD 2020
VILÁGGAZDASÁGI DÍJAS Green Plus formulás üzemanyagok a vásárlók kedvencei lettek a szűkös pénztárcás kiadások mellett is Latin Amerikában.
A Nemzetközi Energia Ügynökség és független auditorok havonta, negyedévente, évente összegzik az olajipari eladásokat, melyik olajtársaság, üzemanyag forgalmazói hálózat milyen bevételekre képes szert tenni. A legjobban a Green Plus tatalmú üzemanyag eladások fejlődtek. Ezzel sokat nyertek ezek a kúthálózatok, de még többet a vevők, hiszen a drágábbnak látszó, de összességében jóval olcsóbb üzemanyag típus számos hibát küszöböl, kijavít és előz meg, olcsóbbá téve az üzemórákat, kilométereket, megszüntetve a bosszúságokat, lendületet adva a motornak.
A Green Plus hatóanyag szilárd, légnemű és folyékony szénhidrogének 2005 óta világgyőztes emisszió csökkentője, talán nem mindenki tudja, hogy a biobarát, Biofriendly formula segíti a biotartalommal járó elveszett energia pótlását és csökkenti az energia veszteségeket is, ezért a 2021-es ENSZ ECO-ÖKO Címke éves tanúsítási hatósági mérésekhez végzett tesztek alapján, megérdemelten megkapta a hivatalos BIO BOOSTER – BIO ERŐSÍTŐ Címet is.
Ilyen ENSZ ECO-ÖKO címke világminősítése csak a nanotechnológiás Green Plus hatóanyagnak van! Kritérium az átlagos minimum
7% CO2, ÜHG, üzemanyag fogyasztás csökkenés,
7% energiahatékonyság, teljesítmény javulás,
30% korom, finompor részecske kibocsátás csökkenés minden ország minden üzemanyagára érvényesen.
A nyomaték, teljesítmény labor és versenypályás tesztek jó eredményei igazolják, hogy nem kell ragaszkodni a lomha gépekhez, járművekhez, a Green Plus hatóanyaggal feljavított és ezzel ENSZ ECO-ÖKO Címke tanúsítványossá vált üzemanyagok használata élettartam növelés mellett képes nyújtani jobb üzemanyag és motor teljesítményt is.
Akik még csak először használják, megszületik a „Végre valami, ami működik” érzés, plusz mosoly és élvezetesebb vezetés, géphasználat. Ez nem minden, hiszen amikor még csak 4% biorészarányos üzemanyagokat vezettek be Európában, már sokan felszisszentek, de ma már 7-10%-nál járunk és kényszerből a szabványos üzemanyagok helyett a drágább „kísérletinek” számító üzemanyagokat tankolják az emberek, a műszaki problémák csökkentése miatt. Magyarországon a vásárlások 5%-os prémium üzemanyag vásárlási aránya félelemből 25% fölé nőtt 2021-e a MOL hivatalos jelentési szerint.
Gyakorlatilag 2 rossz közül kell választaniuk az embereknek a benzinkutakon, amit ma a drágább üzemanyag áron vásárolnak, az a minőség volt 10 ével ezelőtt a normál, olcsóbb árú üzemanyag. Ráadásul az érvényben lévő EN 228 benzin és EN 590-es gázolaj szabványok még elég sok kopást is megengednek a káros összetevők használata mellett. A motorgyártói kommunikáció szerint a 10% biotartalom is már sok, árthat a motoroknak, de az EU 20%-t akar.
Ez kiemelten fontossá teszi az Energia Átmeneti Üzemanyag, azaz a Green Plus tartalmú akkreditáltan minőségi üzemanyagok használatát, a Green Plus formula akkreditált 0% - 100% biorészarány tartalmú üzemanyagokra!
A biotartalom, mint alternatív energiaforrás jelent meg, a megújuló energia hasznosítás céljából. Azonban itt nem egyszerűen cukornádról, pálmaolajról, vagy repcéről, kukoricáról beszélünk, gyakorlatilag, ami már nem úszik, nem fut, nem ugrik, nem mászik, nem repül, nem nő, nem szaporodik, az már megy bele biorészarányként használt mennyiségben az üzemanyagokba.
