A Kramer nem véletlenül döntött a John Deere stratégiai partnersége mellett. A márka így egy olyan hátteret tudhat maga mögött, amely vezető szerepet tölt be a mezőgazdasági gépek gyártása és műszaki ellátása terén. Mivel a KITE Zrt.-nek 5 évtizedes tapasztalata van a műszaki ellátásban, nagyon jó esélyekkel kerülhet ez a termék is az élvonalba a piacon.

szerviz

A KITE Zrt. kollégái több tanfolyamot is elvégeztek – fotó: KITE Zrt.

Az alap technikai megoldásokat az egyes gyártók hasonlóképpen alkalmazzák. Ezek ismerete átjárhatóságot biztosít olyan értelemben, hogy ha ismerjük a mechanika, hidraulika, motortechnika és elektromos rendszerek működését, ezekben van tapasztalatunk, akkor már csak a gyártón múlik, hogy ellássa a forgalmazót információval, eszközökkel és alkatrésszel annak érdekében, hogy a gépek hosszú távon megfelelő szinten szolgálják a termelést.

Az országosan több mint 350 szervizes kollégánk komoly alapot biztosít arra, hogy ezt a géptípust is el tudjuk látni megfelelő szintű szolgáltatással.

szerviz

Ismerik a mechanika, hidraulika, motortechnika és elektromos rendszerek működését – fotó: KITE Zrt.

Az alapismeretek meglétén kívül azonban szükséges a gépspecifikus megoldások és eszközök megismerése. Ennek a célnak az eléréséhez kollégáink több tanfolyamot is elvégeztek a Kramer oktatóbázisán.

Szerelőink felkészítésére online formában, valamint a gyártó által szervezett jelenléti oktatásokon is sor került a KITE központjában.

kramer

A KITE Zrt.-nek 5 évtizedes tapasztalata van a műszaki ellátásban – fotó: KITE Zrt.

A gyártó által, a szerviztevékenységet támogató eszközből kiemelten fontos a Ticket System elnevezésű gyári támogatórendszer, amely lehetőséget nyújt arra, hogy az üzenetváltásokon túl a gyárból közvetlenül online is rácsatlakozzanak a szervizes számítógépére elemezni a gép paramétereit, illetve segítséget nyújtsanak abban az esetben, ha arra szükség lenne.

kramer

A távoli elérés segítségével láthatjuk a hibaüzeneteket és a gép paramétereit – fotó: KITE Zrt.

A másik kiemelendő az Equipcare nevű alkalmazás, amely lehetőséget nyújt a felhasználó számára a gép nyomon követésére.

A szerviz szempontjából azonban sokkal fontosabb az, hogy a távoli elérés segítségével láthatjuk a hibaüzeneteket és a gép paramétereit, amelyek segítségével felkészülhetünk egy esetleges műszaki hiba minél gyorsabb elhárítására.

 Equipcare

A Kramer gépeit már hosszú évek óta ismerik Magyarországon. A KITE Zrt. szervizes kollégái készen állnak arra, hogy megfelelő szolgáltatást nyújtsanak a Kramer gépek ellátására.

Gadnai Gábor, központi vevőszolgálati mérnök