Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Az alany egy Tm 190 es ami nem inditja el a tlt ír hiba kódót p37 p35 mind a kettő a kapcsóló hibát jelzi .Azt most orvosoltuk hirtelen mert nem volt csak 5 volt a kapcsolonál bent .Kapot külön 12 vot ket napig ment most mar viszont nem .Tipp esetleg hogy hol keresúk a bajt .(Mtz után vette a kollega igy teljesen új műfaj .Ebben a tudatban kerem a segitséget .
Válasz mtz1221 #201. hozzászólására Egyszer tankolás közben láttam meg egy mtz-t, a fülke tetejében hátul egy v alakú horpadás volt kb 50-60 cm mélyen, kérdezem a csávót mi történt a géppel , azt mondta: Rádőlt egy fa.Kérdezem hogy ki volt az az idióta aki rádöntötte?Azt mondta az ürge, hogy: én azt hittem hogy a másik irányba fog dőlni!!!!
üdv mindenkinek!a kérdésem az lenne,a traktornak a fülke eleje,teteje bemegy egy tetőgerenda alá,és egy kicsit beszorul,szóval megakad,lesz valami baja a fülkének?(rugozott fülke,t6155)
Válasz Mokári Ádám #197. hozzászólásáraAz elég baj, nem is értem hogy adhattak ki így ilyen traktort, jó széria ez a cégnél is vannak tm-ek. A 120 as kisgazdaságba talajmunkára lenne jó, de a mechanikus váltóval felejtős. Nagyon változó a talaj, zetorunk van azon legalább van nyúl béka, már az is valami
Sziasztok! A mechanikus váltósban van terhelés alatt kapcsolható fokozat egyáltalán? Két váltókar van, talán úgy működik mint a jd-nál amikor még nem nyomógombos volt a terhelés alatti váltó? Irányváltó a kormányon van mint a másiknál is?
Válasz Garfield #193. hozzászólásáraNekünk ilyen van most is! Szerintem egy kicsit túl van árazva bár mikor vettük az euro se ennyi volt mint most!
A géppel meg vagyunk elégedve most tart 5500 óra körül. Eddig az első agynál egy szimering volt cserélve meg a 4x4 hajtás lamelláit ledarálta de erősített került most már bele! Jó gép mi szeretjük 7500as 6hengeres motor van benne a sulya is meg van hozzá fogyasztása ezàltal elég kedvező. Ha van ami èrdekel róla kérdezz nyugodtan!
Válasz Garfield #193. hozzászólásáraSzomszéd faluban van több darab, volt téesz műk. őket alkalmazotakkal, elég egybe vannak vigyáznak rájuk. De van itt aki többet tud erről szériáról...
Állandóan tönkre teszitek valamelyik gépet, tudom ez már jó, de ha a másik is jó lenne, csak nappal dolgoznátok. Nem mindegy mi van a géporrán, szarvas, vagy bika,, mond a főnöknek.
Meg lett a ludas elvileg 2db csapágy ment szét az agyba meg egy szimering! Köszi mindenkinek a tippet! Ja és azt mondták hogy nem ártana levenni az 1tonna orrsulyból mert az is eheti a csapágyat ...
Válasz #180. hozzászólásra
Én is le tudnám venni a szíjat a lapátokon keresztül de a miénk utolsó szériás 155, és ezeken egy kábel megy bele a viszkóba a hűtő felől, ami ráadásul nem stekker hanem valami lehetetlen apró csavarokkal van rögzítve és ettől nem lehet kivenni a szíjat.
Ezen ráadásul a komp. szíj feszítő nem sima 6 lapfejű csavar hanem torx. De külön kell csinálni kulcsot hozzá mert a rövid dugó az rövid hozzá a hosszú meg nem fér el.
Komolyan mondom röhejes megoldások vannak rajta.
A gázolaj nyomócsövekkel egy jó másfél órát elbabrált olyan szerelő aki 10 éve ezeket csinálja. A múltkor kilazult az ajtózár és nem tudtam kinyitni az ajtót. kívülről persze. pont a hídmérlegen az átvevőnél, csúcsforgalomban.
Tudnák egy listát írni a tervezőmérnökeiknek, hogy mit baxtak el rajta.
És az a bosszantó hogy nem is pénz kérdése volna ez a sok apró részlet.
