Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak614 FtBenzin árak612 FtEUR393.08 FtUSD357.4 FtCHF413.22 FtGBP458.72 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Érdeklődni szeretnék,hogy fórumozók között ismeri-e valaki az MT775E típust,dolgozott-e olyannal.Főleg motorikusan az a 7 henger,9800 ccm érdekel.Főnökömnek piszkálja a fantáziáját.
Sziasztok! Érdeklődnék valaki tud e 475 E típusú gépre eladó heveder feszítőgörgőt. De tudomásom szerint a korábbi D és C típusok és a nagyobbaknak is ugyanez a görgője. Akármilyen gumírozás nélküli is jó lenne csak ne legyen ovális vagy sérült, majd utólag süttetünk rá futófelületet.
Válasz Szabi. #890. hozzászólásáraEsetleg nem tudom most hogy az axial a hevederes fendtel foglalkozik ugyan ugy at vette e a régi challenger alkatresz ellátását is vagy csak az új gepekkel es alaktreszeivel dolgozik e
Válasz Szabi. #890. hozzászólásáraNem tudom nem probaltam még Huntracoval még gépvásárlás miatt volt 1-2 telefonos beszelgetes, de a hozzáállásból adódóan ott be is lett rekesztve
Válasz Mf8670 #888. hozzászólásáraSzerintem Huntraco telefon, megmondják mennyi és PDF-ben elküldik vagy ugyan így a valkon is megér egy próbát.
Különben van annak a könyvnek cikkszáma is de azt is ők tudják.
Ha úgy állnak hozzá nem olcsó.
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy Claas Challenger 35-ös traktorhoz keresek gépkönyvet de nem találok sehol, hogy valaki nem tudja honnan tudnák ehhez a típushoz gépkönyvet szerezni nagyon fontos és sürgős lenne! Ha valaki tud legyen már olyan jó, hogy jelez nekem! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Valaki akinek van Challenger traktorja, tudja hogy a John Deere GPs rendszer összecsatlakoztatható az autoguid előkészített Challenger 775E-vel?
Azt hallottam, hogy folyton újra meg újra be kell a monitoron kapcsolni a kormányzást fordulókor, az elég szívás lenne.
Válasz *** HM *** #872. hozzászólásáraSzerintem a CNH-s gépek nem túl jó híre taszítóan hat a Quadtrack-ra is.(ami persze nem feltétlen igaz) Plusz szerintem a méret. Az Ih az egy brutál nagy és nincs kissebb. Még a Challi 700-as egy szokhatóbb méret , árban is... Gondolom nagyrészt ezek.
Mi dönt a ch. mellett a case ellenében 1 nagy cégnél?
Invest stb útálat?
Jóval tehetetlenebb ha sza rul a hurok.
Van ember aki fronthidraulikázza értelmes súllyal elöl?hihetetlen
Válasz Vinkó75 #866. hozzászólásáraAnnak lehet a turkálás-zsadarás csökkentés volt a célja , esetleg kopás aszfalton mintsem a fordulás könnyítése . Hiszen a minimális fordulókör ez által nem tud kisebb lenni úgysem. A tervezett heveder mérettel a gépnek el kell fordulni bárhol , mert ahhoz van kitalálva.
Válasz szanberg #832. hozzászólásáraSzerintem nem nagy , csak haladósabb ! Elég lenne ennek a 4 méter nálatok ! Domb , kemény föld... Nekünk is vannak kis földek , de a nagy gép ott is haladósabb . Kevesebb kanyar , kevesebb idő. Lehet bonyultabb a sarokra rátolatni mert hosszù gép , de vissza jön az idő. Mtz vel soha nem fogsz Tigert húzni se nagy se kis földön akármilyen gazdaságos... Amúgy meg ahol két rotoros kombájn van...
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraV tárcsánál ez nekem is így van kanyarban... Nem szeret vele fordulni mert nagy nyomatékot kìván és fogja a bal szivattyút nagyon. Nagy ívben óvatosan ráemelve , vagy teljes kiemelve megy csak.
Válasz .Feco. #858. hozzászólásáraHevedersekben csak 1 van, hisz nincs fék mindkét oldalon, minden üzemeltetőnek illene tudni a gép működését amit hajt.
Újabban egyre több gépben nincs, pl a nézett 9RT-ben is egy pedál volt, néztem egy Fendt 939-et, abban is csak egy volt, demoztunk Axion 930-at, és abban is csak egy volt...
Nem feltétlen értem hogy miért, sokszor elakadasnal épp annyi kell higy kiforditsa magát és aztán kihúzza a munkagépet is...
Válasz bandigh #850. hozzászólásáraNálunk az a gond, hogy a hajtás feleződik mikor fordulna az ember mert az egyik oldalon oldja a hajtást és nem kanyarodik.
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraNem tudom, csak elméleti síkon, de szerintem a széles heveder jobban letapad a földre a belső íven, nehezebb kis ívben kanyarodni vele.
