Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.5 FtUSD388.65 FtCHF439.37 FtGBP491.4 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Válasz Ádám_86 #142. hozzászólásáraTraktorfék webáruház.A szivattyú számát akkor látod ha szétszeded a gépet,a lamellákat is akkor tudod beazonosítani.
Üdv!
907T Rangert nem tudja hogy milyen típusú Dana Spicer váltóval szerelték? Nem biztos, hogy Claas címkés lamellasort és szivattyút akarnék bele venni
Vagy milyen gyári cikkszámon elérhetők?
Válasz Ádám_86 #139. hozzászólására Szia. Nem tudom sajnos én sem .de lenne néhány kérdésem a gépről.Esetleg kérhetek egy telefonszámot? Előre is köszönöm.
Válasz Milking #137. hozzászólásáraAkkor inkább 40 vagy 45-ös végű.
Nem tudom már hol változik a váltó, végsebesség, tömeg, hidro szivattyú teljesítmény !!!!
Válasz Szabi. #136. hozzászólásáraÚjat nem akarnák csak be akarok fiatalítani 7ezres szériát jobbnak mondják mint a 6-öst.
van egy "öreg"jcb teszi a dolgát,de a fiatalabakal több problémát hallottam.
Én csak a telszámod. :) Privátba küld át légyszives. Vagy a hetven 336hatvan6665 ön csörgess meg aztán majd az ismserősöm visszahívna. Ha nem gond. :) Továbbítanám az ismerősömnek és ő szeretne faggatni. :) Kemény a fékpedáljuk, gyenge a fékhatás és morog fékezéskor.
Diesel Tibi telszámát írja már meg valaki privátban mert nekem elveszett. Egy ismerősöm vett egy 965ös rangert és fékproblémája van vele. Úgy rémlik, hogy Tibibátyánk már ezen túl van. Ezzel kapcsolatban kellene információ.
Először ugyanoda állította a tárcsát az új fejen ahová a régin volt.... kitolt valami 100 cm3 felett.... és 70 cm3 lenne a gyári. De valami 70 lovas Imt trakin ugyanilyen adagolót csak 55 cm3re állítják gyári érték szerint. Szóval a szaki még a hetvenet is sokalta. Végül 73ra sikerült beállítani mondtam hagyja úgy nekem így kell. Pont jó pattogós harapós feszes járású, kicsi fekete pipával hogy már látni ami efölött belemenne azzal nem bírna mit kezdeni. Utána néztem motorszám szerint 70 lovas a gép. Azért megmutatta mit kell buherni ha nem tetszene de ez így pont jó, vétek lenne hozzányúlni.
Beállt az adagolója... már csak sprayyel indult aztán azzal se... elvittem adagolós haverhoz hogy nézze már meg tényleg az adagoló xar vagy vlami levegősödés xopat.. feltette a padra, elkezdte forgatni aztám megfogta a padot. Azt mondja a haver életébe ez a második adagoló ami így látott megállni. Pedig már vagy 2 éve csak adagolózik nagyüzemileg. Szóval nem kellett keresni a hibát tovább új hidraulikus fejet kapott a lapátos szivattyúja is odavolt... azt is újat kapott... új porlasztó csúcsok mert azok is hugyoztak teljesen. Most csak ránézek a kulcsra és már pöccen is.
Azt észrevettem hogy nem mostátok már egy fél EB pót olajsár van a telepudvaron ami a rangerról jött le. Lassan valahová el kell tüntetnem mert ha észreveszi valami okostojás még talajcserét is lelőfog írni. Eddig is ottmostam a gépeket trakit kombájnt mindent. De sose gyűlt meg kosz... most meg már rossz odanézni...