Meg egy utolsó szériás gépről beszélek, hát akkor milyenek voltak az elsők?
Annyit tudok hogy a claas axion sokkal átgondoltabban van megtervezve.,
Bár azon is maradt néhány rönó megoldás sajnos.
Nekünk is hasonló olajfolyás volt a jobb első keréknél (Tm120). Kicseréltük a kerék felőli nagyobb, és a belső kisebb szimeringet is, de az olajfolyás megmaradt. Aztán mégegyszer szétszedtük, és kiderült, hogy a tengelyt megette a belső szimering. Több tized mm-es mélyedés volt a tengelyen a szimering helyén. Elvittük a tengelyt fémporszórással feltöltetni, majd méretre köszörülték. Viszaszereltük, és azóta nem folyik az olaj.
A szerelő nekünk is valami bronz perselyt mondott hogy az kopott el de ahogy cserélgettem az olajat az agyakba azon az oldalon az olajleeresztő csavarjának mágnesán is mindig nagyon sok fémreszelék volt! Na mind egy majd csütörtökön lesz szétszedve elvileg!
A kompresszor szíjat én is le tudom fejteni a lapátokon keresztül.
Én is cseréltem már a kerékagyban szimmeringet kicsit is ami a kardánnál van meg a nagyot is ez egyik oldalon nekünk is sötétebb volt az olaj de szétszedésnél nem láttunk a csapágyakon semmit viszont amit most belinkelek perselyt azokat kicseréltük mert el voltak kopva. (szerintünk ettől volt sötét színe az olajnak)
Egyik szíjhoz sem kell levenni a lapátot! A kompresszorét is kilehet venni csak ügyesen kell a lapátba igazgatni. Én ha nem húzok pótot már veszem is le 5 perc.
Válasz #177. hozzászólásra
Balmeneten van a ventillátor, egy kemény 8-as csavart kell betenni a megfelelő helyre és akkor le lehet tekerni visszafelé.
De összerakásnál csavarrögzítővel kell összerakni.
A kompresszor szíj cserénél is le kell venni a lapátokat.
Össze van ott zsúfolva minden, ennél már csak a fendt rosszabb.
Nekem sok gondom nem volt a nyuszival eddig, de ezek az undorító moslék fiat megoldások elvették a kedvemet attól hogy még egyszer ilyet vegyek.
De már jó pár éve nem szántunk hanem lazítunk akkor volt utoljára nagy mennyiségű föld szántva amikor az a vizes év volt 2010 azt hiszem.
Akkor a hátulja ami szintén a barázdába megy az nem kaphatott ugyan akkora terhelést csak a jobb eleje?
4005 óra van benne.Gyári ambra multi G-t használunk benne.Lehet hogy az egyoldalú szántogatás ( ágyekével) megtette a hatását mondjuk 2010 be amikor a jó vizes év volt ...
Ne menj azzal sehova , mert a csapágy már össze van törve benne valószínűleg . Ha végleg összeszakad , a darabjai beékelődnek a fogaskerekekhez és mindent szétszaggat. (nekünk volt már ilyen is.) Lehet csak szimering , de lehet hogy csapágy , és ahogy összeszakadt , azért ment ki a szimering is..
Amúgy mennyi óra van benne , és milyen olajat használsz az elejébe ?
Az a baj hogy ikr-es szervíz orosházán van legközelebb az meg tőlünk 70 km és minimum egy 4 uttal számolni kell akkor csak a kiszállás 50 ezer forint kb.Találtunk közelebb szerelőt de az is 7-8km.Fogtörése nincs neki úgy gondolom hanem még a kúpgörgős csapágy mehetett szét még mert néha ilyen nyöszörgős hangot ad ki!Olaj van benne arra figyeltünk!
Szerelő nem tud kimenni? Nehogy nagyobb baj legyen! Én levenném a külső deknit amin az olaj leeresztő is van, és belenéznék nem-e fog tőrt le. A másik, megemelném és oldal irányba megmozgatnám a kereket hogy csapágy törése van-e. Ha van lehetőség ne menj vele messzire! A csapágy, szimering csere Kb 1,5órás munka, 3féle nh-n már cseréltem nem 1 nagy valami.
