Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak628 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Sziasztok szeretnék érdeklődni ,hogy tud e valaki unirak600-as hoz hidraulika vezérlő tömböt . Mert töbszöri felújítás után is csepeg. A válaszokat előre is köszönöm.
Szép napot mindenkinek
Tegnap este sikerült hozzám kerüljön egy unirak ifa motor van benne, szerintem inkább multicar.
Esetleg van valakinek valami tapasztalata vele mire kell figyelni
Jól müködhet e?
Elöre is köszönöm a segítséget
Meg tudná mondani valaki, hogy a képen látható sárga csúszókormányzású munkahengernek mi a helyes bekötése? Sajnos a két munkahenger nem egyformán van bekötve a gépben. Köszönöm!
Új hozzászólás
Válasz »#1 info.rendezvenyhangositas | 2020-01-25 21:42:36
Sziasztok,
Boldog tulajdonosa lettem egy átalakított Unirak 400-as gépnek. Saját célokra vettem. Az átalakítás sajnos nem sikerült mindenhol tökéletesen. Szükségem lenne esetleg egy szervizkönyvre, vagy bármilyen rajzra, hogy eredetileg hogy nézett ki a motor - szivattyú rész. Esetleg van valakinek elfekvőben ehhez a géphez hajtóműve? A motor és a szivattyúk közöttire gondolok.
Szia!
Akkor valószínűleg jobban képben vagy nálam, én ezt néztem ki a 600B-re, ez jó-e hozzá (nem a felfogatásra gondolok)? https://auto.jofogas.hu/baranya/Unc_locust_bobcat_stb_arokaso_melyaso_adapter_mini_rakodora_szinte_ujj_97518660.htm
A másik, hogy ezt a gémmel meg tudja emelni, vagy csak a billentő munka
hengerekkel?
A választ (akár mástól is) előre is köszönöm!
Válasz voros16 #33. hozzászólásáraSzia. KRA gépkönyvem van(gépem is), de nem értem milyen adaptert keresel. Nekem ami adapter van , az a traktorra való kapcsoláshoz kell .
Sziasztok! Keresek Unirak 600 b-hez árokásó rögzítéséhez adaptert sürgősen, nagyon fontos lenne! Vagy esetleg a legyártásához rajzot vagy gépkönyvet. Bármi segítség jól jönne.
Légyszíves segítsetek!
Előre is köszönöm szépen :)
Segítséget szeretnék kérni. Ma néztem egy unirak 800ast. Állítólag működött de fokozatosan egyre rosszabb lett.először a fordulás ment el utána a menetelés is szépen lassan.hol kellene a hibát keresni?illetve ki az aki megtudnà csinàlni?
Sziasztok!
Tavaj vettem egy unirak 600 B-t egész jól ment míg egyszer csak balra volt hajlandó menni de fojamatossan. a jobb karra nem reagál csak a bal oldalira így tudtam kijönni a gödörből! a forgattyús házban van két kuplung szerüség jobb és bal oldaliban a jobb oldali hátsó nem reagál a karok mozgatására, nem húzódik össze és nem tágul.
Valaki szakértő segítségét kérném mit lehet tenni?
Köszönöm előre is!
Valószínűleg nem ide tartozik, de esetleg valaki nem ismeri az FR-01-es Kaposgép forgótornyos rakodót??? Egyetlen darab készült belőle és a Strabagnál dolgozott vagy 20 évig, ennyit tudok róla...
Frissen vásárolt joystickos unirakkal van egy kis gondom.
A joystick sokáig "üresen megy", ne mmozdít a gépen, gyakorlatilag a végálláshoz közelítve mozdít rajt. amikor az eladónál kipróbáltam nem éreztem ezt a gondot, volt holtjáték, de nem ekkora.
Ha valakinek van ötlete mi okozhatja ezt, légyszives írja meg!
Köszi előre is
Üdv!
Azt szeretném kérdezni,hogy mekkorák az Unirak méretei(hosszúság,szélesség,stb.),illetve hogy melyik típusú motorral érdemes megvenni?