Állórésze vas a vége alu. No azért vannak rajta buherációk rendesen... minden porcikája szét van hullva. Gázbovden mint a gitráhúr csak megy mint egy légvezeteék dörzsöli koptatja minden amihez hozzáér. Ma kidobáltam belóle jópár méter tyúkbelet... a generátor töltőszálja szinte masnira kötve vagy még arra se, szikrázott ahogy mostam, gondolom levitte róla a szigszalalgot a mosó a kosszal együtt és ,nég jópár másikról is olyanokról maibe volt delej is. Vezetékkötegek elcsípve rajta mindenhol... ép csak a testelési pont van meg szilárdan.
Adagolóját viszont marha faxán megcsinálták viszonylag olcsón. Ha valakinek lucas adagolóval problémája van akkor szóljon. Most pöcc röff a gép, és olajszint is visszaállt gyárira meg a hűtője is rendben van. Szóval lehet hogy indulni is fog télen meg olajat se fogja enni meg melegedni se fog.
Most jót röhögtem énis, no nem kárörvendésből.
Én levettem annó és fel is raktam úgy az adagolót, hogy helyén maradt a munkahenger, sőt a nálunk eltöltött 10éve alatt a gépen a kanálbillentő munkahenger felújításán kívül még a kormány kis munkahengerei voltak felújítva az első híd két végén, ennyi. Így hogy azokban mi hogy volt nemtudom sosem láttuk.
Az önindító mondjuk nekem is esett le vagy kétszer
Nem nagyon fértünk hozzá, így mindig csak egy anyával gyorsba felkapattuk oszt jónapot. Persze nem önzáróval mert azt végig hajtatni kellett ez meg felpörrent rá és kész. Merthát mindig sürgős munka közben tett ilyet velünk nem amikor nyugis időszak volt.
Egyébként aluházas gyári önindítója van vagy fekete vasdarab???
csak mert nem emlékszem, hogy a gyárija van e rajta vagy vettem e rá újat!?!?!?
Egyszer néztem Sajószentpéteren volt polcon egy hidraulikás üzletben rá való nem emlékszem meg is vettem e vagy sem....
Vagy csak a gyáriját pucoltuk ki zsíroztuk be....
Írd már meg mert kíáncsi vagyok, teljesen nem emlékszem.
Aztán a kereket húzd meg jól azt el ne hagyd!
Meg azt is mondtam már, hogy a faxnak nyúlkálsz hozzá, mi szinte sosem bántottuk főleg azokat a részeket amikhez te hozzábuheráltál és nem is volt velük baj szimpla 10 év alatt
Szasza! ? Mi jöhet még.... adagolót rendberakták... pöcc-röff a gép.
Adagoló leszerellése közben útvba volt a szintező munkahenger, gondoltam leveszem, nem sokból tart... könnyebb lesz hozzáférni. Alsó csapját kihúztam kifordítottam a bakból és leeaett a munkahenger, k9icsúszott belőle a krómozott szár dugattyú meg nincs a végén. Na fasza akkor már leszedtem a másikat is és félre dobtam, így viszont jól hozzálehetett férni a motor két oldalához... gondoltam lemosom amennyire bírom.... mosás után indítanák... pörög az önindító a motor meg nem forog... nézem hát le van esve... nem volt rajta anya csak kosz tartotta a helyén. Mi jöhet még....
Ennyi a tarifa felénk is ,,,,,,de csak egy napi munkám van,,,,,,az is sajátAzért ha találsz ócóért ,,még ha nem claas is majd átalakítom tessék telózni.
144 hozzászólás
Válasz Ádám_86 #142. hozzászólásáraSzia megvan még a claas 907?
Válasz Ádám_86 #142. hozzászólásáraTraktorfék webáruház.A szivattyú számát akkor látod ha szétszeded a gépet,a lamellákat is akkor tudod beazonosítani.
Üdv!
907T Rangert nem tudja hogy milyen típusú Dana Spicer váltóval szerelték? Nem biztos, hogy Claas címkés lamellasort és szivattyút akarnék bele venni
Vagy milyen gyári cikkszámon elérhetők?