Nagyon barátságos fogyasztása van 20-22 literrel lazítottam vele 40-45 centin.Eddig nagyobb gond nem volt vele most van 4005 óra benne és nincs még 6. éves a traktor.
Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos
Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos
208 hozzászólás
A hidraulika tömb tetején van négy elektromos szele TLT t kapcsolja másik TLT fék 4WD Dif lok ezt keressétek. Első lépésként kap e áramot aTLT szelep.
Kerdves Uraim
Az alany egy Tm 190 es ami nem inditja el a tlt ír hiba kódót p37 p35 mind a kettő a kapcsóló hibát jelzi .Azt most orvosoltuk hirtelen mert nem volt csak 5 volt a kapcsolonál bent .Kapot külön 12 vot ket napig ment most mar viszont nem .Tipp esetleg hogy hol keresúk a bajt .(Mtz után vette a kollega igy teljesen új műfaj .Ebben a tudatban kerem a segitséget .
Köszi előre is
Válasz fexco #205. hozzászólására Ha te voltál vele csak érezted hogy feszült-e vagy sem?
Válasz rsándor #204. hozzászólásáraezen nemlátok semmi sérülést,igaz,nemnagyon néztem,mert sötét volt,de annyit tud engedni a fülke szerintem...???
Válasz mtz1221 #201. hozzászólására Egyszer tankolás közben láttam meg egy mtz-t, a fülke tetejében hátul egy v alakú horpadás volt kb 50-60 cm mélyen, kérdezem a csávót mi történt a géppel , azt mondta: Rádőlt egy fa.Kérdezem hogy ki volt az az idióta aki rádöntötte?Azt mondta az ürge, hogy: én azt hittem hogy a másik irányba fog dőlni!!!!
Válasz fexco #202. hozzászólásáraMiért nem engedted le az abroncsokat?
Válasz mtz1221 #201. hozzászólására1-2centin mulott....annyit engedni kéne a rugozásnak nem????
Válasz fexco #200. hozzászólásáraAzt akarod mondani hogy egy vadi új traktort beszorítottál a gerenda alá
üdv mindenkinek!a kérdésem az lenne,a traktornak a fülke eleje,teteje bemegy egy tetőgerenda alá,és egy kicsit beszorul,szóval megakad,lesz valami baja a fülkének?(rugozott fülke,t6155)
Válasz Mokári Ádám #197. hozzászólásáraAz elég baj, nem is értem hogy adhattak ki így ilyen traktort, jó széria ez a cégnél is vannak tm-ek. A 120 as kisgazdaságba talajmunkára lenne jó, de a mechanikus váltóval felejtős. Nagyon változó a talaj, zetorunk van azon legalább van nyúl béka, már az is valami
Válasz Mokári Ádám #197. hozzászólására
Válasz Koszi. #196. hozzászólásáraNincs.
Sziasztok! A mechanikus váltósban van terhelés alatt kapcsolható fokozat egyáltalán? Két váltókar van, talán úgy működik mint a jd-nál amikor még nem nyomógombos volt a terhelés alatti váltó? Irányváltó a kormányon van mint a másiknál is?
Válasz Garfield #193. hozzászólásáraNekünk ilyen van most is! Szerintem egy kicsit túl van árazva bár mikor vettük az euro se ennyi volt mint most!
A géppel meg vagyunk elégedve most tart 5500 óra körül. Eddig az első agynál egy szimering volt cserélve meg a 4x4 hajtás lamelláit ledarálta de erősített került most már bele! Jó gép mi szeretjük 7500as 6hengeres motor van benne a sulya is meg van hozzá fogyasztása ezàltal elég kedvező. Ha van ami èrdekel róla kérdezz nyugodtan!
Válasz Garfield #193. hozzászólásáraSzomszéd faluban van több darab, volt téesz műk. őket alkalmazotakkal, elég egybe vannak vigyáznak rájuk. De van itt aki többet tud erről szériáról...
Válasz F-A-R-M-E-R \ #192. hozzászólásáraJó gépek ezek?
Válasz Garfield #191. hozzászólásáraAz új ára volt ennyi 2007-ben
Hello az a..keresőn hirdetnek egyet 8950000-ért, mi a vélemény?
