Hirdetés
Fórum
Cikkajánló
Támogatott tartalom
Minden jog fenntartva.
© 2024 Agroinform Média Kft.
746 hozzászólás
Jóestét mindenkinek!
Kombinátort szeretnék venni 50-es mtz után, mekkorát érdemes, mert ugytudom hogy ahhoz sebesség is kell.
Előre is köszönöm.
Egy ismerősöm bukócsöves 50-est keres megvételre, Békés-, Csongrád- megyében, talán egy kicsit meszebb is. Lehetőleg valami nemű dokumentummal ellátottat. Aki tud ilyet eladót az írjon nekem ide, vagy ohartmi(kukac)gmail.com
Köszönöm!
HELLÓ,meg tudja vki nekem mondani mennyibe kerül cakkon pak egy mtz 50es átiratás,előre is köszi sürgős lenne.
Válasz #745. hozzászólásra
Az ilyen hozzaallasok miatt nem vettem tavaly tarcsat
Válasz #740. hozzászólásra
110 ropiért bomba üzlet volt !Egy cseppet se idegeskedj .Én az ilyet 320 .-ért hirdettem.( Meg is maradt)
A tarlót olyan 5-8 cm mélyen vágta, hogy nézegettem. sztem az 56-os lap az már nagy, mert ahhoz már sebesség is nagyobb kell amit az 50-es márnem bírna.
Válasz #742. hozzászólásra
Bar egy tarcsara szerintem nem art legalabb 56-os lap... Azokkal a lapokkal mennyire megy bele a tarloba?
Néztem, és szerintem igen öntényből vannak a távtartók. Sztem sem volt drága azért is nem szalasztottam el.
Válasz #740. hozzászólásra
A tavtartok ontvenyek rajta? Annyiert nem volt draga, szerintem... Lehet a grubert el kene cserelnem egy 2.5-3 meteres tarcsara... Mivel hamar buntetnek a gaz miatt... Tarcsaval hiaba kell 2x megjarni, de az elso menet utan mar nem szolhatnak semmit...
Üdv mindenkinek!
Ma utánnajártam, hogy itt a környéken ki milyen véleménnyel van, és megvettem a tárcsát 110 ezerért. Ott egy jumz 65-ös húzta, ugy voltam vele h a 15 Le különbség nem olyan sok. Ki is próbáltam, 5.-el vitte a tarlón, szántáson 4.-el. Igaz könnyűtárcsa, asszem olyan 40 cm-es lapok vannak rajta csak.
Válasz #738. hozzászólásra
En is tarlohantasrol beszelek... Szantaselmunkalasnal az 180-as erdeszeti tarcsa is fogja a traktort
elbirni elbirja,en is elbirok 50kilos zsakot tele,de nem tudok olyan sokaig menni vele.de ki h van vele,ha kell neki az a tarcsa,meg ha ois ugy gondolja,h eleg neki az 50-es hadd csinalja,en csak a tapasztalatomat irtam le.evel nem akarok megserteni senkit
Válasz #735. hozzászólásra
Helló! Én is 82-el Húzom a GD 3,2 román tárcsát. Tarlóban húzom 7.-kel mint az állat.Nagyon könnyű,súlyozni kell,szántáselmunkálásban 5. is elég neki.Szerintem az 50-es elbírja,jó hát nem Himalája földeken.
Válasz #728. hozzászólásra
pont ez az hogy nem akakrom átíratni ,csak legyen papírja ha kell később le tudjam vizsgáztatni ,meg át tudjam íratni,denekem nem nagyon kell papír mostanság műszaki mert földúton ki tudok menni,de ki tudja mi lesz később ,és ha kell műszaki így le fogom tudni műszakiztatani ha régi forgalmija van ,csak arra voltam kíváncsi ha ilyet veszek át kell -e íratni de ezek szerint nem ha csak levizsgázatom majd akkor.
Válasz #730. hozzászólásra
Én 82essel húzok 3.2 méterest,kell neki a 4 kerékhajtás ,meg max 5. ,mert fogja rendesen,szerintem az 50eswt kinyirnád vele ,ott max egy 2.5 méteres vontatott de inkáb 2 méteres.
szia.nekunk is olyan volt tavaly,de nem nagyon szereti az 50-es.szerintem vegyel egy kisebbet,mert igy csak tonkreteszed
Válasz #732. hozzászólásra
Az a baj a fuggesztettekkel, hogy mind konnyu... Ha nincs rendesen felazva a talaj, akkor csak fut a tetejen...