Üdv! A problémám az hogy az irányváltó hátra menetbe kapcsol és hajt,de előre menet semmi. Ha valaki tud segíteni előre is köszi!
Válasz Ádám_86 #139. hozzászólására Szia. Nem tudom sajnos én sem .de lenne néhány kérdésem a gépről.Esetleg kérhetek egy telefonszámot? Előre is köszönöm.
Tudna valaki segíteni, hogy 907T-hez hol lehet kapni a gémbe való csúszó műanyagokat? Az axiál nem talál ilyet.
Válasz Milking #137. hozzászólásáraAkkor inkább 40 vagy 45-ös végű.
Nem tudom már hol változik a váltó, végsebesség, tömeg, hidro szivattyú teljesítmény !!!!
Válasz Szabi. #136. hozzászólásáraÚjat nem akarnák csak be akarok fiatalítani 7ezres szériát jobbnak mondják mint a 6-öst.
van egy "öreg"jcb teszi a dolgát,de a fiatalabakal több problémát hallottam.
Válasz Milking #135. hozzászólásáraÚj(Liebheer corp.)
Régebbi(Kramer corp.)
Kramer variáció inkább, ha újat veszel akkkor Valkonhoz menj krammerért
Igaz,nem Ranger ,de érdekel a vélemény és tapasztalat a Scorpio 7030-35-40-45 sorozatról.gyengesége erősége.stb
Válasz #133. hozzászólásra
Ok. Megvan köszönöm! Holnap keresni fog.
Válasz #132. hozzászólásra
Persze ,már láthatod az adatlapomon a hirdetést .
Válasz #131. hozzászólásra
Ok. Köszönöm! Nem is ma gondoltam. Holnap napközben jó lesz?
Válasz #130. hozzászólásra
Felhívhat de ne ma ,felteszek egy hirdetést és nézd meg .
Válasz #129. hozzászólásra
Azért felhívhat? Mert lehet mást is szeretne kérdezni, nemrég vette a gépet. Vagy szuper titkos a telszámod? :)
Válasz #127. hozzászólásra
Lamella sor csere
Válasz #127. hozzászólásra
úh rossz aszám! Helyesen: hetven33öt666öt.
Válasz #126. hozzászólásra
Én csak a telszámod. :) Privátba küld át légyszives. Vagy a hetven 336hatvan6665 ön csörgess meg aztán majd az ismserősöm visszahívna. Ha nem gond. :) Továbbítanám az ismerősömnek és ő szeretne faggatni. :) Kemény a fékpedáljuk, gyenge a fékhatás és morog fékezéskor.
Válasz #125. hozzászólásra
Mit szeretnél tudni???
ÜdV!
Diesel Tibi telszámát írja már meg valaki privátban mert nekem elveszett. Egy ismerősöm vett egy 965ös rangert és fékproblémája van vele. Úgy rémlik, hogy Tibibátyánk már ezen túl van. Ezzel kapcsolatban kellene információ.
Válasz #123. hozzászólásra
Van, benne kakaó, pont ugyanolyan lett mint volt.
Először ugyanoda állította a tárcsát az új fejen ahová a régin volt.... kitolt valami 100 cm3 felett.... és 70 cm3 lenne a gyári. De valami 70 lovas Imt trakin ugyanilyen adagolót csak 55 cm3re állítják gyári érték szerint. Szóval a szaki még a hetvenet is sokalta. Végül 73ra sikerült beállítani mondtam hagyja úgy nekem így kell. Pont jó pattogós harapós feszes járású, kicsi fekete pipával hogy már látni ami efölött belemenne azzal nem bírna mit kezdeni. Utána néztem motorszám szerint 70 lovas a gép. Azért megmutatta mit kell buherni ha nem tetszene de ez így pont jó, vétek lenne hozzányúlni.
Válasz #120. hozzászólásra
porlasztókat sem vettük ki soha belőle.