Válasz #189. hozzászólásra
Válasz #188. hozzászólásra
Az a szarvas ha magához tér még kiszánt 1000 hektárt a fórumtaliig , de ha nincs az MTZ a bika még mindig a homokozóban kapar -
Válasz #187. hozzászólásra
Állandóan tönkre teszitek valamelyik gépet, tudom ez már jó, de ha a másik is jó lenne, csak nappal dolgoznátok. Nem mindegy mi van a géporrán, szarvas, vagy bika,, mond a főnöknek.
Válasz #185. hozzászólásra
Vhogy a szíj nem akrt lejönni.
No és a célszerszám a szíjfeszítőhöz.
Meg lett a ludas elvileg 2db csapágy ment szét az agyba meg egy szimering! Köszi mindenkinek a tippet! Ja és azt mondták hogy nem ártana levenni az 1tonna orrsulyból mert az is eheti a csapágyat ...
Válasz #180. hozzászólásra
Én is le tudnám venni a szíjat a lapátokon keresztül de a miénk utolsó szériás 155, és ezeken egy kábel megy bele a viszkóba a hűtő felől, ami ráadásul nem stekker hanem valami lehetetlen apró csavarokkal van rögzítve és ettől nem lehet kivenni a szíjat.
Ezen ráadásul a komp. szíj feszítő nem sima 6 lapfejű csavar hanem torx. De külön kell csinálni kulcsot hozzá mert a rövid dugó az rövid hozzá a hosszú meg nem fér el.
Komolyan mondom röhejes megoldások vannak rajta.
A gázolaj nyomócsövekkel egy jó másfél órát elbabrált olyan szerelő aki 10 éve ezeket csinálja. A múltkor kilazult az ajtózár és nem tudtam kinyitni az ajtót. kívülről persze. pont a hídmérlegen az átvevőnél, csúcsforgalomban.
Tudnák egy listát írni a tervezőmérnökeiknek, hogy mit baxtak el rajta.
És az a bosszantó hogy nem is pénz kérdése volna ez a sok apró részlet.
Meg egy utolsó szériás gépről beszélek, hát akkor milyenek voltak az elsők?
Annyit tudok hogy a claas axion sokkal átgondoltabban van megtervezve.,
Bár azon is maradt néhány rönó megoldás sajnos.
Válasz #178. hozzászólásra
No és hol kell azt a megfelelő helyet keresni?
Válasz #158. hozzászólásra
Nekünk is hasonló olajfolyás volt a jobb első keréknél (Tm120). Kicseréltük a kerék felőli nagyobb, és a belső kisebb szimeringet is, de az olajfolyás megmaradt. Aztán mégegyszer szétszedtük, és kiderült, hogy a tengelyt megette a belső szimering. Több tized mm-es mélyedés volt a tengelyen a szimering helyén. Elvittük a tengelyt fémporszórással feltöltetni, majd méretre köszörülték. Viszaszereltük, és azóta nem folyik az olaj.
A szerelő nekünk is valami bronz perselyt mondott hogy az kopott el de ahogy cserélgettem az olajat az agyakba azon az oldalon az olajleeresztő csavarjának mágnesán is mindig nagyon sok fémreszelék volt! Na mind egy majd csütörtökön lesz szétszedve elvileg!
A kompresszor szíjat én is le tudom fejteni a lapátokon keresztül.
Én is cseréltem már a kerékagyban szimmeringet kicsit is ami a kardánnál van meg a nagyot is ez egyik oldalon nekünk is sötétebb volt az olaj de szétszedésnél nem láttunk a csapágyakon semmit viszont amit most belinkelek perselyt azokat kicseréltük mert el voltak kopva. (szerintünk ettől volt sötét színe az olajnak)
persely
Válasz #178. hozzászólásra
Egyik szíjhoz sem kell levenni a lapátot! A kompresszorét is kilehet venni csak ügyesen kell a lapátba igazgatni. Én ha nem húzok pótot már veszem is le 5 perc.
Válasz #166. hozzászólásra
Látom válaszoltak a kollégák helyettem! Mire jutottál a géppel, szét lett szedve? Mi lett a baja?
Válasz #177. hozzászólásra
Balmeneten van a ventillátor, egy kemény 8-as csavart kell betenni a megfelelő helyre és akkor le lehet tekerni visszafelé.
