Az Agroinform Portál adatvédelmi szabályzatának Adatfeldolgozókra vonatkozó pontja az Adatfeldolgozók személye kapcsán módosult. A módosított dokumentum ITT érhető el.
Gázolaj árak621 FtBenzin árak608 FtEUR409.84 FtUSD388.95 FtCHF440.33 FtGBP492.13 Ft
Hirdetés
Felhívjuk látogatóink figyelmét, hogy a fórumban tett bejegyzések vonatkozásában az Agroinform.hu
üzemeltetője felelősséget nem vállal. A jogi felelősség, a bejegyzés írót, hozzászólót terheli.
A fórum szabályzatáról további információ itt.
Helo ZT sek. Szuksegem van 1 kapcsolo gyurure(karmantyura)ami kapcsolja a 3 es 4 es fokozatot a 323 nal . az enyem eltort,nem mukodot rendesen a kuplung rasegito.ha tudtok valahol irjatok. kosz Laci.
Válasz #873. hozzászólásra Én vettem :pl.komplett kuplung, kinyomó csapággyal, traktor adagoló,kuplung összehúzó acél csavarok ,eredeti vonófej-amit a géppel adtam,Ingyen adom az egyik hátsó gumit(50%-os). Vettem a hidralika vízszintes és függő szárakat,fék ferrodol szalag stb.A szétszedett motor nem sokat ér,de én is vettem egy motort! Különben 700e -ért adtam el,éppen bejáratott motorral! Nem leszerelt dolgokat adok el!!
Én amikor eladom-eladtam egy gépet, és olyan típus tudom ,hogy nem lesz odaadtam mindent ,ahogy vitték. Utána úgysem könnyű eladni. Megbontott motor ilyesmi, csak vasba megy a végén. Takarodjon a háztól ,ha vki pénzt ad érte.
Mennyi lett a vége a ZTnek, ha szabad ilyen anyagiasat kérdezni?
szerintetek is adjam el olcsón a zt303 traktorom megmaradt alkatrészeit a vevőnek,vagy kísérletezzek a darabonkénti jobb áron eladással ,aztán vagy viszik vagy nem? (Mörfi szerint mindig arra van szükséged amiből nincs tartalék alkatrészed!!!)
Először 30 ha volt,de most 21 ha van és 3 év múlva az is lejár és 65.évben már nem kell traktorozni és kombájnolni!!Luxus volt 2 traktor 21 hektárhoz!Ezt a nagy traktort 30-80 hektárra méretezték!
Ma elvitték az eladott zt303 traktoromat. Pótalkatrészekért pár nap múlva jönnek. komplett kuplung,traktor adagoló hidralika karok vízszintes és függő,kinyomó csapágy,hátsókerék-ami belső folttal javítható, szétszedett motor pár hiánnyal! Sok volt a gondom vele ,de 4,5 év alatt hozzám nőtt!Hogyan kell levenni az avatarról a Zt képet,mert már nem jogos?
Válasz #862. hozzászólásra
Az eredetvizsga csak azt bizonyítja, hogy eredeti az alváz és a motorszám. Esetleg azt megnézik, hogy körözik-e. De mivel a magyar nyilvántartás elég hiányos('90 előtt főleg), ezért nem elég. Amikor számítógépre felvitték az adatokat valamikor a '90-es évek végén, akkor amit azután nem vittek műszakira, az kikerült a látókörükből, mintha nem is létezne... Az irattárban pedig nem igazán van kedvük előkeresni az adatokat a gépről, már ha van egyáltalán.
Válasz #857. hozzászólásra
Sajna ez van, Jani bá
válasz #9 hozzászólásra ť | Karcsibácsi küldte be 2008-08-06 21:36:15-kor
Válasz #1. hozzászólásra
Eddig forgalomba nem helyezett traktort olyan természetes, vagy jogi személy tud forgalomba helyezni akinek számlával, vagy adás-vételi szerződéssel igazolhatóan a tulajdonában volt 2000.12.31 előtt. Akkor is igazolni kell a származást új korától kezdve. Esetleg elfogadja az okmányiroda, hogy régen megszűnt a TSZ, akié volt. Az biztos, ha semmilyen papír nincs, akkor nem megy, még a zöld rendszám sem.
válasz #18 hozzászólásra ť | korzo küldte be 2009-05-04 08:04:21-kor
Válasz #14. hozzászólásra
No, rákérdeztem az aktuális helyzetre. A lényeg:
A gép tulajdonjogának végigkövethetőnek kell lennie. Ez eddig tiszta.
