Gázolaj árak 621 Ft Benzin árak 608 Ft EUR 409.84 Ft USD 388.95 Ft CHF 440.33 Ft GBP 492.13 Ft

Fórum

New Holland TM 120 traktor

Létrehozta: Vendég , 2008-01-25 17:02:16

Kedvencekhez Segítség

208 hozzászólás
Nincs profilkép
#208 Fiat traktor
2024-02-19 17:52:20

A hidraulika tömb tetején van négy elektromos szele TLT t kapcsolja másik TLT fék 4WD Dif lok ezt keressétek. Első lépésként kap e áramot aTLT szelep.

#207 Rasputyin
2024-02-16 13:27:46

Kerdves Uraim

Az alany egy Tm 190 es ami nem inditja el a tlt ír hiba kódót p37 p35 mind a kettő a kapcsóló hibát jelzi .Azt most orvosoltuk hirtelen mert nem volt csak 5 volt a kapcsolonál bent .Kapot külön 12 vot ket napig ment most mar viszont nem .Tipp esetleg hogy hol keresúk a bajt .(Mtz után vette a kollega igy teljesen új műfaj .Ebben a tudatban kerem a segitséget .

Köszi előre is

Nincs profilkép
#206 rsándor
2016-02-26 21:34:45

Válasz fexco #205. hozzászólására Ha te voltál vele csak érezted hogy feszült-e vagy sem?

#205 fexco
2016-02-26 21:25:23

Válasz rsándor #204. hozzászólásáraezen nemlátok semmi sérülést,igaz,nemnagyon néztem,mert sötét volt,de annyit tud engedni a fülke szerintem...???

Nincs profilkép
#204 rsándor
2016-02-26 21:16:51

Válasz mtz1221 #201. hozzászólására Egyszer tankolás közben láttam meg egy mtz-t, a fülke tetejében hátul egy v alakú horpadás volt kb 50-60 cm mélyen, kérdezem a csávót mi történt a géppel , azt mondta: Rádőlt egy fa.Kérdezem hogy ki volt az az idióta aki rádöntötte?Azt mondta az ürge, hogy: én azt hittem hogy a másik irányba fog dőlni!!!! smile hammersmile scared

Nincs profilkép
#203 Mokári Ádám
2016-02-26 21:14:32

Válasz fexco #202. hozzászólásáraMiért nem engedted le az abroncsokat?

#202 fexco
2016-02-26 21:12:16

Válasz mtz1221 #201. hozzászólására1-2centin mulott....annyit engedni kéne a rugozásnak nem????

#201 mtz1221
2016-02-26 21:01:35

Válasz fexco #200. hozzászólásáraAzt akarod mondani hogy egy vadi új traktort beszorítottál a gerenda alá smile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile confusedsmile cursing

#200 fexco
2016-02-26 20:48:09

üdv mindenkinek!a kérdésem az lenne,a traktornak a fülke eleje,teteje bemegy egy tetőgerenda alá,és egy kicsit beszorul,szóval megakad,lesz valami baja a fülkének?(rugozott fülke,t6155)smile confused

#199 Koszi.
2016-02-13 09:01:41

Válasz Mokári Ádám #197. hozzászólásáraAz elég baj, nem is értem hogy adhattak ki így ilyen traktort, jó széria ez a cégnél is vannak tm-ek. A 120 as kisgazdaságba talajmunkára lenne jó, de a mechanikus váltóval felejtős. Nagyon változó a talaj, zetorunk van azon legalább van nyúl béka, már az is valami smile smile

#196 Koszi.
2016-02-12 21:16:53

Sziasztok! A mechanikus váltósban van terhelés alatt kapcsolható fokozat egyáltalán? Két váltókar van, talán úgy működik mint a jd-nál amikor még nem nyomógombos volt a terhelés alatti váltó? Irányváltó a kormányon van mint a másiknál is? smile confused

#195 Gergő87
2016-01-26 23:14:58

smile thumbupcoolVálasz Garfield #193. hozzászólásáraNekünk ilyen van most is! Szerintem egy kicsit túl van árazva bár mikor vettük az euro se ennyi volt mint most!
A géppel meg vagyunk elégedve most tart 5500 óra körül. Eddig az első agynál egy szimering volt cserélve meg a 4x4 hajtás lamelláit ledarálta de erősített került most már bele! Jó gép mi szeretjük 7500as 6hengeres motor van benne a sulya is meg van hozzá fogyasztása ezàltal elég kedvező. Ha van ami èrdekel róla kérdezz nyugodtan!