Szia.
Szerintem nagy neki én 2 méteresthaszmálok 6.-ba 8.-ba
talajtól fűggően.Azzal szépen dolgozik,igaz egy vontatottal szebb munkát lehet csinálni könnyebben.
Válasz #730. hozzászólásra
80-as utan jo...50-es...fene tudja. De ha a 80-as huzza 5.-en, akkor sztem az 50-es elviszi 4.-en... Mennyiert dobaljak a tarcsat?
Jó estét mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, hogy mekkora tárcsát vegyek az 50-esem után, mert van itt egy 3.2-es román vontatott tárcsa, de ezt nagyollom egy kicsit, vagy megvegyem utána? el fogja bírni?
Előre is köszönöm
Válasz #719. hozzászólásra
Ha a kipufogócső vége felfelé nyitott, valószínű, hogy indításkor csak a belehullott csapadék által oldott kormot tolta ki.
Válasz #726. hozzászólásra
Csak úgy tudod átíratni, ha levizsgáztatod és a felügyeletnél kell egy jármú tipus? lapot kérni, hogy ne kelljen munkavédelmi vizsgának alávetni. Legalább is tavaly nekem ezt mondták, amikor a 3szögest le akartam vizsgáztatni...
Válasz #725. hozzászólásra
Hát nem nagy bajok az tuti,de az a baj hogy elvitték az orrom elől,mostanság meg nem is sok van hirdetve,alig látok hirdetve 50es mtz-ket,úgyhogy gőzerővel keresem a megfelelőt,az idén mindekép meg akarom venni ,de legkésőbb jövő márciusig ,mert ha vmit is kell rajta csinálni kaszálásig meg tudom bütykölni.
A kérdésem a következő lenn ,ha háromszögrendszámos trakit veszek régi forgalmisat azt is át kell iratni ,vagy ha csak piros rendszámost veszek ,mennyi manapság egy 50es mtzre az átírás válaszokat előre is köszi.
Válasz #724. hozzászólásra
Nem mondtam, hogy nagy bajok ezek...
Válasz #723. hozzászólásra
lehet nincs termosztát ,megnyüstölni nem nyüstöltem meg hisz nem az én gépem valszínű te sem örülnél neki ha eladnál egy gépet és valaki ütné vágná kipróbáláskor,legalábbis én tuti elkergetném,amúgy meg fél óránál többet ment,nem alapjáraton,kb 10 percet szántot,de vitte 5 el rendesen a kettes ekét,mag egy motorfelújítás nem nagy költség,amúgy szalagot kérdeztem 2-2 ezer ft együtt 4000ft a két szalag valszínű az a baja úgyhogy az meg semmi ,a gumit meg gumisnál be tudja a hasadást vulkanizálni ,a két borda meg nem izgat mert akármikor rámehetek én is egy sínre ami letörheti,meg nem bemutatótraktor lezs az használni akarom
Válasz #719. hozzászólásra
A tlt-nel nem fog a fekszalag...es lehet kicsiket hajt a hajtoszalag... Az en 50-esemen is mindig forog. A szimeringet eszi meg ido elott... Az olaj gyurutores es egyebek utjan kerulhet a kipufogoba. Attol meg az eket elviheti... Ha 60 fokra ment fel csak a viz, akkor nincs termosztat. Es nem is nyustolted meg rendesen;-)
Válasz #719. hozzászólásra
A tlt-nel nem fog a fekszalag...es lehet kicsiket hajt a hajtoszalag... Az en 50-esemen is mindig forog. A szimeringet eszi meg ido elott... Az olaj gyurutores es egyebek utjan kerulhet a kipufogoba. Attol meg az eket elviheti... Ha 60 fokra ment fel csak a viz, akkor nincs termosztat. Es nem is nyustolted meg rendesen;-)
Válasz #720. hozzászólásra
Ennyit vettem észre egyből,de lehet még rejtett hibája,a váltóba vagy a hátuljába,ezeket mindenkép meg csinálniamit mondtam.