Ha most kerül először forgalomba helyezésre (magyarul eddig nem volt rajta rendszám), akkor sajnos a hatályos jogszabályoknak megfelelően, meg kell felelnie a Tier III károsanyag kibocsátási előírásnak (ez pl. JD-nél nagyjából a 30-as szériát jelenti). Viszont ezt nem minden felügyelet ellenőrzi (bár kéne), így előfordulhat, hogy valahol átcsúszik a gép (okosba')
Mind a Piros, mind a Fekete rendszám forgalomba helyezésnek minősül, ergo: Tier III. Nehéz és erős gép is lehet piros rendszámos, de akkor nem vontathat (önjáró munkagép státusz)
Nem értem! Több hónapja el akarom adni a Zt-met ,de eddig csak érdeklődő volt! Pedig nem rossz gép,csak kényes és hozzáértőnek való! Az emberek vagy nem ismerik(Nem túl sok van belőle) vagy nincs pénzük?
Válasz #845. hozzászólásra
Szevasztok, aszt kérdezném tőletek hogy a ZT-ben a töltés hogy müködik, mind a két akku töltődik egyszere vagy hogy van, és hol van a fesszabályzó nekem a generátoron több vezeték van, szerintem, Warburg generátor. Köszi előre is,
Savat nem rakunk aksiba csak ha formázzuk!!
Vizet megint nem rakunk aksiba mert az nem oda való!!
Desztillált vizet töltünk utána hogy az ólom lemezeket ellepje legalább 10-15 miliméterrel...
Alakitsd át.Tegyél rá ifa teherautó szivattyút,az oldalt van a generátor alatt.Egy kis átalakitás és jobb,mert nem kell baxakodni ha ékszijat akarsz cserélni.
Üdv Zt-sek.
A kormányszervó szivattyúját a főtengely szíjtárcsájával
összekötő gumihengerek sorozatosan rövid használat után
tönkremennek, ráadásul rendszerint "letollazzák" a ventillátorlapátot is.Ezeket a hengereket mivel lehetne
helyettesíteni?Tud valaki valami okosságot?
886 hozzászólás
Válasz Adam91 #885. hozzászólásáraszántásnál , vagy olyan munkaeszköznél van jelentösége ami talajkövetést kíván
Válasz mjm #884. hozzászólásáraokéés, köszönöm szépen ! Mostmár csak abban segíts, hogy ez mi célt is szolgál a gépben !
Válasz Adam91 #883. hozzászólásáraa nagyobbik gomb az oldalán van egy pöcök az elforditáshoz lenyomni vagy felhuznikell
Válasz mjm #882. hozzászólásáraKöszönöm a segítséget. 2 tekerhető van rajta, melyikre gondolsz ?
Válasz Adam91 #881. hozzászólásáraa vezértömbön van egy tekerő gomb állisd másik állásba
Üdv. Tudtok abban segíteni, hogy miért emeli fel folyamatosan magától a hátsó függesztést ?
Köszönöm előre is !
Helo ZT sek. Szuksegem van 1 kapcsolo gyurure(karmantyura)ami kapcsolja a 3 es 4 es fokozatot a 323 nal . az enyem eltort,nem mukodot rendesen a kuplung rasegito.ha tudtok valahol irjatok. kosz Laci.
Tiszteletem!
Keresek zt-303 ra hűtőmaszkot! (ami az elején van, ha leveszem hozzáférek a légszűrőhöz)
e-mailom: wagner.arnold@freemail.hu
Válasz #877. hozzászólásra Nem jött érte! Mondtam neki,hogy ez úgy van:Mindig abból van tartalékod amire nem lesz szükséged!(Mörfi - magyarosan)
Válasz #872. hozzászólásra
Szóval elkelt a nagy erős! Add oda a vevőnek szerintem.
Akinek zt-je van az apróban nézze meg mit árulok!