#194 F-A-R-M-E-R \
2016-01-26 21:40:17

Válasz Garfield #193. hozzászólásáraSzomszéd faluban van több darab, volt téesz műk. őket alkalmazotakkal, elég egybe vannak vigyáznak rájuk. De van itt aki többet tud erről szériáról...

#192 F-A-R-M-E-R \
2016-01-26 21:28:45

Válasz Garfield #191. hozzászólásáraAz új ára volt ennyi 2007-bensmile thumbdownsmile thumbdown

#191 Garfield
2016-01-26 21:13:07

Hello az a..keresőn hirdetnek egyet 8950000-ért, mi a vélemény?

Nincs profilkép
#189 007
2013-11-29 21:30:29

Válasz #188. hozzászólásra

Az a szarvas ha magához tér még kiszánt 1000 hektárt a fórumtaliig , de ha nincs az MTZ a bika még mindig a homokozóban kapar -smile cool

#188 Czanik Sanyi
2013-11-29 21:25:33

Válasz #187. hozzászólásra

Állandóan tönkre teszitek valamelyik gépet,smile biggrinsmile lol tudom ez már jó, smile thumbupcoolde ha a másik is jó lenne, csak nappal dolgoznátok. smile biggrinNem mindegy mi van a géporrán, szarvas, vagy bika,smile lol, mond a főnöknek.smile biggrinsmile lol

#187 lala1
2013-11-29 21:21:56

Válasz #185. hozzászólásra

Vhogy a szíj nem akrt lejönni.
No és a célszerszám a szíjfeszítőhöz.

#186 Gergő87
2013-11-28 22:49:14

Meg lett a ludas elvileg 2db csapágy ment szét az agyba meg egy szimering! Köszi mindenkinek a tippet! Ja és azt mondták hogy nem ártana levenni az 1tonna orrsulyból mert az is eheti a csapágyat ...

Nincs profilkép
#185 4964
2013-11-27 13:42:39

Válasz #180. hozzászólásra
Én is le tudnám venni a szíjat a lapátokon keresztül de a miénk utolsó szériás 155, és ezeken egy kábel megy bele a viszkóba a hűtő felől, ami ráadásul nem stekker hanem valami lehetetlen apró csavarokkal van rögzítve és ettől nem lehet kivenni a szíjat.
Ezen ráadásul a komp. szíj feszítő nem sima 6 lapfejű csavar hanem torx. De külön kell csinálni kulcsot hozzá mert a rövid dugó az rövid hozzá a hosszú meg nem fér el.
Komolyan mondom röhejes megoldások vannak rajta.
A gázolaj nyomócsövekkel egy jó másfél órát elbabrált olyan szerelő aki 10 éve ezeket csinálja. A múltkor kilazult az ajtózár és nem tudtam kinyitni az ajtót. kívülről persze. pont a hídmérlegen az átvevőnél, csúcsforgalomban.
Tudnák egy listát írni a tervezőmérnökeiknek, hogy mit baxtak el rajta.
És az a bosszantó hogy nem is pénz kérdése volna ez a sok apró részlet.
Meg egy utolsó szériás gépről beszélek, hát akkor milyenek voltak az elsők?
Annyit tudok hogy a claas axion sokkal átgondoltabban van megtervezve.,
Bár azon is maradt néhány rönó megoldás sajnos.

#184 lala1
2013-11-27 09:45:34

Válasz #178. hozzászólásra

No és hol kell azt a megfelelő helyet keresni?

smile biggrin

Nincs profilkép
#183 Tm120
2013-11-27 08:46:13

Válasz #158. hozzászólásra

Nekünk is hasonló olajfolyás volt a jobb első keréknél (Tm120). Kicseréltük a kerék felőli nagyobb, és a belső kisebb szimeringet is, de az olajfolyás megmaradt. Aztán mégegyszer szétszedtük, és kiderült, hogy a tengelyt megette a belső szimering. Több tized mm-es mélyedés volt a tengelyen a szimering helyén. Elvittük a tengelyt fémporszórással feltöltetni, majd méretre köszörülték. Viszaszereltük, és azóta nem folyik az olaj.

