Ezért, ha eddig még nem tetted meg, kezdj el tájékozódni! Ezzel a cikkel szeretnénk segíteni a döntésedben, hogy milyen szempontokat vegyél figyelembe, amikor növénybiztosítást kötsz.
Az alkuszcég, ami az alacsonyabb díjra törekszik
Sokaknak fontos szempont egy biztosításnál, hogy mennyibe kerül. Mennyi a díja és azt milyen ütemezéssel kell fizetni. A másik szempont az, hogy minél jobb és számára kényelmesebb szolgáltatáshoz jusson. Mi ezt a két fő vágyát teljesítjük be az ügyfeleinknek.
Nem a jutalékunk maximalizálása, hanem az ügyfélelégedettség a célunk – grafika: Pixabay
Nem titok, mi a biztosítók által kifizetett jutalékból élünk, ezért elvileg az lenne a legjobb, ha minél magasabb díjú biztosításokat kötnénk – de nem ez a célunk! Hanem az, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek velünk, kitartsanak mellettünk hosszú éveken keresztül és ezért a lehető legtöbb kedvezményt megadjuk vagy megszerezzük nekik.
A mi célunk az ügyfeleink hosszú távú elégedettsége. Sok ügyfelünk már több, mint 5 éve van velünk, és rajtunk keresztül köti meg minden tavasszal a növénybiztosítását.
Nemcsak az ügyfeleink elégedettek velünk, hanem a biztosítók is: az Allianz például Platina Alkuszi Oklevelet adott nekünk, elismerve a munkánkat.
Az ügyfeleink elégedettsége a 94%-os újrakötési arányban mutatkozik meg
Ez a 94% azt jelenti, hogy 100 gazdából, aki egy adott évben a segítségünkkel kötötte meg a növénybiztosítását, a következő évben 94 megújítja a szerződését. Kevés a panasz, ha vannak problémák, mindent megteszünk, hogy rendezzük – és általában sikerrel.
Ezt úgy tudjuk elérni, hogy cetlik és kockás füzetek helyett egy modern ügyfél- és szerződéskezelő rendszert alkalmazunk, amelyben nyomon tudjuk követni egyenként az ügyfeleinkkel kapcsolatos történéseket, eseményeket és a várható feladatokat.
Így minden munkatársunk képben van, amikor az ügyfelünk telefonál.
A több éve itt dolgozó munkatársaink többnyire névről ismerik az ügyfeleinket
Tudják, kinek milyen a gazdasága, milyen biztosítást szokott kötni, milyen segítségre van szüksége a kötés előtt és után.
Mert a mi munkánk nem a kötéssel ér véget, hanem igazán ott kezdődik!
Mi örökre tervezzük az ügyfélszolgálatot.
Ügyfeleink gyorsan és kényelmesen tudják intézni nálunk biztosítási ügyeiket – fotó: Pixabay
Ez az egyik fő szempont, ami megkülönböztet minket a piacon: elkötelezett munkatársainknak és modern ügyviteli rendszerünknek köszönhetően ügyfeleink gyorsan és kényelmesen tudják intézni nálunk biztosítási ügyeiket.
Ha káresemény történik, akkor is segítünk: Agrisk Kárszemle szolgáltatásunkat pont erre találtuk ki: a gazdáink érdekeit képviseljük a kárügyintézés során, akár a biztosítói kárszemlével egy időben is.
Próbáld ki Te is a kényelmet és törődést a növénybiztosításodban!
Az első lépésed, amely nem kötelez semmire, egy azonnali díjkalkuláció. Csak arra van szükségünk, hol gazdálkodsz, milyen növényeid vannak és az elérhetőségeidre – és pár perc alatt megmutatjuk, milyen díjakra számíthatsz akár négy biztosítónál is!
Töltsd ki a rövid űrlapot és kalkulálj most!