Válasz #719. hozzászólásra
annyiért örüljél hogy csak ennyi baja van,
Helló mindenki teganpa néztem egy 50es mtz-t tetszik meg nagyjából meg is egyeztünk a tulajjal rá,de 2 dolog aggaszt az egyik a tlt hiába van kikapcsolva de akkor is forog de lábbal meg tudom állítani ,mi lehet a baj?A másik mikor beindult a kipufogócső tetején olajt köpött ki a motorháztetőre ,de viszont kb egy fél órát nyüstöltem,még szántott is egy kevesett 60 fokra ment fel a víz kartergáz nem volt szinte semmi,meg elég erősnek tünt a motor ,és könnyen indul,de azért ez csak aggaszt,ilyet még nem láttam,jah volt mégegy ami aggsztott hogy a gumi oldala ki volt 3 centin hasadva meg egy két borda letörve de csak az egyiken,amúgy kb 80%os gumik vannank rajta,meg 3 év műszaki esztétikailag is jól néz ki ,annyi hogy szélvédő be van repedve ,de ad hozzá egy újat,csak nem cseréli ki mert nem ért hozzá,amúgy 330ra van lealkudva,de én 300ért akarom ,m,ert ha tlt-t meg a mocit fel kell újítani ,meg egy gumit venni az kb 150 ezer ft.
Válasz #717. hozzászólásra
érdekel ,előre is köszi a képeket!
ha akarod akkor holnap dobok fel képeket
veszprém megye pápa
Válasz #714. hozzászólásra
érdekel csak vmiért nem megy a freemailem,de ha megyakkor írok,melyik megyében lnne amúgy??
hali agrárgyerek én tudok egy nagyon jó 50est vagyis kettőt is de az egyik az drágább ez az 50 es itt van a szomszédomba azért adja el mert már kiöregedett belőle nem sokat dolgozott a gép sz.tem évi max 30-40 üzemórát de nagyon egybe van a motorja a váltója a hidraulika illetve piros rendszám van rajt ha érdekel írj a kosztormate@citromail.hu ra
Válasz #708. hozzászólásra
EGYszer repedt hüvellyel is mutatott az egyik gépem hasonló tüneteket
Válasz #708. hozzászólásra
Én egy 80asnál jártam úgy a gyári hengerfejtömítés lyukas volt,valószínű az baja szerintem.szemmel épp lehetett látni
Válasz #708. hozzászólásra
Hüvely perem szakadás, bár MTZ-re nem jellemző
Válasz #708. hozzászólásra
Nem mondom hogy csináld utánam de nekem bevált a hengerfej tömítés vízüveggel való bekenése.
Válasz #705. hozzászólásra
holnap leveszem a hfejet újra és megnézem,addig is jó éjszakát Nektek!
Válasz #702. hozzászólásra
Ezért irtam azt, hogy ha rendesen csinálták, nekünk van a JD-hez nyomáspoba cumó és eddig amit leteszteltünk nem okozott csalódást, de fontos az hogy meleg v. inkább forró vizben legyen a hengerfej, ja és 8-10 bár eddig nálunk elég volt.
Válasz #699. hozzászólásra
Hidd el ha leveszed a hengerfejet a rozsda szinéről meglátszik az égéstérben ha a pakolás alatt fuj át azt is meglátni csak alaposan meg kell nézni
Válasz #702. hozzászólásra
a karter gáz több mint ami a kipufogón kijön
Válasz #703. hozzászólásra
Igazad van.
Válasz #701. hozzászólásra
A gumigyürűnél inkább az olajhoz folyik a viz
Válasz #697. hozzászólásra
Láttam már szakmühelyben nyomáspróbát,legalábbis annak nevezték felöntötték vizzel nem csurgott alól ez csak vizpróba nem nyomás,ha azt mondják 20 barral megnyomatták a vizteret az már igen
Válasz #699. hozzászólásra
Nem vagyok MTZ guru, de JD-nél rossz hengerfejtömítés és alul a hüvelyeknél a gumigyűrűk horonyhibálya is szokott okozni(utobbi más motornál nem tudom mennyire jelentkezik Jd-nél a rossz fagyálló eszi meg a hornyokat).
Válasz #694. hozzászólásra
a hűtő is új.