Az is egy hatalmas előnye az orosz traktorpiacnak, hogy ott nem érvényesek a gyártók és a gazdák életét egyaránt befolyásoló szigorú EU-s emissziós előírások, nem drágítja a traktorok árát az ilyen szabványoknak való megfelelés sem – írja a pk-agromaster.ru.
fotó: pk-agromaster.ru
Az erőgépet egy 360 lóerős, 8,9 literes (2100 ford/perc névleges fordulat) Cummins dízelmotor hajtja, ami EURO-2, illetve EURO-3 besorolású. Az erőátvitelről egy terhelés alatt kapcsolható, mechanikus kapcsolású ZF sebességváltó gondoskodik. A mellső és hátsó futómű a felfüggesztéssel, kormányzással együtt a 4x4-es КАМАЗ tehergépkocsiról származik.
fotók: pk-agromaster.ru
A CATIII. szabványú hidraulikus hárompontfüggesztő művet BOSCH EHR rendszer vezérli, a munkagépek hidraulikus berendezéseit pedig három pár +1 egyszeres működésű kivezetésen keresztül szolgálja ki, TLT-kivezetés nincs. A hidraulikus szivattyú 180 L/min szállítási teljesítményű. Ezzel az erőátvitellel akár 53,7 km/h maximális sebességre is képes, és maximum 25 tonnát tud vontatni.
fotó: pk-agromaster.ru
A 10 tonnás, 3,41 méteres tengelytávú erőgépnek talajmunkánál a vonóereje 50-60 kN. Az ergonómia nem emelkedik csúcsmagasságokba. Az MTZ-fülke alkalmazásával olyan érzése van az embernek, mintha utólag szerelték volna fel az erőgépre. Mindenesetre azt már a javára kell írni, hogy légkondicionálóval is ellátták.
fotó: pk-agromaster.ru