A vállalat adózás előtti eredménye a tavalyelőtti 172 millió koronáról 212 millióra nőtt 2020-ban. 2017-2020 közötti időszakban a svéd gyártó összesen 43%-kal növelte értékesítését.

„Nagyon erős üzleti eredményt értünk el, különösen, ha figyelembe vesszük az egész évet jellemző kihívásokat. Kiállításokat és üzleti utakat kellett törölnünk, sőt a gyárunkban is a szokásosnál két héttel tovább tartott a nyári leállás, ami két hét extra szabadságot jelentett a dolgozók számára. Mindezek fényében különösen elégedettek vagyunk az elért ereményekkel” – mondja Nicklas Bjersér, a Väderstad gazdasági igazgatója.

Hozátette: A korábbi gyakorlathoz hasonlóan, az eredmény nagy részét a gyártmányfejlesztésbe forgatjuk vissza. Folyamatosan a frontvonalban dolgozunk az innováció, a fejlődés és az új élelmiszertermelési technológiák terén, de ez az, ami a Väderstad kollektíva szívét igazán megdobogtatja.”

„Alázatos és büszke vagyok mindarra, amit elértünk egy ilyen nem szokványos esztendőben. Folyamatosan fejlesztettünk, és bővítettük a dolgozói létszámot is” – mondja Mats Båverud, a Väderstad elnök-igazgatója. „Mégha bizonyos paicokon az értékesítés visszaesésével is kellett szembesülnünk, a korábbi években elindult pozitív trend továbbra is megmaradt. Ugyanakkor számos fontos piacon sikerült teret nyernünk.”

„Az értékesítés több országban növekedett, olyan fontos piacokon, mint pl. Svédország, Németország, Franciaország és Oroszország. Ráadásul a kilátások az új esztendőben is nagyon igéretesek. Kanadában például draszikusan növekedtek a megrendelések, tulajdonképpen az egész éves gyártás már le van kötve. Minden okunk megvan arra, hogy optimistán nézzünk 2021 elé” – fűzte hozzá Nicklas Bjersér.