#182 Gergő87
2013-11-27 01:18:36

A szerelő nekünk is valami bronz perselyt mondott hogy az kopott el de ahogy cserélgettem az olajat az agyakba azon az oldalon az olajleeresztő csavarjának mágnesán is mindig nagyon sok fémreszelék volt! Na mind egy majd csütörtökön lesz szétszedve elvileg!

#181 szekka
2013-11-26 21:40:06

A kompresszor szíjat én is le tudom fejteni a lapátokon keresztül.

Én is cseréltem már a kerékagyban szimmeringet kicsit is ami a kardánnál van meg a nagyot is ez egyik oldalon nekünk is sötétebb volt az olaj de szétszedésnél nem láttunk a csapágyakon semmit viszont amit most belinkelek perselyt azokat kicseréltük mert el voltak kopva. (szerintünk ettől volt sötét színe az olajnak)

persely

#180 gergő07
2013-11-26 21:10:20

Válasz #178. hozzászólásra

Egyik szíjhoz sem kell levenni a lapátot! A kompresszorét is kilehet venni csak ügyesen kell a lapátba igazgatni. Én ha nem húzok pótot már veszem is le 5 perc.

#179 gergő07
2013-11-26 21:08:12

Válasz #166. hozzászólásra

Látom válaszoltak a kollégák helyettem! Mire jutottál a géppel, szét lett szedve? Mi lett a baja?

Nincs profilkép
#178 4964
2013-11-26 19:19:18

Válasz #177. hozzászólásra
Balmeneten van a ventillátor, egy kemény 8-as csavart kell betenni a megfelelő helyre és akkor le lehet tekerni visszafelé.
De összerakásnál csavarrögzítővel kell összerakni.
A kompresszor szíj cserénél is le kell venni a lapátokat.
Össze van ott zsúfolva minden, ennél már csak a fendt rosszabb.
Nekem sok gondom nem volt a nyuszival eddig, de ezek az undorító moslék fiat megoldások elvették a kedvemet attól hogy még egyszer ilyet vegyek.

Nincs profilkép
#177 007
2013-11-26 16:01:29

A vízszivattyút cserélt már valaki TM-n? Van valami trükkje?

#176 Gergő87
2013-11-26 15:19:29

Válasz #175. hozzászólásra

De már jó pár éve nem szántunk hanem lazítunk akkor volt utoljára nagy mennyiségű föld szántva amikor az a vizes év volt 2010 azt hiszem.
Akkor a hátulja ami szintén a barázdába megy az nem kaphatott ugyan akkora terhelést csak a jobb eleje?

Nincs profilkép
#175 .Szabi.
2013-11-26 11:28:29

Válasz #168. hozzászólásra

gondoltam,hogy ágyekével szántotok és olyankor a jobb eleje kapja csak a terhelést.

#174 (Claastra)
2013-11-25 23:35:33

Válasz #173. hozzászólásra

Igen,de ha nagy gond van 3 keréken lehet közlekednijobb kerékkel dombra állni és kiékelni a hidat

#173 Gergő87
2013-11-25 23:32:15

Válasz #172. hozzászólásra

Tehát akkor ahogy mondták ha felemelem és megmozgatom a kereket oldal irányba akkor lógni fog ha a csapágy össze van törve!

#172 (Claastra)
2013-11-25 23:03:23

Válasz #171. hozzászólásra

Csak kerékcsapágy van benne a (tűgőrgőkön kívül)

#171 Gergő87
2013-11-25 23:00:49

Válasz #169. hozzászólásra

Valószinű csapágy is mert ahogy irtam menet közbe nyüszörög is néha !Ez amúgy konkrétan a kerékcsapágya lenne?

#170 Gergő87
2013-11-25 22:56:49

Válasz #169. hozzászólásra

4005 óra van benne.Gyári ambra multi G-t használunk benne.Lehet hogy az egyoldalú szántogatás ( ágyekével) megtette a hatását mondjuk 2010 be amikor a jó vizes év volt ...

#169 drenthe evo
2013-11-25 22:45:49

Válasz #158. hozzászólásra

Ne menj azzal sehova , mert a csapágy már össze van törve benne valószínűleg . Ha végleg összeszakad , a darabjai beékelődnek a fogaskerekekhez és mindent szétszaggat. (nekünk volt már ilyen is.) Lehet csak szimering , de lehet hogy csapágy , és ahogy összeszakadt , azért ment ki a szimering is..