Légyszives írjatok ,mert teljesen analfabéta vagyok unirak-témába.
Tavaly nyáron beszereztük az említett gépet (Unirak 600), most szeretnénk le műszaki vizsgáztatni zöld rendszámmal, de a forgalmiba csak úgy engedik beírni a géptípust, ha valamilyen hivatalos/félhivatalos leírást mutatunk be róla pl:gépkönyv. Sajnos amikor vásároltuk a gépet már az előző tulajdonosnak sem volt meg a gépkönyv. Interneten sem találni sehol.
Ha lenne valaki annyira jó, hogy el küldi számomra valamilyen elektromos formátumban azt nagyon megköszönném.(Pénzért nem érdekel.)
E-mail címem: szabo.laszlo.hajdunanas@gmail.com
nem, tavaly ketten is vitték volna külföldre 2 millióért, de aztán akkor apám annyiért nem adta. Most meg már levittem az árát 2 millió alá, jóval az alatt lehetne is vinni, de még érdeklődő sincs. A válság miatt nagyon leestek az árak.
mi is gondoltunk erre, ez lesz a következő lépés, csak míg ilyen hideg van, műhely nélkül kint még nem értünk idáig. Aztán bepróbálkoztam fórummal, hátha így már céltudatosan kereshetjük a hibát.
üdv. látom már régi topic, de azért kérdem, hogy sikerült a felújítás? amúgy én már mindenféle motorral láttam unirakot, de mondjuk 3 gyári motorja van: 2 hengeres deutz, 3 hengeres lombardini, ezek a léghűtésesek, illetve 4 hengeres vízhűtéses perkins. Most vettem egy unirakot, kis karos, ugye van nagy, illetve kis karral működtethető is. na ez kiskaros, és mikor lenyomom a kart, hogy mondjuk menjen előre, akkor kis gondolkodás után indul csak el, de mikor elindul, akkor megy, elég gyorsan, elég erővel. De aztán mondjuk hátrahúzom a kart, tehát, hogy tolassak, és akkor megint a gondolkodás jön, a kar hátrahúzása után is még megy egy kicsit előre, majd megáll, és csak az után kezd el tolatni... Tehát nem reagál időben. Így viszonylag "gyorsan" nem lehet vele manőverezni. Gondoltam, hogy a karnál levő szelepek a szarok, szét is szedtem mind a kettőt, de ott semmi gondot nem látok. Gondoltam a hidromotorokra, de mivel ha egyszer elindul akkor megy rendesen, így nem hiszem, hogy azzal lenne a baj. Te nem találkoztál ilyen jelenséggel? illetve nincs ötleted mi lehet? Vagy esetleg egy szerelő elérhetőség, akit meg tudnék kérdezni?
Az unirak gyári motorja eléggé xar 3hengeres léghűtéses lombardini. Amiről még a gyári szerelők is lesújtó véleménnyel vannak. Gyárilag két helyen folyik belőle az olaj az orrán meg száján. :) Én a télen raktam össze egy case 1835-öst. Mulitcar motor lett beletéve nagyon szűkösen de belefért. Ugyanúgy terhelés szabályzós az adagolója 45 paci ami ép egy picivel erősebb mint a gyári motorja de a fordulata is pont annyival nagyobb szóval nem kell grafton járatni és akkor pont jó. Apróhirdetésbe fillérekért lehet találni. Hirdetésbe láttam már 3hengeres zetor motorral is szerelve. Azzal is bizos jobb mint a gyárival.
Üdv mindenkinek!
Kérlek benneteket aki tud unirak bontót írja már le hol( cím, telefonszám stb.)található!!!
Valaki említtette már hogy Mélykúton is van komplett motortól kezdve minden csak akkor is elérhetőséget nem kaptam,
meg állítólag Szarvason is van bontó ( de elérhetőség nincs)
NAGYON FONTOS LENNE!!( minél hamarabb írjatok)
Segítségeteket előre is köszönöm!