Válasz #873. hozzászólásra Én vettem :pl.komplett kuplung, kinyomó csapággyal, traktor adagoló,kuplung összehúzó acél csavarok ,eredeti vonófej-amit a géppel adtam,Ingyen adom az egyik hátsó gumit(50%-os). Vettem a hidralika vízszintes és függő szárakat,fék ferrodol szalag stb.A szétszedett motor nem sokat ér,de én is vettem egy motort! Különben 700e -ért adtam el,éppen bejáratott motorral! Nem leszerelt dolgokat adok el!!
Válasz #872. hozzászólásra
Én máshogy tapasztaltam.Ami van,az azért,mert sose kell semmire,vagy már levett rossz!
Válasz #872. hozzászólásra
Én amikor eladom-eladtam egy gépet, és olyan típus tudom ,hogy nem lesz odaadtam mindent ,ahogy vitték. Utána úgysem könnyű eladni. Megbontott motor ilyesmi, csak vasba megy a végén. Takarodjon a háztól ,ha vki pénzt ad érte.
Mennyi lett a vége a ZTnek, ha szabad ilyen anyagiasat kérdezni?
szerintetek is adjam el olcsón a zt303 traktorom megmaradt alkatrészeit a vevőnek,vagy kísérletezzek a darabonkénti jobb áron eladással ,aztán vagy viszik vagy nem? (Mörfi szerint mindig arra van szükséged amiből nincs tartalék alkatrészed!!!)
Válasz #870. hozzászólásra Ez egy igazi hitvallás !!
A korom miatt is vonzódom a régebbi gépek iránt!
Először 30 ha volt,de most 21 ha van és 3 év múlva az is lejár és 65.évben már nem kell traktorozni és kombájnolni!!Luxus volt 2 traktor 21 hektárhoz!Ezt a nagy traktort 30-80 hektárra méretezték!
Na végre! Sajnos ez nem elég éles,de majd szója aratáskor megtörlöm a lencsét!
Most meg törölte,de újat viszont nem veszi be!
Próbáltam törölni az avatatomat,de nem reagál a változtatásra!
Ma elvitték az eladott zt303 traktoromat. Pótalkatrészekért pár nap múlva jönnek. komplett kuplung,traktor adagoló hidralika karok vízszintes és függő,kinyomó csapágy,hátsókerék-ami belső folttal javítható, szétszedett motor pár hiánnyal! Sok volt a gondom vele ,de 4,5 év alatt hozzám nőtt!Hogyan kell levenni az avatarról a Zt képet,mert már nem jogos?
Válasz #862. hozzászólásra
Az eredetvizsga csak azt bizonyítja, hogy eredeti az alváz és a motorszám. Esetleg azt megnézik, hogy körözik-e. De mivel a magyar nyilvántartás elég hiányos('90 előtt főleg), ezért nem elég. Amikor számítógépre felvitték az adatokat valamikor a '90-es évek végén, akkor amit azután nem vittek műszakira, az kikerült a látókörükből, mintha nem is létezne... Az irattárban pedig nem igazán van kedvük előkeresni az adatokat a gépről, már ha van egyáltalán.
Válasz #858. hozzászólásra Az azért nem tudom,hogy mi a ló...nak van akkor az eredetvizsgálat??? Jó pénzért semmi?!
Válasz #859. hozzászólásra Nem tudom!
Ma lejjebb vittem 50eft-al a zt-t árát! Előbb utóbb elkel majd!
Válasz #858. hozzászólásra
Ha volt valaha valamilyen rendszáma, az akkor más tészta...
Válasz #857. hozzászólásra
Sajna ez van, Jani bá
válasz #9 hozzászólásra ť | Karcsibácsi küldte be 2008-08-06 21:36:15-kor
Válasz #1. hozzászólásra
Eddig forgalomba nem helyezett traktort olyan természetes, vagy jogi személy tud forgalomba helyezni akinek számlával, vagy adás-vételi szerződéssel igazolhatóan a tulajdonában volt 2000.12.31 előtt. Akkor is igazolni kell a származást új korától kezdve. Esetleg elfogadja az okmányiroda, hogy régen megszűnt a TSZ, akié volt. Az biztos, ha semmilyen papír nincs, akkor nem megy, még a zöld rendszám sem.
válasz #18 hozzászólásra ť | korzo küldte be 2009-05-04 08:04:21-kor
Válasz #14. hozzászólásra
No, rákérdeztem az aktuális helyzetre. A lényeg:
A gép tulajdonjogának végigkövethetőnek kell lennie. Ez eddig tiszta.
