Hirdetés
Cikkajánló
Sajtóközlemény
Digitális átállás: két pályázat is megjelenik a közeljövőben
Ki kell aknázni a digitalizációban rejlő lehetőségeket.
Támogatott tartalom
748 hozzászólás
Üdv:
Érdeklődnék,használ valaki 2025-ös sampo kombájnt
vagy tudna mondani róla 1-2 dolgot ???
köszönöm..
Válasz KISMASZEK77 #738. hozzászólásáraIsmerősnek volt, elektromos bajai voltak, nem igazán boldogultak vele, alkatrész nem igazán van hozzá polcon. Eladta egy másik ismerősnek, fél szezon után levágatta mással a sajátját, megszabadult a kombájntól és azóta mással vágatja.
Másik ismerős újonan vette, dolgoznak vele minden évben, de annyira kicsi a teljesítménye hogy 100ha-on sokszor besegit neki a haver a Mega-val.
Egyszóval ha nem volt gazdája és használva volt, akkor lehet beteges és nem biztos hogy előrébb vagy.
Régebben én is nézegettem, de mindenki lebeszélt róla. Vettem inkább egy 108 Maxi-t.
Válasz Pont #743. hozzászólásáraÉn a márkaképviselet miatt nem nézem ezt és az MF márkát. Sk-ban monopolhelyzetben vannak.
Van a közelemben Fend , de mindig szerelik.
Amik nekem szimpatikusak Claas, JD, NH, de a Cese axiál is jó ár érték arányban, meglepetés az a Case teljesítménye.
Válasz csferri #744 hozzászólásár És Laverda is
Válasz Pont #743. hozzászólásáraAzok valójában MF kombájnok.
Válasz Sk Laci #741. hozzászólásáraBocs hogy ebben a topikban, de a Fendt kombájnokról valakinek tapasztalat? Viszonylag alacsonyabb áron mennek, legalábbis használtan, mint a népszerűbb márkák.
Válasz KISMASZEK77 #738. hozzászólásáraIsmerüsömnek ilyen 2065 van. Mára már csak kisegítő kombájn nála a Mega mellett.
Az igazat megmondva gyenge konstrukció, de ha ésszel és kíméletesen van használva, sokat elmegy.
Válasz gazda001 #739. hozzászólásáraSzerintem a a JD nem rossz kombájn.
1 éve JD kombájnt szerettem volna venni, de nem volt ár érték arányban elfogadható eladó darab.....
Válasz gazda001 #739. hozzászólásáraAzt nem tudom,csak sokan ezt a két márkát ismerik el..
Válasz KISMASZEK77 #738. hozzászólásáraMiért a JD annyira szuper???
Sziasztok.
Vettünk egy 2065 Sampo-t.
Ha valakinek van tapasztalata,véleménye,szivesen fogadom.
Tudom, nem egy Claas,Vagy Jd,de elég volt könyörögni a saját pénzemért,hogy egyszer csak odaérnek,ha kevés is a földünk..
Válasz kisritzl #732. hozzászólásáraValószínűleg az utócséplő által befújt toklász törmelék okozza a bajt. A befújt anyagot a szalmarázó ládák alján levő fel-le
mozgó lemezek osztják szét egyenletesen a rostán. Ha ezek a lemezek hiányoznak, vagy sérültek az összes anyagot átfújhatja a jobb
oldalra és ott feltorlódhat. Ha erősen toklászos terményt vágunk ez a gond akkor is előfordulhat, ha semmi baja sincs a kombájnnak. Ilyenkor arra kell törekedni, hogy minél kevesebb toklász kerüljön az utócséplőbe. Ebben segíthet: több toklászoló
betét a dobkosárban, kisebb dobhézag, nagyobb dobsebesség, kisebb rostanyílás,
több szél. Persze ezeket csak annyira szabad
ráállítani, amennyire a magtörés vagy szemveszteség megnövekedése megengedi. Ha ezek sem segítenek marad a tisztítgatás.
Válasz kisritzl #732. hozzászólásáraZöld az anyag,váltsatok silózóra..
Válasz kisritzl #732. hozzászólásáraSzia, nem vagyok gyakorlott, csak elméleti tipp.
Minden új, nem lehet hogy amíg kopott volt nagyobb hézagokkal, gömbölyűbb lemezélekkel szépen dolgozott. Sokminden lett felujítva, "éles" lemezélek, kis hézagok, midez együttesen eredményezi a berakódást? Csak tipp, hangsúlyozom.