Amúgy mennyi óra van benne , és milyen olajat használsz az elejébe ?

#168 Gergő87
2013-11-25 22:34:31

Válasz #159. hozzászólásra

Szabi mért kérdezted hogy jobb oldali e?

#167 Gergő87
2013-11-25 22:33:19

Válasz #165. hozzászólásra

Ha leveszem az agyról a deknit amit mondassz akkor belül a 3 kis fogaskerék az nem tud szétesni? Ami összekapcsolódik a 4x4 hajtáskor is!

#166 Gergő87
2013-11-25 22:30:35

Válasz #165. hozzászólásra

Az a baj hogy ikr-es szervíz orosházán van legközelebb az meg tőlünk 70 km és minimum egy 4 uttal számolni kell akkor csak a kiszállás 50 ezer forint kb.Találtunk közelebb szerelőt de az is 7-8km.Fogtörése nincs neki úgy gondolom hanem még a kúpgörgős csapágy mehetett szét még mert néha ilyen nyöszörgős hangot ad ki!Olaj van benne arra figyeltünk!

#165 gergő07
2013-11-25 21:51:43

Válasz #163. hozzászólásra

Szerelő nem tud kimenni? Nehogy nagyobb baj legyen! Én levenném a külső deknit amin az olaj leeresztő is van, és belenéznék nem-e fog tőrt le. A másik, megemelném és oldal irányba megmozgatnám a kereket hogy csapágy törése van-e. Ha van lehetőség ne menj vele messzire! A csapágy, szimering csere Kb 1,5órás munka, 3féle nh-n már cseréltem nem 1 nagy valami.

#164 Gergő87
2013-11-25 21:33:14

Válasz #160. hozzászólásra

Nagyon barátságos fogyasztása van 20-22 literrel lazítottam vele 40-45 centin.Eddig nagyobb gond nem volt vele most van 4005 óra benne és nincs még 6. éves a traktor.

#163 Gergő87
2013-11-25 21:29:35

Válasz #161. hozzászólásra

Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos smile thumbdown

#162 Gergő87
2013-11-25 21:29:07

Válasz #161. hozzászólásra

Nincs elrepedve a szimeringnél csöpög a hid felöl benézve ahol átmegy a kardánon a hajtás csak ugye ez már az agyban van meg van benne egy kúpgörgős csapágy is.
És igen a jobb oldali a másik oldaliból mindig olyan tiszta olaj jön le már mint az agyból.Most azt tervezzük hogy levesszük az 1 tonna sulyt az orrárol hoy az se terhelje az úton, csak annyira nem fasza igy menni vele de muszáj lesz vele elmenni a szerelőig az olyan 8km sajnos smile thumbdown

Nincs profilkép
#161 Szabi.
2013-11-25 18:09:22

Válasz #158. hozzászólásra

Nincs a ház elrepedve ?????????smile scaredsmile sweatdrop

#160 *** HM ***
2013-11-25 17:57:52

Ez a 120 amúgy mennyit eszik?
Az a marha nagy motor stb.......
Nem bánta meg senki hogy a nagy akciósba belefutott így visszanézve?

Alkatrész katalógusok

Cikkajánló


20 éve nem történt ilyen Németországban
20 éve nem történt ilyen Németországban
Nemcsak az ipar, de a mezőgazdaság is nagy bajban van.
Az állattartókat és a növénytermesztőket is tönkreteheti ez az elképzelés?
Az állattartókat és a növénytermesztőket is tönkreteheti ez az elképzelés?
A lengyel gazdák is tartanak a Mercosur-megállapodástól.
Szárzúzó 480 cm (összecsukható) / TRB-P - 0 % THM
Szárzúzó 480 cm (összecsukható) / TRB-P...

14.183.505 Ft

Dízel targonca / Eurotrac Agri-10-12 - 0 % THM
Dízel targonca / Eurotrac Agri-10-12 - 0...

8.371.350 Ft

Gruber 11 kapás
Gruber 11 kapás

950.000 Ft

Talajegyengető 180-220 cm-es / Belafer FFR-P - 0 % THM
Talajegyengető 180-220 cm-es / Belafer...

4.050.810 Ft

Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.

[bezárás x]