További szép napot
47 hozzászólás
Válasz knapp.gabor51 #38. hozzászólásáraÜdvözlöm!
Elérhető valahol a beszkennelt gépkönyv?
Köszönöm
Válasz imre.csagoly #37. hozzászólásáraHelló!
Unirak 600b hidraulika rúd méretek esetleg benne vannak?
Üdvözletem!
UNI 600 B - hez keresnék szerelőt. Kifolyik a gép alján a hidraulika olaj.
Köszönöm!
Válasz pali620sd #43. hozzászólásáraKi újította fel?
Sziasztok szeretnék érdeklődni ,hogy tud e valaki unirak600-as hoz hidraulika vezérlő tömböt . Mert töbszöri felújítás után is csepeg. A válaszokat előre is köszönöm.
Szép napot mindenkinek
Tegnap este sikerült hozzám kerüljön egy unirak ifa motor van benne, szerintem inkább multicar.
Esetleg van valakinek valami tapasztalata vele mire kell figyelni
Jól müködhet e?
Elöre is köszönöm a segítséget
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki, hogy a képen látható sárga csúszókormányzású munkahengernek mi a helyes bekötése? Sajnos a két munkahenger nem egyformán van bekötve a gépben. Köszönöm!
Unirak 400
Létrehozta: info.rendezvenyhangositas, 2020-01-25 21:42:36
Új hozzászólás
Válasz »#1 info.rendezvenyhangositas | 2020-01-25 21:42:36
Sziasztok,
Boldog tulajdonosa lettem egy átalakított Unirak 400-as gépnek. Saját célokra vettem. Az átalakítás sajnos nem sikerült mindenhol tökéletesen. Szükségem lenne esetleg egy szervizkönyvre, vagy bármilyen rajzra, hogy eredetileg hogy nézett ki a motor - szivattyú rész. Esetleg van valakinek elfekvőben ehhez a géphez hajtóműve? A motor és a szivattyúk közöttire gondolok.
Nagyon köszönöm a segítséget és a válaszokat!
András
Szia!
Akkor valószínűleg jobban képben vagy nálam, én ezt néztem ki a 600B-re, ez jó-e hozzá (nem a felfogatásra gondolok)? https://auto.jofogas.hu/baranya/Unc_locust_bobcat_stb_arokaso_melyaso_adapter_mini_rakodora_szinte_ujj_97518660.htm
A másik, hogy ezt a gémmel meg tudja emelni, vagy csak a billentő munka
hengerekkel?
A választ (akár mástól is) előre is köszönöm!
Unirak 600B gépkönyv.Érdklődni:6020/548-8609
Szia!
Aktuális még a kérdés? Gépkönyvem van, ha érdekel, beszkennelem.
Sziasztok! Keresek Unirak 600b gépkönyvet, alkatrész katalógust, használati utasítást.
Unirak 800as géphez keresek valakit aki javított már ilyen gépet.vennék hiányos uzemkeptelent is.
Válasz voros16 #33. hozzászólásáraSzia. KRA gépkönyvem van(gépem is), de nem értem milyen adaptert keresel. Nekem ami adapter van , az a traktorra való kapcsoláshoz kell .
Sziasztok! Keresek Unirak 600 b-hez árokásó rögzítéséhez adaptert sürgősen, nagyon fontos lenne! Vagy esetleg a legyártásához rajzot vagy gépkönyvet. Bármi segítség jól jönne.
Légyszíves segítsetek!
Előre is köszönöm szépen :)
Válasz segitseg2010alapitvany2 #31. hozzászólásáraHívd fel , a fórumon nem aktív , de hirdetőként igen.
Gabesz79 adatlap
Válasz Gabesz79 #17. hozzászólásáraSzia unirak 800as géphez szeretnék segítséget.
Segítséget szeretnék kérni. Ma néztem egy unirak 800ast. Állítólag működött de fokozatosan egyre rosszabb lett.először a fordulás ment el utána a menetelés is szépen lassan.hol kellene a hibát keresni?illetve ki az aki megtudnà csinàlni?
Sziasztok!