Remélem érthető volt amit gondolok...
Jó munkát, kevés port.
Válasz Sk Laci #733. hozzászólásáraNem,, bal oldalt fújja be. De azért köszönöm
Válasz kisritzl #732. hozzászólásáraUtócséplendő anyag, nem véletlenül a jobb oldalán érkezik?
Olyan feladványt adott a 2065 sampo, hogy a jobb oldalán a felsőrosta berakódik. Semmi látványos torzulás nincs. Felújított kb tized mm-re beállított dobkosár, új doblécek, új felső rosta, új síkrosta, és az összes szilent kicserélve. Új lapátok és lapáttartók a szelelőbe. Mi lehet a baj akkor??
Olyan feladványt adott a 2065 sampo, hogy a jobb oldalán a felsőrosta berakódik. Semmi látványos torzulás nincs. Felújított kb tized mm-re beállított dobkosár, új doblécek, új felső rosta, új síkrosta, és az összes szilent kicserélve. Új lapátok és lapáttartók a szelelőbe. Mi lehet a baj akkor??
Válasz jocó64 #728. hozzászólásáraElég annak a 4 sor is! De ha húzni akarod akkor simán viszi a hat sorosat is!
Válasz jocó64 #728. hozzászólásáraElég nagy a kereke!
A 2055-ös elbírja a 6 soros zúzós kukorica adaptert? 115LE Pl.OROS 6211.
Válasz mtz1221 #726. hozzászólásárahttps://www.google.com/search?q=erkunt+harvester&hl=hu&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjJtrT4rITrAhVlkIsKHf93DOAQ_AUoAXoECAsQAw&biw=1396&bih=657
Válasz határjáró #723. hozzászólásáraSzerintem igen.
Én erkuntként láttam belőle.
https://www.youtube.com/watch?v=xng56Q1vl0A&t=650s https://www.youtube.com/watch?v=lacCVIznsy8 https://www.youtube.com/watch?v=gJqNia5LOng
Üdv: A sampo a saját nevén kivül._john deere, massey ferguson,stb márkanéven is gyárt kombájnt!!! Ukrán orosz török és más vegyesvállalatokkal van kapcsolatba. Laverda szintén gyátja a fendt és massey fergasson cselenger, és egyéb néven.
Válasz mtz1221 #721. hozzászólásáraEzeket a Sampokat árulták nálunk(romániában) John Deere szinekben?
Válasz mtz1221 #721. hozzászólásáraIsmerősömnek ilyen van. Elég gyenge szerkezetileg. Nem rajong érte.
Válasz Sk Laci #720. hozzászólásáraNekem is egy kis sampo rosenlew 2055 fáj a fogam.Nem gondolnám hogy félni kell bármelyiktől is,csak a class/jd-nak kb minden van polcon,és ezért vannak túlárazva.Samponál nálunk az alkatrész lenne gond ha gyorsan kell.Ha nem sürgős akkor általában sokkal olcsóbban le lehet mindent gyártatni téli holt szezonba.
Válasz mtz1221 #719. hozzászólásáraLaverda elment a faluból alacsony áron nagyon jó állapotban talán 10 évesen kevés órával. Tsz elnök hirtelen döntése volt, mert pótkocsit akart vásárolni. Ellenértéknek beadta oda, ahonnan a pótkocsit hozta.
Mostanra nincsen egy kombájnjuk se, minden aratást szolgáltatással csináltat.
Idegen ismeretlen multú kombájntól tartok, mert nem messze vettek tőlem "meghajolt rámával". Mindig javítani kell......
Válasz Sk Laci #718. hozzászólásáraNéz rá a laverdákra is.Abból van a szomszéd falú birtokján 10 éve,és azóta dicsérik pedig akkor kb fele ára volt a claasnak.Szerintem a sampo is csak gazda függő mint mindegyik.Itt a faluban most búza aratásban egy averonak nem reteszelték be az asztalát és leakadt az úton full sebességnél.Na az már nyomorult fog maradni mindörökre,hiába claas.
Van itt valaki, aki ismeri a Sampo 3xxx sorozatú kombájnokat?
Mennyire beváltak, mik a hibái?
