A hollandok nagy múltú gépgyártó családi vállalkozása, a Frans Vervaet BV 1974 óta gyárt cukorrépa betakarítógépeket, 1989-ben pedig önjáró híg- és szervestrágya-kijuttató gépekkel bővült kínálatuk.
A három modellből álló Beet Eater önjáró egymenetes cukorrépa-betakarító gépcsaládjuk közül a középső 625 LE-s típus mutatkozott be. A betakarítógép hagyományos verőujjas, maró rendszerű fejező egysége a leaprított cukorrépalevelet a gép mellé rendre is tudja helyezni, de nagy teljesítményű terítő rotorjával a már felszabadított területre is szét tudja teríteni. A gép kétféle rendszerű répagyökér-kiszedővel kérhető talajkörülményektől függően. Ez lehet rezgő késpárral, vagy küllős tárcsával kombinált kiemelő késekkel szerelt változat.
A gumiabroncsok nyomásszabályozása egy központi rendszeren keresztül a fülkéből vezérelhető az adott talajkörülményeknek megfelelően. A vezető kényelméről a CLAAS LEXION kombájnokról ismert vezetőfülke gondoskodik, melynek kezelőszervei is sok tekintetben azonosak a kombájncsaládban ismert elemekkel és a vezetőülés, illetve a kormányoszlop is egy az egyben a LEXION-ban alkalmazottal azonos.
Bemutatkozott a Hydro Trike családnevű önjáró kijuttató gépük legújabb generációja is. A háromkerekű konstrukció kimagasló teljesítményével, fordulékonyságával és terepjáró képességével olyannyira nagy sikerű, hogy ma már önjáró szerves trágyaszóróként (Hydro Trike US) illetve szállító járműként (Track Trike) is elérhető, és több mint 20 éve piacvezető saját hazájában.
A legújabb generációjában már egy Tier 4Final előírásokat is kielégítő, 465 lóerős, DAF MX340 diesel motor szolgál erőforrásul. Az új generáció a szervestrágyaszóró és a nitrosol-kijuttató kivitel mellett, egy 16, illetve egy 25 köbméteres hígtrágya tartállyal és a hozzá tartozó kijuttató-egységgel szerelhető fel. A kisebb kapacitású változat három kerekű, míg a nagyobb tartálytérfogatú öt kerekű járószerkezettel rendelkezik, utóbbinak a közbülső hátsó tengelye a talajkímélés érdekében hidraulikusan állítható nyomtávolságú.
Mind a kisebb, mind pedig a nagyobb kapacitású gép a moduláris felépítésnek köszönhetően, ugyanazzal a vázszerkezettel rendelkezik. Az új modellek új formavilágú poliészter burkolatokat kaptak, és a jelenleg elérhető CLAAS LEXION kombájnokról származó vezetőfülkéjükben új érintőképernyős monitoron keresztül végezhető a kijuttató-rendszer vezérlése és az üzemi értékek beállítása.
Külön érdekesség az új modelleknél, hogy a terület tápanyagtartalmával arányos kijuttatás szabályozása a John Deere aranyérmes fejlesztésű Connected Nutrient Management rendszerével történik, amelyről korábban ITT írtunk.