Tavaj vettem egy unirak 600 B-t egész jól ment míg egyszer csak balra volt hajlandó menni de fojamatossan. a jobb karra nem reagál csak a bal oldalira így tudtam kijönni a gödörből! a forgattyús házban van két kuplung szerüség jobb és bal oldaliban a jobb oldali hátsó nem reagál a karok mozgatására, nem húzódik össze és nem tágul.
Valaki szakértő segítségét kérném mit lehet tenni?
Köszönöm előre is!
Üdv!
Valószínűleg nem ide tartozik, de esetleg valaki nem ismeri az FR-01-es Kaposgép forgótornyos rakodót??? Egyetlen darab készült belőle és a Strabagnál dolgozott vagy 20 évig, ennyit tudok róla...
Válasz #20. hozzászólásra
Üdv! A kaposgép már nem az a Kaposgép, ahol gyártották, ha esetleg megmondod milyen tpusra van szükséged, talán tudok segíteni gépkönyvvel!
Válasz #22. hozzászólásra
Üdv! Deutz vagy Perkins de a Landini is jó motor!
Talán a vezérlö nyomásodal van baj. Vagy a szelep szorakozik.Nagyon valoszinü szokása a régebbi tipusknál felakad.
Sziasztok
Frissen vásárolt joystickos unirakkal van egy kis gondom.
A joystick sokáig "üresen megy", ne mmozdít a gépen, gyakorlatilag a végálláshoz közelítve mozdít rajt. amikor az eladónál kipróbáltam nem éreztem ezt a gondot, volt holtjáték, de nem ekkora.
Ha valakinek van ötlete mi okozhatja ezt, légyszives írja meg!
Köszi előre is
Üdv. Tudnátok segiteni egy jo unc 060 szervizes telefonszámát megadni!
Üdv!
Azt szeretném kérdezni,hogy mekkorák az Unirak méretei(hosszúság,szélesség,stb.),illetve hogy melyik típusú motorral érdemes megvenni?
Légyszives írjatok ,mert teljesen analfabéta vagyok unirak-témába.
Válasz #20. hozzászólásra
nem imélezni kellene vagy telefon ,de azt is lerakja,személyesen az ilyet ,akkor nem tud lerázni
Már próbáltam egy hónapja, küldtem nekik e-mail-t, de válaszra sem méltattak. De küldök nekik még egyet.
Válasz #18. hozzászólásra
próbáld a a volt gyártónál a kaposgépnél
Tavaly nyáron beszereztük az említett gépet (Unirak 600), most szeretnénk le műszaki vizsgáztatni zöld rendszámmal, de a forgalmiba csak úgy engedik beírni a géptípust, ha valamilyen hivatalos/félhivatalos leírást mutatunk be róla pl:gépkönyv. Sajnos amikor vásároltuk a gépet már az előző tulajdonosnak sem volt meg a gépkönyv. Interneten sem találni sehol.
Ha lenne valaki annyira jó, hogy el küldi számomra valamilyen elektromos formátumban azt nagyon megköszönném.(Pénzért nem érdekel.)
E-mail címem: szabo.laszlo.hajdunanas@gmail.com
Segítségeteket előre is köszönöm.
Ha valakinek bontott unirak alkatrészre van szüksége,vagy javítani kell valamit, unirak felújítással foglalkozom.Vagy ha tudtok hibás,leharcolt gépet megveszem.Ha bármiben tudok segíteni nyugodtan hívjatok. 06205984595
Válasz #15. hozzászólásra
Szia. Megvan még a trágyavilla? Ha igen akkor hol, és mennyiért?
Válasz #1. hozzászólásra
Szevasztok uj vagyok van egy párcucom unirak 600 hoz fogaskerek lánc hajtáshoz +gyári trágyavila ha valakit érdekel.
Válasz #13. hozzászólásra
nem, tavaly ketten is vitték volna külföldre 2 millióért, de aztán akkor apám annyiért nem adta. Most meg már levittem az árát 2 millió alá, jóval az alatt lehetne is vinni, de még érdeklődő sincs. A válság miatt nagyon leestek az árak.