Meglehetősen jóval olcsóbban /fele áron / árulják kevés motorórával, mint a kategóriájaval megeggyező Claas kombájnokat.
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy valaki nem tud egy eladó NAS keretet Sampo 2065re vagy esetleg, ha van de nem eladó akkor valaki letudná méretezni legyártáshoz? Válaszokat előre is köszönöm
Válasz dvntu #715. hozzászólásáraKöszönöm szépen a segítséget!
26 liter API CG/CH szabványnak megfelelő
15W40-es motorolaj kell bele. A Sampo hon-
lapjáról lehet letölteni hozzá angol nyelvű
gépkönyvet és alkatrészkatalógust.
Válasz tarnyikpal21 #713. hozzászólásáraEngedd le,és meglátod!
Üdv!
Egy kis segítséget szeretnék, Sampo 2065 2003 évjáratba,4.4-es, 150 Le, milyen és mennyi motorolaj kell? Most lesz az első olajcserém benne.
Válasz gazda28 #710. hozzászólásáraKomfort fokozat!Azért van biztosan évjárat béli különbség is!ilyen alapon egy SZk val sem hasonlítható!
Válasz gazda28 #710. hozzászólásáraIgen az! A törekasztal mozgató tengely(eltört 2 szer),lemezei gyengék(egy pár helyen való megtámogatásal orvosolható)!szelelő állitó mehnizmus minden szezon előtt szétszed megjártni és uttána nincs vele gond,mert az állásba össze gyogyul ez tulajdon képpen ugyan az mint a menet variátor csak kisebb.csapágyak jók bennünk.megfelhordó csapágyat cseréltünk viszonylag sűrűn de filléres, cseréje se bonyolult kb félóra ,óra.Meg a ferde csapágyat érdemes 2évente ki cserékni mert ha szenonközbe kell akkor le kell álni és az nem egy jó nagyon kicsi a hely a meghajtó szijtárcsa miatt hozzá teszem ez is filléres csapágy! A gyári szijakal egy vagy kettő kivételel az összeset kilehet váltani.
Válasz p@pesz06 #708. hozzászólásáraMármint a sampo volt komfortosabb?
És emliteted hogy van 1-2 gyenge pontja, pl mik volnának?
Válasz gazda28 #696. hozzászólásáraNekünk volt egy 2055 menet variátoros!mi meg voltunk elégedve vele volt 1-2 gyenge pontja de a oda figyelt rá az ember akkor üzembiztos volt!120le sisu volt benne!kb200ha vágtunk vele évente volt mellette egy e 514 is!sokkal komfortosabb volt,még ugy is hogy nem volt benne klíma, ősszel sokkal jobb volt vele dolgozni...) Ha van kérdésed szívesen válaszolok ha tudok!
Válasz gazda28 #696. hozzászólásáraNekünk volt egy 2055 menet variátoros!mi meg voltunk elégedve vele volt 1-2 gyenge pontja de a oda figyelt rá az ember akkor üzembiztos volt!120le sisu volt benne!kb200ha vágtunk vele évente volt mellette egy e 514 is!sokkal komfortosabb volt,még ugy is hogy nem volt benne klíma, ősszel sokkal jobb volt vele dolgozni...) Ha van kérdésed szívesen válaszolok ha tudok!
Válasz gazda28 #706. hozzászólásáraEgy helyi vállalkozó anno 620 Ha volt a legtöbb amit egy 514-essel levágott egy évben ebből 120 Ha szója volt .
Válasz medikus #705. hozzászólásáraBérmunkával is számolok
Válasz Ares 826 #701. hozzászólására20 hektárra elég egy E512 is!!
Válasz gazda28 #703. hozzászólásáraDe annyival többet is ér!
Válasz später77 #702. hozzászólásáraSzerintem az dupla árba van
Válasz Ares 826 #701. hozzászólásáraNem egy árkategória.
Válasz gazda28 #699. hozzászólásáraMiért nem veszel egy Medion 310 ? Az legalább bírná egész nap heteken keresztül!
Válasz gazda28 #699. hozzászólásáraNekem nem volt, de az ismerősnek igen. Ahogy elmondta, úgy remegett a gép mintha állandóan szét akarna esni, gyenge volt szerinte de nagyon!
Válasz Ares 826 #698. hozzászólásáraMiböl gondolod?
Milyen tapasztalatais vannak?
Jobb mint egy fortschritt e 514?