A COVID-19 járvány következtében sajnos nem kerülhetett megrendezésre a Két-KATA Kft. telephelyátadó ünnepsége. Ennek ellenére, találtak egy megoldást arra, hogyan mutathatnák be új telephelyüket és cégüket az érdeklődő ügyfeleknek.
A Két-KATA története egészen a hetvenes évekig nyúlik vissza.
A 2014 óta a japán Kubota márkával foglalkozó Két-KATA Kft. eredeti terveit keresztbe húzta a koronavírus-járvány, nem rendezhették meg nagyszabásúra tervezett telephelyátadó ünnepségüket. Emiatt egy percet sem szomorkodtak, sőt, azon dolgoztak, hogy megfelelő módon közvetíthessék azt, amit az ünnepségen átadhattak volna az ott megjelenőknek.
Így született meg az ötlet, hogy mindezt online formában, egy videósorozaton keresztül oldják meg. A videósorozatban az érdeklődők megismerhetik a cég történetét, megszólalnak ügyfelek, és ami a legfontosabb: alapos bemutatásra kerül az új telephely. Így minden olyan információ rendelkezésre áll, amit egy hagyományos telephelyátadó ünnepségen megkaphatott volna az érdeklődő.
A sorozat első részében a cég története, valamint a telephely bemutatása szerepel.