Multimédiás eszközeinken keresztül ahhoz szoktunk, hogy mindent elérünk egy kattintással. Az időben meghozott gyors döntések mellett ma már a költségcsökkentés a pénzügyi eredmény legmeghatározóbb tényezője. Ötven éve követjük partnereink elvárásait, most az együttműködést egy még magasabb szintre kívánjuk emelni.

John Deere

A KITE Zrt. megalkotta az Expressz Szerviz szolgáltatást – fotó: KITE Zrt.

Magyarországon közel 4.000 db John Deere gép rendelkezik díjmentes JDLinkTM előfizetéssel. Minden géptulajdonos kapott egy szervezeti fiókot, így válik követhetővé az adat a MyJohnDeere portálon keresztül.

A mai kor kihívásaira reagálva a KITE Zrt. megalkotta az Expressz Szerviz szolgáltatást, amelynek célja a telematikai eszközökben lévő információk feldolgozásával megoldást kínálni a kialakult helyzetre, gépmeghibásodásra.

Hozzájárulás esetén képesek vagyunk megvalósítani az Ön álmát. Nevezetesen azt, hogy a szervizszerelő az első kiszállás alkalmával javítási megoldással és a megfelelő alkatrésszel érkezzen a géphez. Ezzel biztosítva leggyorsabban, hogy a gép mielőbb visszaállhasson a munkába.

szerviz

Magyarországon közel 4.000 db John Deere gép rendelkezik díjmentes JDLinkTM előfizetéssel – fotó: KITE Zrt.

Emellett mindenképpen meg kell említeni, hogy tervezhetővé válik a szervizjelenlét. Vannak olyan meghibásodások, amelyekre azonnal kell reagálni, de akad olyan is, amit elég csak a következő szerviznél javítani.

Mindezek felett lehetőség nyílik az üzemeltetési költségek csökkentésére. Ebben nyújt zseniális megoldást a meghibásodás-előrejelző rendszer (Expert Alerts). Egy kezdeti szakaszban lévő meghibásodásra időben reagálva meg tudja előzni az esetleges magas költséggel járó következménykárokat.

Másrészről, a rendszer figyeli a gép üzemeltetési paramétereit. Jelez, ha a megfelelő értékektől nagy mértékben eltér a gépkezelő, és megelőzhetővé válik a helytelen üzemeltetésből, túlterhelésből adódó meghibásodás. De figyelmeztet a szükségtelen üzemanyag-fogyasztás esetén is. Minden megoldás azt a célt szolgálja, hogy lehetőségünk legyen felismerni és megelőzni a felesleges többletköltséggel járó szerviz- és üzemeltetési kiadásokat.

szerviz

Meghibásodás esetén azonnal el tudjuk kezdeni a diagnosztizálást – fotó: KITE Zrt.

Önnek nem kell mást tennie, mint hátradőlni. Ha a gép, gépkapcsolat meghibásodik, vagy egy helytelen beállítás miatt hibásan működik, akkor a telematika nyújtotta lehetőségeket felhasználva azonnal el tudjuk kezdeni a diagnosztizálást.

Ehhez kapcsolódik a KITE Zrt. 50 éves szerviztapasztalata, a közvetlen gyári támogatás, mérnökeink és 300 szerelőnk távoli gépeléréshez elengedhetetlen eszközei és tudásuk. Ezzel a háttérrel tudunk expressz kiérkezni úgy a helyszínre, hogy már tudjuk, hogyan álljunk neki szakszerűen a javításnak gyári technológiával.

expressz szerviz

Lehetővé válik, hogy a szervizszerelő az első kiszállás alkalmával javítási megoldással és a megfelelő alkatrésszel érkezzen a géphez – fotó: KITE Zrt.

Az Expressz szervizzel is mozgásban tartjuk a magyar mezőgazdaságot.

Kérdés esetén a régióink illetékes szervizkollégái állnak rendelkezésre, vagy írjon a jdlink@kite.hu email címre!