Fogadjunk nem megy úgy mint ment!!!!
Van benne ollyan kurázsi???
Válasz #119. hozzászólásra
Á csak néggyel.... 7 helyett 11, igaz akkor még nem volt felső nívón.
Válasz #119. hozzászólásra
Üdvözlöm Józsibácsit... remélem az új kombájnodat is ő szervizeli!
Válasz #118. hozzászólásra
Beállt az adagolója... már csak sprayyel indult aztán azzal se... elvittem adagolós haverhoz hogy nézze már meg tényleg az adagoló xar vagy vlami levegősödés xopat.. feltette a padra, elkezdte forgatni aztám megfogta a padot. Azt mondja a haver életébe ez a második adagoló ami így látott megállni. Pedig már vagy 2 éve csak adagolózik nagyüzemileg. Szóval nem kellett keresni a hibát tovább új hidraulikus fejet kapott a lapátos szivattyúja is odavolt... azt is újat kapott... új porlasztó csúcsok mert azok is hugyoztak teljesen. Most csak ránézek a kulcsra és már pöccen is.
Válasz #116. hozzászólásra
Ja meg mondtam Józsibácsinak()mert neki törött le a nívópálca vége és ő forrasztott rá egy diót hogy ne csússzon be a motorba. mindezt kb 2006-ban.
Szóval mondtam neki, hogy mi a helyzet, a pálca rövid volt és legalább 5literrel több olaj volt mindig a motorban.
Erre ő:
-Hagy fürödjönek...
Válasz #116. hozzászólásra
kábeleket nem mi vágtuk el a gépen, gázbowden is ilyen volt mikor ide került. Az mtz generátort viszont mi buheráltuk rá gyorsba szárító üzem közben.
Indulni ez mindig indult télen is ,ezzel húzgáltuk be az mtz-ket mindig és melegedni is csak nálad melegedett
szét taposod tsávóóóó!
Válasz #115. hozzászólásra
Azt észrevettem hogy nem mostátok már egy fél EB pót olajsár van a telepudvaron ami a rangerról jött le. Lassan valahová el kell tüntetnem mert ha észreveszi valami okostojás még talajcserét is lelőfog írni. Eddig is ottmostam a gépeket trakit kombájnt mindent. De sose gyűlt meg kosz... most meg már rossz odanézni...
Válasz #114. hozzászólásra
Állórésze vas a vége alu. No azért vannak rajta buherációk rendesen... minden porcikája szét van hullva. Gázbovden mint a gitráhúr csak megy mint egy légvezeteék dörzsöli koptatja minden amihez hozzáér. Ma kidobáltam belóle jópár méter tyúkbelet... a generátor töltőszálja szinte masnira kötve vagy még arra se, szikrázott ahogy mostam, gondolom levitte róla a szigszalalgot a mosó a kosszal együtt és ,nég jópár másikról is olyanokról maibe volt delej is. Vezetékkötegek elcsípve rajta mindenhol... ép csak a testelési pont van meg szilárdan.
Adagolóját viszont marha faxán megcsinálták viszonylag olcsón. Ha valakinek lucas adagolóval problémája van akkor szóljon. Most pöcc röff a gép, és olajszint is visszaállt gyárira meg a hűtője is rendben van. Szóval lehet hogy indulni is fog télen meg olajat se fogja enni meg melegedni se fog.
Válasz #110. hozzászólásra
ja és mosni sem szabad!
Sem a motort sem a váltórészt nem mostuk meg soha, így nem is rozsdál a mai napig
Válasz #110. hozzászólásra
Most jót röhögtem énis, no nem kárörvendésből.
Én levettem annó és fel is raktam úgy az adagolót, hogy helyén maradt a munkahenger, sőt a nálunk eltöltött 10éve alatt a gépen a kanálbillentő munkahenger felújításán kívül még a kormány kis munkahengerei voltak felújítva az első híd két végén, ennyi. Így hogy azokban mi hogy volt nemtudom sosem láttuk.
