A 6-143, 6-160 és a 6-175 típusok önhordók, 4,5 literes, 4 hengeres erőforrással. A 7-175, 7-190 és a 7-215 típusok 6,7 literes, 6 hengeres motorját nagy teherbírású alvázba építették be, csökkentve ezzel a vezetőfülke zajszintjét és rezgésterhelését is. Új FPT NEF CR TAA motorjaik közös nyomócsöves, turbófeltöltéses, turbólevegő-utánhűtéses kivitelűek – írja az axial.hu.
Kipufogógázuk SCR-rendszerben történő utókezelésére ’AdBlue’ adalékot használnak, és így már most megfelelnek a ’Tier 4 interim’ emissziós előírásoknak. Rugózott első hídjuk 55 fokos bekormányzási szöget garantál. A független első kerékfelfüggesztés nagyobb haladási sebességet tesz lehetővé.
A 6-os széria legerősebb traktora 175 LE motorteljesítményű – fotó: Landini
‘Roboshift' váltójuk elektronikus csoportváltással és hidraulikus ’power shuttle’ irányváltással, 24 előremeneti és 24 hátrameneti sebességfokozattal rendelkezik. Az 'Autoshift' funkcióval bővített váltó az egyes sebességcsoportokban a megfelelő fokozatot a motorterhelés függvényében a vezető beavatkozása nélkül, automatikusan kapcsolja.
A csúcsmodell a 7-es széria 215 LE-s traktora – fotó: Landini
A légkondicionált ‘Lounge Cab' fülke szövetkárpitozású, elfordítható, légrugózott, automata magasságszabályzású, és kívánságra háttámlaszellőzéssel is ellátható vezetőülésének kartámaszában vannak a traktor legfontosabb kezelőszervei. A műszerfal együtt mozog a teleszkóposan állítható és dönthető kormánykerékkel.
Vezetőfülkéjük kényelme egy személyautóéval ér fel – fotó: Landini
A négy– 540/540E/1000/1000E min-1 – fordulatszámmal használható, elektrohidraulikusan kapcsolható hátsó TLT 6 vagy 21 bordás tengelycsonkja cserélhető. Elektronikus vezérlése révén a munkagép kíméletesen, fokozatosan indítható, forgóban, a munkagép kiemelésekor pedig megelőzhető az erőátvitel károsodása.