Válasz .Szabi. #848. hozzászólásáraFüggesztettel sarkon fordul maga mellé ha kell. Mondjuk mi nem szeretjük sarkon fordítani. Vagy fogásra járunk vagy tolatunk egyet a forgókon.
RT-nél, vontatott boronánál, V tárcsánál van ez a jelenség.
898 hozzászólás
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy egy ilyen Challenger traktorhoz mennyibe kerül egy heveder?
Párban mennyi?
Pl. MT765
Érdeklődni szeretnék,hogy fórumozók között ismeri-e valaki az MT775E típust,dolgozott-e olyannal.Főleg motorikusan az a 7 henger,9800 ccm érdekel.Főnökömnek piszkálja a fantáziáját.
Válasz Kardosdr. #895. hozzászólásáraMent tönkre rajta? Hány órás a vas?
Sziasztok! Érdeklődnék valaki tud e 475 E típusú gépre eladó heveder feszítőgörgőt. De tudomásom szerint a korábbi D és C típusok és a nagyobbaknak is ugyanez a görgője. Akármilyen gumírozás nélküli is jó lenne csak ne legyen ovális vagy sérült, majd utólag süttetünk rá futófelületet.
Válasz Mf8670 #891. hozzászólásáraAxial vonal az is.Segiteni fog. A traktorokkal se hagyott cseben.
Válasz Szabi. #890. hozzászólásáraEsetleg nem tudom most hogy az axial a hevederes fendtel foglalkozik ugyan ugy at vette e a régi challenger alkatresz ellátását is vagy csak az új gepekkel es alaktreszeivel dolgozik e
Válasz Szabi. #890. hozzászólásáraNem tudom nem probaltam még Huntracoval még gépvásárlás miatt volt 1-2 telefonos beszelgetes, de a hozzáállásból adódóan ott be is lett rekesztve
Válasz szantofold22 #889. hozzászólásáraNem tudom egy kört megér benne futni lehet igazad van bar amilyen hozzáállás van egy-két cégnél
Válasz Mf8670 #888. hozzászólásáraSzerintem Huntraco telefon, megmondják mennyi és PDF-ben elküldik vagy ugyan így a valkon is megér egy próbát.
Különben van annak a könyvnek cikkszáma is de azt is ők tudják.
Ha úgy állnak hozzá nem olcsó.
Válasz Mf8670 #888. hozzászólásáraA Valkon forgalmazta (most Fendt azt hiszem)Ott biztos lesz..
Keresek challenger mt765B kezelesi utasitast
Ha valakinek van azt is meg koszonom ha le másolhatom
Challenger mt765b kezelesi utasitast keresek
Ha valakinek van elore is koszi
Challenger mt765B tapasztalatok ?
Oldallehejtás tényleg ossze omlott nekik mert valami csap ki tudott esni es le daralt mindent ?
A 765B 765C kulonbsegek monitoron elektronikan kivul ?
Üdv.Nekem van használati és kezelési utasitásom 35 45 55 Ha érdekel írj el érhetőséget.
Válasz vinczezoltan48 #883. hozzászólásáraSzerencsés vagy ha csak gép könyvre van szükséged..
Sziasztok! Azzal a kérdéssel fordulok hozzátok, hogy Claas Challenger 35-ös traktorhoz keresek gépkönyvet de nem találok sehol, hogy valaki nem tudja honnan tudnák ehhez a típushoz gépkönyvet szerezni nagyon fontos és sürgős lenne! Ha valaki tud legyen már olyan jó, hogy jelez nekem! Előre is köszönöm a segítségeteket!
Válasz RkTomi #880. hozzászólására9000 hektárra kell is.
Azért megnézném a gépparkot is utánnuk.
Válasz RkTomi #880. hozzászólásáraGyermelyi trakik.
Hogy jobban menjen a tavaszi munka
Válasz Kardosdr. #878. hozzászólásáraMinden gps rendszernél kapcsolgatni kell fordulók alkalmával.
egyébként hogy szolgál a 775e cseles?
írjál már róla
Valaki akinek van Challenger traktorja, tudja hogy a John Deere GPs rendszer összecsatlakoztatható az autoguid előkészített Challenger 775E-vel?
Azt hallottam, hogy folyton újra meg újra be kell a monitoron kapcsolni a kormányzást fordulókor, az elég szívás lenne.
Válasz *** HM *** #872. hozzászólásáraSzerintem a CNH-s gépek nem túl jó híre taszítóan hat a Quadtrack-ra is.(ami persze nem feltétlen igaz) Plusz szerintem a méret. Az Ih az egy brutál nagy és nincs kissebb. Még a Challi 700-as egy szokhatóbb méret , árban is... Gondolom nagyrészt ezek.
Hány centis van a 620jdn?
Tavasszal mértem tanyán de elfejt. ...
Keskeny.
Nyomaz ez is kéne bő 100as rá.
Válasz .Feco. #874. hozzászólásáraNincs elég főd 1rakàson meg elég guba 1rakáson ....ezek qkomoly hevederesellenes kerekes melleti èrvek.