Ha most kerül először forgalomba helyezésre (magyarul eddig nem volt rajta rendszám), akkor sajnos a hatályos jogszabályoknak megfelelően, meg kell felelnie a Tier III károsanyag kibocsátási előírásnak (ez pl. JD-nél nagyjából a 30-as szériát jelenti). Viszont ezt nem minden felügyelet ellenőrzi (bár kéne), így előfordulhat, hogy valahol átcsúszik a gép (okosba')
Mind a Piros, mind a Fekete rendszám forgalomba helyezésnek minősül, ergo: Tier III. Nehéz és erős gép is lehet piros rendszámos, de akkor nem vontathat (önjáró munkagép státusz)
Válasz #856. hozzászólásra Ha fiatal lennék ,már levizsgáztattam volna (100-150-ből kijönne)
Válasz #855. hozzászólásra Szerintem ennyit ér!Nem sürget az idő! Most nagyon jó állapotban van!
Válasz #853. hozzászólásra
Jani bácsi talán kicsit sokat kérsz egy papir nélküli traktorért,félre ne éerts de én is inkábba tiedet venném mint akármilyen csili-vili Mtz-t
Válasz #853. hozzászólásra
talán nem ismerik és pénzük sincs...bontásból nem lehetne kiárulni az árát?
Nem értem! Több hónapja el akarom adni a Zt-met ,de eddig csak érdeklődő volt! Pedig nem rossz gép,csak kényes és hozzáértőnek való! Az emberek vagy nem ismerik(Nem túl sok van belőle) vagy nincs pénzük?
Üdv.Meg tudná nekem irni valaki,hogy a tlt kar alatt van egy másik kar és hogy mit kapcsolok vele pontosan.A választ előre is köszönöm.
Válasz #850. hozzászólásra Így próbálom kivenni! Kösz!
Válasz #848. hozzászólásra
Megszakadt vagy beleszakadt?
Ha a menet szakadt meg, akkor alá kell feszíteni csavarhúzóval és dugókulccsal csavarni le.
Válasz #848. hozzászólásra
én belefurtam egy 12-es menetet, egy 12-es menetes szálat becsavartam rá egy rángatós sulyt,és kirángattam
Hogyan kell kivenni egy megszakadt olaj leeresztő csavart!
Válasz #839. hozzászólásra
Nevem alatt ott a hirdetés,ott van tel szám.
Válasz #845. hozzászólásra
Szevasztok, aszt kérdezném tőletek hogy a ZT-ben a töltés hogy müködik, mind a két akku töltődik egyszere vagy hogy van, és hol van a fesszabályzó nekem a generátoron több vezeték van, szerintem, Warburg generátor. Köszi előre is,
Válasz #844. hozzászólásra
töltsd fel aksi tőltővel+deszt víz és utána vegyél egy mérőt()benzinkúton is lehet venni...
32 bauméfok...
Válasz #841. hozzászólásra
Biztos hogy nem kell bele sav bizonyos alacsony savsűrűség esetén . mintha hallotam volna már.
Válasz #841. hozzászólásra
Természetesen desztilált vizre gondoltam KÖszi.
Válasz #841. hozzászólásra
Természetesen desztilált vizre gondoltam KÖszi.
Válasz #840. hozzászólásra
Savat nem rakunk aksiba csak ha formázzuk!!
Vizet megint nem rakunk aksiba mert az nem oda való!!
Desztillált vizet töltünk utána hogy az ólom lemezeket ellepje legalább 10-15 miliméterrel...
Válasz #839. hozzászólásra
Üdv .nem tudja valaki hogy az akkumlátorba mikor kell vizet illetve savat tenni? Köszi előre is.
Bocsi! A ZT-323-ba írtam Zt Tominak ,tel. számot kérve.
Válasz #837. hozzászólásra
Alakitsd át.Tegyél rá ifa teherautó szivattyút,az oldalt van a generátor alatt.Egy kis átalakitás és jobb,mert nem kell baxakodni ha ékszijat akarsz cserélni.
Üdv Zt-sek.
A kormányszervó szivattyúját a főtengely szíjtárcsájával
összekötő gumihengerek sorozatosan rövid használat után
tönkremennek, ráadásul rendszerint "letollazzák" a ventillátorlapátot is.Ezeket a hengereket mivel lehetne
helyettesíteni?Tud valaki valami okosságot?