Bormarketing

Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a hamarosan elkészülő nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos szombaton, a budapesti Vince gálán. Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás hatékonyan felhasználásával erősödhet a magyar bor nemzetközi elismertsége, így a jelenleginél sokkal magasabb áron lehet majd külföldön eladni.

A sikerhez együttműködésre, a magyar borközösség támogató összefogására ugyancsak szükség lesz, és nagyon sok fog múlni a fiatalokon is, hiszen a változásoknak mindig ők a kezdeményezői - hangzott el. Jó érzés ugyanakkor látni, hogy az újításaikat a rendszerváltás utáni első borásznemzedék hagyományaira alapozzák - tette hozzá.

Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszédet mond a Vince gála 2022 elnevezésű rendezvényen a Szépművészeti Múzeumban 2022. november 19-én. Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a kormánybiztos. MTI/Bruzák Noémi

Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos beszédet mond a Vince gála 2022 elnevezésű rendezvényen a Szépművészeti Múzeumban 2022. november 19-én. Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be a kormánybiztos. MTI/Bruzák Noémi

A kormánybiztos szerint a magyaroknak a bor elsősorban nem alkohol, hanem kultúra, és jó lenne, ha "nem csak mi magyarok tudnánk, hogy világhírűek vagyunk" ezen a téren

- fogalmazott. A feladat és a tét egyaránt óriási, de ilyen lehetőség sem volt még, a szőlő-bor ágazat marketingje ekkora segítséget nem kapott korábban. Az ország adottságai kedvezőek, a magyar borászok kiválóak, boraik világszínvonalúak, ki kell tehát használni a lehetőségeket, és az eredmény nem marad el - mondta Rókusfalvy Pál.

Borkóstoló a Vince gála 2022 elnevezésű rendezvényen a Szépművészeti Múzeumban 2022. november 19-én. Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be az eseményen Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos. MTI/Bruzák Noémi

Borkóstoló a Vince gála 2022 elnevezésű rendezvényen a Szépművészeti Múzeumban 2022. november 19-én. Évi 3 milliárd forintot biztosít a kormány a nemzeti bormarketing stratégia megvalósítására - jelentette be az eseményen Rókusfalvy Pál, a nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos. MTI/Bruzák Noémi

Rókusfalvy Pál abban bízik, hogy a költségvetési támogatás javítani fogja a magyar bor nemzetközi elismertségét, így a jelenleginél valóban sokkal magasabb áron lehet majd azt külföldön értékesíteni. A szőlő-bor ágazat marketingje soha nem látott segítséget kapott a kormánytámogatással, de a sikerhez összefogásra, együttműködésre és a tudományos kutatások alkalmazására is szükség lesz - tette hozzá.

(Forrás: MTI)