Csakhogy a bio elemek, azért még a „Természet utat tör” jeligével szeretnek akcióba lendülni, így a bakterizálódási savasodási folyamat és a ragacsosabb, nyálkásabb természetű állag szeretné átvenni a hatalmat a teljes üzemanyag mennyiségben.
Nincs teljes kompetencia és összeférhetőség minden hőmérsékleten és nyomásnál ezeknél a volt bio, de már döglött, de újra élni akaró elemeknél, ezért könnyebb a nyálka képződés, az EGR szelepek leragadása, a savasodás, rozsdásodás, sűrűsödés, kocsonyásodás, taknyosodás, ülepedés, szétválás, vizesedés az üzemanyag tartályokban, ami a tartály élettartamát sem kíméli és a tisztítószerekre történő beruházásokat növeli Green Plus hatóanyag nélkül.
Jó hír, hogy az univerzális és komplex Green Plus formula jól összefér az adalékokkal, üzemanyag komponensekkel és biobarátként a biotartalommal is. BIOFRIENDLY. Ezen túl, hogy nem veszik össze ezekkel, mint más komponensek általában, képes lelassítani a romlási folyamatokat, vagy akár meg is állítani.
Nem véletlenül imádják a nagy üzemanyag terminálok, óriás tartályok üzemeltetői, hiszen a Green Plus üzemanyag kondicionáló képessége miatt kevesebb a tartály tisztítási teendő és költség is.
A Green Plus hatóanyag, ha nem is minden elemet, de a kosz kivételével, az üzemanyag szétesett molekuláihoz tartozó elemei egy részét képes vissza is építeni, ezért az üzemanyag szavatossága, élettartama is hosszabb, így a tartályé is. Nem változtatja meg az üzemanyagot, kémiai vagy fizikai tulajdonságát, hanem tartósítja, csökkenti a savasodási, rozsdásodási, lerakódási és a fent említett romlási problémákat. Az üzemanyag marad selymesebb és kevésbé koptató és karcoló.
Ez számos más műszaki problémát is megelőz, illetve a hagyományos szabványos üzemanyagok által okozott sérüléseket gyógyítja. A legszigorúbb üzemanyag szabvány kategória a Green Plus hatóanyaggal érhető el. Használata során a „Check engine” villogás, csipogás képes megszűnni, hiszen
- az üzemanyag-levegő keverékarány optimalizálódik,
- a turbóhoz érkező gáz kevésbé koptat, selymesebb,
- az EGR szelephez érkező füstgáz tisztább, kisebb a lerakódás és annak veszélye,
- a DPF részecskeszűrőhöz érkező füstgáz tisztább, nehezebben tömődik el,
- lényegesen kevesebb a regenerálási kényszer a lerakódások részecskeszűrőben és kipufogón keresztüli magas hőfokú égetésére,
- a kipufogó és a katalizátor élettartama is javul,
- kevesebb AdBlue fogy és az SCR rendszer meghibásodása is lecsökken, élettartama javul,
hiszen a tökéletesebb égést okozó Green Plus égéskatalizátor az égéstérben már a gyulladásnál is kevesebb emissziót enged ki, a bent lévő üzemanyag jobban hasznosul.
Továbbá az égéstérben addig képződött lerakódások is tisztulnak, mivel a Green Plus égés nagyobb térfogatú, így eléri a távoli pontokon lévő helyeket is, ahol a lerakódások ki tudnak alakulni. A láng nem forróbb, tehát nem magasabb hőfokon égeti le a lerakódásokat kímélve az egyéb tömítéseket, gumikat, betéteket, így is növelve a motor élettartamát, hanem felhasználja a lerakódásokat az égéshez
Itt az égéstérben még kiemelt szerepű az, hogy a szokásos oldalirányú dugattyú rezegtetés és szurkálás helyett a Green Plus égés egységesen és teljes felületen, szemből tolja a dugattyút. Így a kopás is kisebb, a motor is szebben muzsikál és a csökkentett energia veszteséggel, erősebb is.