Válasz *** HM *** #872. hozzászólásárami dint egy hevederes mellett egy gumikerekessel szemben, vagy vica versa?
Válasz drenthe evo #871. hozzászólására802-es hozzászólásba leírtam. Semmi más extra oka nincs.
Mi dönt a ch. mellett a case ellenében 1 nagy cégnél?
Invest stb útálat?
Jóval tehetetlenebb ha sza rul a hurok.
Van ember aki fronthidraulikázza értelmes súllyal elöl?hihetetlen
Válasz GREVEN #870. hozzászólásáraMiért akarod eladni ?
Válasz drenthe evo #868. hozzászólásáraAkkor megnyugodtam hogy a sárgák is igy viselkednek nem csak a mienk.
Én vagy húzok elsőnek 4-5 gépalja forgót és utána a puhán már fordul úgy ahogy vagy tényleg ráemelünk vagy kiemeljük.
Válasz Vinkó75 #866. hozzászólásáraAnnak lehet a turkálás-zsadarás csökkentés volt a célja , esetleg kopás aszfalton mintsem a fordulás könnyítése . Hiszen a minimális fordulókör ez által nem tud kisebb lenni úgysem. A tervezett heveder mérettel a gépnek el kell fordulni bárhol , mert ahhoz van kitalálva.
Válasz bandigh #864. hozzászólásáraAkkor nem áll meg , de szenved vele úgy is. Legjobb ha kiemelem és kész...
Válasz .Feco. #863. hozzászólásáraElsiklottam... Szelektív memória ! Only track ...
Válasz bandigh #864. hozzászólásáraA Claas új hevedere már a kis ívben kanyarodáskor a belső felén megemeli a heveder elejét,ha jól láttam.
Válasz szanberg #832. hozzászólásáraSzerintem nem nagy , csak haladósabb ! Elég lenne ennek a 4 méter nálatok ! Domb , kemény föld... Nekünk is vannak kis földek , de a nagy gép ott is haladósabb . Kevesebb kanyar , kevesebb idő. Lehet bonyultabb a sarokra rátolatni mert hosszù gép , de vissza jön az idő. Mtz vel soha nem fogsz Tigert húzni se nagy se kis földön akármilyen gazdaságos... Amúgy meg ahol két rotoros kombájn van...
Válasz drenthe evo #862. hozzászólásáraDe ha nincs alászedve csak kicsit, akkor is megáll a belső íven lévő heveder? Nem bír forogni kicsit sem?
Válasz drenthe evo #860. hozzászólásáraDe csak az első gép ilyen amit írtam a többi hagyományos kerekes...
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraV tárcsánál ez nekem is így van kanyarban... Nem szeret vele fordulni mert nagy nyomatékot kìván és fogja a bal szivattyút nagyon. Nagy ívben óvatosan ráemelve , vagy teljes kiemelve megy csak.
Válasz .Szabi. #857. hozzászólására
Válasz .Feco. #858. hozzászólásáraItt ez a fél fékezés téma nem játszik... De ugyanaz a hatást éred el egy kormány koppra rántás mozdulattal. ;)
Válasz .Feco. #858. hozzászólásáraHevedersekben csak 1 van, hisz nincs fék mindkét oldalon, minden üzemeltetőnek illene tudni a gép működését amit hajt.
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraHa van egyáltalán két fékpedál...
Újabban egyre több gépben nincs, pl a nézett 9RT-ben is egy pedál volt, néztem egy Fendt 939-et, abban is csak egy volt, demoztunk Axion 930-at, és abban is csak egy volt...
Nem feltétlen értem hogy miért, sokszor elakadasnal épp annyi kell higy kiforditsa magát és aztán kihúzza a munkagépet is...
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraMelyik fékkel segítenél?
Válasz golyó 2 #836. hozzászólásáraMennyibe kerül egy ilyen szett?
Válasz bandigh #854. hozzászólásáraNem próbáltam még.
Válasz GREVEN #853. hozzászólásáraFékpedállal nem lehet neki segíteni?
Válasz .Szabi. #852. hozzászólásáraAmerre fordulok,az oldali nem hajt. Az áll a másik meg kapar.
Válasz GREVEN #851. hozzászólásáraNem oldja az,csak lassítja,nem úgy működik mint a lánctalpasok
Válasz bandigh #850. hozzászólásáraNálunk az a gond, hogy a hajtás feleződik mikor fordulna az ember mert az egyik oldalon oldja a hajtást és nem kanyarodik.
Válasz GREVEN #849. hozzászólásáraNem tudom, csak elméleti síkon, de szerintem a széles heveder jobban letapad a földre a belső íven, nehezebb kis ívben kanyarodni vele.
Válasz .Szabi. #848. hozzászólásáraFüggesztettel sarkon fordul maga mellé ha kell. Mondjuk mi nem szeretjük sarkon fordítani. Vagy fogásra járunk vagy tolatunk egyet a forgókon.
RT-nél, vontatott boronánál, V tárcsánál van ez a jelenség.