Igazgatósági tagok és más magas rangú munkatársak látogattak november elején Magyarországra a mezőgazdasági gépgyártás jelentős európai szereplőjétől, a CLAAS Csoporttól. A saját fejlesztésű CLAAS vágóasztalokat gyártó törökszentmiklósi leányvállalat megtekintése mellett a programsorozat részeként a delegáció meglátogatta kizárólagos hazai forgalmazójuk, az AXIÁL Kft. szolnoki telephelyét is. Az eseményen a gépkereskedelmi digitalizációs trendek és az AXIÁL saját fejlesztésű IT megoldásai mutatkoztak be, valós körülmények között.

axiál

A telephely-bejáráson részt vett a teljes igazgatóság

A szakmai rendezvényen jelen volt a cégcsoport teljes igazgatósága

A november 3-án tartott szolnoki telephely-bejáráson és a kísérő szakmai rendezvényen jelentős méretű, 10 fős küldöttség vett részt a CLAAS Harsewinkel-ben található németországi központjából, valamint a gyártó Ausztriában, Spillern-ben működő regionális kirendeltségéből. Az esemény jelentőségét emelte, hogy Thomas Böck vezérigazgató mellett a cégcsoport teljes igazgatósága is elutazott Magyarországra.

A részegységek együttműködéséért a teljesen integrált SAP vállalatirányítás felel

Az innovatív fejlesztések az AXIÁL telephelyének normál működésébe betekintve, éles környezetben mutatkoztak be a raktárlogisztika, a szerviztevékenység és az ügyfélkezelés területéről. Ilyenek voltak többek között a készletek digitális kezeléséhez használt, mobileszközzel leolvasható vonalkódos azonosítók, QR-kódok és NFC chip-ek, melyek komplett gépek egyedi azonosítására is használhatók. Emellett a szervizeléssel és karbantartással foglalkozó szakértők bemutatták a digitális munkalapokat és e-számlákat használó folyamatokat, illetve az anyagmozgatást dokumentáló, teljesen digitális platformokat. A fejlesztéseket részletesen bemutató szakmai előadásból ezen kívül kiderült az is, hogy a különböző részegységek hatékony együttműködéséért teljesen integrált SAP vállalatirányítás felel.

telephely bejárás

Éles környezetben mutatkoztak be a raktárlogisztika, a szerviztevékenység és az ügyfélkezelés területei

Akár a termőföldek mellől is elérhetőek az adatok

Az újításoknak köszönhetően az adatok akár mobilinternet-hozzáférés segítségével közvetlenül a termőföldek mellett is elérhetővé válnak, miközben a papírfelhasználás gyakorlatilag megszűnik. Ezáltal gyorsabb és kényelmesebb az ügyfelek kiszolgálása, miközben teljesen átláthatóvá válnak például a szervizesemények.

Stratégiai egyeztetés zajlott a két cég között

A vendégek megtekintették a mindennapi munkavégzésnek és ügyfélkiszolgálásnak teret adó újszerű telephelyet is, de ugyanilyen fontos volt a távoli munkavégzéshez használt, teljesen felszerelt szervizautó szereplése is. A tartalmas programot a két cég együttműködésének szempontjából előremutató stratégiai egyeztetéssel zárták a felek.

axiál rendezvény

A szakértők bemutatták a digitális munkalapokat és e-számlákat használó folyamatokat, illetve az anyagmozgatást dokumentáló, teljesen digitális platformokat.

Az értékteremtés közös érdek

A CLAAS Csoport magas rangú képviselőinek látogatásával kapcsolatban Harsányi Zsolt köszönetét fejezte ki, kiemelve a hosszú távú, sikeres partneri kapcsolatok fontosságát: „Együttműködésünk a CLAAS márkával több, mint 2 évtizedes múltra tekint vissza. Ez a bőséges idő sok lehetőséget teremt arra, hogy kölcsönösen értéket teremtsünk egymásnak. Rendkívüli sikernek éljük meg, hogy hazai cégként napjaink felgyorsult világával lépést tartva, saját IT fejlesztéseinkkel mutathattunk innovációkat a CLAAS márka nemzetközi képviselőinek.