Nobel díjas felfedezés által használt hatása a hatóanyagnak, hogy az égés beindításához szükséges aktiválási energiaszintet is lejjebb viszi, azaz a rossz minőségű, vizesedett, hideg üzemanyag is könnyebben gyullad. A hideg motor is könnyebben indul.
Szakmai cikkek szinte minden agrár lapban megjelentek már róla, a MOSZ, MAGOSZ is írt róla hírleveleiben, legutóbbi cikkek az Agrárágazat, Agroinform, Agrárum7 oldalain. Nem új dolog, vannak 10 – 20 éve régi hálás ügyfelek, referencia gépek.
Reklámozás helyett sok tízezer mérést végeztünk az elmúlt 25 évben, hogy teljes spektrumában megismerjük azt a kilistázott több mint 500 elsődleges, másodlagos és harmadlagos előnyt, melyet az alkalmazása nyújt.
Nem függ a működőképessége a motor/kazán/turbina korától, márkájától, üzemanyagtípusától. Van láng vagy nincs,alapvetően az számít, hogy van-e szénatom, vagy nincs a tüzelőanyagban. Ha nincs, akkor nem működik. A szénben, fában, kerozinban, benzinekben, diesel gázolajokban, éghető gázokban van, bioüzemanyagokban van, ezekkel működik.
Kiemelkedő eredmények vannak széntüzelésű erőműveknél, bioüzemanyag gyáraknál, benzinkúthálózatoknál, adalék forgalmazóknál, rakétahajtóműveknél, konténer szállító hajózási vállalatoknál, versenypályákon és kedvelt a mezőgazdasági bérmunkákban is.
Az ultra alacsony károsanyag kibocsátású szigorúbb üzemanyag szabványú „Golden Fuel Standard” törvényben jóváhagyást nyert Green Plus eredmények a legelső helyre vitték a hatóanyagot, a legnagyobb üzemanyag forgalmazók választották, hogy teljesíthessék a nehezített környezetvédelmi és egészségügyi üzemanyag szabvány feltételeket (ExxonMobil, Shell-MOTIVA, VALERO – napi 3 millió hordó üzemanyagot gyárt, BP, CITGO, DELEK, Marathon, Magellán, stb.)
35%-kal javult így a szigorú hatósági kimutatások alapján az elmúlt 18 év alatt a népegészség, kevesebb asztma, allergia, tüdő-, szív, érrendszeri, sztrókos, daganatos megbetegedés, halálozás.
Erősítse üzemanyagát, gépeit, motorját, egészségét, pénztárcáját BIO BOOSTER minősítésű ENSZ ECO-ÖKO címke tanúsítványos Energia Átmeneti Üzemanyag szabvány kategóriás Green Plus hatóanyaggal!
Kis üzemanyag felhasználók kedvenc dózisa 1 ml Green Plus 1 liter üzemanyaghoz (1: 1000 koncentrátum 1 literhatóanyag 1000 liter üzemanyaghoz 29 000 Ft + áfa).
Nagy üzemanyag tartályokba kedvelt dózis az 1 liter hatóanyag 5000, 10 000, 20 000, 50 000, 100 000, 200 000, 500 000 liter üzemanyaghoz való, ezek már sokkal töményebbek, kedvezmény is igénybe vehető.
Üzemanyag javított literenként a Green Plus típustól függően 6 Ft + áfa ártól 60 Ft + áfa árig kapható, a benzinkutak prémium, top extra minőségétől, a komolyabb, valóban hatásos minőségig.
GP GSL
GP GSL 10
GP GSL 20
GP GSL 50
GREEN PLUS
GREEN PLUS DEFENSE
Kézi vagy automata okosadagolós lehetőség is van a precíziós alkalmazásra, fejlesztési beruházásként az okosadagoló az adóból leírható. Megrendelési igénytől és munkavégzési feladatoktól, biztonsági, diagnosztikai, monitoring, parancsvezérlés, kivitel, műszaki tartalom elemektől függően ára 1000 és 100 000 euro közötti, ami gyakorlatilag az alkatrész ár.
Youtube még 600 új Green Plus benzinkút Brazíliában