Ezeket ugyanis csak szigorú minősítési eljárás eredményeképpen lehet alkalmazni a termékeken, amelyeket ezt követően is folyamatosan ellenőriznek – mondta el Benedek Eszter ügyvezető.

A hazai az igazi - Vedd a hazait! banner

„A hazai az igazi" szlogennel elindította 2022. évi integrált kampányát a Magyar Termék Nonprofit Kft. Ennek célja, hogy az ellenőrzött, megbízható eredetű hazai termékekről szóló üzenetet eljuttassa a fogyasztók mind szélesebb köréhez, ezzel is segítve őket a tudatos vásárlásban. A Magyar Termék több mint védjegy, ezek használata egyben közös platformot is jelent a gyártó cégek számára – hangsúlyozta az ügyvezető. Az ezzel járó előnyök az integrált kampányban is megmutatkoznak: egyedi módon megfogalmazott, azonos tartalmú üzeneteik összeadódnak, hatásuk fokozódik, így a brandek egymást is erősítik.

„A hazai az igazi" reklámkampány februárban új imázsfilmmel jelentkezik, amelyben a gyártók egyedi márkajelenetet kaptak. A február 1-je és 28-a között zajló tévékampányban öt védjegyhasználó vesz részt: a Gyulahús Kft. (gyulai májas); a Haladás Mg. Zrt. (Goldenburg burgonya); az NT Kft. (Kunsági Éden étolaj); az URBAN Kft. (Crack szelet) és a SPAR Magyarország Kft. (Regnum friss hús). A közösségi kampány sikerét széles körű üzletlánci kommunikáció is támogatja: egységes arculattal jelenik meg hirdetés és az üzlettéri kihelyezés az Aldi, az Auchan, az É-K Pro Coop, a Mecsek Füszért, a Metro, a Penny és a Tesco üzleteiben.

A Magyar Termék Nonprofit Zrt. az akció végén az érintettek részvételével kampányzáró sajtótájékoztatót tart. Benedek Eszter kiemelte: a februári integrált reklámhadjárat egy cégre eső költsége csupán töredéke egy saját kommunikációs kampányénak. A benne szereplők több csatornán (TV, online, SM, PR stb.) keresztül juttatják el a fogyasztókhoz az értékesítést támogató tartalmakat.

Ez a megjelenés a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel történt együttműködés keretében jött létre.