Válasz #12. hozzászólásra
Iveco-t sikerült eladni?
Válasz #11. hozzászólásra
mi is gondoltunk erre, ez lesz a következő lépés, csak míg ilyen hideg van, műhely nélkül kint még nem értünk idáig. Aztán bepróbálkoztam fórummal, hátha így már céltudatosan kereshetjük a hibát.
Válasz #10. hozzászólásra
Amúgy nem laza a lánc?
Válasz #9. hozzászólásra
rendben, köszönöm. feri86217@maffia.hu
Válasz #8. hozzászólásra
irj mailcimet,és holnap irok számot,mert kint van a műhelyben a füzetemben
Válasz #7. hozzászólásra
számát esetleg nem tudná megadni? nem ismerjük.
Válasz #6. hozzászólásra
Nagyhajmás-nemerőpusztán nem vagytok ismerősök ?Ott a Csabi ért hozzájuk
Válasz #5. hozzászólásra
Közbe beállítottam egy nick-nevet, de amúgy igen, Bonyhád mellől, bár én az ifjabbik Kelemen vagyok
Válasz #4. hozzászólásra
Horváth Gábor, Mágocs?
Hali Feri,Honnan irsz?Bonyhád mellől?
üdv. látom már régi topic, de azért kérdem, hogy sikerült a felújítás? amúgy én már mindenféle motorral láttam unirakot, de mondjuk 3 gyári motorja van: 2 hengeres deutz, 3 hengeres lombardini, ezek a léghűtésesek, illetve 4 hengeres vízhűtéses perkins. Most vettem egy unirakot, kis karos, ugye van nagy, illetve kis karral működtethető is. na ez kiskaros, és mikor lenyomom a kart, hogy mondjuk menjen előre, akkor kis gondolkodás után indul csak el, de mikor elindul, akkor megy, elég gyorsan, elég erővel. De aztán mondjuk hátrahúzom a kart, tehát, hogy tolassak, és akkor megint a gondolkodás jön, a kar hátrahúzása után is még megy egy kicsit előre, majd megáll, és csak az után kezd el tolatni... Tehát nem reagál időben. Így viszonylag "gyorsan" nem lehet vele manőverezni. Gondoltam, hogy a karnál levő szelepek a szarok, szét is szedtem mind a kettőt, de ott semmi gondot nem látok. Gondoltam a hidromotorokra, de mivel ha egyszer elindul akkor megy rendesen, így nem hiszem, hogy azzal lenne a baj. Te nem találkoztál ilyen jelenséggel? illetve nincs ötleted mi lehet? Vagy esetleg egy szerelő elérhetőség, akit meg tudnék kérdezni?
Válasz #1. hozzászólásra
Üdv!
Az unirak gyári motorja eléggé xar 3hengeres léghűtéses lombardini. Amiről még a gyári szerelők is lesújtó véleménnyel vannak. Gyárilag két helyen folyik belőle az olaj az orrán meg száján. :) Én a télen raktam össze egy case 1835-öst. Mulitcar motor lett beletéve nagyon szűkösen de belefért. Ugyanúgy terhelés szabályzós az adagolója 45 paci ami ép egy picivel erősebb mint a gyári motorja de a fordulata is pont annyival nagyobb szóval nem kell grafton járatni és akkor pont jó. Apróhirdetésbe fillérekért lehet találni. Hirdetésbe láttam már 3hengeres zetor motorral is szerelve. Azzal is bizos jobb mint a gyárival.
Üdv mindenkinek!
Kérlek benneteket aki tud unirak bontót írja már le hol( cím, telefonszám stb.)található!!!
Valaki említtette már hogy Mélykúton is van komplett motortól kezdve minden csak akkor is elérhetőséget nem kaptam,
meg állítólag Szarvason is van bontó ( de elérhetőség nincs)
NAGYON FONTOS LENNE!!( minél hamarabb írjatok)
Segítségeteket előre is köszönöm!
További szép napot