Idén tizenhét éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. A 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság az RWA márkát érdemesnek találta a Business Superbrands 2024 védjegy viselésére.
Business Superbrands 2024 védjegyről szóló oklevél – fotó: RWA
A cég immár 11-dik alkalommal kapta meg ezt az elismerést a szakemberektől, mely megerősíti azt a törekvésüket, hogy anyavállalatuk nemzetközi tapasztalatainak felhasználásával és a hazai agrárium sajátosságainak figyelembevételével segítsék a termelőket a mindennapi működésben, ezáltal biztosítva a könnyebb piacra jutás lehetőségét.
Az RWA Csoport az egyik legnagyobb közép-kelet-európai vetőmag-értékesítő vállalkozás, melynek a teljes vetőmag forgalma meghaladja az évi 200 millió eurót. A nemzetközi cégcsoporton belül a teljes vetőmag-előállítási terület összesen 30.000 hektár (elsősorban gabonafélék, kukorica, de szójabab és repce is).
Az RWA Csoport teljes vetőmag forgalma meghaladja az évi 200 millió eurót – fotó: RWA
A Superbrands programról
A Dun&Bradstreet adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy, a nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban. A díj odaítéléséről egy többlépcsős előszűrést követően a 40 tagú, független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság dönt minden évben.
Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez.
A díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a márkák eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A Superbrandsről bővebben ITT olvashat.