Az elektronikusan intézhető élelmiszerlánc-felügyeleti ügyek száma dinamikusan növekszik a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében (ÜPR). A fokozódó igények megbízható kiszolgálása érdekében az ügyintézés biztonságát támogató újdonság fogadja az ügyfeleket a mai naptól - olvasható a Nébih honlapján.
Az ügyintézés biztonságát támogató újdonság fogadja az ügyfeleket a Nébih Ügyfélprofil Rendszerében — fotó: pixabay.com
Ezentúl a rendszerbe belépőket egy "előszoba" - azaz egy felugró ablak várja
A 2022. január 19-ét követő első belépéskor a rendszerben egy felugró ablak jelenik meg.A felhasználónak ebben az „előszobában" egy kattintással kell nyilatkoznia arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el.
Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy a Nébih elektronikus szolgáltatásait melyik megbízó nevében kívánja valaki igénybe venni. Az ügyfél-listában történő navigációt a korábbinál átláthatóbb és részletesebb szűrési és rendezési lehetőségekkel támogatják a jövőben - tájékoztatja az érintetteket a hivatal.
A meghatalmazó kiválasztását lehetővé tevő ablak bármikor újra megjeleníthető
Az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével a meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát.
Tájékoztató — fotó: Nébih
A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével (ÜPR) kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén a Nébih ügyfélszolgálata az alábbi elérhetőségek valamelyikén felkereshető:
telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024;
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu.