A termék nagy népszerűségnek örvend a térség országaiban – fotó: Pixabay
Korábban a tehénvizeletet káros anyagként kezelték, és nehezen tudták megakadályozni, hogy az elszennyezze az élővizeket, újabban viszont a gyártó saját receptje alapján előállított, új készítményt Japánon kívül Vietnámban és Kambodzsában is értékesítik.
Az új márkanevet úgy lehetne magyarra fordítani, hogy „a talaj újraélesztője”. Az ügyes vállalkozó jól kihasználta azt a helyzetet, hogy Japán és az említett országok a degradált talajaik helyreállításához szükséges műtrágyamennyiség jelentős részét külföldről szerzik be. Ezen országok számára ugyanis a környezetbarát készítmény nagyon is értékes terméket jelent.
A tehénvizelet feldolgozását és értékesítését a japán vállalat két évvel ezelőtt kezdte, és a második évi árbevétele 11 százalékkal növekedett, már meghaladta a 2,13 millió dollárt. Sőt a forgalmat a közeli jövőben növelni és újabb vásárló országokra (Malajziára és a Fülöp-szigetekre) is kiterjeszteni szándékozik, mivel a termék iránt egyre növekvő kereslet mutatkozik. Ezen felül a vállalat vezetője már Brazíliába is elutazott, hogy az új termékét az ottani farmereknek ajánlja.