A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága, illetve a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture vállalati márkák további lépéseket tesznek a gépkereskedők és az ügyfelek magas kiszolgálási szintjének biztosítása érdekében a COVID-19 helyzetben.
A CNH Industrial műszaki és alkatrész ellátás részlege, a CNH Industrial, valamint a Case IH, a STEYR és a New Holland Agriculture márkákkal együtt biztosítják az egész világon a mezőgazdasági gépekhez szükséges alkatrészeket, a műszaki támogatást és a kiváló szervizszolgáltatásokat. Tájékoztatjuk, hogy a munkaerő védelme érdekében a következő szükséges intézkedéseket vezetjük be a járvány ideje alatt.
Mi a CNH Industrial műszaki és alkatrész üzletága, a jelenlegi helyzetben minden eddiginél keményebben dolgozunk annak érdekében, hogy a jelenleg folyamatos alkatrész előállítás továbbra is folyamatos maradjon.
Fő célkitűzésünk: a gépkereskedők támogatása és a gazdák igényeinek kiszolgálása, valamint kiemelten fontos számunkra az összes érintett személyegészsége és biztonsága. Ezt szem előtt tartva ezúton is szeretnénk megerősíteni a következő kulcsfontosságú üzeneteket:
- Az európai alkatrész-raktárak a szokásos módon üzemelnek, tiszteletben tartva az összes állami egészségvédelmi és biztonsági irányelvet.
- A szállítás a legtöbb esetben folyamatos, késedelmek nélkül zajlik a normál szállítási határidőkhöz képest. Európában a megnövekedett légi árufuvarozások száma is biztosítja a rövid átfutási időket.
- A hivatalos forgalmazók alkatrész-ellátási részlegei, valamint az alkatrész-értékesítési vezetők az összes európai telephelyen úgy alakítják ki a munkafolyamatokat, hogy az eddig megszokott színvonalú szolgáltatás biztosítása mellett, megóvják valamennyi alkalmazott egészségét és garantálják a biztonságos munkakörülményeket.
- Az európai hivatalos forgalmazók telephelyei nyitva tartanak, a munkatársak telefonon is elérhetők, így az ügyfelek minden eseten megkapják a tájékoztatást az alkatrész-igényeiket illetően, hogy a mezőgazdasági munkák a szezonban zavartalanul haladjanak.
- A műszaki támogató csapataink távmunkában dolgoznak, de teljes mértékben támogatják a dealereinket és az ügyfeleket, különösen mivel az egész európai régióban most kezdődik a szezon.
Ami a szerviz szolgáltatást illeti, a CNH Industrial műszaki üzletága számára rendkívül fontos a csapat egészsége és biztonsága, és kész helyszíni segítséget nyújtani a hivatalos márkaszervizeknek és az ügyfeleknek, tiszteletben tartva az egyes országok vonatkozó nemzeti irányelveit.
A műszaki oktató központokba való belépés jelenleg felfüggesztésre került, azonban az online tanfolyamokhoz a hivatalos javító műhelyek szerviz technikusai távolról is hozzáférhetnek.Virtuális képzéseket is szervezünk annak érdekében, hogy a márkaképviselők szervizes munkatársai teljes körű tájékoztatást kapjanak a termékek technikai fejlesztéseiről. A szükséges képzéseket a Tréning WebAkadémia felületen keresztül juttatjuk el a márkaszerviz hálózatokba. Fontosnak tartjuk újra kihangsúlyozni, hogy jelenleg a fő prioritás mindannyiunk – köztük az alkalmazottak, a dealer partnereink és az ügyfelek – egészsége és biztonsága, a már megszokott, magas szolgáltatási színvonal fenntartása mellett.
A CNH Industrial műszaki és alkatrész szolgáltatások üzletága ezúton is köszönetet mond a hivatalos forgalmazóknak és ügyfeleinek a mostani kritikus időszakban tanúsított folyamatos együttműködésért.
"Amit ma megteszünk, az valódi változást eredményez holnap."
|