Az önindító mondjuk nekem is esett le vagy kétszer
Nem nagyon fértünk hozzá, így mindig csak egy anyával gyorsba felkapattuk oszt jónapot. Persze nem önzáróval mert azt végig hajtatni kellett ez meg felpörrent rá és kész. Merthát mindig sürgős munka közben tett ilyet velünk nem amikor nyugis időszak volt.
Egyébként aluházas gyári önindítója van vagy fekete vasdarab???
csak mert nem emlékszem, hogy a gyárija van e rajta vagy vettem e rá újat!?!?!?
Egyszer néztem Sajószentpéteren volt polcon egy hidraulikás üzletben rá való nem emlékszem meg is vettem e vagy sem....
Vagy csak a gyáriját pucoltuk ki zsíroztuk be....
Írd már meg mert kíáncsi vagyok, teljesen nem emlékszem.
Aztán a kereket húzd meg jól azt el ne hagyd!
Meg azt is mondtam már, hogy a faxnak nyúlkálsz hozzá, mi szinte sosem bántottuk főleg azokat a részeket amikhez te hozzábuheráltál és nem is volt velük baj szimpla 10 év alatt
Válasz #110. hozzászólásra
Dobj el mindent, és rúgj be! Ez egy ilyen nap...
Válasz #110. hozzászólásra
BAMMEG ILYEN JÓT RÉG RÖHÖGTEM.
Lehet átkéne tenni a poén topikba is
Válasz #110. hozzászólásra
szaszánál csak a levő jó! onnan a gépek a kohóba mennek
Szasza! ? Mi jöhet még.... adagolót rendberakták... pöcc-röff a gép.
Adagoló leszerellése közben útvba volt a szintező munkahenger, gondoltam leveszem, nem sokból tart... könnyebb lesz hozzáférni. Alsó csapját kihúztam kifordítottam a bakból és leeaett a munkahenger, k9icsúszott belőle a krómozott szár dugattyú meg nincs a végén. Na fasza akkor már leszedtem a másikat is és félre dobtam, így viszont jól hozzálehetett férni a motor két oldalához... gondoltam lemosom amennyire bírom.... mosás után indítanák... pörög az önindító a motor meg nem forog... nézem hát le van esve... nem volt rajta anya csak kosz tartotta a helyén. Mi jöhet még....
Válasz #108. hozzászólásra
Annyi mint egy 965-ös ,szűk 70q.
Hány mázsa lehet egy 907es ranger?
Válasz #106. hozzászólásra
Az rendben is van ,,de micsoda ,most hívja fel mindenki???
Válasz #105. hozzászólásra
van neki biztos egy eladó
Válasz #104. hozzászólásra
Kinek írtad?
Eladó06308664327
Válasz #102. hozzászólásra
csak ezen van 10-12 köröm ami maga 100ruppó
Válasz #89. hozzászólásra
szerintem jóval kevesebb
Válasz #100. hozzászólásra
Az nekem nagyon peros ,nekem olyan színű kellene mint a kombájnod.
Jó éjszakát ,,mentem .
Válasz #99. hozzászólásra
na azt találod meg itt hátul a gazban
Válasz #98. hozzászólásra
Melyiken van fenn ez a mohikán????
Válasz #97. hozzászólásra
8 misiért tudok eggyet csak rajta van a Winetou
Válasz #96. hozzászólásra
Ennyi a tarifa felénk is ,,,,,,de csak egy napi munkám van,,,,,,az is sajátAzért ha találsz ócóért ,,még ha nem claas is majd átalakítom tessék telózni.
Válasz #95. hozzászólásra
40-50 óra bérmunka ára egy kanál,mi 8-10ezerért földmunkázumk egy kotrórakodóval
Válasz #94. hozzászólásra
Volna egy kis saját munka de akkor lehet olcsóbb lesz ha megcsináltatom mással.