De összerakásnál csavarrögzítővel kell összerakni.
A kompresszor szíj cserénél is le kell venni a lapátokat.
Össze van ott zsúfolva minden, ennél már csak a fendt rosszabb.
Nekem sok gondom nem volt a nyuszival eddig, de ezek az undorító moslék fiat megoldások elvették a kedvemet attól hogy még egyszer ilyet vegyek.
A vízszivattyút cserélt már valaki TM-n? Van valami trükkje?
Válasz #175. hozzászólásra
De már jó pár éve nem szántunk hanem lazítunk akkor volt utoljára nagy mennyiségű föld szántva amikor az a vizes év volt 2010 azt hiszem.
Akkor a hátulja ami szintén a barázdába megy az nem kaphatott ugyan akkora terhelést csak a jobb eleje?
Válasz #168. hozzászólásra
gondoltam,hogy ágyekével szántotok és olyankor a jobb eleje kapja csak a terhelést.
Válasz #173. hozzászólásra
Igen,de ha nagy gond van 3 keréken lehet közlekednijobb kerékkel dombra állni és kiékelni a hidat
Válasz #172. hozzászólásra
Tehát akkor ahogy mondták ha felemelem és megmozgatom a kereket oldal irányba akkor lógni fog ha a csapágy össze van törve!
Válasz #171. hozzászólásra
Csak kerékcsapágy van benne a (tűgőrgőkön kívül)
Válasz #169. hozzászólásra
Valószinű csapágy is mert ahogy irtam menet közbe nyüszörög is néha !Ez amúgy konkrétan a kerékcsapágya lenne?
Válasz #169. hozzászólásra
4005 óra van benne.Gyári ambra multi G-t használunk benne.Lehet hogy az egyoldalú szántogatás ( ágyekével) megtette a hatását mondjuk 2010 be amikor a jó vizes év volt ...
Válasz #158. hozzászólásra
Ne menj azzal sehova , mert a csapágy már össze van törve benne valószínűleg . Ha végleg összeszakad , a darabjai beékelődnek a fogaskerekekhez és mindent szétszaggat. (nekünk volt már ilyen is.) Lehet csak szimering , de lehet hogy csapágy , és ahogy összeszakadt , azért ment ki a szimering is..
Amúgy mennyi óra van benne , és milyen olajat használsz az elejébe ?
Válasz #159. hozzászólásra
Szabi mért kérdezted hogy jobb oldali e?
Válasz #165. hozzászólásra
Ha leveszem az agyról a deknit amit mondassz akkor belül a 3 kis fogaskerék az nem tud szétesni? Ami összekapcsolódik a 4x4 hajtáskor is!
Válasz #165. hozzászólásra
Az a baj hogy ikr-es szervíz orosházán van legközelebb az meg tőlünk 70 km és minimum egy 4 uttal számolni kell akkor csak a kiszállás 50 ezer forint kb.Találtunk közelebb szerelőt de az is 7-8km.Fogtörése nincs neki úgy gondolom hanem még a kúpgörgős csapágy mehetett szét még mert néha ilyen nyöszörgős hangot ad ki!Olaj van benne arra figyeltünk!
Válasz #163. hozzászólásra
Szerelő nem tud kimenni? Nehogy nagyobb baj legyen! Én levenném a külső deknit amin az olaj leeresztő is van, és belenéznék nem-e fog tőrt le. A másik, megemelném és oldal irányba megmozgatnám a kereket hogy csapágy törése van-e. Ha van lehetőség ne menj vele messzire! A csapágy, szimering csere Kb 1,5órás munka, 3féle nh-n már cseréltem nem 1 nagy valami.
Válasz #160. hozzászólásra
Nagyon barátságos fogyasztása van 20-22 literrel lazítottam vele 40-45 centin.Eddig nagyobb gond nem volt vele most van 4005 óra benne és nincs még 6. éves a traktor.
Válasz #161. hozzászólásra
Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos
Válasz #161. hozzászólásra
Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos
Válasz #158. hozzászólásra
Nincs a ház elrepedve ?????????
Ez a 120 amúgy mennyit eszik?
Az a marha nagy motor stb.......
Nem bánta meg senki hogy a nagy akciósba belefutott így visszanézve?
Válasz #158. hozzászólásra
jobb oldal?